Tanácsot szeretnék kérni. Lehetséges, hogy módom lesz egy 1992-es Pontiac Trans sport megvásárlására, 3.8 V6 motorral. A korához képest rendben lévőnek tűnik. Szerintetek kb heti 1-2 alkalmas használatra mennyire szabad ilyen autót választani? Fontos szempont a megbízhatóság, hol lehet szervizelni, van megbízható szerelő? (Esetleg R¡ck4 kollega szerelő is vagy csupán alkatrészbeszerzéssel foglalkozik?). Alkatrész található hozzá? Töréstesztet találok valahol? Egyrészt a műanyagkarosszéria okán másfelől az utód csapnivaló eredményei miatt. Gyerekkorom óta imádom a formáját csak félek is tőle, teljesen eltűntek az utakról sajnos:( Légzsák nélkülii kivitelt lehet légzsákossá tenni? Nagyjából milyen piaci ára van egy ilyen járműnek? Van valahol klubélete a típusnak?Előre is köszönöm a válaszokat: PEPITA
Nem tudom, aktuális-e még, van hibátlan 4T60-as váltóm, viszont nekem úgy rémlik lassan 20 évnyi amerikai autóalkatrész forgalmazás után, hogy az a 3.8-ashoz való, a 3.1-eshez nem passzol, viszont tény, nekem még 91-es Luminám- Trans Sportom volt, hogy később pakoltak-e össze bármikor ilyet, fogalmam sincs, de kicsit furcsállom.
Hali, az aksi lemerülés ismerős, nekem 3.8 van, egy megszakító lett beépítve, ha tudom hogy 2-3 napig nem lesz használva lekapcsolom, mivel nem egy agyondigitalizált modern autó a rádión kívül nem resetelődik más. ABS probléma itt is van, a hibára sajnos még nem jöttem rá. Nem tudom mennyire hasonlít a két motor konstrukció elektronikai szempontból, tavaly itt is előjött hogy valamikor csak fogta magát és leállt majd 1-2 óra volt mire újból elindult mintha misem történt volna. 2 hiba volt, az egyik a főtengelyjeladó a másik pedig a trafóhoz menő kábelek elöregedtek és a csatlakozások elkorrodáltak. Amikor felmelegedett nem ment át elé áram meg a jeladó is behalt tőle.
És ha esetleg van valakinek 3.8as donornak még mindig keresek. +36302550848
Sziasztok! 3.1-es Lumina APV-hez keresnék gyertya kábeleket, elosztó fedelet és rotort (újat), idehaza lehet valahol ezeket kapni? Illetve még megkérdezném...az autó olyat produkál - egyre gyakrabban - hogy megyek vele, hosszabb rövidebb úton, stop táblához közeledek, vagy egy kereszteződésnél le kell lassítanom jobban és minden előjel nélkül lefullad az autó, a féket nyomom, olyan mintha nem váltana le az autó (3 sebességes automata) ha kézzel visszateszem 2-be akkor nem mindig fullad le, a lefulladás után kb 1-1,5 óra mire újra be tudom indítani. Nem tudom, lehet összefügg az ABS-em sem működik egy ideje és az autó - szintén időszakosan - álló helyzetben leszívja az aksit (egy hétvége alatt, ha nem használom, nem mindig). Esetleg valakinek ilyen tapasztalata volt-e, tud-e valaki segíteni, hogyan kezdjek hozzá a hiba megtalálásában? Előre is köszönöm!
Hali, van egy 3.8 v6osom mostanában sok minden kezd elszállni rajta ezért keresek hozzá donort ha valakinek van eladó ne tartsa magában! Esetleg más motorral szerelt de piros is érdekel. Elérhetőségem: +36302550848
Sziasztok Közel 9 évi pihenés után újra úton a kicsike . Az elmúlt pár évben sokan megnézték , de csak ki szerették volna próbálni. Így nem került eladásra . A család úgy döntött , hogy kap nálunk még egy esélyt. A májustól augusztus végéig tartott a felújítási projekt. Kapott teljesen új első futóművet / lengőkar szilentek , támasztó gömbfej , kormánygömbfej, és axiálcsukló / satabilizátor szilenteket , fék felújítást, előre tárcsát , betétet , féknyereg felújítást , 4 új gumifékcsövet , 2 elülső fém fékcsövet , hátulra szabályzott dobokat és új betéteket. Az alja lelet kezelve , illetve 2 helyen kellett hegeszteni . Motor kapott új szíj tárcsát / kösz Gara Henrik / , új gyertyákat és gyertyakábeleket , feszítő görgőt . Rendszer átmosást és friss fagyállót , valamint egy új benzinpumpát . így sikeresen abszolválta a műszaki vizsgát .
A következő projekt egy teljes külső fényezés lesz .....
Van egy Pontiac Transport autom amit sürgősen el kell vitetnem, mert nem tudom tovább tárolni. Az autó 92-es évjárat, 3.1-es benzin/gáz motorral. 2010 óta áll az autó, előtte napi használatban volt. Érdekelne esetleg valakit?
Van egy 97-es szép,de szerencsétlen 2.3-asom. Nem kerregett,nem cserregett,de egy reggel nem indult. Szétszedte a szerelő,közölte vezérműlánc szakadás..de nem tudja kivenni a motort,mert kellene hozzá. Így hozta vissza a ház elé. Karban tartott autó volt,cseréltem a lengéscsillapítóit, a gyújtásvezérlést.Semmi gond nem volt vele.Telnek az évek,nem figyeltem az ideiglenes kivonatásra.Most a rendszámot is le kellett adni. Szép álapotú
Szóval,ha kell valakinek donornak. Megvan az eredeti bordó is az udvarban ehhez a fehérhez.Annak a kuppliungja lett szar ezért lett fehér. Abban kerregős volt már a motor,de ment. Most bakon áll, a futóműve elől kikerült.Ülései részben a kertben hevernek,de minden megvan. Elmegy állapotú,de nem gurul..
A forgalmi megvan,de a motortérben a jobb oldali sárvédőélhez ütött szám elkopott..A rendszám,mint írtam nem fizetett biztosítás végett leadva.
Ha valakinek kell 200 ezerért minden vihető. (Zsámbékról,de egyeztetni kell)
Ugyanitt fehér 96-os 2.4 benzines. automatás Dodge Caravan computerhibás (feleségemnek leállt bevásárláskor),hasomló rendszámleadási történettel,addig hibátlan motorral,de korrodált sárvédőivvel(öklömnyi luk már) leadott rendszámmal,a nem fizetett biztosítás miatt 150 ezer.
Szerintem korrekt dolog lenne, ha a rendszám visszaigényléséről gondoskodnál legalább. Ha valaki el is szállítja, viszi valahogy és leműszakiztatja, akkor ne kelljen már az országot átutazni megint, hogy visszakapja a rendszámot a Balaton melletti okmányirodából.
Sziasztok! Alkatresz segítseget kernek. 3.4 es 2000 es evjaratu transsportomhoz kene hengerfej es szivosor tomites. Hol tudnek express venni? Elore is koszi!
Sziasztok!Megválnék szeretett Pontiac Trans Sport 2.3 szekeremtől.Remek állapotban van,nem leharcolt példány.Belseje kultúrált,rendezett,gyárinak mondható.Sérülésmentes kaszni,törve sosem volt.188 000KM valós futásteljesítmény,svájci szervízkönyv.Adok mellé egy ugyanilyen autót papírok nélkül donornak.Van hozzá továbbá egy garnitúra alufelni új nyári gumikkal,közel 100000Ft-ban van.Az irányár:690 000Ft
Elvileg az EU-s modellenék volt egy beütött szám a jobbos lámpa mögötti részen a belső sárvédő szélénél, kb ott, ahol a lecsukott motorháztető fut, ha le van csukva.