Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kisfiatal Creative Commons License 6 napja 0 0 7197

Ok, köszi, meglátjuk.. :)

Előzmény: Frinyi (7196)
Frinyi Creative Commons License 2024.05.02 0 0 7196

Akkor csak állítsd legalulra. :)

Előzmény: Kisfiatal (7195)
Kisfiatal Creative Commons License 2024.05.02 0 0 7195

Az enyém(kormány) csak fel-le állítható.. :) 

Előzmény: Frinyi (7192)
Frinyi Creative Commons License 2024.04.30 0 0 7194

Csak porvédés a szerepe.A legutolsó tömítéshez amit írtam,ahhoz fűzném még ezt. :)

Előzmény: Frinyi (7193)
Frinyi Creative Commons License 2024.04.30 0 0 7193

A betöltőcső cseréjéhez nem kell a tankot levenni,ha jól emlékszem 2 db gumicsővel csatlakozik a betöltő cső a tankhoz,egy kicsi,és egy nagy,azokat oldod,és akkor a cső külön levehető.A bilincsei szét szoktak rohadni,az azért legyen kéznél.
A tankbeöntő sapkánál van egy tömítés a karosszéria és a cső között,arra ügyelni kell,ki tudja milyen az állapota,de általában az megússza csere nélkül.

Előzmény: zsoooc2 (7191)
Frinyi Creative Commons License 2024.04.30 0 0 7192

Kormányt állítsd a legalsó pozícióba,és a legjobban magad felé állítva.
A műszeregység előtt van egy burkolat,ha a szélvédő felé felnézel,lesz egy csillag fejű patent.Azt egy kis marokcsavarhúzóval kitekered,akár csak félig,mert ez a patent belső része,utána kézzel kihúzod,elvileg patenttel együtt jön ki.Ezután kézzel magad felé feszíted a műszeregység előtti borítást,nem kell megijedni,ki fog jönni.Az ablaktörlő kart tedd a legalsó állásba,és arra oldalra kifér a burkolat.
Ezután a műszeregységet látod,majdnem kopaszon.Felül egy csillagcsavarhúzóval a fenti csavart kitekered,alul patentek fogják,magad felé húzva kijön.A helyén óvatosan felfordítod,és mögötte lesz 2 nagy csatlakozó egy halom kábellel,azokat oldod,és szintén oldalra,vagy felfelé kiforgatva kijön az műszeregység is.
Jobban nem tudom leírni.. :)

Előzmény: Kisfiatal (7190)
zsoooc2 Creative Commons License 2024.04.29 0 0 7191

Köszönöm válaszodat. Valószínűleg inkább az utángyártottat választom, azzal talán kevesebb a rizikó összességében. Egy másik fórumon Klokkerholm márkájút szerlet be egy srác az autójába, azt mondta meg van vele elégedve, így azt választom szerintem, bár vannak jóval olcsóbbak is utángyártottban... Ha csak a betöltő csövet cserélem (ez van kritikus állapotban, a tank még "elmegy"), akkor is le kell venni a tankot, ugye?

Előzmény: Frinyi (7183)
Kisfiatal Creative Commons License 2024.04.29 0 0 7190

Műszerfal kiszerelés? :)

Előzmény: Frinyi (7189)
Frinyi Creative Commons License 2024.04.28 0 0 7189

Az a fehér amit a képen látni inkább olajfogyasztásra utalhat,de 46 ezer alatt szerintem nem vészes a kinézete.A második szonda a keverékképzésbe nem szól bele,így ez attól független.

Előzmény: Kisfiatal (7188)
Kisfiatal Creative Commons License 2024.04.26 0 0 7188

Közben rájöttem, h nem jó, rosszat adtak a boltban, ez nem a Toyotába való.. Beleér a dugattyúba, összébb is nyomta az elektródát..

A kivett gyertyák viszont fehéresek, ami szegény keverékre utal.. ? 46 ezret futottak. Olajat csipkedi a motor, de nem voltak olajosak a menetek. A hátsó szonda ki van emelve a gázáramból.

Előzmény: Kisfiatal (7187)
Kisfiatal Creative Commons License 2024.04.26 0 0 7187

Frinyi, gyertyacsere közben vettem észre, hogy az uj gyertya ennyivel hosszabb... A régi Denso K16R U11, az uj K16HPR 11... bele lehet ezt tenni??

 

Kisfiatal Creative Commons License 2024.04.25 0 0 7186

Igen, a műszeregységet kéne kivenni, újraforrasztani :) le tudnád írni a kivételt? :)

Előzmény: Frinyi (7185)
Frinyi Creative Commons License 2024.04.24 0 0 7185

Nem kell lehúzó,lejön,csak ha az anyáját fellazítottad,meg kell ütögetni kézzel jobb és bal oldalon a műszerfal irányába,és magad felé utána meghúzva a kormánykereket leszokott jönni.
A műszeregység kiszedéséhez nem kell amúgy a kormányt levenni,ha a cél az lenne.

Előzmény: Kisfiatal (7184)
Kisfiatal Creative Commons License 2024.04.24 0 0 7184

Frinyi, E12 Corolla, kormánykerék, majd a műszeregység kivétele mennyire macerás? Lehúzó nélkül lejön a kormánykerék?

Frinyi Creative Commons License 2024.04.16 0 0 7183

Én Corolla verso-ra tettem már utángyártott tankot,és tök jó lett,nyilván a minősége nem olyan,mint az eredetié.Én még átfújnám alvázvédővel az egészet,mielőtt feltenném,amúgy vállalható.
A bontott is jó megoldás,csak ne legyen rohadt,mert ugyanott vagy,ahol elindultál.Ha kell,ki lehet mosni,forró vízzel,csak 2 ember kell hozzá lötykölni,és utána kitenni a napra egy napig,akkor jól kiszárad,nem lesz baj vele.Csak belül ne legyen rozsda,mert akkor kuka,nem is szabad megvenni.
Ha jól emlékszem a kipufogót le kell ereszteni hozzá,meg hővédőt leszedni,ilyesmi,de a hidat nem kell megbontani,és a lengéscsillapítót sem.

Előzmény: zsoooc2 (7180)
Frinyi Creative Commons License 2024.04.16 0 0 7182

Sejtettem,hogy ki kell szedni. :)

Előzmény: mj620di (7179)
Frinyi Creative Commons License 2024.04.16 0 0 7181

Szia.

Az első,ékszíjtárcsa alattira gondolsz?
Nem kell semmi,levenni a tárcsát,kiszeded a régit,kifeszegeted egy csavarhúzóval,és az újat beütöd óvatosan,csak azt nézd meg,meddig volt az előző beütve.A márka mindegy,általában jók,amiket leírtál,nem feltétlen kell a gyári,bár az a legjobb.

Előzmény: Loc (7176)
zsoooc2 Creative Commons License 2024.04.16 0 0 7180

Szia Frinyi!

 

A véleményedre lennénk kíváncsi: sajnos a 2005-ös 1,4 benzines Corollám üzemanyagbetöltő csöve és maga a tank is kezd menthetetlenül szétrohadni, tehát mindkettő megérett a cserére. Te mit javasolsz: próbáljsk jó állapotú bontott gyárit venni (nem egyszerű) vagy inkább drágábban, de új utángyártottat? Mennyire riziós a bontott? Ha nincsenek ledugaszolva a nyílásai a tanknak, akkor gondolom belemegy a kosz és a pára. Nem okoz ez gondot? Takarítani nyilván nem akarom, az elég nagy szívás lenne (már ha lehetséges egyáltalán normálisan megcsinálni). Az utángyártottak minősége mennyire vállalható? Igen nagy szórás van köztük árban. Kb. 45-től 120 ezerig. A megbízhatóságot befolyásolhatja? Természetesen Minden hozzá tartozó alkatrészt a mostaniról tennék át, annak "csak" a rozsda a problémája. Maga a csere mennyi melóval jár kb.? A hátsó hidat, lengéscsillapítót le kell szerelni ehhez?

 

mj620di Creative Commons License 2024.04.13 0 0 7179

Semmi baj. Közben megcsináltam, ki szedtem a féltengelyt is.

Előzmény: Frinyi (7175)
stefano33 Creative Commons License 2024.04.12 0 0 7178

Sziasztok!

 

2020-as toyota corolla sedànnal úgy jàrtam, hogy kicsit èsz nèlkül gyömöszőltem be egy nagyobb csomagot a jobb hátsó ajtón. Utána vettem èszre, hogy megsèrült a gumi tömítès. Nem magàn az ajtón, hanem a “bejáratnàl” lèvő.

Szóval azt szeretnèm megkérdezni, hogy lehet-e azt cserèlni. vagy nem èrdemes bolygatni, nem lesz olyan, mint a “gyàri”. (Toyota szervízbe vinnèm megcsinàltatni.)

köszi előre is!

Hutai Laci Creative Commons License 2024.04.11 0 0 7177

Üdv: 2000. es évjáratú Toyota Corolla Harmony 1,4, 71kw. Típusú autómnál problémám akadt a kilométer órával.

A gyújtás bekapcsolásakor a mutató álló helyzetben a 20. ra ugrik. A gyújtás kikapcsolásakor visszaáll 0. ra.

A műszercsoport csatlakozásait megnéztem. A mutató könnyen mozog. A sarus csatlakozásokat, testelési pontokat leellenőriztem.
A csatikat kontakt tisztítóval lekezeltem. Az autóban a 17. sz. biztosíték az óracsoporté. Stabil feszültséget mértem.
Valaki tudna segíteni? Mi lehet a probléma? Köszönöm!

Loc Creative Commons License 2024.04.09 0 0 7176

Szia Frinyi!

4zz homlok oldali főtengely szimering cseréhez kell valami spéci szerszám? Szimeringből jó a Reinz, Elring vagy kutassak valahol gyári után?

Köszi

Frinyi Creative Commons License 2024.04.08 0 0 7175

Szia.
Bocs,nem volt időm benézni sem,gondolom már megoldottátok,de nem a legjobb leszedni,nagyon rég csináltam,de talán annál a féltengelyt nem kell kiszedni.Igazából addig bontod,amíg ki tudod forgatni,fejből nem tudom már én sem. :)

Előzmény: mj620di (7174)
mj620di Creative Commons License 2024.04.02 0 0 7174

Szia Frinyi! 

Behalt a verson (1cd ftv ,2004 , r1) a generátor. 

Lefelé lejön simán vagy szopás? Ill. egyfajtával szerelték?

Előzmény: Frinyi (7152)
primus lupus Creative Commons License 2024.03.24 0 0 7173

Sziasztok! Cseréltem a téli kerék garnitúrát nyárira, és nem tudom a keréknyomás ell.-t átállítani. Kérem aki tud hasznos infót adni segítsen. Előre is köszönöm!

Homo oeconomicus Creative Commons License 2024.03.03 0 0 7172

Sziasztok!

Toyota Corolla 2007 Sedan szgk-hoz keresek oldalsó ablaküveg külső tömítést, de nem tudom merre mozduljak tovább.

Első és hátsó ablakhoz egyaránt, a lenti tömítés ami a karosszériánál van.
Gépjármű adatok: 1598 cm3; 91 kW; Benzines; E15EJ; 1ZR0078941

 

Tudtok egy jó forrást ahol be lehet szerezni? Esetleg egy szerelési rajz is jól jönne.

Köszi előre is!

nsumaniac Creative Commons License 2024.02.26 0 0 7171

Sziasztok, Corolla Verso 2002-2005 évjárathoz javítóelemet keresek hátsó kerékjárat aljához mindkét oldalra. Van még ilyen vagy reménytelen? 

nimrod1979 Creative Commons License 2024.02.25 0 0 7170

Nagyon sok apró hiba lehet az oka. Pár infó ami hátha segít.

Gondolom gyertya és légszűrő volt cserélve. Az önintító koszos. Az aksi gyengélkedik. A testkábelt ellenőrizd. A légtömegmérő legyen tiszta. A szívosor tömítés is szokott ilyen hibát okozni. Ne szívjon sehol falsot. A benzinpumpa mindíg zúgjon, nyomja a naftát amikor először gyujtáyra teszed. Hirtel ennyi jutott az esuembe. 

Előzmény: gauchos75 (7169)
gauchos75 Creative Commons License 2024.02.18 0 0 7169

Sziasztok!

 

2005-ös Corollám van, 1,4 benzin. Azt tapasztalatom mostanában (pár hónapja), hogy mintha picit nehezebben indulna, azaz többet teker az önindító, mire beindul. Az aksi új (az előzőt 6,5 év után cseréltem le, tehát a töltés vélhetően jó, ha eddig bíta). Mindig beindul elsőre, csak picit tovább kell indítoznom. Korábban is előfordult már, de mostanában úgy veszem észre, hogy mindig így indul. Szerintetek mit lenne érdemes ellenőrizni? Teljesen gyári a generátor és az önindító is. Csak hosszabb távokra (min. 30 km) használom az autót.

JOKE21 Creative Commons License 2024.02.05 0 0 7168

Sziasztok.

 

Olyan kérdésem lenne, hogy család bővülés miatt le kell cserélnem a Suzuki Vitara-ám, mert kicsi a csomagtartó és egy Toyota corolla kombi a kiszemelt a 4. generációból. 2018-tól gyártják, de a 18-19-es kiadásokban ritkán írják csak, hogy van Androidautó/Carplay. Nekem CP-re mindenképpen szükségem van, hisz egy szoftverfrissítés után kb már 2016-ban tudta a vitara is. Az igaz, hogy a 2018-as modellbe már szervizbe meg lehet venni ezt a frissítést, vagy valahonnan leszedni és feltenni rá? Szervizbe mennyi kerül ez, ha működik. Legszívesebben Suzuki Swace-t vennék, de az csak 21-től van és pár millióval drágább. Olyan 6-6,5 m lenne rá kb, ha elviszik a vitarát. :D

Segítségeteket előre is köszönöm.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!