Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

F.Flórián Creative Commons License 2023.05.14 0 0 285

Sziasztok! 1 hónapja vásároltam egy vw polo classicot ami 1.4 60 le 1996-os évjárattal. Teljesen rendben volt viszont belementem egy nagy pocsojába gondolom felverte a vizet és leállt elindítani nem tudtam. Ez az első alkalom volt szerelőhöz elvittem ő cserélt benne egy benzin szűrőt és gyujtókábel készletet. Ma ismételten sikerült elfognom egy nagy pocsoját, felverte ismét a vizet és megint leállt. A kocsi alatt nincs haspajzs és amiket leírtam eddig csak azokat cseréltem rajta.

Esetleg valakinek volt ilyen hibája és ha igen mi okozhatta a gondot?

Előre is köszönöm a segítséget! 

Zozi 81 Creative Commons License 2021.10.12 0 0 284

Sziasztok.
 Van egy 1998-as polo classicunk és azzal kapcsolatban kérnék segitséget.
 Kb két hete megtoltam vele egy őzikét ami nem pusztult el hanem elszaladt.
 Akkor én úgy láttam hogy beestek a lámpák.
 Világitottak ugyan de nagyon az autó elé.
 vettem hozzá új nem motoros DEPO lámpáka6t és kicseréltem de továbbra is úgy vagyok, hogy szinte alig látni a világitást. SegitsÉÉÉÉg :-)

 

Rigotech Chiptuning (X) 2021.02.28 -1 0 283

Sziasztok!

 

 

 

Új cikkünk: 1.9 PDTDI tuning, chiptuning, teljesítménymérés, tippek és trükkök – mitől jó, és hogyan lehet elszúrni?

 

 

Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkal segítsen, stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban! 

 


Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. 
Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt. 

 


Részlet az új Rigotech cikkből:

"

Chiptuning kedvenc! Egyik leggyakoribb (régi) 1.6 CR motor EUR5 környezetvédelmi besorolással, amelyet 2007-2016 közt szereltek az Audi, Volkswagen, Seat, Skoda 38-féle modelljébe. Ezekben Siemens / Continental PCR2.1 motorvezérlő elektronika üzemel, amelyre az első években semmilyen chiptuning megoldás nem létezett, majd kb. 2009-10 körül kiszerelés és megbontás után lehetőség lett a programozására, de ma már a felszereltebb tuningműhelyek – mint a miénk is – már megbontás nélkül OBD-n keresztül tudják biztonságosan kezelni. 

Ezek a motorkódok jöttek ezzel a rendszerrel: CAYB, CAYC, CCSA, CLNA, CAYA, CAYE, CAYD. Ennek az 1.6 CR motornak ... " FOLYTATÁS ITT. 

 

Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem. 

 

  





 

 

AJÁNLATOT A SAJÁTODRA, IDE KATTINTVA tudsz kérni, chiptuningra, motoroptimalizálásra, teljesítménymérésre, hibás tuning javítására, bevizsgálására, gyári visszaállításra. Nézd meg korábbi motoroptimalizálással kapcsolatos írásainkat is.

 

Előre is köszönöm, ha hozzáadsz a Facebookon, ott napi szinten mennek az új mérések, tesztek, érdekességek. 

 

 

   Üdvözlettel: 

 

 

   Tóth Richárd
   Rigotech Chiptuning

   tulajdonos ügyvezető

 

 

  ÁRAJÁNLAT és INFÓCSOMAG az autódra ITT! 
  Csatlakozz! - mérések, sztorik, akciók: Facebook
  Iratkozz fel! 600+ chiptuning videó: YouTube

  Teljesítménymérés

  Rigotech Chiptuning szakcikkek

  Chiptuning árak

  Tuningbox árak

 

 

#ppro #rigotech #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #autochip #tuning #performance #tuningcars #premiumcartuning #performancechip #engineperformance #remap #eco #power #cartuning #powertuning #chip #ecuremap #optimalizalas #budapest #dynoproject #fékpad #vw #volkswagen

Rigotech Chiptuning (X) 2021.02.27 -1 0 282

Sziasztok!

 

 

 

Új cikkünk: VW Aido Seat Skoda 1.6 TDI chiptuning  trükkök 2007-2016 – mitől jó, és hogyan lehet elszúrni?

 

 

Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkal segítsen, stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban! 

 


Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. 
Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt. 

 


Részlet az új Rigotech cikkből:

"

Chiptuning kedvenc! Egyik leggyakoribb (régi) 1.6 CR motor EUR5 környezetvédelmi besorolással, amelyet 2007-2016 közt szereltek az Audi, Volkswagen, Seat, Skoda 38-féle modelljébe. Ezekben Siemens / Continental PCR2.1 motorvezérlő elektronika üzemel, amelyre az első években semmilyen chiptuning megoldás nem létezett, majd kb. 2009-10 körül kiszerelés és megbontás után lehetőség lett a programozására, de ma már a felszereltebb tuningműhelyek – mint a miénk is – már megbontás nélkül OBD-n keresztül tudják biztonságosan kezelni. 

Ezek a motorkódok jöttek ezzel a rendszerrel: CAYB, CAYC, CCSA, CLNA, CAYA, CAYE, CAYD. Ennek az 1.6 CR motornak ... " FOLYTATÁS ITT. 

 

Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem. 

 

  



 

 

AJÁNLATOT A SAJÁTODRA, IDE KATTINTVA tudsz kérni, chiptuningra, motoroptimalizálásra, teljesítménymérésre, hibás tuning javítására, bevizsgálására, gyári visszaállításra. Nézd meg korábbi motoroptimalizálással kapcsolatos írásainkat is.

 

Előre is köszönöm, ha hozzáadsz a Facebookon, ott napi szinten mennek az új mérések, tesztek, érdekességek. 

 

 

   Üdvözlettel: 

 

 

   Tóth Richárd
   Rigotech Chiptuning

   tulajdonos ügyvezető

 

 

  ÁRAJÁNLAT és INFÓCSOMAG az autódra ITT! 
  Csatlakozz! - mérések, sztorik, akciók: Facebook
  Iratkozz fel! 600+ chiptuning videó: YouTube

  Teljesítménymérés

  Rigotech Chiptuning szakcikkek

  Chiptuning árak

  Tuningbox árak

 

 

#ppro #rigotech #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #autochip #tuning #performance #tuningcars #premiumcartuning #performancechip #engineperformance #remap #eco #power #cartuning #powertuning #chip #ecuremap #optimalizalas #budapest #dynoproject #fékpad #vw #volkswagen

Albert Kalman 23 Creative Commons License 2021.01.03 0 0 281

segitseget szeretnek  , egy wv polo 1,6 benzines 1999- es evjaratu kombi auton aksit csereltem es azota az orak nem mukodnek egyeb mukodik minden csak akilometerora se a fordulatszam mero ora se , vizora se es az uzemanyag mutato ora se mukodik . A biztosittekokat neztem rendben vannak, a szalak jol vannak rakva . Valaki tudna e segiteni . Koszonom szepen elore is.

tubimester Creative Commons License 2020.09.29 0 0 279

Sziasztok van egy wv 3 polom 1.4 benzines 

és olyan gondom van vele hogy elindítom szép egyenletes az alapjárat de ha felkapcsolom a világítást vagy a fűtőmotort vagy bármi elektomos dolgot visszaesik az alapjárat és van hogy leis áll 

ha valaki tudja mi a baj légyszi irjátok meg

 

előre is köszönöm

ms01ltv Creative Commons License 2019.09.08 0 0 279

Kedves Polo-kedvelők!

 

Napi használatból eladó egy zöld WV Polo Hatchback 6n, 1.6, benzines, 75 LE, 1996, 200000km. Pest megye.

Nagyon hozzámnőtt, de sok problémája van, és nincs pénzem a felújításra.

Fogyasztása autópályán/országúton 5.2-5.8, városban 6.3-6.7, télen 7.0-7.9L.

 

Jártunk vele az Alpokban, a Tátrában, a Kárpátokban, soha nem volt vele problémánk, most is működőképes.

Javallott: vezérműszíjcsere, első kerékcsapágyak, váltófelújítás/csere. Olajfolyás a szelepfedéltömítésnél. Sajnos rozsda is van (köténylemez hátul, küszöbök, jobb első ajtó, +hólyagosodik a sárvédő).

Tavasszal olaj, gyertyák, szűrők (olaj, benzin, levegő) cseréje.

Olyan tulajdonost keresek, aki foglalkozna vele, ért hozzá, mert javítva 10 évig még biztosan autó lesz. Autópályán használtam munkába járásra, felveszi a versenyt modern autókkal, keveset fogyaszt, minden körülmény között indul.

100000 ft.(Magas Tátra)

70Caruso Creative Commons License 2019.08.09 0 0 278

Üdvözletem az Uraknak!

Segítséget szeretnék kérni - Polo, 6N1, 1,0, benzin, 3 ajtó, lila

 

Tegnap este, hazafelé lehörgött és megállt.

Addig eljutottam, hogy nem búg az AC pumpa.

Azonban lehúztam a csatlakozóját és a négy saru közül egyiken sincs áram.

Kapcsolási rajz híján csak találgatom, hogy a négy saruból kettő megy az üa szint műszerre,

kettő hajtja az ACt (csóróságjelző nincs a műszeren)

Több kérdésben kérnék segítséget.

1. Lesz-e baja az ACnek (feltéve ha jó) ha szimplán a sarukra direktbe kötöm a feszt, hogy megy-e?

2. Jól gondolom, hogy az ACnek is van reléje?

3. Valami spéci bilincs rögzíti a benzin csöveket. Kiválhtató szimpla ABAB bilincscsel?

4. Esetleg kapcsolási rajzot hol szerezhetek?

Köszönöm

70Caruso Creative Commons License 2019.02.22 0 0 277

Uraim!

Polo III, 6N-hez, hol találok szerelési kézikönyvet?

Akár PDF-es is jó lehet.

Köszönöm

badboy33 Creative Commons License 2019.02.02 0 0 276

Üdv. Kérdezni szeretném hogyan lehet kicserélni a megvilágító égőt a kezelőszerveknél, fűtés, fűtő motor ,stb, egységnél ?  /classic 98" -as /   

Illés Mata Creative Commons License 2018.12.26 0 0 275

Sziasztok !

83.-as Polo Classic Solex 212 karburátorral van . Két napi használat után csak beöntéssel indítható. Levettem a karburátor 

tetejét , felöntöttem az úszóházat benzinnel és két nap múlva álló helyzetében kiürül az úszóház.

Segítsetek megfejteni, hová tűnik el a benzin?

Asciitable Creative Commons License 2018.11.26 0 0 274

Sziasztok!

Van egy 1999-es 1.6 os polo classicom alm motor kóddal. Olyan gondom lenne, hogy az alapjárat ingadozik és sajnos van is hogy le fullad piros lámpánál. A másik, hogy amikor a kormányt tekerem kattogó hangot lehet hallani és ott meg is szorul egy kicsit. Valakinek valami ötlet, hogy mit lehet ezzel kezdeni? Válaszokat előre is köszönöm!

halfpig Creative Commons License 2018.11.18 0 0 273

Sziasztok,

Jól sejtem, hogy a '99-es PC-ban elektromechanikus a kpzár, így az akku lemerülése miatt nem nyit?

Ilyenkor hogy tudok bejutni az autóba?

Ricsio90 Creative Commons License 2018.10.18 0 0 272

Köszönöm szépen :)

Előzmény: vwpolos (271)
vwpolos Creative Commons License 2018.10.13 0 1 271
Előzmény: Ricsio90 (270)
Ricsio90 Creative Commons License 2018.10.12 0 0 270

Köszönöm szépen a gyors választ :)

Illetve olyan kérdésem lenne még, milyen motorolajat tegyek bele (természetesen csere)? 10W40est mindenképp? Esetleg a fullszintetikusra, hogy reagál? Próbált valaki másmilyet? Köszönöm előre is :)

Előzmény: vwpolos (269)
vwpolos Creative Commons License 2018.10.10 0 0 269

A 261-es bejegyzésben esetleg találsz kézikönyvet.

Előzmény: Ricsio90 (268)
Ricsio90 Creative Commons License 2018.10.09 0 0 268

Kedves tagok!

 

Lenne néhány kérdésem az autómmal kapcsolatban.

Először is, hogy volt-e mással is olyan probléma, hogy az üzemanyagtöltő (gondolom visszacsapója) félállásban megállt. Rugózása van, de csak befelé. Ebben tudna valaki segíteni? Nem szeretnék egyből pénzt kidobni. Van valami módja, hogy megjavítsam? Tanksapka van rajta, de így is ugye érezni a benzin szagot. Illetve alapjáraton hidegen ránt néha egyet az autó. Bocsánat azt kihagytam hogy VW Polo Classic 1.4 benzin 1996os. Szóval visszatérve, a fojtószelepet, ha megtisztogatom óvatosan, azzal nem okozok gondot, illetve javíthat ezen? És még egy olyan kérdésem lenne, hogy hol találok kézikönyvet vagy hasonlót az autóhoz? Kerestem rengeteg helyen, de eddig semmi.

Köszönöm szépen előre is a válaszokat :)

Malibu67 Creative Commons License 2018.08.26 0 0 267

Tisztelt tagok!

 

Meg tudna valaki mondani , hogy egy 2000-es évjáratú 1.9 SDI Variant Polo-nál melyik relé felel az adagoló üzemanyagát nyitó-záró mágnesszelep működéséért ? 

 

Üdv

 

 

Karl3103 Creative Commons License 2018.06.14 0 0 266

Tisztelt fórumtársak!

Valakinek van fix pontos tetőcsomagtartója vw polo classicra eladó, vagy esetleg beszerzéséről- hellyettesítéséről lehetőség? 

 

vwpolos Creative Commons License 2018.06.12 0 0 265

Tisztelt Attila!

Köszönöm, hogy szóltál a rossz fájlokról, máris töröltem és az alábbi linkekkel felraktam újra. Amennyiben ez sem jó úgy légy szíves szólj és az általad jelzett módban feltöltöm. A 2001-es évjárathoz nincs magyar nyelvű útmutatóm csak a feltöltött angol, talán segít.

Üdv: vwpolos

https://data.hu/get/11259038/Service_Vw_Polo_model_2002_EN.rar

https://data.hu/get/11259043/3.1_Kezelesi_utmutato.part1.rar

https://data.hu/get/11259042/3.1_Kezelesi_utmutato.part2.rar

Előzmény: _attila89 (264)
_attila89 Creative Commons License 2018.06.11 0 0 264

Tisztelt vwpolos.

Újonann vásárolt használt polos gazdájaként nagyon szépen köszönöm magam és szerintem fogalmazhatok ugy is más nevében a felsorolt linkeket. 
Nem volt még időm mindet átfutni, viszont kicsomagolásnál a "3.1_Kezelesi_utmutato.zip" -nél hibát jelez a winrarom és a benne felsoroltak közül csak egyet csomagolt ki. 
Ha nem lenne nagy probléma nem lehetne e esetleg a data.hu-ra kicsomagolás nélkül egyessével feltölteni a pdf-eket?

Nagyon hálás lennék érte!

Köszönöm. ;) 

Másfelől: 2001-es forgalomba hozott VW polo classic-ot vásároltam sedan kivitelben. 1.4-es 44kw-os nem egy erőgép de nem ez volt a fő szempontom. Sajnos semmilyen papírom nincs róla ill. nem kaptam a kocsi mellé. Pusztán ennyi adattal rendelkezem. VW polo 3 classic (1999-2002) .

Maradok, tisztelettel: Attila

Előzmény: vwpolos (261)
vwpolos Creative Commons License 2018.03.19 0 0 263

Szia!

Az én autómon is van komfort ablak működtetés, ami abból áll, hogy az ablakot le és fel húzáskor szakaszosan lehet üzemeltetni valamint a kocsi zárásakor és nyitásakor  távirányítógomb hosszas nyomásakor becsukja, illetve lehúzza az ablakokat. Ezt a komfort működtetést minden akku lekötés után újra kell aktiválni. Javaslom az akku le majd vissza kötését és valószínű, hogy elveszti ezt a beállítást, a következő aktválásig. Ha mégsem, akkor marad a hozzáértő szakember. http://tempomatszereles.hu/ 

Flóris(Miskolc) Creative Commons License 2018.03.18 0 0 262

Sziasztok!

Van egy 97-es évjáratú VW Polo Classic-om. A központi zár nyitáskor a vezető oldali ablakot lehúzza háromnegyedig. 

Ha kulccsal nyitom nincs ilyen gond. 

Amióta megvettem (2016 szeptember) így működik. 

Nyáron nem is lenne gond, de télen ha le van fagyva az autó félek hogy vagy a gumit tépi le, vagy eltörik az ablakemelő szerkezet. 

Kérdésem hogy kikapcsolható -e valamilyen módon ez a funkció, vagyis hogy ne húzza le az ablakot a központi zár nyitáskor.

Ha igen akkor hogyan? 

 

Köszönöm előre is a segítséget.

 

Üdv,

 

 

Pali

vwpolos Creative Commons License 2018.03.17 0 1 261
hinkel88 Creative Commons License 2018.03.15 0 0 260

Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni,mégpedig abban.Polo classic 1.4benzin epc hibakód kiütik a szervízben..de nem jönnek rá h mi a baja,jelenség pedig egy pár kilométer után a gázpedál megszünik csak alapjárat van,Lehet ez gázpedál állás jeladó vagy mi a kutyafüle lehet az,mert már a szerelők szóba sem állnak velem.

 

Szajkó János Dániel Creative Commons License 2018.03.10 0 0 259

Sziasztok!

 

2001 es polom van és a következőbe szeretném a segítségeteket kérni a fűtés szabályzó világítás izzo cseréje vagy más megoldás is érdekelne.

https://cdn.pkwteile.de/thumb?m=0&id=8117538&lng=hu

Erről lenne pontosan szó mert egyik napról a másikra nem világít
Előre köszönöm a segítséget

zoli2018 Creative Commons License 2018.02.03 0 0 258

Sziasztok!

VW polo 1,4   2005   comfortline ice autómnál a következő hibajelenség tapasztalható.

 

A motor alapjáraton működik ( pl. jelzőlámpánál állok) egyszer csak világít az EPC feliratú hibajelző a műszerfalon. A motor kényszervezérléses üzemre vált, a fordulata 1200/min. a gázpedál lenyomására nem reagál. A gyújtás lekapcsolása, majd visszakapcsolása után hibátlanul üzemel az autó. (EPC ekkor nem világít)  A hiba véletlenszerűen jelentkezik. (A diagnosztika nem ír ki semmit sem!)

Ha valaki találkozott már hasonló jelenséggel kérem segítsen, hogy mi lenne a megoldás.

 

Köszönettel: Zoli

vwpolos Creative Commons License 2017.12.03 0 0 257

Szia!

Talán ez segít valamit.

 

https://www.engine-codes.com/make/volkswagen

 

Előzmény: Törölt nick (256)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.03 0 0 256

2004 vw polómon kigyulladt a check engine lámpa a p0441-es hibakódot adta ki valakinek volt-e már ilyen problémája esetleg mi a megoldás erre a hibára a tankszellőztető cserélve lett

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!