Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

főgóré Creative Commons License 2023.04.20 0 0 91

az angol nevű autók rolls royce+ bentley- azért írtam , hogy angol nevű, mert a rolls a béemwéé

a bentley meg a volkswagené- rohadt drágák.

a phantom 450 ezer dollár, bentley 300 ezer dollár

a s osztály 100 ezres , audi a8 95 ezer, hármat- négyet lehet belőlük venni annyiért.

pedig , ezekért is sokan összefosnák magukat , ha birtokolhatnának egyet.

a bmw hetes a 86 ezres árával szinte olcsó jános.

a lincoln continental amely szintén nem poló+corsa+fiesta kategória , 40 ezerért szinte aprópénzért van.

 

 

 

 

Villanások Creative Commons License 2023.04.17 0 0 90
eszti001 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 89

Itt is kereshettek használt autót >> http://komplexauto.hu

Galga bácsi Creative Commons License 2005.06.13 0 0 88

Spórolni akarsz a kötelezőszervizeken, de nem szeretnéd elveszíteni a garanciát és a vezetett szervizkönyvet? Akkor válogass a márkaszervizek árai között a WWW.KOTELEZOSZERVIZ.HU -n. Hamarosan minden márkára!Érdemes elmenteni a Kedvencek közé!

 

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>KLiKK<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

 

 

 

 

 

 

 

BLASIUS Creative Commons License 2003.06.24 0 0 87
Szia fork()!

Mintha csak magamat olvasnám.:-) Szintén gyerekkori álomautó. Én fele annyiért vettem, de rá kellett költenem. Szóval nekem is kb. fél millába van egy 21 éves dízel 240-es. Szinte 0 a szervízigénye és csak 7-8 liter gázolajat fogyaszt. Kiváló utazóautó és elpusztíthatatlan.

Előzmény: fork() (86)
fork() Creative Commons License 2003.06.24 0 0 86
Sziasztok!

Nem akarok állást foglalni, csak leírni a saját történetemet. 2001-ben volt soron az autóvásárlás, én is sokat gondolkodtam az újat részletre vs használtat kérdésen. De igazából nem ez döntött, hanem az, hogy gyermekkorom álomautója volt a Volvo 240-es. Félmillió körül vettem egy 18 éveset. Azóta megy, semmi gond nem volt vele, pedig sokat utazunk, és a hosszú utakra mindig a Volvoval megyünk a barátnőm Corsája helyett. Nem márkaszervízbe hordom, hanem megbízható régi szakihoz, aki mindent olcsón csinál meg, és megmondja, ha még ráérünk cserélni valamelyik alkatrészt. Az alkatrészek olcsók bontóból, de új is van, ha akarom (bár eddig csak dísztárcsabetétet vettem újonnan).

A kocsi nagy, kényelmes, szép. Működik a légkondi is. Az anyagi helyzetem nem rossz - egy havi nettó fizum kb. a kocsi ára. Érdekes, hogy nem zavar, h 20 éves, nem érzem alacsonynak a "presztízsét", és más sem látszik megbotránkozni a kocsimon.
Egyetlen hátránya talán, hogy sokat fogyaszt. 2.3-as benzines, országúton 10, városban 16l körül. Eddig 40e kmt mentem vele, ha 13l-s átlaggal számolunk, ez 1 millió 3e. Ha a vételárát ehhez hozzáadom, plusz az összes szervízköltséget, akkor sem haladja meg sokkal a 2 milliót. De a lényeg, hogy nagyon szeretem, sokkal jobban, mint egy ennyiért kapható új autót valaha is tudnék.

f.

kristoof Creative Commons License 2003.06.24 0 0 85
Üdv!

Most néztem meg egy kettes MEGANE-t.Ennek nincs is csomagtartója!Beszarok ez az autó az év autója és nincs csomagtartója.Nem semmi...

Törölt nick Creative Commons License 2003.06.19 0 0 84
Azert a fritzeknel sem mind1,hogy hova mennek,Wolsburg,Munchen igencsak kerulendo.
Előzmény: kristoof (83)
kristoof Creative Commons License 2003.06.18 0 0 83
Üdv mindenki!

Ma megjelent a Népszabadságban(előtte más újságokban is) egy cikk a PEUGEOT-ról!Érdekes ajánlom mindenki figyelmébe!Már csak azért is mert az ügy vihar gyanús!...

...Nagy vonalakban arról van szó,hogy kb.700(!?)PEUGEOT tulajdodnos perelni kívánja a PEUGEOT-ot mert nem tökéletes a minősége a kocsiknak!Leállnak csak úgy meg zörög stb.A márkakereskedő meg harminshatodszorra is kijavítja a hibát,de az autó mégsem akarja az igazságot!Ez főként a 307-esekre és 406-osokra vonatkozik.Van aki vetta 307-ese mellé egy SUZUKI-t második autónak és 100km-nél messzebbre csak azzal mer elindulni mert akkor biztos,hogy odaér!A tulajdonosok akár Franciaországba is elmennének!...

Én meg már azt hittem,hogy a Franciák megtanultak autót csinálni!:-)Elküldeném őket a németekhez tanfolyamra!:-)

murray Creative Commons License 2003.06.18 0 0 82
40 fokban nem tudtam zárva tartani az ablakokat légkondim meg nem volt.
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.18 0 0 81
Mondjuk en lezarom a levegobearamlast es nem erzem,szerencsere jol szigetelnek Stuttgartban,de akkor is.
murray Creative Commons License 2003.06.17 0 0 80
a múltkor a 40 fokban a párkányi hidon végig elöttünk dugózótt egy trabant járó motorral!
40 perc sorba állás, többször ki kellett szállnom levegőt venni..
lukit Creative Commons License 2003.06.17 0 0 79
en is frankon rosszul leszek
Előzmény: Törölt nick (77)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.17 0 0 78
"A 2 utemu dologhoz csak annyit,ha elottem megy,huzamossabb ideig,egyszeruen rosszul leszek a szagtol,lehet velem van a baj,de ez van.
Nem ertek ezekhez az ertekekhez,de mas tipusu autoknal nem tapasztalom ezt a "feelinget",ti. negyutemu,diesel,gazos verdak.
Szvsz en mar reg betiltanam."

Egyetertek.

sb

Előzmény: Törölt nick (77)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.17 0 0 77
A 2 utemu dologhoz csak annyit,ha elottem megy,huzamossabb ideig,egyszeruen rosszul leszek a szagtol,lehet velem van a baj,de ez van.
Nem ertek ezekhez az ertekekhez,de mas tipusu autoknal nem tapasztalom ezt a "feelinget",ti. negyutemu,diesel,gazos verdak.
Szvsz en mar reg betiltanam.
VonBraun Creative Commons License 2003.06.16 0 0 76
Na, nem tudom megállni, hogy ne szóljak itt: évekkel ezelőtt, a nagy "hamostnemvásárolautótrészletre-ezutánsohatöbbetnemtud" felhajtáskor pont kirohadt alólam az akkori Fiat-om. Elmentem a legközelebbi autókereskedésbe, Suzuki, és pont volt egy piros 900-as Swift használtan, megvettem. Mondjuk képzelhetitek egy 1.6-os után, de ez volt.

Na, évente 35.000-t teszek bele úgy általában az autóimba, ebbe valamivel több ment. Két év után 1M-ért tudták be a következő kocsimba, és a két év alatt két olajcserét kellett rajta csinálni, azt hiszem, meg egyszer a vezetőoldali ablak begyűrte a vezetőgumit, nahát. Fullextrás fapad az a kocsi, meg minden, amit egyébként is tudtok róla, de hogy olyan volt, mint a gumilabda, ami akkor pattan-gurul-repül oda, ahova kell és amikor kell, az biztos, na és az a 6 liter, amit megevett...

Szóval így adtam el két év után, sajnáltam is nagyon, de éppen akkor adtam túl rajta, amikor még kimaradhattam a suzukisokról kialakult jellemzően negatív véleményezésekből. Nem emiatt adtam el, kellett egy nagyobb autó...

Viszont itt még meg kell említenem, hogy ez nem magyar gyártmányú Suzuki volt, a motortér meg a könyve meg minden műanyag alkatrésze tele volt japán karakteres feliratokkal, szóval nem véletlenül volt ez jó autó.

Egy ide is: az olcsó autó is lehet jó.

lukit Creative Commons License 2003.06.16 0 0 75
szivesen bedigizem neked a zoldkartyat es a legutobbi 2 meres eredmenyeit.

átlagember úgy áll a 2T kérdéshez, mint Te, hogy "a 10-szeresét okádja ki a méregből ez a mocsok, mint az én f@sza kis Ladám-Skodám-ésatöbbim!" Pedig nem így van.
...
de azt, ami nem igaz, azt ne kiabálják már rá, ha nem muszáj...

a 10x tenyleg nem igaz, mert 50x annyit 'termel' az a konkret auto, mint pl az enyem. mi nem igaz ebben? eszem agaban se volt fikazni a varnyukat vagy tokmind1 mit, csak szerintem nem teljesen allta meg a helyet, hogy 2.5%-os CO-val vki kornyezetkimelo autorol beszel.

Előzmény: twk004 (74)
twk004 Creative Commons License 2003.06.16 0 0 74
Üdv!

Nem tudom megcáfolni, ezért elhiszem, bár ezek az értékek kb. a most életbe lépő Euro 4-es előírásoknak felelnek meg, akkor meg mi a francnak fejlesztgettek 10 évig a gyárak, mikor a Ford már 1991-ben tudta ezt a normát? :o)))) Nekem csak azzal van a hócipőm tele, hogy az átlagember úgy áll a 2T kérdéshez, mint Te, hogy "a 10-szeresét okádja ki a méregből ez a mocsok, mint az én f@sza kis Ladám-Skodám-ésatöbbim!" Pedig nem így van. Nem kívánom mosdatni a szerecsent, épp' elég baj, hogy van fogás rajta, hogy belekössenek, de azt, ami nem igaz, azt ne kiabálják már rá, ha nem muszáj... Egyébként az általad említett CO 0.5 tf%-ot egy JÓ állapotú 2T minden további nélkül tudja produkálni. A sz@rok meg minden márkából azok. Ennyi, és nem szeretném tovább OFF-olni ezt a topicot, mert erre van 2-3 2T-topic.

twk004 (ja, és egy kedves barátom rendelkezik egy különolajzós, gázos W 353 Touristtal. Amögött is rosszul lennél?)

Előzmény: lukit (71)
lukit Creative Commons License 2003.06.16 0 0 73
0.05% es 0.02% ... csak meglesz
Előzmény: lukit (71)
lukit Creative Commons License 2003.06.16 0 0 72
sierrara visszaterve: van belole katalizator nelkuli valtozat is.
Előzmény: twk004 (69)
lukit Creative Commons License 2003.06.16 0 0 71
na csak elcsesztem:)) 0.05% es 0.03%. a megengedett max az 0.5%, de ez mas teszta.
ja es mindezt benzinben. gazzal a fordulati CO-m 0.01%
Előzmény: lukit (70)
lukit Creative Commons License 2003.06.16 0 0 70
most lasabban irjam? alapjarati CO-m 0.05, azaz fel ezrelek szemben a huszonot ezrelekkel; fordulati CO-m meg ket tized ezrelek, azaz 0.02.

innentol kezdve szorozni tudsz, szamold ki, hanyszorosa a 25 ezrelek a fel ezrekelnek.

mindez 1 12 eves ford.

Előzmény: twk004 (69)
twk004 Creative Commons License 2003.06.16 0 0 69
Üdv, lukit!

Ezt hadd kérjem ki a 2T-k nevében, jó? Tévhit az, hogy többszörösét szennyezik a 4T-knek. Az alapjárati CO 0.5-1 tf% (Sir Bors-é 2.5 tf%, ha jól rémlik), az emelt alapjárati CO 1-1.5 tf% ! A másik mérhető komponens, a NOx (nitrogén-oxidok) mindössze 10-15 %-a a 4T-k azonos értékének. Csak az a fránya CH (az olajfüst miatt, és itt is megköszönném a MOL-nak az 1:40-es kúti keveréket, ami 25%-kal dúsabb az 1973 óta 1:50-es gyári előírásnál!!!), amitől rosszul leszel, az 10-szerese, EZ jogos. De összességében kb. ugyanott van károsanyag-kibocsátásban, mint egy korszerűtlen, porlasztós, katalizátortalan 4T (van még nem kevés ilyen a forgalomban!)... Komolyan mondom, emiatt a masszív hecckampány miatt, amit a kormány a Suzuki-gyár forgalmának növelése miatt csinál (sok még a kétütemű!), lassan önként és dalolva meg fogom a kifogástalan műszaki állapotú 1987-es, 115 ezret futott Wartburgomra venni a katalizátort. Azt meg hadd fogadjam kétkedve, hogy a 2.0 Sierrád ilyen értékeket produkál, akár benzinnel, akár gázzal. Ugyanis, mint a Sierra-topicban leírtam, volt ilyenünk 2 évig a családban, nem kevésszer előfordultam benne, és amögött se hegyi levegő illatozott (főleg, mikor gyűrűtörött lett, és nem szerényen ette az olajat). Végül, hogy a topichoz is hozzászóljak: az előbbiekből kiderül, hogy lassan válaszút elé fogunk kerülni, katalizátor, vagy új autó? Én nem fogok újat venni, inkább a katalizátort a Wartira, mert nincs havi 35-40 ezer forintom törlesztésre, meg az új autó értékvesztése is elriaszt. Inkáb egyszer évente fizetek ennyit (becslések szerint kb. egy évet fog kibírni egy 2T-katalizátor), mint havonta, ha meg már elfogyott végleg az alkatrész a DDR-autókhoz, akkor egy pár éves használtat fogok venni. Ez az én véleményem a kérdésről...

twk004

Előzmény: lukit (59)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.16 0 0 68
"A belső égésű motor elve (főleg a dugattyús rendszerű) kb 50 éve elavult."

Ez okorseg. Mi van helyette? Hidegfuzio? Teleportalas?

"Bocs a kirohanásért, de már volt egy-két nagy találkozásom a környezet bajnokaival, akik úgy gondolták, hogy én a Minivel felérek egy benzin-csernobillal. "

Csak kerulj ele egy nagyobb verdanak, vagy nezd el a fektavot. Biztonsagi szempontbol a regi autok tragikusak. Ha mar a kornyezetvedelemre ennyire adunk, akkor adjunk a sajat biztonsagunkra is.

Es mi van azokkal a juzerekkel, akik nem kepesek arra, hogy egy roncsbol autot fabrikaljanak?

sb

Előzmény: Törölt nick (42)
candle Creative Commons License 2003.06.16 0 0 67
"BMW-jét, Audiját,Mercijét. Mondtam nekik, ennyi pénzért vaduiúj, fullos alsó-középkategóriás autót kaphattak volna"

sántít az összehasonlítás.

alsó-közepes használtat kéne összehasonlítani szvsz az újjal.

én a sajátommal még egy suzuki árát sem értem el, pedig 3000-es, fullos (bőrrel, klímával, sibedával, kiskutyaf.szával).

ráadásul amerikai kivitel

"Használt autónál mindig MINDIG ott a "bukás" lehetősége. Hányan tudnak hányféle rosszabnál rosszabb történetet mesélni... "

ezt is lehet ésszel, és ész nélkül csinálni. én odafigyeltem a vásárlásnál, mintahogyan a környezetemben jópáran, és nem is buktak bele

"Annál az autónál az első perctől kezdve tudod, hogy mikor mi történt vele. "

ez így ebben a formában picit sántít, hiszen voltak botrányok usa-ban,amikor használt autókat adtak el, de volt mo-n is, amikor szintén ez történt

"hanem 8-10 évre gondolkodsz"

melyik az az új autó, amelyik kibír 8 évet, kb (nálam nézve) félmillió km-t?

Előzmény: nemmindegy (18)
Herbie_ Creative Commons License 2003.06.16 0 0 66
Ebből a szemszögből természetesen igazad van.
Előzmény: lukit (65)
lukit Creative Commons License 2003.06.16 0 0 65
ECS hogyne kerulne penzbe. ennyivel kevesebbert tudod eladni a kocsidat majd: x osszeget kifizettel erte, amikor megvetted, aztan majd eladod y-ert (vagy 0-ra hasznalod). a ketto kulonbseget buktad.

pl ha veszel 1 ferrarit 30M-ert akkor utana pl 1 evre ra csak 27M-ert tudod eladni (peldaul). akkor ezen buksz 3M-t. ugyis fel lehet ugy fogni, hogy 3M-t fizettel 1 ev hasznalatert. mig ez 1 skoda 120L eseten pl 130E:) (szigoruan csak ECS szerint osszehasonlitva)

Előzmény: Herbie_ (64)
Herbie_ Creative Commons License 2003.06.16 0 0 64
Az említett esetben mondjuk nincs casco, nincs részlet. Értékvesztést miért veszed? az nem kerül havonta pénzbe.
Előzmény: alba (63)
alba Creative Commons License 2003.06.16 0 0 63
Szia Herbie!

Egy autó költsége nagyjából:
üzemeltetés (fogyi+szervíz),
+ befizetők+biztosítás(ok),
+ értékcsökkenés.

Ha a Fabia és a Favorit szummája azonos, akkor én megeszem a kalapom :-) Én igazából olyan 2,5:1 arányt sejtek.

HI: alba

Előzmény: Herbie_ (53)
alba Creative Commons License 2003.06.16 0 0 62
"Melyiket adom el 5 év múlva könnyebben???"
a, 5 éves gépet 175000 km-el, vagy
b, 7-8 éveset 245000 km-el.

Szerintem kb ugyanaz. Nem akarlak letörni, de az 5éveset is aprópénzért fogod eladni ennyi kilométerrel, meg a hét-nyolc éveset is.

Üdv: alba

Előzmény: HNMswift (50)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!