Sziasztok! Alko fűnyíró önjárója már másodszor romlik el nincs egy éves, az egyik kerék működik a másik nem. van valami ötlet találkozott valaki ilyen problémával?? köszi a segítséget
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni.Elveszti-e a garanciáját egy Hecht motoros fűnyíró,ha az olajcserét nem a szerződött szakszervíz végzi?Köszönöm ha valaki válaszol!
Vettem egy használt Al-Ko 35/48 HMV fűnyírót Tecumseh LAV 135 motorral. A gép egész jónak tűnt, de kiderült, hogy a berántó elkopott- és nincs szikra. (persze első robbanómotoros gépem és fogalmam sem volt mire kell figyelni - azt írta az eladó, hogy nem lehet berántani, de gondoltam egy szerelő gyorsan megoldja.)
A szerelő viszont nem akarta vállalni, mert régi, nehéz alkatrészt szerezni. Bütykölni meg nem akar....
Budapest XVI.-ban esetleg valaki ránézne? vagy tudtok ajánlani egy szakit? Esetleg hogy mit próbáljak magam megbütykölni? Alkatrészért hová érdemes fordulni?
Vettem használtan egy Toro Benzin motoros fűnyírót (kawasaki motor)
Na és itt kezdődik a hiba :(
a kawasaki motor OHV rendszerű a lényeg mikor meg vettem már akkor is furcsálkodott de mivel nem ismertem ezért nem mertem mondani hogy rossz.
A lényeg az egész blokk szét lett szedve ki lett pucolva ami kopott volt cserélve. (Gyűrűk)
Most össze rakva indítanám de nem megy előtte indult de gyengécske volt aztán bele fulladt a fűbe.
Most meg a gyertyát ha ki veszem csont száraz ,Rá jöttem magam is hogy a karburátor lesz a ludas csak nem tudom mit tegyek vele?
Már szét szedtem vagy 3x ki pucoltam de nem jó! olyan mind ha az úszó nem tudna eléggé le menni és ezzel nem nyitná ki a tűszelepet és nem kapna benzint a motor.
(ha légszűrőnél fecskendezek be benzint indul fél húzásra amíg csepegtetem a benzint addig jár a motor is)
A fő kérdésem: műanyag úszós karburátornál hogy lehet állítani a szintet?
Vagy milyen karburátorral lehetne ki helyettesíteni a sajátját hogy jó legyen?mert ez ugye nem mai darab és lehet a belsejében a régi benzin meg döglött és az dugítja el.
vagy mivel lehet a régi benzint fel oldani teljesen vagyis a maradékokat is ami esetleg a dugót okozza?
A másik kérdés: A lég szűrőbe van kötve oldalról egy gumi cső, abból ha el indítom a gépet mindig jön az olaj. de miért?? van annak valami oka??már hogy ott jön az olaj.(most kapott új gyűrűket köztük olajlehúzót is!! Akkor hogy vagy miért.??
Lehet hogy tudok segíteni, ha még aktuális. Nekem egy MTD fűnyíróm van, amivel a napokban hasonló probléma adódott.
A gyúrótekercsnél kezdtem. A gyertyakábelen kívül vezet ki belőle egy vékonyabb vezeték a leállító érintkezőhöz.
Ha ezt középen széthúzod és elindul a gép, akkor nem a gyútótekercsel van a baj. Nálam a leállító érintkezőnél volt a hiba. A vezetéket széthúzva elindult, ha összedugtam leállt. A bovdent állítsd indítási helyzetbe és jól nézd meg, hogy eléri-e valami azt a kis érintkező lemezkét amihez a gyújtótekercshez menő vezeték van csatlakoztatva. Ezt a lemezkét hajlítsd vagy görbítsd olyan helyzetbe, hogy a bovdent indítási helyzetbe állítva a mozgó alkatrész, amit a bovden mozgat, ne érintkezzen vele hogy ne kapjon testet. Ezután indítsd el majd dugd össze a vékony vezetéket, ha nem áll le, akkor sikerült. Nálam ez volt a baj, de mielőtt komolyabban átnéztem volna vettem egy gyúrótekercset 7 ezerért feleslegesen.
Sziasztok!Esetleg tudna nekem valaki segíteni?Olyan problémám van hogy a napokban lecseréltem az kis alko 1000w fűnyírómat egy 1400w os 3.82 se típusúra mondom biztos jobb erősebb s.t.b erre viszont azt tapasztaltam,hogy sokkal,de sokkal gyengébb mint az 1000 es :( Esetleg van valakinek ilyen fűnyírója?Neki hogy működik?Mit lehet ilyenkor tenni,ha nem vagyok vele meg elégedve? Köszönöm a választ.
van egy alko indián fűnyíróm, az alapjárti benzin csavaron lévő o gyűrű állandóan kikopott, beszűkültek idő közbe a fúvókák, problémás volt. Beállítottam hogy nyáron alacsony fordulaton jól vigye a füvet, de vettem újat helyette, ezért most másra használom. Most a hidegbe próbáltam vastagabb levegőszűrővel, hogy legyen stabil alapjrat, de rosszabb. állandóan dadog, 100W teljesítményt nem tudok belőle stabilan kihozni, de sajnálnám újrafúvókázni. - hogyan tudnám használhatóvá tenni minden időjárási viszonyokhoz? Márton
Azt nem tudod - vagy valaki nem tudja - hogyan lehet új indítózsínort rakni egy fúnyíróra? Sajnos elszakadt, így újrakéne tekerni. Leszedtem a tetejét, meg is van hova kéne rakni, rá is raktam, de nem bírom úgy belerakni, hogy benne maradjon. Szűk a hely és nem tudom megkötni, szóval ha behúzom akkor rögtön ki is jön az egész zsínor. Második probálkozásnál már sikerült odáig eljutnom, hogy első meghúzásnál bennemaradt, és "csak" a másodiknál jött ki, de ezzel ugye sokra nem megyek. Valaki nem tudja elmagyarázni, vagy valami videót linkelni arról, hogyan is kell egy zsínórt rákötni? Nem nagy ördöngősség lehet, de ez a kötözgetés előbb női munka. :D
Tudom nem ide kéne írnom de mindenhol megpróbálom hátha tud valaki választ adni.
Szeretnék bepofátlankodni kérdéseimmel a fórumba ha nem veszitek rosznéven.
Első kérdésem:Husqvarna 24 c szegélynyíró ismerős valakinek?
Adatai a beállítást illetően meg tudná valaki mondani?(persze a karburátorra gondolok)
Igazából az lenne a fő kérdésem:rettentő nehezen indul be a gép aztán ha be indult már megy szépen.
Ja csak hidegen indul nehezen.!!!
A lényeg a következő:
Szoktam itthon ismerősöknek karbatartani kisgépeket p.l.:benzines fűnyíró,szegélynyíró fűrész,fűkasza. permetező,de csak az alapokat mert nem kisgép szerelő vagyok hanem autó szerelő volnék.(de azért rokonszakma)ezt azért írom hogy nem vagyok teljesen amatőr de van hogy már rajtam is kifog a cucc.
A szóban forgó gép egy ismerős úré.
Aki már 2 hete ide hozta a gépet hogy nem igen akar indulni meg ha indul sem megy valami jól.
Elötte szépen ment,tavaj is hozzám hozta ha gond volt.gyertyacsere stb...(akkor még ment indult pöpecül)
Jött az ominózus próba indítás és tényleg már a kezem ki rángattam gyertya ki be stb.... de alig bírtam begyújtani a mocit.
Na amikor beindult akkor jött az érdekesség hogy nem pörög valami jól.
Aztán a nem pörgésre rájöttem: 2,6 mm es damil volt benn ami vissza fogta a gépet.
Ebbe a típusba max 2mm est lehet rakni.
Nos karbi szétszed,minden fúvoka átt pucol(kompresszor), membrán,tömítések stb csere.
Tűszelep csere emelőhimba csere és be állítás.
Természetesen a beállító csavarokat is kiszedtem kipuccantás céllal és utánna a szokott
2-2 ütközéstől kifele és onnan álítás optimális értékre megvolt.új gyertya be.
új benzin be.
légszűrő teljes tiszta.
és a gép nem igen indul most sem hidegen????????(csak sokadik próbálkozásra de onnan már megy szépen és melegen is indul)
Ez miért lehet??????
A karbi Walbro wt 639 es.
külön szivató pumpás.
érzetre kompresszió van(sajnos kompresszió mérőm nincs)csak a jó öreg érzet.
Esetleg ha valaki érdemben tudna hozzá szólni megköszönném.
Olyan problémám van amire nem tok rájnni mitöl csinálhatja ezt vettem egy AL-KO 4125 benzines fűkaszát hibája: bemelegedés után nem indul és ha be is indul a gáz adásakor durogni kezd sajnos garanciája már nincs
Eladó egy AL-KO Classic 3.8 e típusú, 1300W-os fűnyíró. Fűnyírás közben ráment egy farönkre, de hibája javítható. Motor jár, kell bele egy új kés. Nem törött sehol, minden alkatésze megvan. Alkatrésznek vagy felújításra.
Benzines fűnyíróval véletlenül ráhajtottam valamire, amitől az egész szerkezet leállt. Most nem tudom berántani, mert a berántózsinór el van akadva, kb. 10 centit kijön, de utána semmi. Mit lehetne tenni?