Az alacsonypadló valószínűleg úgy lesz megoldva,hogy a peronokat magasítják majd meg,hasonlóan a metróhoz.És akkor balesetnél sincs gond,és a mozgássérültek is jól járnak.:)
Bizony. Az a kevés százalék, akinek elengedhetetlen az alacsonypadló, elég lenne részlegesen alacsonypadlós járművet beszerezni. A teljes alacsonypadló ráadásul drága megoldás, és balesetnél (ez már nagyvasút) ki tudja, milyen védelmet nyújt. Pl. egy kamion pótkocsija oldalbavágja a vonatot, miután a fülkét elkapta a vonat orra....nem mindegy, hogy a főkeret milyen magasan van...
A nagyvasút azt a szerencsétlen 10 db-ot nem tudja forgalomba helyezni egy éve. Nekem fogalmam sincs milyen lesz de remélem nem teljesen alacsonypadlós. Szvsz idáig az alacsonypadlósok csak komfortromlást hoztak (412, Volvo, Combino)
Hali! Hm...a cikken szerepel egy térkép, az a kis fityf@sz csík a csepeli és a kevei vonal közt 100 éve tervben van (hűde nagy fejlesztés :D ), a töltés még most is ott van, anno elkezdték építeni.
Kevés az ajtó...remélem, nem követi el a BKV (de úgyis elköveti... :))) ) azt a hibát, hogy kocsinként három pár ajtó lesz az új szerelvényen, négy kell, mint a "kilencá-n", a gyors utasáramlás miatt. Nem kell hiper-szuper egyterű alacsonypadlós, csak jó legyen, normális futással (az M.X, M.X/A gyengéje, és konstrukciós baklövése a forgóváz. Egy csörgő, bhv kocsikkal simás elfutna a HÉV pályán, szépen kivasalná a hibákat).
Én még emlékszem valamire.Ezek voltak az óriásplakátok elődei.De a lámpák szerintem nem ezt világíthatták meg,annak semmi értelme nem lett volna.Talán vészvilágításra szolgált?