Melyik kellően tágas, családinak mondható autóban van a klímának külön kifújó nyílása a hátsó üléssorhoz? Nem az első ülések alattira gondolok, ami mindenhol van általában, hanem ami ténylegesen hátra viszi a hideg levegőt, és egyenletesen hűti le az utasteret.
4.690.000-tól már kapni, elfér benne bőven egy két- (de akár három) gyerekes család is csomagokkal, és a szülők se ropogós gerinccel szállnak ki belőle hosszabb utak után sem. Még nagyobb családoknak meg ott a Qashqai + 2 még egy sor üléssel és iszonyat nagy raktérrel.
4 tagú család, ami szokott bővülni 1-1 fővel keresek kényelmes családi, csomagok befogadására képes autót. Hozzátenném túlnyomorészt egyedül használom rendezvényszervezőként a városban, ezért a parkolás és fogyasztás sem mindegy:)
Kérem aki tud, adjon ötletet milyen autókat nézzek meg:)
Az előzőektől kicsit eltérően én egy 1-2 éves autóra gondoltam max.4,5 milláért, hozzávalók pedig 2 db (ikrek) 2,5 éves gyermek gyereküléssel és egy újszülött a kis hordozójával a mama és a papa társaságában akár 500km-t is kényelmesen tudjon utazni.
A csecsemő jövetele most derült ki. Eddig az új Honda civicben gondolkodtunk, de valszeg ezen módosítani kell, habár még le kell mérni a hátsó ülés belsejét, hogy vajon a mama elfér- e a 2 idősebb lurkó között hátul, és később pedig elfér-e a 3 gyerek hátul?!
Érdekelne a tetőcsomagtartós megoldás is, de jelenleg inkább az egyyterűekben gondolkodom.
Akinek bármilyen tapasztalata van e téren attól szívesen veszem a tanácsokat, akinek meg nincs az javasoljon autót biztonság és megbízhatóság szempontjából
Egyelőre a legjobb ajánlat a Toyota Hiace rövid, összkerekes változatára érkezett: brutto 6 millióban benne van szinte minden rendelhető extra, a vonóhorog még kérdéses, hogy kell-e, állítólag tachográfhoz(!) kötik a beszerelését. A pick-upok egyelőre olcsóbbnak tűnnek, de kevésbé szimpatikusak. Azért megnézem majd őket...
Boró szerintem nem akarsz magadnak B2500-öt.
Olyan ócska a menetkomfortja mint egy UAZnak.
Szerintem tényleg csak olyan embereknek való akik minden nap komoly terheket szállítanak mert egyébként a háts laprugók miatt katasztrófa. A kerekek sírnak induláskor és erősebb fékezéskor, a hátsó utasok belső szervei átrendeződnek a legkisebb huplik után. Hátul 2 embernek jut kényelmes hely.
A motorja szerintem kultúrált diesel létére, és egész dinamikusan mozgatja a kocsit súlyához képest.
Az árhoz kalkuláld még hozzá a putonyt is ami ha jól tudom kb. 300k+fa pénztől indul [carryboy]. Enélkül itthon szerintem nem használható főleg drága holmik szállításhoz nem. Platóbélés is célszerű bele, ennek sajnos nem tudom az árát.
Fogyasztás min. 10 szerintem, pályán tartós 120-130-al 12 is lehet(vége 150nél van).
Ha szeretnél próba utat tudok adni kontaktot.
Hirtelen ennyi.
A közeljövőben hazautazom és döntök... Közben kaptam még egy, igen jónak tűnő tippet a Netmania autós rovatában Hooshee-tól:
"A B2500 alapára 4049900+ÁFA, azaz 5 millió, TD TE motorral. Az alapfelszereltség része a klíma, elektromos ablak és tükör, alufelnik... (forrás: mazda.hu)"
Nem ismerem a típust, de ez gyanúsan olcsó... Tud valaki nyilatkozni erről, vagy más, otthon kapható pick-upról? Számomra első nekifutásra a minivan szimpatikusabb a könnyebb pakolhatósága miatt, de a pick-upok dögösebbek...
"Végignéztem már a magyar Mitsubishi honlapot, de ilyen autót nem találtam. "
Mert az kaki.
Felfaltak minket az osztrákok, hogy a holló vájja ki a kivájnivalójukat :(
Hmmm... felületesen olvastam. 4kerekesből nehéz olyat találni, ami megfelel az igényeidnek. Most drasztikus vámcsökkentés volt az amerikai importra vonatkozóan. Lehet, hogy "hazai" terméket kéne nézned!
:o)
Csomagtere valóban van a Hiace-nek: az egy üléssoros (3 ülés) verzióba nemrég pakoltunk be hátra egy komplett nappaliszoba-szekrényt (persze csak amolyan lakótelepit - FYI, Boró, egy lakótelepi lakás nappalikja kb. egy Chevy Suburban belterének felel meg :) ). De az aztán echte teherautó, nem véletlenül olcsóbb, és nyöszörög minden porcikájában, nem száguldozásra való stb.
A Pajero Sport a többi Pajeróval ellentétben az L200-ra, vagyis szintén teherautóra épül, az árkülönbözet főleg onnan jön hogy már gyárilag luxusított. Ennyi erővel abból is vehetsz L200-at és átbőröztetheted.
Azt kell eldöntened hogy fedett pick-upot akarsz vagy minivant? (A Chevy Astro jó hasonlat a Hiace-ra.)
Megnéztem alaposabban az ATC-s honlapot. Lehet, hogy mégsem érdemes chiptuningolni a hasonló motorokat? Legalábbis náluk nem... Az alábbiakban egy 2.7 literes turbódízel Nissan Terrano lóerő- és nyomatékgörbéje látható. A dolog szépséghibája: Hiace alapban is 260 Nm nyomatékot ad le 1600-tól 2400-ig. Ennek a Terranonak 1600-nál még a 180 Nm sincs meg, kb. 2500-nál nyújt ennyit. Nem egy nagy vásár...
Őszintén szólva ezek az autók számomra eléggé egyformák... Persze ettől függetlenül ismerős a kocsi.
Kedves MZN!
Végignéztem már a magyar Mitsubishi honlapot, de ilyen autót nem találtam.
Kedves Georg!
Nem vagyok gazdag ember, anyagias viszont annyira igen, hogy ha mindkét autó megfelel a minimális követelményeimnek, akkor ne a jóval drágábbat válasszam, hiszen igen keveset fogom használni... Ráadásul ez a Hiace elég nagy csomagterűnek tűnik, márpedig nálam ez talán a legfontosabb szempont.
A Pajero Sport szerintem is jó ajánlat, de a legjobb tudomásom szerint a 2.5-ös motor az nem benzines, hanem turbódízel, ugyanaz, ami az L200-asban dolgozik. Meg ugye van a V6...
De Magyarországon szerintem elég a Sharan 4Motion is, igaz, hogy alkudni kell, hogy jó ára legyen, de nagyon egyedivé tehető, és kellemesebb autó (saját szubjektív vélemény) mint a Pajero. PD TDI, vagy a V6 lenne neked az ideális?
Mitsubishi L400?
Annak a tádé motorjáról tcaoe a legmélyebb elismerés hangján nyilatkozott :) Bár szerintem az eddigiek közül a Pajero a lokális maximum.
Mint írtam, tényleg nincsenek nagy igényeim a leendő autóval szemben, pusztán közlekedési eszköznek, nem pedig örömforrásnak veszem majd... Nem tudom, hogy aránylik a Hiace a Hyundai H1-hez? Az teljesen megfelelt volna a céljainkra, ha összkerekes és egy picivel erősebb lett volna. Két olyan autót vettünk, az egyik egészen igényesen lett kialakítva. Ezt tervezem az új szerzeménnyel is. Elsőként egyébként a Mercedes V-osztályt nézegettem, de abból nincs összkerekes változat.
"Chiptuningot Magyarorszagon szinte kizarolag az ATC csinal. Itt komoly automernokok, igazi fekpaddal (4 WD nem akadaly!), folyamatosan hangolva lovik be az uj vezerlest. TD (es altalaban turbo) eseteben megdobbentoen nagy teljesitmenynovekmenyt tudnak elerni -- kerdes mit szol ehhez a Hiace nem eppen sportos futomuve..."
Ahogy a képeket elnézem, ez kb. egy Chevy Astro kategóriába sorolható autó. Az Astro 190 lóerős... Persze nyilván nem a száguldás miatt kell a lóerőtöbblet, hanem azért, hogy az autó elfogadhatóan viselkedjen a hegyekben is. Nagyon rühellem az erőtlenséget...
A Toyota Hiace az nem is tudom milyen kategoria, olyan mint a Barkas :-) Meg lennek lepodve, ha Boro erre vagyna. FYI: Budapesten ezek a mentoautok...
Chiptuningot Magyarorszagon szinte kizarolag az ATC csinal. Itt komoly automernokok, igazi fekpaddal (4 WD nem akadaly!), folyamatosan hangolva lovik be az uj vezerlest. TD (es altalaban turbo) eseteben megdobbentoen nagy teljesitmenynovekmenyt tudnak elerni -- kerdes mit szol ehhez a Hiace nem eppen sportos futomuve...