Sziasztok! Nem találtam erre topicot....Nem megy az üzemanyag szivattyúm, 1.4 TDCI 2003-as Fusion ról van szó....Kocsi nem indul. Relé: jó, Biztosíték: jó, Üzemanyagszűrő: jó. Valaki szedett már ki üzemanyagszivattyút ilyen verdából? Tudsz segíteni tapasztalattal? Én úgy látom a tankot le kell szednem hozzá, utastérből nem férek hozzá, ha jól láttam...Köszi a válaszokat!
Sziasztok! Ford fusson 1.6tdci autónak csak nagynyomású szivattyúja van vagy a tankban is van?Lelevegősödik az üzemanyag,3 napig nem indítottam be az autóm akkor nagyon sokára indult be .Hajtáslánc világitott!gyorsulásnál kialudt,lassitásnál megint villogott.kèssőbb már be sem indult.Tud valaki tanácsot adni hogy mi lehet a baj?
Sziasztok! Sajnos úgy adódott, hogy szeretett autónk sok törődés ellenére kilehelte lekét. Ezert keresek Ford Fusion 2006 os évjáratú kocsimhoz komplett 1.4 benzines motort. Aki esetleg tud eladót az jelezze felém.Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv mindenkinek! Apró gondom van! Másfél éve döntöttem egy 2008-as tdci mellett. Egy hete elszakadt az egyik váltóbowden. A szervízben szétkapták a verdát, természetesen akksit is kivették.
Az autó rendben van, 80 000-re lehúztak de, nem szól a rádió, kéri a kódot, az meg nagyon nincsen.
Segítsen valaki mert meg őrülök. Ezeket a számokat olvastam le róla.
881C7E3A0514 7 7480508
7 612 300 514
e1 023557
4M5T 18K931 CD Ez egy blaupunkt travelpilot ex Előre is köszönöm!
2006-os Ford Fusion automata váltós (robotizált) autóm nem indul. Indításkor ég a piros lámpa a műszerfalon, a digit kijelzőbe nem ír ki fokozatot, csak villog és sípol, és a következő üzenetet írja ki: TRANSMISSION MALFUNCTION stb. vagy ezt: SELECT NEUTRAL és természetesen nem tudtam beindítani. Úgy tűnik, hogy nem érzékeli, hogy N-ben van a váltó, holott abban van. Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel? Esetleg tud rá megoldást? Segítségeteket előre is köszönöm.
2009-es Ford Fusion Style-nál (tehát műanyag borítású alul körbe) a jobb hátsó emelő nyílás borítása elveszett (kb. 15x10cm-es műanyag darab). Tudja valaki hol találok ilyet bontottan?
Üdv Mindenkinek! Fusiont vettem pár hete, 2004-es, és ki szeretném cserélni benne a casettás médiát. Ki is néztem egy szint. Ford Fusion cd s egységet, ám egy hozzászólás szerint nem tehető át az enyémbe. Ez 2008-as 2 dines. Tudnátok benne segíteni, hogy megvegyem, avagy hagyjam, mert tényleg nem jó bele, csak a 4500 RDS?
Sziasztok! Tanácsra, segítségre lenne szükségem! 2006 évi 1,4 tdci Ford Fusionom van! Még ilyen nem fordult vele elő, mint most pénteken. Már régen (3-4 hónapja) mentünk vele hosszabb útra, ez idő alatt csak napi 18-20 km városban.A nagy melegben elindultunk egy 350 km útra. Működött a légkondi is. Kb 100 km után pihentünk 15 percet és mikor indultunk volna tovább, akkor csak forgatta az önindító a motort, de nem indult. Egy rövid tolás után kettes fokozatban ráengedett kupluggal és indítózással gyorsan "bepöccent"... A következő pihenő 130 km után történt szintén egy negyed órát. A helyzet ugyanaz volt, nem indult, csak tolásra. Miután odaértünk a célunkhoz, leparkoltunk és nem nyúltunk az autóhoz vasárnap 11 óráig. (kb 40 órát állt) Visszainduláskor "pöccre" indult, szintén két megállással jöttünk haza, de semmi probléma nem volt, mindig indult, mint eddig mindig. De azért csak lehet valami gond vele... Vajon mi lehet? Előre is megköszönöm az esetleges válaszokat, tanácsokat!
Sziasztok!Van nekem egy Ford Fusionom 1.4 tdci.És az a gondom vele hogy néha a sebességet nehezen tudom berakni,az olaj a váltóban ki van cserélve,én úgy gondolom hogy bent a fülkében a váltónál van a gond,mivel leszedem a védő gumit leszedem,mint a képeken is látszik az a fehér zsír,oda gondoltam fújok egy kis zsírt. Lehet óda fújni??
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Egy jóbarátomnak van egy 2004-es Ford Fusion-je, 1.4 TDCi, és valamiért nem megy a ventillátor csak 1-es és 4-es fokozaton. Mi lehet a hibája, és hogyan lehet orvosolni? Gondoltunk már arra, hogy az ellenállások mehettek ki, de nem tudjuk kiszerelni a kapcsolót... :-( Valaki tippelte, hogy az ellenállások a fűtőmotoron vannak, viszont nem találjuk a motort... :-(
Ha valaki tudna nekünk segíteni, kérem jelentkezzen nálam a levai.gabor@gmail.com címen. Köszönöm előre is!
Egy hozzászólással visszább írtam, ott volt erről is szó; a lényeg, hogy kér_hető_ a cucchoz audio aljzat, amin keresztül rá tudod dugni. De a Fruzsis topicban okosabbak is vannak, kérdezd meg ott...
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni, 5 hónapos a Fuzsink (az új típus), állítólag ebben az audio-hoz csatlakoztatható mp3 lejátszó, csak még arra nem jöttem rá hogyan. A járgányhoz csak gépkönyvet kaptunk, abban meg egy szó sincs róla. Valaki esetleg tudja?
Gyere át a "# Ford Fusion, avagy autót 3 millió alatt" topicba, ott zajlik az élet :-)) De hogy válaszoljak is, inkább Bercel-en a Ford Romhányi-t javasolnám -- sokunknak bejött.
Nemrég kapcsolódtam be ebbe a fórumba, ezért egy
kicsit késve szólnék hozzá egy témához. A 3 milliós topicban néhányan érdeklődtek egy a
hidegindítást követő 2-3 másodperces nyikorgásról,
amit nem tudtak mire vélni. Pontos okot én sem
tudok, csak tippem van. Nekem egy 1.4-es Fiestám
van, nála is jelentkezett ez a hang. Némi fülelés
után rájöttem hogy valószínűleg az ékszíj nyafog.
A generátor alatt,mögött van egy tárcsa,azt hiszem
a vízszivattyút hajtja.Ez egy fekete színű valami,
azt hiszem valami műanyag bevonat lehet rajta.Erős
a gyanúm hogy ez adja a hangot. Ezt abból gondolom
hogy tizenegynéhányezer km alatt ez a bevonat szép
lassan lekopott, ezzel párhuzamosan a nyikorgás is teljesen megszűnt. Lehet hogy nem emiatt, de
furcsa egybeesés.
Tudom, hogy nem egy kategória a két autó. Dicsértenek szántam, hogy a Fuji zajkomfortban veri az elvileg 2 kategóriával feljebb minősített Mondeót! Szerintem is kiváló autó, alkudozom is már már egy Fuji+ TDCI-re a kereskedővel. Hátul én se nagyon ülök csak néha velünk tart egy ötödik emberke is akinek kicsi a hely a két gyerekülés mellett, de ez már az ő baja lesz.
Igen sajnos az ülés oldaltartása enyhén szolva is csekély. Föleg kanyarok ban :))))
Egyébként 190 cm magaságomhozz és 107 kg sulyomhoz mérten nagyon kényelmesen szoktam utazni, abszolut nem fáradok el vezetés közben /ha nem vezethetek akkor viszont annál inkább/
Multhét végén megadatott hogy hátul üljek /némi alkoholos befolyásoltság gyanán nem akartam kicsikémet szarrá törni/, abbszolutte nem volt szük, söt a C3-hoz képest tágas a hátsó tér. Persze az is igaz hogy az én filigrán méretem mellet még két ember nem férne el :)) No de azért lássul be, a Fruzsi nem luxuslimuzinnak készült, és nem is mikrobusznak.
Mint gyakorlott TDCI Fuji tulaj azért kiegészíteném a tesztet :) Szerintem hátul nem olyan rossz a helyzet. Habár még nem nagyon utaztam ott. az 1.4 TDCI motor azért hidegen nem vetkőzi le dízel mivoltát. A Mondeo 2.0 TDCI (136 LE) változatát azért ne tegyuk mellé. Szerintem az 1.4 es mellette játékszer és cseppet sem hangos, viszont a nyomatéka kategóriaelső. (és nem csak a számok alapján) Az 1.9 TDI (piros DI) Passatot úgy othagytam, hogy csak pislogott (pedig ugye ez az Etalon ) (135 LE) A Fujiban viszont az első ülés kritikán aluli! Semmi oldaltartása, és az ülőlap is kicsi. Hosszútávon igen fárasztó. Még szerencse, hogy a tömése megfelelő! Egyébként csatlakozom az előttem szólóhoz! Tutijó autó :) Az üléssel meg úgyis csinálok valamit :)
Szeva Skacok!
A hétvégén volt szerencsém teszvezetni egy 1,4 TDCI Fusion+. Igaz csak kb. 10 km-t vezettem, de az így szerzett tapasztalataimat megosztom veletek: A külsőt nem ecsetelem. Elől nekem (176 cm/89 kg) megfelelő a térkínálat, kényelmesen el tudtam helyezkedni. Véleményem szerint minden kézre esik. Beindítás után (meleg volt a motor) meglepett, hogy milyen csendes a motor, még a húzatások során sem feltűnő a dízelhang (ellentétben kollégám 1 éves 2,0 TDCI mondeójával). A tesztautón 17 colos könnyűfémfelnik voltak téligumival, kívülről nagyon jól mutat, de menet közben nagyon zajos. Szerintem kiválóan gyorsul a kicsike és ehhez mindössze 2000 fölött kell tartani a fordulatszámot (1,4 90 lovas Opel Astra ilyet csak négyezer felett tud igaz a nyomatéka is jóval kevesebb a motorjának). Élvezetes a fruzsival autózni szerintem kanyarokban is jó a gép. A hátsó sorba kényelmesen beférek magam mögé és valószínűleg a gyerekülésben ülő poronytaim lába sem érné el az első ülés hátát - ha itt lennének - és nem tudnának hisztijüknek rugdosással kellő nyomatékot adni. Sajnos szűkösnek éreztem a hátsó üléstér szélességét. Kiszállva és az első szélvédőn bekukucskálva ennek oka ki is derült: a hátsó ajtóknál kezd az utastér szűkülni. A hátsó ajtók vénénél szerintem kb. 5 cm-el szűkebb az utastér mint az elejénél. Ez sajnos azt jelenti, hogy a két gyerekülés mellé nagyon szűkösen lehet beférni és hosszú távon ez valószínűleg kényelmetlen. A csomagtartó a kis autókhoz képest óriási de ez végül is egy "Fiesta-combi". Összességében szerintem ez egy kiváló kis autó ami négy fős családoknak ideális választás nem értem miért veszik a konkurencia kis autóit miközben ez veri bármelyiket, ha drágább is kicsivel szerintem megéri! Bocs, hogy ilyen hosszú voltam és kéretlenül zaklattalak benneteket a véleményemmel.
Valamit mondasz :) Csak az a "gyökér" ne karcolta volna össze a jobb oldalát :(
Szombaton Cabriós találkozó lesz a Hősők terén ha valakit érdekel.... Lesz sok szép Cabrolett, meg roadster... Én is ott leszek. Fiat X 1/9 ek között sajnos az enyém nélkül :)