Frissen vásároltam egy 2009-ös Seat Ibiza-t 1.4 benzines, 2 kérdésem lenne, nincs automata világítás benne , ha nullán áll a világítás kapcsoló akkor is világít a tompított, ezt ki lehet e valahogy kapcsolni?
a második kérdésem most vettem észre hogy távolsági fényszóróra kapcsolásnál csak a belső 2 h7-es izzó világít a tompított lekapcsolódik, így elég gyenge a távolsági miért nem világit a távolsági alatt a tompított?
Érdeklődni szeretnék, hogy Seat Ibiza 2004 1.4 Stella 6L 55 kW-ben milyen biztosítékok vannak (M, S, mini)? Tippemre M, de sajnos nincs nálam a kocsi egy ideig, de addig is megrendelnék egy ilyet, csak nem akarok rosszat rendelni :) Köszi!
Talán az autószerelés topikban lenne érdemes kérdezni! Itt inkább használó tulajdonosok vannak és eléggé fogyóban. Természetesen cseréltettem már 2 szer is vezérlést, 90000 ft. Én ennyit tudok a cseréről meg azt, hogy 90000 km. a csere intervallum.
Valaki meg tudja mondani, hogy a képen látható klímavezérlőt hogy kell használni? Nekem ilyen van a kocsiban, de nem értem mi ez a NORM/MAX a klímához? A haverom Ibizájában, ami hasonló korú, simán AC és belső keringetés ugyanezen gombok funkciója. Az enyémen belső keringetés jel nincs is. Akkor az azt jelenti hogy ez a funkció az én klímámon nincs, vagy az automatikus?
A jobb elso ajtot hogyan tudom kinyitni ha a kozponti zar nem nyilik ki? Sajnos a dupla reteszeles miatt a belso kilincs nem nyitja. Nyogdecsel a zar de nem nyilik tobb probalkozasra se. Gondolom a karpitot kene leszednem de alul van ket csavar amit zart ajto eseteben nem tudok kiszedni. Van valakinek otlete? 5 ajtos 2007es ibizarol van szo.
Tavaly szeptemberben egy baleset miatt majdnem véget ért az Ibizám története. De megcsináltattam és nem hiába. Karácsony óta újra hibátlanul szolgál és egy 2500 kilométeres görögországi utazást tud maga mögött kedd óta, melyet hibátlanul lenyomott.
2013-as Seat ibizám van. 1.6 CRTDI. 115 e kmrrel. 5 sebességes váltóval.
A minap váltóolajat cseréltünk, leengedtük, kb másfél liter jött ki, szép tiszta állapotban.
Azonban utántöltésnél a jól bevált tölcsér-műanyag cső kombóval alig 1 litert tudtunk beletölteni, és már folyt ki a szintjelző csavarnál.
Kicsit vártunk, majd megpróbáltuk újra, de nem tudtunk többet beletölteni.
Aknán állva cseréltük.
Fél füllel hallottam olyanokat, hogy megdöntött állapotban kell tölteni bele, mert alul van méretezve, és ezért túl kell tölteni kicsit.
Sok videót is néztem konszern váltók olajcseréjéről, skoda vw stb hasonló évjáratúaknál, és videókon mindenkinek belemegy az 5 sebességesbe a másfél-két liter is.
Aki cserélt már neki mennyi ment bele? vagy miért lehet ez hogy bár mindenütt majdnem a dupláját írja, ennek már 1 liternél kicsordul a szintjelző csavarnál.
Már majdnem leírtam, hogy tudja a kórság, amikor eszembe jutott, hogy a legilletékesebbet (a szerelőmet) megkérdezem. Szóval úgy kezdődött, hogy 2015 július akárhanyadikán hazaindultunk Makrigyalos görög faluból, ahol 2 hetet élveztük a mediterrán nyarat. Lefelé menet éjjel mentünk, csodás 5,3 lit./100 km. volt az Ibiza fogyasztása. Hazafelé reggel 8 körül indultunk és brutál meleget kaptunk el, minél északabbra értünk. Valahol Belgrád előtt már 43°c volt a külső hőmérséklet és gázadásra olyan semmilyen módon reagált a motor. A szerb főváros előtt egy hosszú kemény emelkedő van, kb. 30-al vánszorogtunk fel a tetejére. A városban játszadozva a gázpedállal ment a dolog de elég bizonytalan volt a hazaérés. Nem ragozom, hazaértünk. Jómagam meg voltam győződve az elektronikus gázpedál hibájáról, mondtam a szerelőmnek mi a hányás, ő csak a fogyasztás iránt érdeklődött. Visszafelé 7,8 volt ami lefelé 5,3. Ugyanazon az úton! Szóval nem a gázpedál volt, hanem az egr szelep. Elég volt tisztítani. Nyitott motorház tetőnél szembe állsz a kocsival! A motor tetején van a levegőszűrőt is tartalmazó burkolat. Jobb alsó sarkát nézed és tőle 2-3 ujjnyira balra két(nálam) jó rozsdás tőcsavar, anyával. Egy vékony cső megy be a blokkba. Ezen a csövön megy a kipufogógáz be a szelepbe. A cső nálam szinte eloxált színű. Én azon kívül, hogy utálom ha piszkos a kezem, nagyon félnék, hogy beletöröm a tőcsavart, de te tudod mire vagy képes! Jaj de jó! Közben a fiam talált valamit! You Tube: EGR Off-Anulare EGR Seat Leon tuning. Románul brekeg a csóka de az elején nyíllal jelöli a szelepházat amit én itt nagy nehezen előadtam neked. A fiataloknál csak így megy:-) Jó munkát!
Van egy 2000 Seat Ibiza II amiben a szivargyujto feszültség alatt marad miután a kulcs kihuzva... Pár perc után se kapcsol le.
A kérdés az lenne, ha ebbe a szivargyujtoba van egy transzmitter amin egybe USB csatlakozó lehetőség is van ezert rajta van egy telefon tartó ami vezeték nélküli töltő is egybe.
Na szóval ezen a van egy kis piros fény amit észre vettem, hogy világit ebből jött hogy feszültség alatt van.
Mennyire megbízható a 2008-2013 között gyártott Seat Ibiza?Első autóként szeretnék venni egy 1.4-es (benzines) 86 LE Ibizát (Max. 1,4 millióért). Milyen tapasztalatotok van vele? 10 év után is megbízható? Fogyasztása mennyi? Esetleg 2x25 km-es napi ingázáshoz érdemes lenne számításba venni a dízeleket is? Azokról tapasztalat? (Bár a mostani tendencia, illetve amiatt hogy főként városban BP-n és környékén használnám, inkább benzineseket néztem)
Az "ez ilyen" egy baromság. Nekem akkor csinált ilyet amikor piszkos volt az egr szelep, bár akkor nem volt viharos megindulás amíg nem lett megtisztítva. Fojtószelepház? Azt is meg szokta takarítani a szerelőm féktisztítóval.
Én is épp most készülök venni egy trafót, mert kétszer már remegett, "háromhengerezett" pár másodpercig. Most 115000 van benne és 110000-nél szállt el először az 1-es hengeré, de az hirtelen megadta magát, semmi előjele nem volt. Jól bírják ezek.
Nekem más gondom van vele.
Elindulásnál torpan egyet, aztán megindul, mint a vihar, fogyasztása is rendben, semmi hibajelzés. Nézettem már szerelőkkel, de azt mondják, hogy "ez ilyen", szívó motor. Korábban csikorgó kerekekkel ugrott, mint a nyúl, ha kellett. Nem volt valakinek hasonló problémája? 2005-ös 1.4 benzin 75 lovas