Röntgennel átvilágítják, aztán ha valami gyanús, akkor pakolás van. Egyik ismerősömnek a Dunakavicsa miatt kellett pakolnia. Mondták neki hogy túl sok gyógyszer van nála. :-)
Sok cucc esetén érdemes utánajárnia annak, hátha valahogy haza lehet küldeni a cuccokat 'földön'. Unokatesóm olyan magyarokkal küldte haza a javát, akik furgonnal rohangálnak Magyarország és Anglia között és az lényegesen olcsóbb volt. Mondjuk ő Londonban volt, nem tudom ilyen van-e Bristolban.
Azt nem írják mennyi a limit... Mindegy 20 kg talán elég lesz. Ha már megrendeltem a jegyet 1 bőröndös foglalással akkor vajon a helyszínen változtathatok 2 v 3 bőröndösre?
Meg azt sem írják mit nem lehet vinni a kézipoggyászban. Azt tudom, 100ml fölött nem lehet benne flakon. A kézipoggyászt tökig kipakolják?
Nem mindig vágnak meg a plusz kilókért. Nemrég jöttünk haza Thaiföldről, és szinte mindenkinek 20 kg fölött volt a csomagja, volt, akinek majdnem 30 kg, mégsem szóltak egy árva szót sem. Pedig már fel voltunk készülve, hogy fizetni kell érte. Ősszel meg Párizsból jöttem haza a Sky-jal, előttünk a sorban egy párnál fejenként vagy 40 kg-nyi cucc volt. Velük meg - némi győzködés után, hogy pénzük nincs, viszont a csomagokat mégis csak haza kell vinni (gondolom, valami hosszabbtávú kinntartózkodás lehetett) - megcsinálták azt, hogy átírták a jegyüket szolgálati jegyre, azzal meg 50kg a határ.
A feladott csomagod lehet max.15 kg/db. Ha egyet fizettél, akkor egy csomag, ha kettőt, akkor kettő, stb. A kézipogyó mérete 55X40X20 cm, és max. 10 kg. Ha túlsúlyos a csomagod, akkor 8€/kg a pótdíj.
Ryanair 0.01 GBP -s jeggyel kapcsolatban lenne kérdésem. Az 1 db bőröndös megoldást választottam. A jegyen már rajta van, hogy ez csak 15 KG! / no pooling! A no pooling nem tudom mit jelenthet, elvileg valami olyasmit, ha 2 bőröndöset választottál akkor nem vihetsz fel 1x30 kg -ot, csak 2x15 -öt. A kérdés az lenne tudja e valaki, mennyi lehet a max súly amit felvihetünk, illetve mennyit kell fizetni kilónként.15 KG igencsak Ló@&*#. Illetve a kézipoggyászról sem írnak semmit mekkora lehet, hány kiló és van e egyáltalán. (BRI-BUD)
Találtam repjegy öszehasonlítást egy fórumban, lehet, hogy valakinek érdekes lehet, az egyik Párizs és van egy Londoni is. Leginkább fapados járatok, de a Malév is benne van.
"Jönnek a fapados légitársaságok
A Ryanair jövő májusban indítaná napi járatát Sármellékről
Világgazdaság
2003. január 21., kedd 9:50
Több szuperolcsó külföldi légitársaság is érdeklődik már leszállási lehetőség iránt a Ferihegy I-en, a debreceni és a sármelléki repülőtéren. Sármelléken és Debrecenben azonban még komoly összegű állami támogatásra volna szükség, Ferihegy I-en néhány tíz millióból megoldható az átalakítás - írja a Világgazdaság.
A szuperolcsó légitársaságok körében megnőtt az érdeklődés Magyarország iránt, s több társaság képviselője folytat tárgyalásokat arról, hogy gépeik leszállhassanak Ferihegy I-en, illetve a debreceni és a sármelléki légikikötőkben - tudta meg a Világgazdaság az érintett repülőtereket üzemeltető társaságok képviselőitől.
Pető György, a Budapest Airport Rt. kommunikációs igazgatója arról nem kívánt nyilatkozni, mely cégekkel tárgyalnak, azt azonban közölte, hogy a repüléshez kapcsolódó díjakból komoly kedvezményeket adnak majd partnereiknek, és készülnek arra is, hogy a korábban Ferihegyen megszokott szolgáltatásoktól eltérő igényeket ki tudják elégíteni. Az ehhez szükséges átalakítások pár tíz millió forintos beruházást igényelnek.
A debreceni repülőtér iránt a piaci súlyának megfelelő az érdeklődés - húzta alá Jenei Zoltán, az Airport Kft. igazgatója. Hozzátette azonban, ahhoz, hogy minden időjárási viszonyok között és éjszaka is tudjanak gépeket fogadni, mintegy 800 millió forint értékű beruházásra lenne szükség. A tervek már elkészültek, a beruházáshoz szükséges pénzt önerőből nem tudják előteremteni, szükség lenne az állami támogatásra.
Sármellék tárt karokkal várja a Ryanairt
Állami támogatásra számítanak Sármelléken is, ahol nem titkolták a szóba jöhető partner nevét. Elmondták: a közelmúltban a Ryanair egyik vezetőjével tárgyaltak, de érdeklődtek a lehetőségek iránt más társaságtól is. Ha a feltételek megfelelnek az elvárásoknak, akkor 2004. május 1-jétől a Ryanair napi járatot indítana Sármellékre - közölte Zóka Gyula, a repülőtér igazgatója. Ehhez azonban több száz millió forintos beruházásra lenne szükség, amit a pályafény kiépítésére, a rádiónavigációs berendezés megvásárlására, illetve a fogadóépület korszerűsítésére fordítanának.
A legszükségesebb beruházások finanszírozásához 385 millió forintot remél az államtól a repülőtér két tulajdonosa, a zalavári és a sármelléki önkormányzat. A Gazdasági és Közlekedési Minisztériumtól tegnap nem sikerült információt kapni arról, hogy a kormányzat milyen módon, illetve mekkora összeggel kívánja támogatni a két kiemelt vidéki repülőteret.
Szeged iránt is érdeklődik a brit társaság
Korábbi hírek szerint a Ryanair Szegeden is megjelenne, ha a tervezett repülőtér megépül. Egyes hírek szerint ugyanis a British Petroleum (BP) leányvállalata, a BP Solar mintegy 13 milliárd forintos légikikötő-beruházást tervez az alföldi városban.
Mint a szegedi városháza illetékese elmondta, jelenleg folynak az előkészítő munkák, s eközben a brit cég a finanszírozásban részt vállaló befektetőkkel tárgyal. A repülőtér építése egy komplex turisztikai projekt része lenne, amelyet kiegészítene egy szálloda és golfpálya is. Turisztikai körökből származó információk szerint ha megépül a szegedi repülőtér, a Ryanair azonnal járatot indít az alföldi városba. "
amióta szétműtötték a törzsasztalt, bámulatos, mennyire nulla hozzászólás tud jönni érdemi kérdésekre...
gondolom, én volnék itt a nyolcadik vagy kilencedik látogató elseje óta...
ha meg a törzsasztalba írom be a kérdésemet, ahol sokan járnak, akkor az első percben lebasznak, az ötödikben meg repül át ide a topic - nem lehet itt okosnak lenni
na legalább kisírtam magam itten a saját vállamon, ha már segítséget nem is kaptam
Aki már utazott ilyennel, kérem, ossza meg a tapasztalatát: mennyire biztos, hogy elvisznek (járatkimaradások, túlfoglalások, stb.)? Sok kollégát kellene reptetni, ami normál légitársasággal irdatlan összeg, de közben meg oda is kellene érni a célállomáson lévő céges programra...