A héten kuplungot cseréltem a járgányon az udvaron oldottam meg felbakolva, a bölcsőt nem vettem le. Féltem nekifogni mert sosem csináltam ilyet, de így utólag gyerekjáték volt. Elejétől a végéig nekem 7 órát vett igénybe a javítás, ha vki bele akar vágni bátran javaslom és tanácsokat is adok. Eszem ágában sem volt nekifogni a cserének, csak sajnos nagyon inkorrektek voltak a szervízek, szerelők akikkel beszéltem ezért döntöttem a javítás mellett. Egy helyen sem akartak vitt alkatrésszel dolgozni. Szinte mindegyik szerviz akarta cserélni a kettős tömegüt. 500-600K árajánlatokat kaptam vagy nem mondtak árat azzal etettek hogy majd megbontás után .... Cserélve lett a kinyomocsapágy, nyomólap, a kupluntárcsa, 1 db kerékcsonkanya + olaj a váltóba. Az egész 55000 Ft volt. Rover 75 Cdt tourer 2004
Na ha minden igaz megvan a megoldás, egy ausztrál srác járt ugyan így. A biztosíték doboz alatti csatlakozókat kellett megtisztítani. Egyenlőre jó, remélem így is marad.
A minap kiszakadt az egyik fém fékcsővem egy nagyobb fékezésnél, csere (összes cserélve lett) majd légtelenítés után az alábbit tapsztalom. Ha jár a motor szép lassan majdnem teljesen bemegy a fékpedál. Igy bement fékpedál esetén is megmarad a fékerő. A következő megnyomásábál fent fog és kemény, csak ha tovább nyomom a pedált akkkor szép lassan lekúszik nem megy be tövig úgy 80% -ig onnan tovább nem megy lenteb. Álló motornál 2-3 pumpálás után kökemény és utána akárhogy nyomom nem megy lentebb úgy marad.
Sziasztók! Érdekes problémába ütküztem! Az egész ott kezdőtött, hogy egy hete leesett az ékszíjam, persze kiderült főtengelyékszíjtárcsa ment tönkre. Elvittem szerelőhöz, kicserélte (idegen szerelő, mert pont nem a lakhelyemhez közel történt a baj) Hazahoztam, másnap reggel vettem észre, hogy nem minden irányjlezőizzó üzemel mikor nyitom az autót (konkrétan csak a jobb hátsó és bal első, az oldalsók sem mentek). Ezután körbenéztem az autót, nem volt jó a féklámpa (egyik sem), nem világított a bal oldali tompított és a jobb oldal távolsági sem. És belül a műszerfalvilágítás sem ment. A műszerfal visszejelző nem írt hibát, nem jelzett kiégett ízzót sehol, az index kattogás is normális volt, nem utalt semmi arra, hogy nem menne, ki lenne égve. Mire oda értem a munkahelyemre minden rendben volt. Aztán két napra rá megint nem volt jó, majd hétvégén megnéztem pár csatlakozót, lámpa kapcsoló modul csatlakozót, biztosítékokat, minden jónak tűnt. Ez után sem oldódott meg a probléma, majd másnapra újra jó volt, ment 2 napig aztán megint rossz. Szereztem odb kábelt, és laptoppal ezt olvastam most ki vele. A laptopról tudom működtetni az összes világítást külön külön a control menüpont alatt. Van a jobb első kerékjáríti ívnél a műanyag takaró alatt valami olyan kábel, amit a szerelő esetleg széthúzhatott volna, vagy lenne ott földelés, ami esetleg nem érintkezne rendesen? Eddig akit próbáltam autóvillamosságist kérdzeni, egyik sem akarta vállani, vagy csak majd 3-4 hét múlva.... Találkozott már valaki hasonló hibával?
hello mindenkinek. ha v.kit érdekel elado egy Rover 75 ideiglensen forgalombol kivonva2 éves vizhűtő.eves első lengéscsillapitok,generátor .öninditó,szervoszivattyu .klima kompresszor kifogástalanul tette a dolgát a motor hengerfejes, 3x csinálták de xarulkb 5-5 ezerkm tudtak
A BMW támcsapágy majdnem jó, 5 mm-el közelebb vannak a csavarok és így nem lehet betenni a toronyba. De könnyen orvosolható, mindkét csavart levágtam 2 lyukat fúrtam majd új csavar be hegesztéssel lerögzítettem. Kb 45 perc volt mindkét csapágy átalakítása, és 3200 Ft-ból kijött a két csapágy. Kínából 15000 jött volna postával együtt a 2 db. Itthon boltban nem találtam. Bontottat meg 12000 Ft/db áron akartak adni ..
Köszönöm a linkeket. Nézegettem a Bmw e46 gumicsapágyát ami képen nagyon hasonló. Úgy gondoltam probaképp berendelem a legolcsbbat 1500 Ft, és ha jó akkor hajrá...
Rover 75 Tourer Cdt , A minap kénytelen voltam kicserélni a hátsó lengéscsillapítókat. Az egyikre annyira rá volt rohadva a toronyhoz illesztő gumiszilent hogy lehetetlen volt roncsolásmentesen eltávolítani. Esetleg ha valakinek lenne egy használt jobb állapotű az érdekelne. Egy bolt ajánlatában sem találtam.
Nincs külön rögzítés, a gumi tömitésbe kell belenyomni egy kicsit oldalsó irányból, és utána függőleges helyzetbe bepattintod a tartályon lévő helyére. A tartályon kialakított helyre elég szorosan illeszkedik, az rögziti.
Köszi! Megtörve nincs, azt végignéztem, meg a fúvókákat is kipucoltam. Igazából azt nem tudom, hogy a szivattyút mi rögzíti oda a tartályhoz, hogy normálisan zárjon(mert kifolyik a szivattyú aljánál, ha feltöltöm). Vagy csak simán rá kell nyomni a gumitömítésre, és ennyi? Mert ez így elég fura lenne. Már rendeltem másik szivattyút, de a képeken ott sem látok semmi rögzítőt, bajonett zárat, vagy valamit. Ezek szerint csak a tartályon kéne megszorulnia?
A szabad csatlakozó a fényszórómosó szivattyújához tartozik, - amelyik járműnél van olyan - Ez egy az ablakmosóénál nagyobb méretű és teljesítményű szivattyú a tartályon nálad is ott van a helye egy kicsit előrébb és feljebb mint ahol az abakmosó szivattyú van. A géptető zsanérnál ahol feljön a cső nincs megtörve esetleg?
Sziasztok! Tudja valaki a képen látható csati hová való, illetve minek a csatija? Az ablakmosó tartályom a szivattyú kivezetésénél, ahova rámegy a gumicső ott engedett, azt csináltam meg, de a szivattyú csatija az a helyén van, viszont ez nagyon hasonló, és egy kábelkötegen belül jön a szivattyúéval. Nagyon úgy néz ki, hogy nem is volt sehova csatlakoztatva! Viszont az ablakmosóm csak hugyozik. ?????????
A tavaly akksi cserekor mértem nyugalmit akkor 55mAh volt. Ha kitavaszodik melegebb lesz a végére járok mert a 650mAh az nagyon sok. Szerintem valahová víz kerülhetett vagy valamelyik csati kontaktja korrodált vagy vezeték sérült. Sajnos idő rabló munkának igérkezik. Mértem testzárlatra de az szerencsére nincs jelen.