Sziasztok elnézést ha rossz helyre írok. Nekem lenne egy 97 es fiat brava gépkocsim 1.9td 100lóerős motorral ami sajnos csapágyas lett ennek a motorkódja 182A7000 de sajnos sehol sem találok ilyen motort egy az egybe sajnos a kocsi javításának legegyszerűbb módja a motor csere lenne de sajnos nem találok sehol sem ilyen motort viszont volt ennek egy 75 lovas verziója ami 182A8000 kódón fut és ebből viszont lehet találni párat ami elméletben hengerűrtartalomra megeggyezik és az adagóló is ugyan az rajta a kérdésem az lenne hogy mi a két motor közti külömbség milyen alkatrészekben térnek el egymástól amelyek cseréjével a 75lóból 100 atlehetne csináni és az A8000 ből A7000 kapnék?
Üdv :1,6 benzines hengerfejet keresek fiat scudohoz, de állítólag a Jumpyé és az Experté is jó lehet ha valaki bontot vagy tudna kontaktot meg köszönönném
Sziasztok! valakinek tapasztalata az alábbiakra? Peugeot Expert 2008-as 1.6 hdi menet közben be-be rángat, azt mindha misem történt volna megy mint a golyó! Hibakódot nem dob! Aztán újból ugyan ez! Ma mentem volna Grazba és kb 40km alatt 3x csinálta! Ijedtembe vissza fordultam! No most 1x már volt ilyen kb 10000km ezelőtt kicseréltettem a főtengely jeladót mert azt javasolták eddig nem csinálta egyszer sem! Vélemény? Köszönöm
Sziasztok! Kis helpet kérnék hátha valaki tudja a megoldást! 2015 ös citroen jumperem van! A távirányító nem nyitja zárja a kocsit a pótkulcs sem! Valaki tudja , hogy tudnám feltanítani a kulcsot? Eddig működött kölcsönadtam egy napra azóta nem! Előre is hála és köszönet!
Esetleg hátha járt már így valaki. Az alany egy 2004-es rxh kódú 95le Jumpy. 3.200-as fordulatig szépen működik az autó, viszont felette letilt. Ötletek?
Sziasztok! Scudo az alany, rázópad után mindenféle elektromos hibát produkál (kijelzések össze-vissza, ablaktörlő elindul, végül már csak a motor megy). Akku le-fel után magához tér, de hamarosan újra kezdi. Villamossági szerelő a BSM modul-ra gyanakodott, kinyitottam, de patika tiszta, semmi korrozió. Van amit még érdemes megpróbálnom mielőtt megy a szerelőhöz? Köszi!
Szia, Sebességváltó kiszedéséhez a segédvázat is le kell bontani? Vagy kifér valahogy a lyukon?
Nem szívesen szedném le a segédvázat, mert többnyire tele van berohadt csavarokkal és szívással.
Illetve az sem értem, hogy a segédváz szélének vonalában mennek a klimacsövek. Azaz ha le is szedem a segéfvázat, akkor is a klímacsövek űtban lesznek. Bár kétség kivül jobban eltolhatók oldalra, mint a segédváz.
Hát a szinkrongyűrűre nem tudok egyéb "varázslást", mint a cserét.
Ha azonban csereérett a gyűrű, jellemzően a szinkronagy sem tökéletes már, jobb azt is cserélni.
Cseréltem már autóban csak szinkrongyűrűt, de lutri volt, hogy mennyire lesz tartós, volt amelyik elég hamar elkezdett megint vacakolni: nyilván ezen az agy rosszabb volt. Azóta nem szerelek feleslegesen, cserélem aggyal, mindennel együtt azt a sebességet.
A váltófedélnél váltótípus-függő, hogy van-e tömítés, de a többi részen paszta szokott lenni. Amikor szeded szét látni fogod, hogy mi van benne. :-)
Szia, Így utólag is köszi a tanácsokat a Class probléma megértésében...
Egyik Siemens anyagban az injektorokra Class 4 és 5 írtak. Máshol a neten írták, hogy 4,5,6-os lehet ez az injektor típus.
A programozó kütyü szerint az injektorokra el lehet indítani tanítást, de leginkább a configurációban lehet beállítani a Class értéket, ami eredetileg Class 6 és 9-re volt állítva.
Itt egyelőre nem értettem mi mondja a Siemens anyag, hogy Class 4 -5, mikor a beállítva 6-9 volt.
Az injektorokon egy ronda 6-os láttam az egyik sarokban. Eddig nem tűnt fel, de ahogy írtam kerestem valami class számot és csak ezt találtam.
Ez pedig egybe csenget a beállításokkal.
Végül elindítottam egy tanítást, illetve hagytam a configurációt Class 6-on.
Egy injektort cseréltem a motoron (mert az eredeti alapjáraton nem működött), de ugyanaz a száma és a Class jelzése.
Motor tovább működik, én továbbra sem hallom, hogy keményen járna, de csak egy motorhoz szokott a fülem és a dízel motor amúgyis csattog szerintem.
Szóval itt feladom.
Egyébként mind az eredeti, mind a cserélt injektorokat bevizsgáltam (5000Ft/db)
Egyik sem tökéletes, de többé-kevésbé határértéken belül vannak minden szinten.
Szóval szerintem ha hiba van, akkor nem ezzel.
Most már pedig elvileg az injektor vezérlő is újra lett tanítva vagy inkább frissítve.
Nem kell programozni, hacsak nincsenek eltérések a típusok között. C8-ban cseréltem RHR-ben porlasztókat, ott nem kellett (lehetett) tanítani őket. A lényeg, hogy ugyanolyan osztályú kerüljön bele, mint ami volt benne. Az osztály rá van írva a porlasztókra. (CL4, CL5, CL6)
Ha tanítani kellene, akkor meg egyszerűen a csúcsokon levő adott számokat kell beírni a vezérlőbe, de ott van hozzá utasítás is, úgyhogy erre nem kell előre rákészülni. :-)
Ha nem bízol a szerelő(d)ben, akkor ne menj oda többet, mert ez is bizalmi szakma, viszont sok az előítélet, sok fejben a szerelő = le akar húzni.