Kérdezni szeretnék mivel most akarok venni egy 1,0 turbos charade-ot, de nincs összehasonlitási alapom mivel még nem vezettem és mindenki akit kérdeztem azt mondták hogy a turbora nagyon oda kell figyelnem.... Szóval próbavezetésnél mire kell nagyon odafigyelnem???
Kár,h ilyen kevesen vannak ezen a fórumon! Szerintem dögös kis jószág ez a charade! Sok jót hallottam róla eddig! Az biztos,h 1-2 éven belül veszek 1 ilyet! Én 1 fiatalnak ennél jobb első autót el sem tudok képzelni!
Elsősorban azoktól szeretném kérdezni,akiknek van ilyen a birtokukban,hogy vásárlásnál mire kell ezeknél külön odafigyelni? Mert sajnos használtan sportos autót venni merész vállalkozás,de én azért belevágnék!
Ajánlom figyelmetekbe ezt az oldalt!!! Sok okosság van rajta! Magyarországon miért nincs ilyen klubb???
Nahát, milyen aranyos kis kocsi! Nekem egy 1 lityis turbó nélkülivel voltak tapasztalataim. Pár csepp benyával elmegy, viszonylag jól húz, és baromi kényelmes. Kár, hogy ellopták...
Vannak eladó dolgaim GTti-khez!
Pl: - első ülések, hátsó ülések
- Első lökhárító+ a kis toldat alulra
- Első lengéscsillapítók
- Első fékek
- Komputer
és még sokminden más!!!!
Ha valaki érdekel írjon: akostarr@freemail.hu
aztán megeggyezünk!!!
Várnám olyan emberek jelentkezését akiknek esetleg van az első lökős alá való toldata! az 1-ik felét már sikerült beszereznem (amelyiken az intercooler nyílás van). Ha van valakinek kérem jelezze mert kéne. HA törött az is kellene csak minél több darab legyen meg belőle.
Köszi
Fiúk! Ki kell hogy ábrándítsalak titeket, mert sem a motornak, sem a turbonak semmi baja sincs!
Egyébként nem láttam már Honda Civic VTi-t is már 200e km felett elég szépen menni, pedig az is 1,6 160 LE, a japán autókra ez szerintem nemigazán vonatkozik!
Az igaz hogy a topic nemrég kezdődött, de nekem már két ilyen autóm volt, már 6 éve ilyennel járok és szeretnék mást is kipróbálni! A topicot azért nyitottam most, mert nemrég kezdtem el netezgetni, és szerintem ez a kisautó megérdemel egyet, mert sajnos kevesen ismerik, pedig azóta sincs ilyen motorral ilyen teljesítményű autó!
Csak ajánlani tudom mindenkinek 1 kezemen össze tudom számolni hányszor kellett javíttatni a két autót összesen! Lehet kapni 87-88 körüli évjáratúakat már 300-400 e Ft körül! Ennél jobb autókat ennyiért szerintem egy fiatal nem talál: kis fogyasztás, kis biztosítás, sportos, jól megy
Ennyi! Igazából azt sem bánnám ha nem veszik meg, csak már váltani akarok!
1991.12., 993 cm3, feketemetál, 1,5 év műszakival, turbo, intercooler, 101LE, fóliázva, ültetve, aluszőnyeg, sportkipufogó, sportlégszűrő, OZ Racing F1 alufelni + téli gumigarnitúra alufelnivel
Ár: 745e Ft vagy OZ felni nélkül olcsóbb
Csere is érdekel kb 1millió ft-ig (Honda Civic 1.6VT, 1,6Vti, 1,6Esi, 1,5, CRX, Mazda 323 3ajtós, 626 92-től, MX3, Mitsubishi Colt 1,6, Gti, Galant, Nissan Sunny Gti, Toyota Celica Gti)
Tel.: 30/904-2328
e-mail: laay@freemail.hu
www.extra.hu/gtti
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Végre itt van ez a fórum Laay-G által aki ezeket a kihalásban lévő autókat tárgyalja.
Nagyon örülök neki. Nekem is van egy 1991-es Fehér GTti-m. Majd képet is küldök csak sajna még nincs bescannelve. Már rögtön itt az elején elmondanám a GTti-is tulajoknak, hogy segítsenek nekem, mert a múlt hét csütörtökön sikeresen belecsúsztam az esőben 1 szar Opel Kadett-be. Nekem semmi bajom, de a kocsimhoz kéne 1 pár cucc.
A következők:
- Hűtőrács
- Hűtőventilátor motor, és lapát
- első lökhárító alatti spoiler (ez meg még nem is volt az autómon amióta megvan.)
A segítséget előre is köszönöm.
címeket, és telefonszámokat is várok mert nagyon kéne ez a pár cumó.
Az autómba amúgy 124ezr km van. Tavaly nyáron a csajommal meg még 1 párral szóval 4-en kint voltunk Görögországba ezzel a kocsival. Kicsit féltem tőle mert kb 3-4 héttal az utazás előtt vettem a kocsit, hogy nehogy valami baja legyen az úton. De láss csodát az autónak semmi baja sem lett a 2500km alatt oda vissza. Nagyon megszerettem, csak kár, hogy sok ember nem ismeri a "Japánok kis méregzsákját".
Az biztos, hogy lehet vele meglepetéseket okozni, mert egy 325-ös bömös is nyol körül van százon, és a BMW-sek nagyon meg tudnak lepődni, ha egy kis "szar" mellettük megy, de én is ezt élvezem benne!
A képen az enyém van 170e km van benne, de a motorjának semmi kínja nincs még (tudomásom szerint), eddig két év alatt nem sokat kellett rákölteni (azért is díszítettem fel egy kicsit)!
Kicsit csodálkozom, hogy a haverodnak olyan hamar motorbaja lett! Az öcsémnek is volt egy GTti 130e km-el adta el 87-es évjárat volt 4 évig volt a miénk! Ez alatt az idő alatt a kötelező cseréken kívűl (olaj, stb.) egy féknyerget kellett kicserélni!!
1ik imserősömnek is volt 1 Gti, de az nem volt így felöltöztetve, mint a képen. Ebből kifolyólag nagyobb meglepit lehetett vele okozni. Elmondása szerint az benne a legjobb, h 1csapásra le lehet törölni zöldnél a vigyort a keménykedők arcáról. :-) (legalábbis a többségéről)
Sajnos nem GTi-k, de nekünk is van két Charade, egy régi kocka diesel, annak vmi fenomenális fogyija van, olyan 4,5 liter körül. A másik egy ilyen kasztnis mint a tiéd, csak az is a sima 1.0 diesel. Rettenetesen diesel hangja van, de cserébe az is alig fogyaszt :-)))
Szia, egy barátunknak volt egy ilyen kis járgánya régebben, hajtotta is mindig, aztán 120 ezernél motorhibás lett. Többet nem tudok elmondani, kérem kapcsolja ki.:-)