Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pega72 Creative Commons License 2023.05.12 0 0 881

Sziasztok! Opel Astra g 2.0 dti(X20DTL)cserélt már valaki adagoló elektronikát? Egy csatis. Mennyire macerás,s tudd-e aztán rendesen kommunikálni az ecuval? Nem szeretném az adagolót levenni,s az egészet cserélni. P1631-es hibakód. A jármű nem indul. Nincs üzemanyag.

Laszlo Cseh Creative Commons License 2023.03.07 0 0 880

Sziasztok .

Nekem lenne egy kérdésem az itt jelenlévőkhöz ,de szeretnék meg kérni mindenkit aki hozzá szólna a témához ,hogy ne sértegessük egymást ki hogyan szerel stb.Mert az eber ide szaktanácsér jön ,vagy is segítégért és nem azért ,hogy azt olvassa otthoni tákolmányok ,meg nem kéne otthon tákolgatni aztán jó lenne  minden köszönöm .

Na szóval a kérdésem a következő egyben a problémám is már egy jó ideje : van egy opel astra h 2008 1,7 cdti ,74 kw ,Z17DTH motorkódal rendlekkező autóm .  csak nem akar be indulni semmilyen jelent nem mutat még hideg indításra sem. Hiba kódba nem írja ki hogy mi is az oka . Le volt cserélve benne már lassan minden ,mert mindenki tippelt már mindent , első sorban az volt a tipp,hogy az üzemanyag adagolló szelep nem nyit és az a ossz ,majd a magasnyomású nafta pumpa ,majd jött hogy a rail csőben lév ő nyomás szele itt az egész cső lelett cserélve , majd jött hogy az EGR szelep , volt vezérmő szíj csere is ,de minden úgy volt csinálva ahogy azt a szak könyv előírja ,tehát jelre állítva és csak utána lett le cserélve a vezérszíj , ja és még a gyújtás jeladót is vettem újat amit szintén mondtak ,hogy biztos az lesz a rossz , na szóval ez mind ki lett cserélve , de eddig senki sem tudta meg mondani mi a francért nem akar indulni az autó ???????? hát ez itt a nagy kérdés , szeretnék egy okos öttletet útmutatást kapni ,,,, mailben is el fogadom a válaszokat lcseh@azet.sk

M:I Creative Commons License 2022.12.14 0 0 879

Üdv! Hasonló jelenség van Fiat MJET 1.3 motornál. Főleg hidegen ingadozik az alapjárat. 130 ezer km után ki lett szerelve a részecske szűrő mert meguntam hogy folyton regenerálni akar. Azóta hidegen kék füst, majd ahogy bemelegszik megszűnik a füstölés csak égett olaj szag van. Azóta látványos a füstölés amióta a részecske szűrő ki lett szerelve és kiütve, gondolom ezért tömődött el folyton mert tele lett olajjal.

Traverz gyűrű lehet vagy valami más? várom javaslatát hol érdemes hibát keresni. köszönöm

Előzmény: Zoo72 (878)
Zoo72 Creative Commons License 2022.11.20 0 0 878

Üdv.

Lehet hogy turbónyomás szabályzó. Ha lehúzod erről az alkatrészről a vákuumcsövet,  és átrakod közvetlenül a turbóra, mindig maximumon fog tölteni. Ki kell próbálni. Ha sokkal jobban megy, ez volt a hibás alkatrész. De 3000/ford nál ne pörgesd tovább mert túltölt és vészüzemmódba rakja magát. Visszaveszi a gázolajat az adagoló és lelassul hogy megvédje a motort. Ilyenkor sincs semmi baj csak félre kell állni és újra indítani a gépet. Fél évig így jártam vele. 140 km/h ig nem volt baj. Azóta már kicseréltem. 

Sok sikert!

Előzmény: Kameniguest (876)
Zoo72 Creative Commons License 2022.11.20 0 0 877

Az autószerelőid nem ismerték részletesen ezt a motort.

Gondolom azóta már megjavult...2020! De másnak hasznos lehet.

Nem nagy a baj. Kevés pénzből magamnak kicseréltem a 4 db traverzgyűrűt. Ezek a porlasztók tetején találhatóak. 

Tipus hiba. Néhány év elteltével elvesztik a tömítő képességüket, és

cserélni kell őket. Én már kétszer is cseréltem. Azért fekete 

a gázolaj, mert motorolajat szív amikor már nem tömít. De

levegőt is tud vagy mindkettőt. Leáll, nem indul mert az adagoló

szívóágába van visszavezetve! Kb. 15000 Ft a négy db.

A vezérműtengely alatt van. Ki kell venni azt is, és porlasztó tartó

fémet is amire a nagynyomású csövek csatlakoznak.

Ezt a hibát úgy lehet gyorsan diagnosztizálni, hogy lehúzod a

résolajcsövet az adagoló szívóágáról, és ha fekete olaj csorog

ki akkor traverzgyűrű csere! Ha nem jön semmi meg kell szívni egy

patikai fecskendővel.

 

Előzmény: Kisszóda (872)
Kameniguest Creative Commons License 2021.05.27 0 0 876

Üdv!

Egy opel astra g tulajdonosa vagyok aminek a motor kódja y20dth és olyan problémába ütköztem, hogy motort kellett cserélnem viszont a csere után az autó lomha, 110 km/hnál gyorsabban meg nem hajlandó menni, semmilyen hibakódot nem ír, az egr szelep tökéletes az volt első amit átnéztünk esetleg valaki ütközött e hasonló problémába vagy van e valamilyen ötletek mi okozhatja a problémát?

VoithD851 Creative Commons License 2021.01.30 0 0 875

Sziasztok, egy érdekes kérdéssel szolgálnék opel astra Y17DT az alig akar konkrétan lefulladni bármitől is, ugyan ez a CDTI változatban ami H Astrában van 110LE úgy lefullad gáz nélkül mint annak a rendje, ez miért lehet?

csamilan Creative Commons License 2021.01.05 0 0 874

szia! na rá jöttek mi baja volt az autónak ?? gondolom valahol le levegősödött ! de hol ?? :-) 

Előzmény: Kisszóda (872)
Imre Durkó Creative Commons License 2020.11.21 0 0 873

Jó Napot! a minap vettem egy Opel B2 vectrát. Az lenne a bajom,kérdésem,hogy mentem hazafele,és teljesen elfüstölt a motor azonnal leállÍtottam,de ment tovább a motor. Mi történhetett vele,és mit kell vegyek hozzá?

Kisszóda Creative Commons License 2020.08.09 0 1 872

Sziasztok.Nekem olyan gondom van hogy februarban 1" kedves"ismerősömtől megvásároltam költségmentes, folyamatosan szervizelt, 2004 evj 2.0 dti motoros astrat.. A  jelenseg kb 1 honapja kezdődött, inditás után kb 10 masodperc leállt az auto, többszöri proba utan sem indult, elhuzattuk autoszerelőhöz ahol ki is derült hogy fekete a gazolaj... Szűrőcsere, leengedtek az üzemanyagot, légtelenités stb... Az auto szuper... Kb 1 hét, ugyanaz a probléma, a szerelő kicsit idegesen hogy mi a franc van, lehet nagy a baj de nem tudja vallalni csak 3 het mulva... Autot elhuzattam masik szerelőhöz, ahol kiderült hogy korom fekete a tank, kannazgattam e valahol, mondtam én nem, az előző tulaj lehet,, es kiderült hogy kannázgatott de nemvolt soha semmi gondja... A munkát elvegeztek, tankcsere, szűrő, gázolaj leenged, stb, kész az auto... Megnyugodtam hogy ennyi volt,, de sajnos eltellt 2 hét és ugyanaz a jelenség, az auto beindul, de par masodperc es és leáll az auto,, többszöri inditásra beindul, es szépen ketyeg, de eltelik par ora és ugyanaz a jelenség,, ha gázt adok akkor átesik a holtponton es nemáll le,, de idegesit nagyon hogy mi lehet,azt hogy lelevegősödik azt nem hinnem.. Köszönöm a segitséget, hátha valaki tud valami okosat... :) 

 

zulualert Creative Commons License 2020.07.25 0 0 871

Szia én is vettem nemrég egy astra 2003-as 1.7 dti-t, nekem rángatott erőtlen volt 900-1700 között illetve pályán végsebesség 120 többet nem ment és check engine is bejátszott szervízben az üzemanyag adagoló szenzort cserélték azóta jó, + üzemanyag szűrőt cseréltem. De amit írsz hogy csak egy magasabb fordulat után jön meg a kraft az nálam is ilyen... 

Előzmény: Gaben 3298 (860)
ovoo Creative Commons License 2020.02.23 0 0 870

Sziasztok

 

Segítség kellene... Egy út során egyszer csak feljött a chek e. Ha gyorssitok eltünik elindul az autó kb 5-10 másodperc. leveszem a gázról a lában  visszajön.A vákumcsöveket átnéztem a vákumkapcsolokat nem tudom lehet e tesztelni. Az EGR jó ki probáltam a pillangókat nyitó vákumkapcsoló jó.A turbónál a turbót inditás után rögtön behuzza ahogyan kell.Több hibakód volt már de ezek az utólsok. valakinek javaslata ötlete? mellékelem a kódokat.   A vákumnak mekkorának kell lennie amugy mérve?

P1503 -(A)

P0195-(2)

P0400 -(5)

P1125-)3)

 

Ezeket dobálja..

 

zkap Creative Commons License 2019.12.06 0 0 869

sziasztok

G Astra, 2.0 Diesel, 82 LE, Kb 350 e km.

az a gondom ,télen nagyon lassan melegszik be a motor .

kis terhelésnél hajlamos visszahűlni  60 C alá, termosztát cserélve , kiszerelve letesztelve. 

nincs esetleg  olajági termosztát is benne ? lehet hogy a motorolaj hűti vissza ??

nemtudok másra gondolni..

 

 

Klemee Creative Commons License 2019.07.09 0 0 868

Sziasztok! Y17DT Isuzu 1.7 diesel a motor.. NINCS TURBÓ!:( Reggel hazajöttem melóból jól jött, semmi gondja..most délután vinném a gyereket a dolgára és a turbó nem megy...nincs gyorsulás... 1700-2000 közt a turbó meg sem nyekken... A problémám az, hogy nincs motorkód sem, nem jelez:(... Légtömeg mérőre gondolok, mert egyik nyáron már szarakodott, de akkor rögtön dobott kódot, illetve el el kapta és ment utána már...most nincs kód:((( Valami 5let srácok?:)

Szabó Rajmónd Creative Commons License 2018.11.26 0 0 867

A gáz reakció késése az adagoló elektronikát utal a nehéz indítás ha izzók rendben akkor mennyiség szabályzó szelep lessz

 

Előzmény: Gaben 3298 (860)
ksanyi52 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 866

Először is töltsd fel az akkut. Hidegebb a motor, az olaj, lehet hogy nem elég gyorsan tekeri. Én is észrevettem ha nem megyek messzire vele, és többször indítok akkor nehezebben indul. Gondoltam már venni kell bele télire egy új akkut.

Előzmény: tibi324 (865)
tibi324 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 865

Üdv mindenkinek!

 

Van egy 2007-es 1.3 CDTI motoros opel Astra H-m és nemrégiben jelentkezett egy olyan hiba hogy reggelente nehezen akar indulni teker a motor de nem akar csak a második vagy harmadik ráindításra (van hogy hamarabb is), ez a hiba csak a reggeli indításnál áll fenn, vagy néha ha mondjuk reggel leállítom és csak este van indítva kicsit nehezen indúl de akkor hamarabb.
Remélem tudtok segíteni.
Előre is köszönöm!

Nick64 Creative Commons License 2018.10.14 0 0 864

Sziasztok!1.7cdti opelemmel olyan baj van,hogy amikor gyorsítok kivilágít a kulcslámpa egy darabig erőtlenebb,egy kis idó után elalszik a lámpa és megy mint a pusztulat.Járt már így valaki?

Slice 1989 Creative Commons License 2018.08.28 0 0 863

sziasztok 

 

corsa b isuzu diesel kapcsolási rajzot keresek villamost 

 

köszönöm

Opelharcos Creative Commons License 2018.08.26 0 0 862

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy egy 2004-es opel meriva 1.7 DTI isuzu motoros autónál, mi okozza azt a jelenseget, hogy ha tartosan 120-130 körül autózok, akkor olykor letilt és a kipuffogóból fekete dízel koromfelhőt lövell ki. Ha leengedem 110 körülre és újra nyomom neki nem mindig csinálja ezt. Ilyen sebességnél 3000-3500 a fordulatszámon. Valaki valami megoldást tud javasolni?

fifidez Creative Commons License 2018.07.13 0 0 861

Sziasztok ! Egy kis segítséget kérnék ! van egy opel movanóm amivel az a problémám ,h nincs töltésem, új a generátor és az ékszily és mégsincs töltés. Mi lehet a gond ? Előre is köszi !

Gaben 3298 Creative Commons License 2018.07.06 0 0 860

Sziasztok

 

Tulajdinosa lettem 1hete egy 2000es évjáratu isuzu motoros 1.7 dti opel astra g.-nek...

Az autó jó állapotú, minden működik rajta, egy furcsaságot tapasztalok...

Amely a következő!

 

Inditás után gázadásra csak pár mp elteltével reagál, nyomom a gázt tolatás közben és majdnem lefullad... nagyobb gázadásnál felpörög a motor és teszi onnantol a dolgát. ugyanez menet közben... megyek vele országúton, egy szinten tartom a sebességet, oda lépek neki, és az autó nem indul meg... eltellik 1-2mp és utána kezd el húzni csak.. de ez észrevehető városban is 40-50-60km/óránál is... szoval minden fokozatban képes ezt produkálni... nemsokára viszem egy szerelő ismerőshöz aki megcsinálja az olaj és vezérlés cseréjét, kicseréli a szűrőket, stb... 

Elképzelhető hogy gáolajszűrő cseréje megoldja a problémát, vagy jelek szerint mélebben keresendő a hiba? Semmi check lámpa, semmi nem világít, egyedül annyi van, hogy indítás után az olajnyomás jelző lámpa kb 3-4mp után alszik ki.... 

Ahogy olvasgatom a fórumot, a vezérlő elektronika hibája más tüneteket produkál... gyorsításnál még annyi van, hogy néha, elég sűrűn azt veszem észre, hogy gyorsúl az autó, de nem szabájossan... gyorsul, és amikor átlép egy ponton, akkor mégjobban megindul.. nem tudom... dugulás lehet? Vagy mi? Alapjáaton, fixen egy tempóval utazva semmi problémát nem tapasztaltam...

 

Tudnátok tanácsot adni?

Erik444 Creative Commons License 2018.04.17 0 0 859

Sziasztok. Van egy Opel asztra h 1.7es dízel Z17dth és az a problémám hogy hidegen nagy nehezen beindul de melegen egyáltalán nem indul. Mi lehet a baja? Két szerelő már nézte de nem tudja mi a baj. 

attila 65 Creative Commons License 2017.12.24 0 0 858

Üdv mindenkinek! 1.7 dti g astrába 4,5l motor olaj helyett 5l lett bele töltve okoz-e próblémát?

dieselzoli Creative Commons License 2017.12.24 0 0 857

Szia!

Ha világított a villáskulcsos autó akkor van tárolt hiba. Ki kell olvasni a hibatárolóját.

EGR szelep, turbónyomás szabályozás, légtömegmérő, főtengely jeladó..... stb lehet.

 

Előzmény: Nick64 (856)
Nick64 Creative Commons License 2017.12.20 0 0 856

Sziasztok!Astra1.7cdi autómmal mentem,normálisan szuperált egyszer csak kivilágított a szerv.kulcs lámpa,teljesítmény csökkent,megálltam motort leállítottam.Késöbb elindultam,lámpa nem világított és rendesen ment tovább.Valaki járt már így?

Balage170 Creative Commons License 2017.10.16 0 0 855

Sziasztok!

 

Olyan problémám lenne a motorral, hogy induláskor erőtlen, ég a check-engine, majd bemelegedés után át tud „kapcsolni” az ECU, ha tempósan tudok vele menni. Olyan 1 percig kell 2.500-ös fordulaton tartani 5.-ben 110-el majd ránt egyet és megvan ismét az összes ló. Ha leállítom kezdődik előröl. Viszont, ha nincs meghajtva (2500 rpm alatt üzemel), akkor sosem kapcsol át, több 100 km után sem.

Nem füstöl, alig eszik, nincs vele baj csak néha kellemetlen, ha sietni kellene.

Astra G kombi, 2000’, Y17DT motorkód (ISUZU)

nagymedve1478963 Creative Commons License 2017.10.12 0 0 854

   sziasztok szeretnek opelt vasarolni

 

Opel Astra H 2006  182 119 km  Diesel  Break  

  • 1 300 cm3
  •  90 lovas

  •  
  • minden velemenyt tapasztalatott szivesen meghallgatok 
szénsz Creative Commons License 2017.10.07 0 0 853

Sziasztok!

 

Alábbi helyzet áll fenn y1.7dt isuzu mocival (Corsa C)

Párnapja úgy váratlanúl meg leállt,majd újra ondításnál beindult,de nam ment már csak kb 100m-t .mivel elég kevés üzemanyag volt benne,vettem a kutnál és bele tettem.

Az nap este nem indult már el,de más nap reggel pöcc röff ,ment is 1.5km-t.Azóta nem indul.

- üzemanyagszürő cserélve

- adagoló és a szürő közt toldva volt a cső egy gumi csővel,teljessen falssot szívhatott,meg javítottam de hosszas proba után sem indúlt.

- Vettem egy kézi légtelenítő pumpát be tettem a szűrt csőbe teljessen tele a rendszer,de kb összesen 5perc indítózás után sem indúlt.

Ac pumpa helyén is szűrve van az üzemanyag,ez a szürő patyolat tiszta.

Mit nézzek még meg?

Szerelőkkel beszéltem egyik 160000-ért csinálná meg,irreális...

Másik korrektebb 30-80 ig beszélt.

Adagolo vezérlés esetleg adagoló?

Van egy 0380 as hibbakód ez az izzitó gyertya körüli gond.(nem néztem őket..

Mást tudnátok javasolni?

BTHegy Creative Commons License 2017.09.10 0 0 852

Szia! Ott max kinyomja a gázolajat, nem sziv falsot. A szűrőre húz rá szerintem, meg nézd végog a toldási pontokat. (Tank, szűrő elött-után. Adagoló elött lesz a gond, nem utána.

Előzmény: hubi31 (851)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!