Azért kérdezem tőled, mert mint a 21. század legnagyobb polihisztora ebben már állást is foglaltál, mégpedig azzal, hogy a reletív kronológia tökéletes (kb a 12. századig) Persze ez kizárt, de lelked rajta.
Inkább arra mondj valamit, hogy írhatott Claudius császár levelet Seleucus királyhoz. Próbálj meg elvonatkoztatni attól az előitéletedtől, hogy Suetonius egy humanista hamisítvány.
1475, az első bejegyzés a vatikáni könyvtárban...Ceolfrit apát 3 díszes másolatot készíttetett s ezek egyikét II. Gergely pápának ajándékozta s ez, a firenzei Codex Amiatinus, ma a Vulgata szövegének legrégibb példánya."
ehhez képest a forradalmi Hungág naptár ilyesmit ír (63 old.), sőt ezzel érvel:
"A biblia Vulgata szövegét ismerte Béda, és még arról is volt tudomása, hogy
aztán meg ilyet a 68. oldalon:
"A hamisító/hamisítók Bédával túllõttek a célon. 12–13. századi tudást 8. századinak bemutatni, az csalás, nem kegyes, hanem annak minõsített változata."
Egyébként meg egy érdekes dologra lettem figyelmes
ezek a pápák általában név szerint szaporodnak mint a nyulak, viszont ránézésre I.Márton után mindjárt IV.Márton következik. Ha jobban megnézzük, megtaláljuk a köztes Mártonokat is, csak éppen nem Márton néven. Ezért például III.Márton az Papa Marinus Secundus
Ha ezek már maguk se tudták hogy hívják őket, és hanyadikok a sorban, hogy lehet velük utólag kronológiát hitelesíteni.?
for) conversion to God, to all peoples.17 30 18 dJesus Christ, according to the prophecies, which had been spoken about him beforehand, came to the Passion in the 18th year of Tiberius, at which time also we find these things written verbatim in other commentaries of the gentiles: an eclipse of the sun happened 1, Bithynia shaken by earthquake, and in the city of Nicaea many buildings collapsed: all of which agree with what occurred in the Passion of the Saviour. Indeed Phlegon, who is an excellent calculator of olympiads, also writes about this, in his 13th book writing thu"
ezt a Jézusos időszakot meg Euszébiosznál egyébként is megtalálod"
Igen mintha hallottam volna róla...
Forradalom a kronológiában 41. oldal;
"Kaiszareiai Euszebiosz új időszámításának a lényege az, hogy a maradék világtartamot meghosszabbította 300 évvel, hogy az idők vége a 800. évre essék. Krisztus születését eltolta a hatodik világnapon belül 5500-ról 5200-ra!
valóban, a vannak konzulpárok is az említettek között, amelyek a húsvéti krónikában nem egyeznek
olimpiászokkal számolni meg marhaság, észrevettem, hogy gyakorlatilag mindenkire más átszámítási ráta érvényes, egyáltalán nem egy használható időszámítási rendszer. Viszont konkrét krónikán belüli relatív kronológiára általában használható.
ezt a Jézusos időszakot meg Euszébiosznál egyébként is megtalálod
A topiknyitó nem sokkal összeroppanása (amikor megértette a Hungár naptárt) előtt nyitotta ezt a topikot joggal, mert lehet, hogy sosem létezett Szoszigenész, akire a Hungár naptár hivatkozott.
De a fiatalabb generációnak a szembesülés meg se fog kottyanni, mert annyi napi hazugsággal is szembesülnek, amelyek könnyen átláthatók.)
szerintem nincs akadálya, hogy teljesítsem a kérésedet, mégis inkább megvárnám, amíg az 186.2 és Ol. 187.2 évekre beidéznél a húsvéti krónikából egy napfogyatkozást.
Az ilyen kérések elől nem akarok elszaladni, hiszen minden oldalról rendben akarom érezni a Hungár naptárt.
Ezért keresem az origót, hogy mihez képest mennyi.
Megvettem a Chronicon Paschale könyv angol kiadását, de abban csak 284-628 AD között tárgyalják az eseményeket. (Michael Whitby and Mary Whitby)
Tehát kikerülik a nagyon fontos időszakot.
Ráadásul kikötik, hogy a konzulpárokkal datálás hibás....
Ha segít neked adok egy sarokpontot;
Olympiad 267 (gondolom 1) Indiction 6, year 3, the 3rd consulship of Diocletian Augustus.... (287-es év)
Lábjegyzet, a 267-es Olimpia éve 289 nyarán kezdődött...
Megtennéd, hogy a 201.1 és a 202.2 közötti éveket is beteszed?
....
(Kis házi táblázatombana 164-es év az Ol. 186.2 míg a 168-as év az Ol. 187.2 szerepel)
szerintem nincs akadálya, hogy teljesítsem a kérésedet, mégis inkább megvárnám, amíg az 186.2 és Ol. 187.2 évekre beidéznél a húsvéti krónikából egy napfogyatkozást.
egyébként nincs értelme egy ilyen szakrális mélyszántású témába belefolynunk mint a keresztrefeszítés :-)