Hétvégén nincs bent senki,munkanapokon munkaidőben(kb 15 óráig)tudsz érdeklődni.De egyszerűbb,ha kitaláltad már hogy melyik Hév vonalra szeretnél menni dolgozni,akkor ott megkeresed az üzemvezető urat.Ha a kocsiszínbe szeretnél,akkor a kocsiszíni üzemvezetőt.
Az alacsonypadló valószínűleg úgy lesz megoldva,hogy a peronokat magasítják majd meg,hasonlóan a metróhoz.És akkor balesetnél sincs gond,és a mozgássérültek is jól járnak.:)
Bizony. Az a kevés százalék, akinek elengedhetetlen az alacsonypadló, elég lenne részlegesen alacsonypadlós járművet beszerezni. A teljes alacsonypadló ráadásul drága megoldás, és balesetnél (ez már nagyvasút) ki tudja, milyen védelmet nyújt. Pl. egy kamion pótkocsija oldalbavágja a vonatot, miután a fülkét elkapta a vonat orra....nem mindegy, hogy a főkeret milyen magasan van...
A nagyvasút azt a szerencsétlen 10 db-ot nem tudja forgalomba helyezni egy éve. Nekem fogalmam sincs milyen lesz de remélem nem teljesen alacsonypadlós. Szvsz idáig az alacsonypadlósok csak komfortromlást hoztak (412, Volvo, Combino)