Van egy A Vectrám, amitől meg kéne váljak, mert már nem használom, az idén már nem mentem vele. Érdekelhet-e valamelyikőtöket az autó akár újra használatba venni, akár bontásra?
91-es, C20NE-motoros. Automata váltós (jól működik), légkondis (nem működik), elől elektromos ablakos (a vezető oldalinak kapcsoló hibája lett). 3 éve lakatolva lett, de persze kezdődő rügyezések már vannak egy-két helyen. Fényezése napszítta. Műszakija lejárt. Dél-Pesten található. Ha valakit érdekel, jelezze itt, vagy a publikus e-mail címemen. Ha nem kell senkinek, év végére kivonatom a forgalomból.
Sziasztok!Segítség kellene.Adott egy 94-es Opel Vectra A 1.6i.Valamiért nem működik a napfény tető tekerője.Mint ha szorulna és nem moccan csak éppen egy kicsit.Mi lehet a baja?Levettem a tekerőt,kicsavartam a kettő csavart ,ami a lámpa búra alatt van ,de nem mertem levenni azt a lapot így vissza tettem mindent 😏./Lány/
- egy készlet (16 db), nem használt, originál csomagolásban lévő hidrotőke szett, 50 eFt;
- egy darab nem használt légtömeg mérő, 35 eFt;
- 4 db sérülésmentes eredeti Opel 15" alufelni, 2017 márciusban vásárolt kb. 23 ezer km-t futott Vredestein Sportrack 5 88H 195/65R15 sérülésmentes abroncsokkal (a felnik közepe is megvan, a fényképezéskor nem voltak felrakva), 40 eFt.
Olyan problémám lenne, hogy adott egy A Vectra, C16NZ motorkóddal. Eleinte rángatott gázadásra, közben pedig alig ment, utána pedig annyi történt, hogy indítás után leállt és azóta sem indul, napszaktól, hőmérséklettől függően. Lenne erre tippje valakinek?
Sziasztok, az ABS lámpám kivillant, aztán befujtam a csatiját WD 40 el és elmúlt , de most újra ég, mi lehet a baj, a hátsó jobb fekem (tárcsa) elég kopott, már a jelző is ciripel, a kopástól is lehet?!
Adott egy Opel A vectra 1.8 /1995,ami lassan megörit.A hibajelenség hogy néha ha gondol egyet nem indul,várok vele 12-20 percet és simán indul.Inditozás közbe,ha nem indul mintha fém a fémen csikorgást hallanék.Menet közben néha benzinszag van az autóban.Pár szerelőt megjártam de persze egyiknél sem produkálta,igy semmire sem jutottunk.Ami valóban fura hogy télen hidegben mindig pöcre indult,ahogy bejött a jobb idő újra produkálja.Valakinek valami ötlet?
Van egy Opel Vectra A 1.6i 52kw x16sz motorkódú számú autóm. Próblémám vele hogy alacsony az alapjárat, 500 melegen. vákuumcsővekkel akartam kezdeni a hibaelhárítást de menetközben találtam egy harmadikat is a pillangószelep mellett vagy alatt pontosan nem tudom hol van de a pillangószelepnél helyezkedik el.. nem tudom melyik hova megy, képeket is készítettem az egyszerűségért.. viszont a pillangószelepnél talált cső levolt dugaszolva és rég óta olyan lehet, mert belevolt rohadva a csavar.. egy gyári kézikönyv is megteszi ha ezeke leírja hogy hova mi megy !
Sziasztok,segítsetek rajtam. Nem indul a vectrám(x16sz) Előzmény az volt,hogy 1500 felett elkezdett bedadogni,ha visszaengettem a gázt, kisimult és húzott.Aztán 120 nál nem akart többet menni.Utána már csak 30-40 et,és a végén meghalt.azóta nem indul.Cseréltem AC-t,gyertyát,szűrőt.Megnéztem a vezérlést. Most már tanácstalan vagyok.Ja,hibakód sincs,benzin van.Meg sem böffen.
Kábel hibát kizártunk szemrevételezés és mérés alapján. Relé lábai nem oxidosak. Ac nem zajos.
Kérdés, hogy lehet e további méréseket csinálni. Pl. mennyit kell az AC-nek nyomnia? Mekkora az áram felvétele, stb. Relét még lehetne cserélni találomra, mert csak 3-5E Ft. De az AC az 50-60E Ft, azt nem cserélném találomra, jó lenne megbizonyosodni valahogy.
Tegnap már sokkal rosszabbul viselkedett az autó! Autópályán 2-3 ezres fordulatszámnál is bedadogott, mekegett. Nagyobb gázzal és magasabb fordulattal elmúlt és nem jött vissza. Viszont alacsonyabb fordulat körül ha csinálja, akkor elég erősen rángat (adok gázt ami miatt gyorsul, majd hirtelen motorfékre vált egy pillanatra és megint gyorsít). Gondolom gyújtás hiba nem lehet, mert akkor világítana a Check Engine.
Új vagyok itt a Vectra fórumon és rögtön lenne egy kérdésem.
Egy 1995-ös 2.0 16V-ről van szó.
A probléma a következő: Időnként alapjáraton olyan mint ha háromhengerezne, ilyenkor nem rögtön reagál a gázra sem, de ha gázzal felpörgetem, akkor általáb beáll az alapjárat a normál értékre vagy annál kicsit magasabbra. A másik, hogy néha kanyarban, mikor visszaváltanék, mondjuk kettesbe (ilyenkor is ugye alacsony a fordulat, nem adok gázt), akkor mikor gázt adnék, akkor hármat-négyet ránt, mint ha kihagyna. Aztán mint ha mi sem történt volna tökéletesen működik. A hiba van, hogy csak 1-2 hetente jön elő. Check engine nem világít sosem, csak indításnál mikor a gyújtást ráadom.
A kocsi jó erőben van. Jól megy és nem fogyaszt sokat.
Valakinek ötlete, hogy mi lehet vele a baj? Mit kéne megnézni?
Végül a fojtószelepház tovább bontásával, a pillangószelep tengelyének végén, a fojtószelep szöghelyzet jeladót megtaláltam. Szűk hely állt rendelkezésre a kicserélésére.
Az autószerelő által eddig kicserélt alkatrészek: (70.000 Ft) üzemanyagszűrő üzemanyag tápszivattyú levegőszűrő 4 db gyújtógyertya 4 db gyújtókábel (a motor egyszer beindult, hazamentek vele, és utána soha többet nem indult be) lambda szonda
Vettek még egy fojtószelep szöghelyzet jeladót, megkértek hogy cseréljem ki, de sehol nem látom a karburátor ház oldalán. Pedig már az alumínium szívósor csonkját is leszedtem, hogy jobban hozzáférjek. Van ötlet, hogy hol találom pontosan a fojtószelep szöghelyzet jeladót? Vagy lehet, hogy nem hozzávalót vettek és nem azt látom, amit keresek? Mi lehet még a motor beindításának hibajelensége?