Le van szerelve, motort probálva akkumlátorról az történik hogy egy pillanatra megmozdul néhányat rangatva fordul aztán megáll.., forgórész kollektor lelett szabályozva ( nagyon kopott volt!) és 4 uj kefe is belett szerelve., sajnos csak valamive lett jobb : lassan forog de brutális áramfelvétel van!! Lehetséges egy forgórészárlat?? Látszatra semmi melegedés nyom a tekerecsen., mechanikusan nem szorul.
1.Normális a motorpróba ,ha igy csinálom: Motorcsatikra folyamatosan pluszt es minuszt adok egy külső jó akkuról?
2.Esetleg lehetséges hogy a Kangon fölszerelve PWM - jellel van megvezérelve a motor?
3.Hol lehetne külön uj forgórészt vásárolni? Esetleeg volna valamelyikteknek pl egy jó használt?
Sziasztok!Kérlek segítsetek ha tudtok előre is köszönöm.
Van egy 2005-ös 1.5 DCI motorú Kangoom.
Menetközben egyszer csak leált és többet nem indult.Elvittem a szerelőmhöz aki 1,5 hónap!!! után megállapította hogy az üzemanyag szívattyú ledarálta a rotorját és ezért tele lett az üzemanyag ellátó rendszer spénel ami kitakaríthatatlan.Ez álltal tönkre ment az befecskendező rendszer és a komputer.Azt szeretném megkérdezni hogy ilyen tényleg van vagy csak fogalma nincs az embernek az egészről.A baj az hogy ez valószínüleg nem javítható gazdaságosan tehát kuka a fél éve vett egyébként makulátlan autóm.Előre is köszi a válaszokat
Szeretném a gépemen kicserélni a gázolaj szűrőt (1.9 dizel ). Azt ajánlották, hogy egy PURFLUX C481 szűrőt vegyek, mert az a legjobb. Valaki tudja, hogy ennek a szűrőnek milyen a szűrési finomsága ? ( mikron )
Szeretném a segítségeteket kérni. Hátha már valaki találkozott hasonló jelenséggel, és tud segíteni.
Renault Kangoo 2004 évjárat 1.5 DCI ről lenne szó. A jelenség hogy menet közben a kilométer óra 0 ra leesik, ezzel egy időben a váltókart sokkal könnyebb mozgatni (sebességet váltani). Amit még itt el tudok mondani, hogy minden reggel jól működik a kocsi, és kb 1,5 2 km után jelentkezik a tünet. Illetve amikor előjön a tünete akkor pl nem tudok alap járaton 2. fokozatban menni vele mert berángat a kocsi, viszont amikor nincs baja, akkor minden gond nélkül lehet vele 2. ban araszolni a városban vele. Még egy jelenség ezt is csak akkor produkálja amikor 0 km áll az óra azaz valami gond van a kocsival, a váltókar jóval nagyobbat mozdul be gáz adásra és gáz elvételkor, mint amikor nincs semmi baja a kocsinak.
A váltótartó gumibakot kicserélték, de a réginek sem volt baja.
Renault Kango 2002, 1.9dci ,F9q 782, Bosch Edc 15VM3..,nem indul! Segitség!!
Szenzortápok
A rejtély az hogy indul de csak akkor ha levan huzva nyomocsön lévő három vezetékes nyomásmérő szenzor csatlakozója.., igy rögtön elindul de visszadugva a csatit meg is áll rögtön.., izzitó-hibajelző lámpa ég ha jár a motor, hibakodók nem törölhetők amig a csati levan huzva huzva a szenzorről..,
Szenzortápok Ok., kimenő jel már gyujtásnál , állómotornál is kb +2.6V..,
vettem egy 2001-es 1.9 dizel renault kangoot hengerfej nélkül,vettemrá egy hengerfejets azt ugy tettemfelhogy a vezérmü tengely nem volt benne,majd utánna raktam belle de valami oknál fogva eltőrt,mikőzben huzatam lefele
Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni igy karácsony elött . Mert nem szeretném ha bármelyik szerelö jól megvágna. Egy 2002-es 1.5. dci kangoo rol lenne szo mentem vele semmi gond nem volt aztán indulni akartam be is indult de le is állt a mai napig ez van beindul leáll. Már volt aki azt mondta nyomás szabájzo szelep a ludas ahány szerelö annyi változat. a serviz nem világit. aki találkozott ilyen hibával kérem irjon. köszi mindenkinek.
Értem, kicsit jobban tetszik a Partner, de nem ez fog dönteni természetesen.
Olyasmire gondoltam amire érdemes odafigyelni, bár tudom nem olyan régi típusok tehát elvileg nem sok típushiba jöhet elő.
De azért köszi.
És végül a PUG lett?
No ez egy olyan dolog, amit en is vegigjatszottam. A felszereltseg, az ar, a tudas szinte teljesen ugyanaz. Nalam a csendesebb motor miatt nyert a PUG. Illetve nem is csendesebb, csak a Kangooenak a hangszine volt nemileg zavaro nekem. Ugyhogy szvsz menj be egy kereskedesbe es probald ki oket.