Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Emb3rke Creative Commons License 2003.09.29 0 0 14
Itt van egy teszt:

LINK

De azért bemásolom:

Megtérülő befektetés, avagy egy korszerű és kényelmes autó a mindennapokra
2003.09.19 11:11

Bombázó ár és gazdag felszereltség jellemzi a Suzuki WagonR+ modelljét. Aki ült már ilyen autóban, azonnal "megérti" az autó formáját. A magasan ülő vezető mintegy uralja környezetét, kiemelkedően jó látási viszonyok segítik a vezetést.

Kényelmes, praktikus és takarékos

A komfortot az ergonómikusan kialakított kezelőszervek és a könnyen leolvasható műszerek teszik tökéletessé. A szélesre nyíló és magas ajtók a beszállást és berakodást könnyítik meg. Pakolás közben ugyanis nem kell különösebben magasra emelni a csomagokat, mert a küszöb mindössze 655 milliméter magas. Az utastérben kemény kalaptartót ezen felül minden elképzelhető - és elképzelhetetlen - helyre rekeszt, tárolód, pohártartót, zsebet álmodtak a tervezők, méghozzá úgy, hogy azok üresen észrevétlenek maradnak, belesimulva az igényes belső kialakításba.

Az autót a legszigorúbb környezetvédelmi előírásoknak is megfelelő Euro III-as motorral gyártják, ennek köszönhetően erős és gazdaságos. Az 1300 cm3-es, könnyű súlyú, négyhengeres alumínium-motor teljesítményét az SOHC-vezérlésű 16 szelep úgy optimalizálja, hogy az 4250-es fordulatszámon adja le a maximális nyomatékot. (115Nm) Ez azt jelenti, hogy városi és országúti terepviszonyok között is gazdaságosan és rugalmasan hívogatható elő mind a 76 lóerő.

Kívül - belül biztonság

A WagonR+-ban alapfelszereltség a 60 literes vezetőoldali és a 100 literes utasoldali légzsák. Az 5 darab állítható magasságú fejtámla - melyek hátul praktikusan becsúsznak az ülésekbe - széria-felszerelés. Az opcionálisan választható első aktív fejtámlák nagymértékben csökkentik a frontális ütközéskor bekövetkező ostorhatást, és így fokozottabban védenek. A nagy hatásfokú tárcsafékek pedig még akkor is képesek ügyelni a vezetőre, amikor már megtörtént a baj, ugyanis a hozzájuk csatlakozó fékpedált úgy tervezték, hogy az ütközés pillanatában elfordulnak megóvva ezzel a sofőr lábát a mechanikai sérüléstől.

A tolvajoknak nincsen esélyük

A nagy-britanniai Auto Express a városi kocsik kategóriájában a WagonR+-t találta a leginkább tolvajbiztos autónak. A Suzuki modellje 49 különböző típust utasított maga mögé, köztük vezető európai gyártók luxusautóit is. A WagonR+-ban elhelyezett speciális biztonsági zár olyan jól sikerült, hogy egy több tagú "specialista" csapat - magyarul egy erre a célra felkért rosszfiú-banda - sem boldogult a jármű meglovasításával.

Emb3rke Creative Commons License 2003.09.29 0 0 13
Csakis Wagont vegyél. 2 éve az van nekünk, tapasztalatból beszélek...
HaPZi Creative Commons License 2003.09.05 0 0 12
kukaca,

"Corsa C, nehéz dög (1300kg!!!),kis motorral "sokat" fogyaszt"

Ezt meg honnan a busbol vetted? 1000kg-s a kocsi...
Varosban 6.9 soknak szamit?
Ha a motor kicsi vedd meg 1.8-assal.
Az ules kenyelmetlenseg meg relativ. Ket dologtol fugg: az ules alakjatol es a belehelyezett hatso alakjatol... :-) Ki kell probalni.

udv,
egy C corsa tulaj

Előzmény: kukaca (4)
H-turul Creative Commons License 2003.09.01 0 0 11
Kösz a tanácsokat,
BINGÓ Twingo lesz.
derogal Creative Commons License 2003.08.23 0 0 10
azert arra figyelj hogy az easytronic(opel) v. a renault (quickshift) valto messze nem = a hagyomanyos automataval... fogyasztasban jobbak, menet kenyelemben (eleg hulyen valtanak..) rosszabbak sajat velemenyem szerint....

a twingo-t nem ertem, hogy kerult a kepbe, nem egy kategoria masik 3-al.. inkabb a clio illenne oda...

a wagonR utazasi komfortja eleg rossz, motorikusan mondjuk nem rossz... lehet hogy 1.5-os automata ignissel jobban jarnal... ha mar suzuki ;)

corsaval meg varj szerintem mert jon az uj faceliftelt valtozat uj motorokkal... szeptemberben...

szerintem fabia vs corsa kozott dontsel, erdemes lenne meg megnezned a vwpolo, mert szerintem automata valtoval nem dragabb mint a fabia (ott mar eltunik a fabia arelonye..)

kukaca Creative Commons License 2003.08.22 0 0 9
Hi
Tény, a PUntó egy aranyos jószág, én is azt készülök venni, bár nem újat. Tényleg egy jól felszerelt, kényelmes, szépen kárpitozott, tágas utasterű hálás gépet kap aki megveszi, és az alapára újonan sok extrával 2,4 mFt, szerintem ez elég elfogadható és sokféle motor és extra választék van belőle. Alapból van benne, sötétben rosszullátókat segítő "follow me home" funkció, sok lufi, elektromos ketyerék, ide-oda állítható ülés és kormány, city servo stb. Persze neki is megvannak a gyerekbetegségei, dehát melyik kocsinak nem. Egy 1.2-es 80 pacis mocival lazán repíti a 840 kilós kasznit és ennek a motornak a fogyasztása is kellemes.
Konklúzió:
Puntót az Asszonynak!!!
:))))

Üdv

Előzmény: Varshi (7)
Varshi Creative Commons License 2003.08.21 0 0 8
De az itt felsoroltak közül amúgy a Corsát venném man. váltóval, de mivel az ízitronik váltóját nagyon szokták szini, inkább mégse. :/

Válasszon a nőd a Twingo és a Fabia közül szerintem, az első mellett a kis külső méret és a vidámabb/izgalmasabb belső meg az okos váltó, a második mellett a modernebb tech. és a nagyobb/masszívabb kaszni szól.

Én a Twingora szavaznék (ha nő lennék) - noha a Fabia szvsz jobb autó.

Varshi Creative Commons License 2003.08.21 0 0 7
Punto.

Kétfajta aut. váltó is van hozzá (sima, ill. fokozatmentes: 250e ill. 300e a felár), az 1.2-es 80 lovas motorja a legjobb a konkurensek közt.

Menetteljesítményekben simán veri a többit, meg ráadásul a facelift-es modell mindnél modernebb és extrákkal a leginkább teleaggatott. (Btw: az itt felsorolt modellek kisebb motorjai amúgyis harmatgyengék, egy aut. váltóval vánszorgó talicskák lehetnek.)

Olyan nővel meg még nem találkoztam, akinek ne tetszett volna a Puntesz.

H-turul Creative Commons License 2003.08.21 0 0 6
FABIA, TWINGO, CORSA vagy WAGON R+ !!!

PUNKTUM!!!!

Vita nincs, a párom NŐBŐL VAN ÉS SZŐKE!!!

Automata váltó elengedhetetlen, mert automatán tanult meg vezetni, az ABS-hez én ragaszkodom, mert női módon fékez, időjárástól és útviszonyoktól függetlenül.

I.Blasius Creative Commons License 2003.08.21 0 0 5
Hi!

Én úgy tudom, újonnan a leggyengébb Fabia az 1,2-es 55 lovas. Nincs már 1 literes. A Fabia a 68 lóval sem egy erőgép, az 55 lovassal elég halovány lehet. Azért a Skoda orrmotor topicot olvasva igencsak több hiba keseríti a Fabia tulajdonosok életét, mint mondjuk a Twingosokét.

Már a második Tweingomat hajtom, de speciel egyik sem zörgött. A Twingo új automatájáról én láttam egy-két újságtesztet, ahol azt írták, hogy a Renault szerint nem nő a fogyasztás, és ezt teljesíti is a tesztek alapján. A lassú kapcsolás biztos igaz, de ha a 11,8 helyett mondjuk 13,5-öt gyorsul, az még mindíg nem rossz, hiszen a Fabia 1,2-ese 18,5-öt gyorsul kéziváltóval, a Corsa sem gyorsul 13,5-nél jobban 75 lóval és Easytroniccal.

Előzmény: kukaca (4)
kukaca Creative Commons License 2003.08.21 0 0 4
A Fábiából, kapható 1,0-es is, a fogyasztása elég jó, a hibalehetőségek pedig a többi említett típushoz képest elenyészőek. NAgyobb motorral még kényelmes hosszútávú családi autókázásra is ajánlott.

Wagon R, tényleg gáz, imbolyog mint egy nagy szekrény, meg hát SUZUKI:))

Twingo, elég fapadosnak hat, sok csupasz lemez, kemény műanyag, zörög, aut váltós lassan kapcsol és aránytalanul sokat fogyaszt. Viszont tágas, játékosan kialakított belseje van, tán ez az amivel megfogja a nőket!!!

Corsa C, nehéz dög (1300kg!!!),kis motorral "sokat" fogyaszt. Ellenben, elöl kényelmes, aranyos kis jószág, élmény vezetni,igaz a váltója kicsit xar, de legalább hátul kényelmetlen az ülés :)))

Nagyjából ennyi...
Üdv

Előzmény: BMW Power (2)
Tom1939 Creative Commons License 2003.08.21 0 0 3
Nekem is Corsám van (még B) jó és megbizható. DE! Állítólag az easytronic nagyon rossz! Kérdez rá az opel fórumban... Manuális váltóval ebből a társasságból nyerő a corsa. A fabia is jó (vagy lehet, hogy jobb) de normális motorral megfizethetelen.
Előzmény: BMW Power (2)
BMW Power Creative Commons License 2003.08.21 0 0 2
Nem irtad hogy használt vagy új autórol van-e szó, de gondolom újról.

Wagon R- ezt felejtsd el, ennél idétlenebb jármű nem létezik.

Twingo- hát ha új gépet akarsz akkor legyen új, azért már a twingo igencsak 10 éves modell, ezzel nem akarom lehúzni, nekem is volt, nagyon praktikus, jó kis kocsi, tényleg stílusa van, lehet szeretni.

Fabia- nemtudom gyártják e még az ős skoda motorral (OHV vezérléses), ez sokat kér városban. A többiről nem tudok sokat, csak azt hogy rettenetesen UNALMAS !

Corsa- én ezt választanám nejemnek, új modell (!!) , tipikus női autó, szép is, jó is.

Előzmény: H-turul (-)
I.Blasius Creative Commons License 2003.08.21 0 0 1
Hali!

Szerintem a Twingo nem rossz választás. A töréstesztje egész jó lett nemrég, tehát azért nem egy guruló koporsó. A fogyasztása nekem (75 ló) városban sem megy átlagban 6 liter fölé. Kizárólag araszolásnál se több 7,5-nél. Az automata a tesztek szerint nem növeli meg a fogyasztását.

Jól gyorsul, autópályán a mutató szerinti 140 könnyen tartható vele.

Nekem 2,3 M-ból tavasszal kijött egy dupla légyzsákos, klímás, elektromos ablakos és tükrös verzió. Az automata váltós verzió 300 ezerrel drágább, igaz, ha nem kell klíma, akkor majdnem ugyanott vagy, ahol az enyém ára volt.

Én ajánlom, szerintem praktikus autó, aminek stílusa is van.

Persze ettől még a többi felsorolt típus se rossz alternatíva, de az alapmotorjaikkal nem annyira ütősek.

Előzmény: H-turul (-)
kukaca Creative Commons License 2003.08.21 0 0 0
A fenti járgányokból 0 db-ot használok, de ha városi munkábajárós autónak kell akkor corsa vagy fabia, bár a fenntartása a corsának tán mintha nagyobb lenne, FABIA, tipikus női kocsi, volt egy pesti nőm, neki is az volt, szerette is.
Előzmény: H-turul (-)
H-turul Creative Commons License 2003.08.21 0 0 topiknyitó
Kedves autós és házas sorstársak!

Nincs tovább kibúvó, életem párja úgy döntött, hogy mindenáron akarok venni neki egy kisméretű, ámde biztonságos járgányt. Száz oka is van annak, hogy csak a fentiek jöhetnek számításba, de a legfontosabbak, hogy ezekhez van ABS, automata váltó és klíma is, és ezek tetszenek neki (ez a lényeg). Ezek az opciók nélkülözhetetlenek, egyéb sallang nem.
Szerintetek melyiket érdemes?
Napi munkábajárásra használná, Dunakesziről a belvárosba.
(A döntésre van max. egy hónapom.)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!