Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bekee Tóni Creative Commons License 2024.03.16 0 0 1745

Sziasztok elnézést ha rossz helyre írok. Nekem lenne egy 97 es fiat brava gépkocsim 1.9td 100lóerős motorral ami sajnos csapágyas lett ennek a motorkódja 182A7000 de sajnos sehol sem találok ilyen motort egy az egybe sajnos a kocsi javításának legegyszerűbb módja a motor csere lenne de sajnos nem találok sehol sem ilyen motort viszont volt ennek egy 75 lovas verziója ami 182A8000 kódón fut és ebből viszont lehet találni párat ami elméletben hengerűrtartalomra megeggyezik és az adagóló is ugyan az rajta a kérdésem az lenne hogy mi a két motor közti külömbség milyen alkatrészekben térnek el egymástól amelyek cseréjével a 75lóból 100 atlehetne csináni és az A8000 ből A7000 kapnék?

FeZ_ Creative Commons License 2024.01.17 0 0 1744

Motorkóddal keress hengerfejet, mert egy csomó más autóban is lehet (a felsoroltakon kívül is) ugyanolyan hengerfej !

 

Előzmény: László Mátyás (1743)
László Mátyás Creative Commons License 2024.01.17 0 0 1743

Üdv :1,6 benzines hengerfejet keresek fiat scudohoz, de állítólag a Jumpyé és az Experté is jó lehet ha valaki bontot vagy tudna kontaktot meg köszönönném 

lapar Creative Commons License 2024.01.09 0 0 1742

Fasse tuggya már.

Alul 205 cm hosszú, feljuebb belőg a válaszfal. Kerékdobok között elfér az eur raklap.

Magasság: 165-ös törpe sem tud felállni (mint én), de főhajtással el lehet lenni benne.

Ajtó felül tán 122 cm széles.

Előzmény: csoppika (1741)
csoppika Creative Commons License 2023.12.04 0 0 1741

Sziasztok.

Első szériás Scudo csomagterének milyen méretei vannak csak a vezető nél levő üléssorral? SZélességxhosszúságxmagasság? Köszi.

 

Trunky80 Creative Commons License 2023.07.12 0 0 1740

Üdv mindenkinek!

Tud valaki tanácsot adni, hogy 2012-es Scudo-ban hogyan kell kicserélni a szivargyújtó aljzatot?

 

piadone Creative Commons License 2023.04.01 0 0 1739

Sziasztok! valakinek tapasztalata az alábbiakra? Peugeot Expert 2008-as 1.6 hdi menet közben be-be rángat, azt mindha misem történt volna megy mint a golyó! Hibakódot nem dob! Aztán újból ugyan ez! Ma mentem volna Grazba és kb 40km alatt 3x csinálta! Ijedtembe vissza fordultam! No most 1x már volt ilyen kb 10000km ezelőtt kicseréltettem a főtengely jeladót mert azt javasolták eddig nem csinálta egyszer sem! Vélemény? Köszönöm

kalyhassanyi Creative Commons License 2023.03.12 0 0 1738

Köszönöm. Nemrég vettem az autót, de igen leharcolt volt. A ventilátor is kókány megoldással van bekötve, azt is szeretném megszüntetni.

Előzmény: FeZ_ (1737)
FeZ_ Creative Commons License 2023.03.12 0 0 1737

Ez egy előtét ellenállás. (hűtőventilátor lassú fokozathoz) Ha nincsen rajta szám, alvázszám alapján ki lehet nézni a gyári cikkszámot hozzá.

Előzmény: kalyhassanyi (1736)
kalyhassanyi Creative Commons License 2023.03.11 0 0 1736

Sziasztok!

Citroen Jumpy 1.9D 70 hűtőrácsán levő alkatrészt nem tudom azonosítani.

 

Előre is köszi!

Ptomi1982 Creative Commons License 2023.03.03 0 0 1735

Sziasztok! Kis helpet kérnék hátha valaki tudja a megoldást! 2015 ös citroen jumperem van! A távirányító nem nyitja zárja a kocsit a pótkulcs sem! Valaki tudja , hogy tudnám feltanítani a kulcsot? Eddig működött kölcsönadtam egy napra azóta nem! Előre is hála és köszönet! 

Brgabor Creative Commons License 2023.01.23 0 0 1734

Sziasztok!

 

Esetleg hátha járt már így valaki. Az alany egy 2004-es rxh kódú 95le Jumpy. 3.200-as fordulatig szépen működik az autó, viszont felette letilt. Ötletek?

Előre is köszi!

lapar Creative Commons License 2023.01.20 0 0 1733

Persze, hogy B-vel. Még a nagyobb márkatársakat is (Jumper, Ducatö, Boxer), talán csak némelyik hosszított, erősített változat "üti" a 3,5 t-át.

Viszont, ha nem változott, akkor ezeknek a a seb. korlát határa nem teherautós (70, 80), hanem személykocsi 2,5 t-ig. Akkor is, ha tgk.

Előzmény: Tommmer (1730)
piadone Creative Commons License 2022.11.30 0 0 1732

3.5 t ig jó!

Előzmény: Tommmer (1730)
Tommmer Creative Commons License 2022.11.29 0 0 1731

ill peug eseten 2.0hdi rxh motorkód mennyire kerulendo ?

Tommmer Creative Commons License 2022.11.29 0 0 1730

ezeket az autokat b vagy c jogsival lehet vezetni? nezek jszp-n autokat ahol a tipusnal tgk-t ir. jo hozza a b-s jogsi?

saranka Creative Commons License 2022.09.21 0 0 1729

Sziasztok,
citroen jumpyhoz keresek jó állapotú bölcsőt 2000 gyártás RHZ

gyalográdiós Creative Commons License 2022.09.21 0 0 1728

Sziasztok 

5+teher Scudohoz hol lehet raktér elválasztót kapni?

francylot Creative Commons License 2022.07.02 0 0 1727

Sziasztok! Scudo az alany, rázópad után mindenféle elektromos hibát produkál (kijelzések össze-vissza, ablaktörlő elindul, végül már csak a motor megy). Akku le-fel után magához tér, de hamarosan újra kezdi. Villamossági szerelő a BSM modul-ra gyanakodott, kinyitottam, de patika tiszta, semmi korrozió. Van amit még érdemes megpróbálnom mielőtt megy a szerelőhöz? Köszi!

FeZ_ Creative Commons License 2022.06.06 0 0 1726

Le kell venni a bölcsőt, igen. 

 

Előzmény: Xebulon (1725)
Xebulon Creative Commons License 2022.06.05 0 0 1725

Szia,  Sebességváltó kiszedéséhez a segédvázat is le kell bontani? Vagy kifér valahogy a lyukon?

Nem szívesen szedném le a segédvázat, mert többnyire tele van berohadt csavarokkal és szívással.

Illetve az sem értem, hogy a segédváz szélének vonalában mennek a klimacsövek. Azaz ha le is szedem a segéfvázat, akkor is a klímacsövek űtban lesznek. Bár kétség kivül jobban eltolhatók oldalra, mint a segédváz.

Előzmény: FeZ_ (1724)
FeZ_ Creative Commons License 2022.06.02 0 1 1724

Hát a szinkrongyűrűre nem tudok egyéb "varázslást", mint a cserét. 

Ha azonban csereérett a gyűrű, jellemzően a szinkronagy sem tökéletes már, jobb azt is cserélni. 

 

Cseréltem már autóban csak szinkrongyűrűt, de lutri volt, hogy mennyire lesz tartós, volt amelyik elég hamar elkezdett megint vacakolni: nyilván ezen az agy rosszabb volt. Azóta nem szerelek feleslegesen, cserélem aggyal, mindennel együtt azt a sebességet. 

 

A váltófedélnél váltótípus-függő, hogy van-e tömítés, de a többi részen paszta szokott lenni. Amikor szeded szét látni fogod, hogy mi van benne. :-)

 

Előzmény: Xebulon (1723)
Xebulon Creative Commons License 2022.06.01 0 0 1723

Viszont most van egy új problémám.

A kettes sebességben elment a szinkron.

Eddig is kényes volt, hogy csak lassan lehetett visszaváltani, de most már mindenegyik visszaváltás recsegős.

Ha szétkapom a váltót, akkor csak a szinkrongyűrűt kell cserélnem, vagy ha már bontva vagyon, akkor mást is cseréljek vagy mit nézzek még?

Van még bármi más, amit jó tudom, mielőtt neki ugrok?

Néztem az alkatrész ábrákat, de nem láttam tömítést - simán tömítő pasztával kell szerelni?

Vagy van okosabb megoldás is? Fűrészpor betöltésén túl...

Xebulon Creative Commons License 2022.06.01 0 0 1722

Szia, Így utólag is köszi a tanácsokat a Class probléma megértésében...

Egyik Siemens anyagban az injektorokra Class 4 és 5 írtak. Máshol a neten írták, hogy 4,5,6-os lehet ez az injektor típus.

A programozó kütyü szerint az injektorokra el lehet indítani tanítást, de leginkább a configurációban lehet beállítani a Class értéket, ami eredetileg Class 6 és 9-re volt állítva.

Itt egyelőre nem értettem mi mondja a Siemens anyag, hogy Class 4 -5, mikor a beállítva 6-9 volt.

Az injektorokon egy ronda 6-os láttam az egyik sarokban. Eddig nem tűnt fel, de ahogy írtam kerestem valami class számot és csak ezt találtam.

Ez pedig egybe csenget a beállításokkal.

Végül elindítottam egy tanítást, illetve hagytam a configurációt Class 6-on.

Egy injektort cseréltem a motoron (mert az eredeti alapjáraton nem működött), de ugyanaz a száma és a Class jelzése.

 

Motor tovább működik, én továbbra sem hallom, hogy keményen járna, de csak egy motorhoz szokott a fülem és a dízel motor amúgyis csattog szerintem.

Szóval itt feladom.

Egyébként mind az eredeti, mind a cserélt injektorokat bevizsgáltam (5000Ft/db)

Egyik sem tökéletes, de többé-kevésbé határértéken belül vannak minden szinten.

Szóval szerintem ha hiba van, akkor nem ezzel. 

Most már pedig elvileg az injektor vezérlő is újra lett tanítva vagy inkább frissítve.

Itt elengedem a problémát.

Előzmény: FeZ_ (1721)
FeZ_ Creative Commons License 2022.05.13 0 0 1721

Nem kell programozni, hacsak nincsenek eltérések a típusok között. C8-ban cseréltem RHR-ben porlasztókat, ott nem kellett (lehetett) tanítani őket. A lényeg, hogy ugyanolyan osztályú kerüljön bele, mint ami volt benne. Az osztály rá van írva a porlasztókra. (CL4, CL5, CL6)

Ha tanítani kellene, akkor meg egyszerűen a csúcsokon levő adott számokat kell beírni a vezérlőbe, de ott van hozzá utasítás is, úgyhogy erre nem kell előre rákészülni. :-)

 

Ha nem bízol a szerelő(d)ben, akkor ne menj oda többet, mert ez is bizalmi szakma, viszont sok az előítélet, sok fejben a szerelő = le akar húzni. 

 

 

Előzmény: Xebulon (1720)
Xebulon Creative Commons License 2022.05.12 0 0 1720

Sziasztok, Egy 2007-es Citroen Jumpyn (motorkód: RHR - 136 LE, Siemes rendszerű) injektor csere után kell-e programozni az injektorokat?

Szerelő szerint szükséges, de az interneten lévő leírások szerint az ECU megtanulja magától - Delphit kell csak programozni.

Nem bizom a szerelőben, tartok tőle, hogy le akar húzni.

Motor egy kicsit keményen jár, állítja a szerelő, és meg tök süket vagyok ehhez.

Ha programozni kell, akkor hogyan és mit kell csinálni? Van hozzá leírás?

Köszi

Trunky80 Creative Commons License 2022.01.13 -1 0 1719

Kedves fórumozó társak!

2012-es Fiat Scudo autóm van.

Ebbe keresek egyszemélyes jobb első ülést.

Tud valaki segíteni ebben?

lapar Creative Commons License 2022.01.06 0 0 1718

Jól gondolod, csak átlósan fér bele a motor.

Scudo vs Ducato

Szar vele parkolni, elvileg csak 70-nel mehet (pályán 80). 2,5 t-ig mint a személyautó.

Előzmény: Tommmer (1716)
Süvítő szél Creative Commons License 2022.01.06 0 0 1717

Szerintem érdemes lenne a nagyobbak között nézelődni. Nekünk is köztes méret a Jumpy.

Előzmény: Tommmer (1716)
Tommmer Creative Commons License 2022.01.06 0 0 1716

koszi mindkettotoknek.

ahogy nezegetem neten a motorok hossza kb 2.2m [tengelytav 1.5m]

 szoval a 2m-be neccesen ferek be csak akkor ha a kormanyt elforditva rakom be, viszont igy csak 1 motort tudnek szallitani..[tesom is jonne]

 

ti mire hasznaljatok a tieteket?szerintetek miert jobb egy scudo mint egy ducato?

 

 

gondolkozok, hogy hagyom ezt a vonalat es veszek egy vivaro/ducatu/transport/transit-ot abba tuti beferek.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!