Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Airbag. Creative Commons License 2022.08.11 0 0 45

rég olvastam ilyen zagyvaságot....

:-))

Előzmény: laca1313 (44)
laca1313 Creative Commons License 2022.08.11 -1 0 44

Sziasztok!

Nem tudom, hogy lehetne felhívni a Magyar Autóklub figyelmét arra, hogy jelenleg hetente több autó gyullad ki, mint bármikor máskor. Szinte napi hír, hogy itt és itt kisteherautó, személyautó gyulladt ki.

Én úgy látom, hogy ennek az oka az üzemanyag összetételében keresendő. ami tönkreteszi az autók tömítéseit, üzemanyag vezetékeit.

Ha már autóklub, akkor én úgy gondolom, hogy kötelessége lenne fellépnie az autósok testi épségének védelmében akkor is, ha olyan nagy cégekkel kell szembe fordulni, mint az üzemanyag forgalmazók.

Valószínűleg csak az igen nagy szerencsének köszönhető, hogy ezeknek a tüzeknek nem lett halálos áldozata, súlyos sérültje.

Feltétlenül meg kell várni a tragédiát, vagy az autóklub, ami az autósok védelmére hivatott, még az előtt lép?

Ha nem lép, akkor egyértelműen bebizonyosodik, hogy ők is csak egy lehúzó szervezet, akik valójában egy lépést sem tesznek az autósok érdekében, kiváltképp ha olyan nagy pénzekkel játszó cégekről van szó, mint az üzemanyag gyártók, forgalmazók.

Mit is csinál az autóklub azon kívül, hogy lehúzza a tagokat?

kislőcsös Creative Commons License 2020.04.04 0 0 43

Sziasztok :)

 

Segítséget szeretnék kérni tőletek. Az Autóklub Sárga angyalainak modelljeit építem, és ehhez keresnék fotókat. A leginkább keresett típusok, az Izs 2715, az Aro 10, a Warburg 1.3 tourist,de minden más is érdekel. Régi Autósélet magazinok is érdekelnének.

Ha vannak fotóitók, sokat segítenétek vele. Előre is köszönöm :)

Zsolti1985 Creative Commons License 2016.08.18 0 0 42

Sziasztok! 

 

Kovács Zsolt  vagyok. 

Segítséget szeretnék kérni! Van egy Peugeot 307-em. 1.6 benzin, 2004-es, 5 ajtós, szürke színű. Mostanában kezdte el, hogy a kormányt néha nagyon nehéz tekerni. Mintha megszűnne a szervó. Kicsit rángat ha ez történik. Ilyenkor leállítom a motort és egy újabb indítás után kiválóan működik. Ez nagyon ritkán fordul elő. Szerelőnél is voltam vele, de nem talált semmit a számítógép teszt. Mi lehet a rejtett dolog? Idegesítő nagyon!!! Tudna segíteni valaki, hogy vajon mi lehet ez!??

Előre is köszönöm! Zsolti

dadam81 Creative Commons License 2014.06.30 0 0 41

Balkáni szolgáltatás...!!!!!

 

Nem ajánlom senkinek!

 

 

dr!! Creative Commons License 2014.01.03 0 0 40

Üdv!

Na, eltelt néhány év, de én csak most kerestem egy Autóklubos topikot és így találtam a hsz.-re, érdekelne, mi lett a továbbiakban az ügyből, egyébként tanúval kellett volna menni, hangfelvételt csinálni, megtagadni a számlanélküli munkavégeztetést - mert ugye, így nincs semmi bizonyíték, ugye, ugye- de még így is lehetett volna NAV, Fogyasztóvédelem irányban továbblépni, az Autóklubos levél szerintem fölösleges volt, nem tettek, gondolom, semmit, ők sajnos csak díszből vannak az autóstársadalmon. Én egy indítást - bikázást - szerettem volna kéthete, aminek az ellenértékét 9.900Ft-ban ajánlották fel (Budapest), erre felhívtam az első taxis csapatot, kiszállással 3.500 Ft és még meg is közsönték, hogy rájuk gondoltam! Az a ..... autóklub csak a vezetők eltartásáért működik, bár a szerelőik tisztességes (?) szakemberek, bár ezt megítélni nem könnyű, mert a közel 35 éves tagságom alatt, ha 5x kellett hozzájuk fordulnom. Szóval, bár évek teltek el, érdekelne a folytatás! BÚÉK!

Előzmény: hu.djdee (39)
hu.djdee Creative Commons License 2008.04.21 0 0 39
Sziasztok!

 

Sajnos nagyon negatív tapasztalatot sikerült begyűjtenem a mai napon az Autóklub XVIII. kerületi kirendeltségén. Mivel hosszú és összetett a történet, ezért mindenki okulására bemásolom az Autóklubnak írt levelem:

 

Tisztlet Autóklub!

 

Mérhetetlen elégedettlenségemben ragadtam klaviatúrát és írok most Önöknek.

Történt ugyanis, hogy a XVIII. kerülti Autóklub szervízbe vittem be az autómat (1997-es Rover 620Si) olajcserére és olajdekni tömítés cserére. Mivel nem tudtam egy teljes napig nélkülözni a kocsit, ezért esett a választásom a legközlebbi szervízre és úgy gondoltam, az Autóklub "védjegy" megfelelő biztosíték lesz a számomra a minőségi szolgáltatásra. Sajnos tévedtem! Első körben 19.000Ft munkadíjért cseréték ki a fent nevezett alkatrészeket, melyekből mindent én vittem a kocsihoz (olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, olajdekni /kartell/ tömítést). Az úr, aki mint később kiderült a szervíz vezető/tulajdonos, azt mondta, hogy kedvezményes áron számolva 15.000Ft a tömítéscsere munkadíja és ez az összeg számla nélkül értendő, ha számlát is szeretnék, akkor +20%. Ok, gondoltam, minek nekem számla, jó lesz az anélkül is!

Tehát a munkát elvégezték, majd azt gondoltam elégedetten távozom. Sajnos, ismét tévedtem! Ugyanis jobban folyt az olajam, mint amikor elvittem tömítéscserére a kocsit. Így aztán, mivel csak a következő héten tudtam ügyfélfogadási időben visszamenni, így akkor vittem vissza az autót a problémámmal. Ekkor már gyanakodnom kellett volna, ugyanis azt mondták, hogy megpróbálják beleragasztni a tömítést, azonban nem tudják garantálni, hogy ez megfelelő lesz és lehet, hogy teljes kartellt kell majd cserélni, ami úgy 50-70ezer Ft + munkadíj. Tehát ismét otthagyam kb. 3 órára az autót, hátha ki tudják javítani a hibát. Mikor visszamentem a kocsiért, a szerelő úr mondta, hogy sajnos elfolyt kb. 1 liter az olajból, de ne aggódjak, pótolták és a fönöknek sem kell tudnia róla, elég ha adok neki zsebbe egy ezrest. Örültem, hogy nem kellett újra vennem szintetikus olajat, így odaadtam neki az ezrest és elhajtottam. A következő napokban párom használta a kocsit, aki sajnos nem figyelte, hogy van e vele valami gond. Egész pontosan a negyedig napon, téli-nyári kerékcsere alatt, vettük észre, hogy örületes módon ömlik a kocsiból ismét az olaj. Amíg az autó az emelvényen volt, kb. 15 perc, az alatt az idő alatt, egy jó tenyérni olaj folyt el belőle.

Mivel ez már este 6 körül volt, így az autóklubba nem tudtam ismét visszavinni, tehát elvittem a gumis által ajánlott autósműhelybe, hátha még este meg tudják nézni és talán javítani is.

Nos, a legnagyobb meglepetés ekkor ért! Az autósműhelyben felemelték a kocsit, majd szörnyülködve hívtak oda, hogy nézzem meg, hogy van megcsinálva! Ilyen munkát még nem láttak! A tömítés úgy meg lett húzva, hogy több helyen is kijött a helyéről. Valamint valami olyan anyaggal volt "beragasztva", ami valószínűleg nem volt olajálló, ezért is folyt már ilyen tempóban belőle az olaj. Gyorsan lefotóztam a látottakat, majd leengedték az olajat, hogy legalább ami még benne van az megmenthető legyen. Az autó tényleges javítását másnap reggel kezdték meg, úgy, hogy megkértek legyek jelen és nézzem meg, hogy mi is lehetett a gond, illetve, hogy együtt tudjunk dönteni a továbbiakról. Legnagyobb megdöbbenésünkre a karell nem volt eldeformálódva, így nem azért tömített rosszul a tömítés (mint ahogy az Önök kollégája állította ezt, és erre hivatkozva szerette volna velem kicseréltetni magát a kartellt is!), hanem csak túl volt hózva és félre volt csavarozva. Mindenesetre vettek új tömítést, kicserélték és az egész műveletért tömítéssel együtt 9.000Ft-ot kértek! Természetesen azt megértem, hogy az Önök műhelye magasabb áron dolgozon, azonba azt elvárnám, hogy azért a magasabb árért magasabb szolgáltatást is nyújtson!

Na, lényeg a lényeg, visszamentem az Önök szervízébe reklamálni, azonban csak a szervízvezető fia volt bent. Ő elmondta, hogy örül neki, hogy nálam történt ilyen baki és nem egy hölgynél, mert akkor lehet, komolyabb baj is lett volna és megkért, hogy jöjjek vissza hétfőn, amikor édesapja is bent lesz és majd ő megmondja, mit tudunk csinálni. Ezzel nem is volt semmi gond, távoztam, majd hétfőn (ma) visszamentem, vittem a fotókat és a kiszedett tömítést is magammal. És innentől jön az igazán FELHÁBÓRÍTÓ RÉSZ!!!!

A szervíztulajdonos elkezdett velem ordítani, hogy én csak bepróbálkozom és biztos, hogy utólag lett hozzányúlva a kocsihoz és különben is miért nem hozzájuk vittem vissza az autót és hogy mit képezelek stb. stb. Szavait a magyar nyelv szépségéből adódóan cifrábbnál cifrább káromkodások kísérték. Én mondtam, hogy nekem tiszta a lelkiismeretem és csak a jogos sérelmemet szerettem volna vele megbeszélni. Ő mondta a fiának, hogy nézze meg a gépen, hogy mennyibe kerül ez a tömítés. Megnézte, 4ezer valamennyi volt. Közölte, hogy akkor visszaadják az árát. Azonban szólt a fia, hogy a tömítést nem tőlük vettem, hanem hoztam, így ismét elkezdett ordítani és közölte, hogy hozott alkatrészre nincs garancia!!! Mondtam, hogy jó, akkor adja vissza a tömítést és megyek a fogyasztóvédelemhez, elvégre havi rendszerességgel találkozom velük munkámból adódóan. Ekkor mégjobban bepipult, hozzámvágott 6ezer Ft, majd közölte, hogy takarodjak onnan és ilyen pofátlan emberrel még nem találkozott!!!! A tömítést nem volt hajlandó visszaadni!!!

Kérem Önöket, vizsgálják felül ezen állomásukat, mivel történetem feltehetőleg nem egyedi eset. Valamint kérem, tájékoztassanak róla, hogy Önök mit tartottak volna megfelelőnek ebben a helyzetben!

Pillanatnyilag gondolkodom rajta, hogy merre vigyem tovább (vagy egyáltalán érdemes e tovább vinnem) az ügyet. Mindenesetre a fényképeket csatolva megküldöm Önöknek is.

 

Szívesen olvasnám, hogy mit tennétek/tettetek volna a helyemben???

 

Üdv.

djdee

dugovics2 Creative Commons License 2005.02.17 0 0 38

bocs, hogy eltérek a topic témájától, de fontos.

Az Emberibb Parkolásért Mozgalom (bejegyzett civil szervezet) március hóban

 

aláírásgyűjtést kezdeményez a fizető parkolás kiterjesztése, és az anomáliái ellen, budapesti helyi ügydöntő népszavazás kiírására.

 

Mivel közel 150.000 aláírást kell összegyűjtenünk, a dolog csak akkor lehet sikeres, ha önkéntesek segítik közérdekű munkánkat! Kérjük, nézzétek meg honlapunkat:

 

 www.empamo.tag.hu

 

és vegyétek fel velünk a kapcsolatot! Mondjátok el barátaitoknak, ismerőseiteknek is, hogy lesz egy ilyen akció! Küldjük el végre melegebb éghajlatra az autósokat és önkormányzatokat fosztogató parkolási hiénákat!

 

plasticmajom Creative Commons License 2004.03.22 0 0 37
A Magyar Autóklub próbapert indított a Gazdasági Versenyhivatal ellen a MOL árképzése miatt. A per során a tisztességes gazdálkodás és ármegállapítás kérdését boncolgatták.
A MAK keresete azon a tényen alapult, hogy a MOL üzemanyag forgalmazása során olyan árakat állapít meg a nagy- és kiskereskedelemben egyaránt, melyeknek valódi ráfordításaihoz semmi köze. Azaz vasúti költséget számol vezetéken érkezett benzinért (kőolajért!), amit nem a nyugati tőzsdén vásárolt, de annak árával számolt. Nem kész benzint, hanem olcsóbb orosz vagy hazai kőolajból -a nyugati munkabérköltség 1/5-é-ért itthon előállított terméket forgalmaz. Ezt úgy számítja, mintha a nyugati tőzsdén kész benzint venne és vasúton szállítaná haza. A MOL ebben a földrajzi környezetben kizárólagos kőolaj lepárlási lehetőséggel rendelkezik, ezért nem mindegy, hogyan alakítja ki árait saját hasznára és a fogyasztók kárára.
A pert az Autóklub megnyerte! Ezen ítéletnek rendkívüli a jelentősége. A Legfelsőbb Bíróság ítéletében kihagsúlyozta, hogy a MOL árképzése mekkora hatást gyakorol az egész magyar gazdaságra. Mi magyar állampolgárok, autósok és autó nélküliek egyaránt azt hihetnénk, hogy a 2003. november 26-án hozott ítélet, melyről az ország legnagyobb civil szervezetének lapjából, az Autósélet 2004. januári számából vehettünk tudomást, megrengeti az országot. (Bizony meg kéne rengetnie gazdasági életünket!) Ezzel szemben - egyetlen tv-adó aznap esti híradóján kívül - sem az elektronikus, sem az írott sajtó egy szónyi, vonásnyi figyelemre sem méltatta a hírt mind a mai napig. Így a média hallgatásával maga is hozzájárult ahhoz, hogy az ügy elkendőződjön, az eljárás elhúzódjon. Mi pedig tovább fizetjük a térség legmagasabb árát nem csak benzinben, de a kenyérben, ruhában és minden másban. Kinek az érdeke ez? Vajon hány magyar nagy- és kisrészvényese lehet a MOL-nak és milyen százalékarányban, akik nyereséget könyvelhetnek el maguknak? Vajon megéri-e az ország (tízmillió ember) gazdasági helyzetét akár a legcsekélyebb mértékben is rontani (hagyni) kevesek tisztességtelen hasznáért?
2003-ban a MOL története legnagyobb nyereségét érte el.
hellokocsivigyáztam Creative Commons License 2004.03.01 0 0 36
hahó egy kérdésem lenne.

nemrég éjjel 1/2 2-kor jöttem át a magyar határon, s az m1-es menti egyik benzinkútnál 4 napos matricát akartam venni. a vásárlás után nem jelzett az akkumulátor, s nem indult a jármű. generátorhibára gyanakodtam mivel az ékszíj rendben volt. az akkumulátor sajnos a lustaságomból kifolyólag már egy múzeumi darab. (enyhítő körülmény, hogy nem tömegárú, hanem un. síkpólusú)

mivel a kútnál sehol senki egy kiszolgáló kislány és egy fiatal gyerek kivételével felhívtam a magyar autóklubot.
kijött egy szimpatikus jólápolt fickó kb 1/2 3-kor s a szénkefét és a szabályozót kicserélte.
a művelettel elégedett voltam amikor közölte, hogy 8000 forint. számlát nem tud adni. mivel ténylegesen 2 ezer forint volt nálam megadta a címét, hogy küldjem el postán.

hazaérve majd később a motort indítva ugyanaz a probléma jött elő.
egy ismerős szerelő jött ki aki azt mondta, hogy az autóklubos nem erősítette fel a szénkefét, mert útközben elveszítettem. így újból felrakott egyet, már odarögzítve. most ugyan 1630 ft-ba került.

a kérdésem, hogy fizessek-e az autóklubosnak, mert egyrészt rendes volt hogy feltette, másrészt hibát követett el hogy nem rögzítette.
másrészt ez általános, hogy az autóklubosok nem adnak számlát a kicserélt anyagért?

BoGyesz_4a Creative Commons License 2003.02.19 0 0 35
Én is kb. 1999 óta vagyok klubtag. Eddig háromszor vettem egénybe a szolgáltatásukat, de eddig csak pozitívat tapasztaltam.
1. Olaszországi körúton még a Ladámmal meg kellett vennem egy komplett generátort + aksit. Mivel ennyi pénz nem volt nálam (hazaút előtt), így AIT hitellevéllel fizettem az ACI szervízben. Minden probléma nélkül elfogadták és két hónappal később jött a Forintos csekk.
2. Ez már a Puntómmal történt, kihívtam őket, mert kellet fújni az egyik kerekembe, hogy elmenjek a legközelebbi gumishoz. Itt már Fiat Assistance miatt ingyen volt a kiszállás.
3. Szintén Fiat. Beszart az egyik BRISK Racing gyertya és lerobbantam éjjel negyed egykor. Mivel célszerszám nem volt nálam, kihívtam őket, hogy cseréljünk gyergyát.

Szóval eddig rosszat nem tudok mondani, de lehet, hogy csak mákom volt.

Törölt nick Creative Commons License 2003.02.19 0 0 34
"erdemes itthon megvenni az autoklubnal a csalagut jegyet, vagy nem??"

igen :/

Előzmény: Törölt nick (29)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.11 0 0 33
megtettem mar delelott...
milyen keresoszot javasolsz? csalagut, alagut, channel, Anglia mit olyanok, kilove...

ja, angliarol persze van jo par topic, de asszem nem olvasom oket vegig ;)

Előzmény: elf (32)
elf Creative Commons License 2003.02.11 0 0 32
Asszem van erre valahol külön topic. Keress rá.
Előzmény: Törölt nick (30)
atompyka Creative Commons License 2003.02.11 0 0 31
Autóval sem...
Előzmény: Törölt nick (30)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.11 0 0 30
senki nem volt mostanaban Angliaban autoval? :/
Előzmény: Törölt nick (29)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.11 0 0 29
valaki!!!

erdemes itthon megvenni az autoklubnal a csalagut jegyet, vagy nem??

kinek van infoja?

HNMswift Creative Commons License 2002.11.05 0 0 28
Ha egy kicsit visszaolvastál, láthattad, hogy többen is azért hanyagoljuk a klubbot, mert szarért hugyért is pénzt kérnek, és nem is akármennyit... KLUBTAGSÁGI KEDVEZMÉNNYEL MÁSFÉLSZERES ÁRON (JQA)

Humoruk lehet hogy van, de nekem már nincs röhögös kedvem....

HNM

Előzmény: black wood (25)
HNMswift Creative Commons License 2002.11.05 0 0 27
És a tudás itten is megvót, csak ócsóbban mérték... :-))

HNM

Előzmény: HNMswift (26)
HNMswift Creative Commons License 2002.11.05 0 0 26
Hasonlo eset.Egyszer vettem egy suzuki swiftet,és hogy-hogy nem sikerült megütni valakinek az autóm oldalát.A jobb oldali sárvédön háromujjnyi horpadás mivel nálun a suzuki szervizben volt kasztnis szaki
ugy gondoltam beugrom és üssekö kalapáljákki.Szaki körbe járja 1x,2x,3x majd céleszköz rátesz, horpadás kihúz, karcolás polirozással eltüntetve.Örültem mint majom a farkának semmi nyoma más okosságának.Adtam neki 1000 Ft-ot,majd indulnék a kasszához, mire utánamszól, rendben vagyunk. Én azota méginkább sem vagyok klubb tag és még nem bántam meg.

HNM

Előzmény: black wood (25)
black wood Creative Commons License 2002.11.02 0 0 25
Üdv.
Hasonlo eset.Egyszer régen még a 90es évek elején vettem egy opel mantát,és hogy-hogy nem sikerült megütnöm az oldalát.A jobb oldali ajton tenyérnyi horpadás mivel nálun a klubban volt kasztnis szaki
ugy gondoltam beugrom és üssekö kalapáljákki.Szaki körbe járja 1x,2x,3x majd ajto kárpit le,1 ütés horpadás megszünt,ajto kárpit fel.Örültem mint majom a farkának semmi nyoma az okosságomnak.Kérdem a szakit mivel tartozom,mire mondja 5002Ft.Álam leesik nézekki a fejemböl mert az 5000e még értem de mi a 2ft?O semmi különös,2ft a munka,5000ft a tudás,hogy hová kellet ütni.Tudom kissé szakállas de ez valoban meg történt,ugy látszik a szakinak még humor érzéke is volt nem csak szaktudása!Én azota vagyok klubb tag és még nem bántam meg.

black wood

atompyka Creative Commons License 2002.10.31 0 0 24
Hja kérem, figyelni kell...
:-)
Előzmény: Herbie_ (23)
Herbie_ Creative Commons License 2002.10.31 0 0 23
Jó kis tarifa, mondhatom:)
Előzmény: atompyka (22)
atompyka Creative Commons License 2002.10.27 0 0 22
OFF story:
Nálunk a bolt előtt egyszer bezárta a Swiftbe az egyik vevő a kulcsot.
Áthívtunk a közeli segélyesektől egy srácot, hogy nyissa ki neki. A srác közölte a pasival, hogy nem lesz olcsó, amire azt a választ kapta, hogy még mindig olcsóbb, mintha hazataxizna a pótkulcsért.
A suzukist udvariasan megkérte a srác, hogy menjen be a boltba, mert nem szeretné megmutatni, hogy lehet kinyitni az autóját, pasi be is ment.
Ajtó kinyit (~8 sec...), kulcs ki, srác mondja: 4000. Pasi bepöccen, mondja neki, akkor zárja inkább vissza. Segélyes kulcs be, ajtó bezár, be az autóba, és el.
Persze mi meg bepöccentünk a suzukisra, mert végülis belőlünk csinált hülyét, úgyhogy megkérdeztük a pasit, hogy a targoncával kihúzzuk vagy kivigyük-e az autót a kapu elé, merthogy mindjárt zárunk. (Ami igaz is volt.) Esetleg ott maradhat hétfő reggelig, ha gondolja, mert a targoncás nincs aznap (szombat volt), mi meg csak láttuk, hogy is kell azt használni...
A srác valahogy kapott egy bocsánatkérő telefont, hogy mégiscsak ki kéne venni azt a kulcsot. Ki is vette. 6000-ért...
:-)

ATom

Előzmény: BLASIUS (21)
BLASIUS Creative Commons License 2002.10.27 0 0 21
Anyámék mindig a Budaörsi úthoz viszik vizsgáztatni. Korrektek. Az én autóm is ott vizsgázott, mielőtt megvettem. Szerintem apróságokba ott nem kötnek bele, de a biztonsági dolgok terén szigorúak.

Én most nyáron léptem be. Az Erzsébet héd alatt a Romkertnél leálltam, kipattantam és bezártam. Kulcs a gyújtásban. Éjjel 2 volt. Lakáskulcsom az autóban, hazamenni pótkulcsért hiába mentem volna.:-(
Nem tudtam mit csinálni, kihívtam őket. Kérdik, klubtag? Mondom, nem. Belép? Mert ha igen akkor 8 ezer, ha nem, akkor 12. Mondom, persze, hogy belépek. 10 perc alatt ért ki a furgon, az ipse 5 perc alatt kinyitotta az ajtót (azért szenvedett az öreg svéd vassal:-)). De jobb így, már csak a Murphy törvénye miatt is, hátha nem lesz a klubtagságra igazán szükség.:-)

atompyka Creative Commons License 2002.10.26 0 0 20
Hopp, egy MAKis topic!
:-)

Nem tudjátok, honnan lehet letölteni a hivatalos tarifákat, szerződést, szabályzatot, stb.?
A honlapon csak a tarifákat találtam...
Ilyenek érdekelnének, hogy hova mennek ki, hova nem, ill. felárral, stb.

Üdv!
ATom

Janibacsi Creative Commons License 2002.10.25 0 0 19
Nu, igéretemhez hiven...

Hétfőn megjelentem. Reggel 8-ra kellett ott lennem, sokaknak mondhatták ugyanezt, mert 6-an álltak már sorba előttem, ebből 2 utánfutós volt:o( 10 percen belül még 3 kocsi jelent meg mögöttem, szintén 8-ra rendelték őket... Nu, ennyit az időpontjukról:o(

Volt vagy 10-fél 11, mire rám került a sor. Odaadtam ez előzetes vizsga papirjait, igy könnyitett eljárást kaptam: gyakorlatilag csak azt nézték meg, hogy az adott hibák ki lettek-e javitva(naná). Egyébként a szaki jó fej volt, teccett neki a járgány('79-es Derby, nem egy gyakori darab, pláne ilyen állapotban:o) Ezután még vagy másfél óra volt, mire a kiscsaj megcsinálta a papirokat. Fizettem, csá. Egy utánfutót meghuztak mert nem fogott a fékje, meg egy asztma volt meglehetősen rozsdás, de azt nemtom hogy átengedték-e, mivel utánam volt. A többi gép rendben volt(lehet hogy jó napjuk volt?? :o)

Jano

Előzmény: kivi (10)
elf Creative Commons License 2002.10.18 0 0 18
"meg állítólag volt olyan, hogy a fazon hívta a klubot és egy ilyen hiéna valahogy hamarabb ért oda, mint az igazi..."

Nemcsak állítólag, ilyen tényleg van/volt.

Előzmény: lakos (17)
lakos Creative Commons License 2002.10.18 0 0 17
Autóm korából és állapotából következően, nagyobb az esélye, hogy valami gond legyen néha. Amennyit én értek hozzá és törődök vele, nekem eddig megérte az évi 5 rugó. 6 éve vagyok tag és sajna szinte minden évben volt olyan, néha több is, hogy ki kellett hívni őket. Mindig elfogadható időn belül jöttek és tudtak sergíteni. Lakóhely területén 1500 a kiszállás, azon kívül meg ingyenes. (Ebben nem nagyon tudom mi a logokai, de így van) Ha a házunk előtti parkolóba hívom ki akkor 1500, ha meg az isten háta mögé, az út szélére akkor ingyenes. Azelőtt mikor még nem voltam tag, bizony volt olyan, hogy mindenféle helybeli szerelők, segélyes hiénák rendesen levágtak sok ezer ft-ra. Viszont nem ért figyelni mert vannak akik visszaélnek a névvel, autókluboshoz hasonló matricás szállító autókkal mennek és próbálkoznak, meg állítólag volt olyan, hogy a fazon hívta a klubot és egy ilyen hiéna valahogy hamarabb ért oda, mint az igazi...
dare-devil Creative Commons License 2002.10.18 0 0 16
97 májusától voltam tag egészen ez év májusáig,
Egyetelen egyszer sem kellett sárgaangyalt hívnom(szerencsére), vizsgáztatni voltam ott kétszer, és egy erdetiség vizsgálaton.
Fényszóró beállítással én is fordultam hozzájuk, lenyúltak 1500 pénzzel és semmivel sem lett jobb a dolog, később én oldottam meg a problémát.
Azt hiszem nekem nem érte meg még akkor sem ha évente 5500 pénz volt.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!