Sziasztók! Érdekes problémába ütküztem! Az egész ott kezdőtött, hogy egy hete leesett az ékszíjam, persze kiderült főtengelyékszíjtárcsa ment tönkre. Elvittem szerelőhöz, kicserélte (idegen szerelő, mert pont nem a lakhelyemhez közel történt a baj) Hazahoztam, másnap reggel vettem észre, hogy nem minden irányjlezőizzó üzemel mikor nyitom az autót (konkrétan csak a jobb hátsó és bal első, az oldalsók sem mentek). Ezután körbenéztem az autót, nem volt jó a féklámpa (egyik sem), nem világított a bal oldali tompított és a jobb oldal távolsági sem. És belül a műszerfalvilágítás sem ment. A műszerfal visszejelző nem írt hibát, nem jelzett kiégett ízzót sehol, az index kattogás is normális volt, nem utalt semmi arra, hogy nem menne, ki lenne égve. Mire oda értem a munkahelyemre minden rendben volt. Aztán két napra rá megint nem volt jó, majd hétvégén megnéztem pár csatlakozót, lámpa kapcsoló modul csatlakozót, biztosítékokat, minden jónak tűnt. Ez után sem oldódott meg a probléma, majd másnapra újra jó volt, ment 2 napig aztán megint rossz. Szereztem odb kábelt, és laptoppal ezt olvastam most ki vele. A laptopról tudom működtetni az összes világítást külön külön a control menüpont alatt. Van a jobb első kerékjáríti ívnél a műanyag takaró alatt valami olyan kábel, amit a szerelő esetleg széthúzhatott volna, vagy lenne ott földelés, ami esetleg nem érintkezne rendesen? Eddig akit próbáltam autóvillamosságist kérdzeni, egyik sem akarta vállani, vagy csak majd 3-4 hét múlva.... Találkozott már valaki hasonló hibával?
hello mindenkinek. ha v.kit érdekel elado egy Rover 75 ideiglensen forgalombol kivonva2 éves vizhűtő.eves első lengéscsillapitok,generátor .öninditó,szervoszivattyu .klima kompresszor kifogástalanul tette a dolgát a motor hengerfejes, 3x csinálták de xarulkb 5-5 ezerkm tudtak
A BMW támcsapágy majdnem jó, 5 mm-el közelebb vannak a csavarok és így nem lehet betenni a toronyba. De könnyen orvosolható, mindkét csavart levágtam 2 lyukat fúrtam majd új csavar be hegesztéssel lerögzítettem. Kb 45 perc volt mindkét csapágy átalakítása, és 3200 Ft-ból kijött a két csapágy. Kínából 15000 jött volna postával együtt a 2 db. Itthon boltban nem találtam. Bontottat meg 12000 Ft/db áron akartak adni ..
Köszönöm a linkeket. Nézegettem a Bmw e46 gumicsapágyát ami képen nagyon hasonló. Úgy gondoltam probaképp berendelem a legolcsbbat 1500 Ft, és ha jó akkor hajrá...
Rover 75 Tourer Cdt , A minap kénytelen voltam kicserélni a hátsó lengéscsillapítókat. Az egyikre annyira rá volt rohadva a toronyhoz illesztő gumiszilent hogy lehetetlen volt roncsolásmentesen eltávolítani. Esetleg ha valakinek lenne egy használt jobb állapotű az érdekelne. Egy bolt ajánlatában sem találtam.
Nincs külön rögzítés, a gumi tömitésbe kell belenyomni egy kicsit oldalsó irányból, és utána függőleges helyzetbe bepattintod a tartályon lévő helyére. A tartályon kialakított helyre elég szorosan illeszkedik, az rögziti.
Köszi! Megtörve nincs, azt végignéztem, meg a fúvókákat is kipucoltam. Igazából azt nem tudom, hogy a szivattyút mi rögzíti oda a tartályhoz, hogy normálisan zárjon(mert kifolyik a szivattyú aljánál, ha feltöltöm). Vagy csak simán rá kell nyomni a gumitömítésre, és ennyi? Mert ez így elég fura lenne. Már rendeltem másik szivattyút, de a képeken ott sem látok semmi rögzítőt, bajonett zárat, vagy valamit. Ezek szerint csak a tartályon kéne megszorulnia?
A szabad csatlakozó a fényszórómosó szivattyújához tartozik, - amelyik járműnél van olyan - Ez egy az ablakmosóénál nagyobb méretű és teljesítményű szivattyú a tartályon nálad is ott van a helye egy kicsit előrébb és feljebb mint ahol az abakmosó szivattyú van. A géptető zsanérnál ahol feljön a cső nincs megtörve esetleg?
Sziasztok! Tudja valaki a képen látható csati hová való, illetve minek a csatija? Az ablakmosó tartályom a szivattyú kivezetésénél, ahova rámegy a gumicső ott engedett, azt csináltam meg, de a szivattyú csatija az a helyén van, viszont ez nagyon hasonló, és egy kábelkötegen belül jön a szivattyúéval. Nagyon úgy néz ki, hogy nem is volt sehova csatlakoztatva! Viszont az ablakmosóm csak hugyozik. ?????????
A tavaly akksi cserekor mértem nyugalmit akkor 55mAh volt. Ha kitavaszodik melegebb lesz a végére járok mert a 650mAh az nagyon sok. Szerintem valahová víz kerülhetett vagy valamelyik csati kontaktja korrodált vagy vezeték sérült. Sajnos idő rabló munkának igérkezik. Mértem testzárlatra de az szerencsére nincs jelen.
Sziasztok, A minap az alábbi problémával találkoztam Rover 75 Cdti 2004 Pár napig nem használtam az autót és ezalatt az 5 nap alatt fullra lemerült az akku. Feltöltöttem az akkut és mértem egy nyugalmi áramfelvételt ami 650mAh lett ami 5 nap alatt teljesen lemerít egy 75Ah akkut. Először a motortérben szedtem ki a nagyteljesítményű biztiket és az FL3 jelzésünél ment át a fogyasztás. Utána kiszedtem az utastérben az FL3 tartozó biztiket, és 4 biztin keresztül fogyaszt 650 mAh az alábbiak szerint. 29 bizti műszeregység 150mA 32 bizti távirányítós ajtózár és egyéb belső világítás(nem kabin világítások mert az a 7 biztire van kötve)120mA 34 bizti levegő újra keringető,ablakok 210 mA 36 bizti riasztó hang és immo 180 mA Mindegyik bizti 5 A Mostanában elég sokat esett és párás nagyon a levegő csak erre tudok gondolni. A tűzfalnál mindkét oldalon ki volt takarítva az ősszel, lefolyik a víz. Le is ellenőrztem ma száraz minden. Nincs kedvem szétkapni az egész autót. Van valakinek vmi ötlete hogy mi szívja el a kakaót?