Én szívesen veszem a kihívást, és hogy lásd komolyan is veszlek jatszuk nagyban ezt a dolgot, valamelyik Kiskunlacháza versenyen mindketen lerakunk készpénzben 10 millát és a győztes viszi az egészet. Ha nem csak a szád nagy akkor várom az időpontot.
Te a Vogelsinger Sándor vagy? A nagy Turbosienger? Ha igen, akkor téged kereslek!
Van egy 1000 lovas Suprám keréken mérve. Eddig azon dolgoztam, hogy le tudja vinni az erőt az útra a gép. Le merném fogadni, hogy a leggyorsabb autó az országban és bárkit lenyomok
vele. Szivesen a porbadöngölnélek akár nyilvánosan, akár "csak mi ketten".
helo. Új vagyok erre, de lenne egy kérdésem..ha nem vagyok pofátlan....
A minap egy barátommal támadt egy vitánk...es erről szeretnék ha páran állást foglalnátok...Más forumba is beteszem kiváncsi vagyok milyne arányban foglalnak állást a forumozók.
Tudom tudom..majd jön hogy fizika képletek stb....annak már utánaolvastam nem is ez a lényeg..hanem...a tapasztalat ...amit mutat az autó:
Meséltem hogy OFF kocsival voltam es hát bla bla bla visszaváltottam elhuzattam 6000ig az autót...(ez még a sebességhatáron belül van) Ezt: Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 86(63)/6000 Nyomaték (Nm / 1 min): 118/3400
Mondja nekem hogy miért huzatod 6000ig .Mert mondom ott adja le a max le-t addig gyorsulhat a kocsi... rakerestem erre az adatra.Nézi es mondja látod látod 3400-on leadja a maximum nyomatékot ott kell elváltani....
Mondom miért ember utána nagyrészben megmarad ez a nyomaték viszonylagosan e körül...addig mig a Le-t el nem éri.
Ez hülyeség 3400-nál el kell váltani mert utána már nem gyorsul... Mondom mivan?? Szóval mit gondoltok erről ha minéál jobb 100as gyorsulást akarok elérni akkor 1 végig majd 2 végig..? Vagy 3400nál elkapcsolgatva fel 100ig:) Csakhogy más is leirja..
minden fokozatban máshogy alakul a görbe..de a nagy általánosságot kérdezem :)
Na ez tényleg az utosó kommentem és megkérlek ne is válaszolj rá!!! Te ugyis a saját igazad fújod, ti egy malomba őröltök, nem érdekeltek, azt csináltok amit akartok!!! De egy jó tanács, ne mennyiségre, hanem minőségre menjetek, mint Pécskai Misi bácsi és akkor ezek a dolgok elkerülhetők....Nekem védheted Őket, nem érdekel, nélkületek nem vagyok kevesebb szerintem, légy sikeres a munkádban, hasznosítsd amit a Venesz tanított, aztán gyakorolj!! Nem kívánok többet vitázni ezen!!
Jozsival nem is az volt a baj, hogy szarul írt, már megint beletenyereltél a szarba, ott más problem volt!!Meg amugy is, ki a tököm vagy te hogy én neked beszámoljak a dolgaimrol?? Senkim asszem, nem állunk rokonságban ...;)Szabival nincs bajom Petrocelli, sztem neked ügyvédnek kellett volna menni wehehehe!! Na hy
Idefigyelj te kis buzi!!! Engem te ne hívjál cirkuszosnak, mert még a végén megsértődöm!!!Szarok rátok, nagy dumások vagytok aztán kész!!! Ha ilyen nagy menő vagy találkozzink már légyszives;)két hét mulva vecsésen leszek, csörögj meg aztán átgurulok..... Ok? Te seat tining mester:D
Teszek a te véleményedre.Amit neked megcsinált a Józsi,te magad mondtad,hogy JÓ! Aztán neked még erősebb kellett.Az is Jó volt,meg még meg még meg még.Nem az a kérdés,hogy a tunerek mit csinálnak meg,vagy mit nem,hanem hogy mit lehet,meg mit nem...Tekerd fel a körhintádat 2000 fordulatra percenként,ha tudod.Ja,nem tudod?Akkor tuti nem értesz hozzá. Ha meg mindenkit hülyézel,és kiderül,miért próbálod letagadni?Én ha azt gondolom,te hülye vagy,meg is mondom neked.Most már amúgy nem kételkedek benne.Ez pont olyan,minthogy mindenki nagy tuner lett,mindenki maga progizza a dieselét,csak az a baj,hogy mindnek az alapja az,amit a Szabi egyszer megirt Pd re,és mindenki azt próbálja valamilyen módon állitgatni.Számtalan kocsi került ide már,amiben az volt modositgatva,persze nem pont jól...És ezzel be is fejeztem a szélmalom harcot veled is.(Ha széllel szembe hugyozol,nézd meg utána a lábadat)Na szevasz cirkuszos.
és biztos én vagyok a gerinctelen, hogy sem a Turbomotortól, sem a Ricsitől, sem a superchips-től nem kértem vissza a pénzeket ugye???Mivel én mechanikusan csak 1 éve nyultam bele a motorba ami egy db nagyobb turbo és egy darab intercooler, biztos nagy kihívás...
Akkor egy db normális chiptuningot nem tudott rá írni egyik sem.Én mégse voltam tetű, nem mentem arcoskodni, hogy márpedig kérem vissza a pénzt, vagy ez meg az!!!Jelentem ez most megint nem vonatkozik a Szabolcsra!!!!!!
Te óriási tévedésben vagy!!!A Szabit soha életemben nem bántottam!!!Mivel ő volt az egyetlen aki mindig is pozitívan állt a dolgokhoz, ám de Ő ugyanugy kapott tőlem segítséget, vagy kért bármit én megtettem, mert ez oda-vissza működik!!!
Tán nem mered kiírni a J. nevét vagy mi???Visszaolvasgattam azért itt egy pár sort, rólad szép véleménnyel van mindenki!!! A másik az autómat akkor sem tudta rendesen senki megcsinálni, ugyanugy rángatott mindenkinél...utánna kijelentették, hogy nem értenek hozzá, meg ez kell, meg az kell!!!Én voltam a jóhiszemű, hogy mindenkit kifizettem előre, aztán amikor voltak a gondok, hogy nem jó a program, akkor mindenki lapított mint szar a fűben!!!Te csak foszlányokat tudsz barátom az egészből!!Szarral lehet dobálozni...A Ricsit se bántottam soha, az egy dolog, hogy a munkája nem tetszett, mert ugyanolyan rángatós volt mint az elődje, vagy akármelyik!!! Agyszülemények??Milyen agyszüleményekről beszélsz??A GT22 agyszülemény?Arról meg sajnos nem tehetek, hogy a siemens elektronikához, nem értetek...ennyi!!!
A Józsit, meg ne emlegessük jó!!Sztem ha én nem segítek neki pénzügyileg, akkor ott valószínűleg nagy baja lett volna, de ezt akkor biztos nem említette!!Nem baj.....
Itt most mégegyszer leírom, hogy megértsed te is!!A Kollár Szabolcsot én soha nem bántottam, ha ő más véleménnyel van, vagy te akkor gyertek el hozzám, vagy találkozzunk és akkor személyesen megdumcsizzuk ezt!!
Ja,ismerem a történetet.Tehetsz rá pontot.A J előtt a Ricsit szapultad,meg a turbomotorost,utána meg a Szabit,meg mindenkit.Amerre jártál,mindenkit lehülyézel,és azt hiszed,ha te valamit alakitasz munkája után,akkor annak még kötelessége 100x korrigálni az agyrémeidet?Te,veszek nálad egy jegyet a körhintára,akkor ha másnap,felébredek,kitalálom,nem is volt olyan jó,mehetek még pár kört ingyen? Melyik bolygóról jöttél ???Te aztán maximálisan kihasználod mindenkinek a jóhiszeműségét,az egyszer biztos...
Hát én még olyat nem hallottam, hogy egy embernek, aki írja a kocsidat egyszer fizetsz és az utána 0-24 a rendelkezésedre kell, hogy álljon ingyé. Mintha eladná neked az agyát. Szerinted az normális? Az megint más kérdés, ha valakivel megdumálod, hogy majd idővel rákorrigáltok még a programra a mostani árban, de nem egy 0-ról írásban. Annó én is megbeszéltem ezt quatttro-val és korrekt módon tényleg foglalkozott néha a kocsival ingyen is, de szerintem nem az a normális. Én még ténylegesen ilyenről nem is hallottam.
Na itt tényleg pontot teszek az ügymenetre!!! Én nem szoktam köpködni,csak aki megérdemli,de azt szemközt is köpöm!!! A másik itt a J.-s dologról!!! TE kurvára nem tudod,az előzményeket senkivel se kapcsolatban és így nem értem milyen jogon fűzöl hozzá bármit is... Én a mesterednek,ha lehet így mondani,mert ugy tudom ő tanított,annyi munkát vittem,hogy utánna nem győzött hálálkodni telefonban,meg személyesen,hogy mekkora szarból húuztam őt ki....a másik dolgot megint csak nem tudod,ugyhogy itt szerintem fejezzük is be! Meg mi az hogy nem fog hozzányulni senki az autómhoz??Te lennél a csippesek titkos vezére aki ezt el tudja intézni???nemhinném! Ja i8gen a 3 szori ingyen írásról még annyi,hogy ez alap azt hiszem,egy csippesnél,hogy egyszer fizetsz és utánna annyiszor csinálja ahányszor én akarom,vagy ahogy megegyeznek!Ha én 100 szor vittem volna vissza a J.-hezn ahhoz sincs semmi közöd,mert az volt a minimum,hogy nekem csinálja,ha ugy adódik,de szerintem azért túlzásokba nem estem,mert tudom,tudtam,hogy ő is pénzből él.
Üdv srácok! Tegnap este rajtolt el egy nem mindennapi MAGYAR oldal! Autó, motor, robogó, tuning, gyorsulás, drift stb. kedvelőket és jármű tulajdonosoknak ott helyük. Saját profil készítés; garázs a járművednek képekkel, videókkal; értékelések ; hozzászólások ; üzenetek ; hírek ; ismerősök jelölése stb. !!Valós versenyen, gyorsuláson elért eredményeiteket rögzíthetitek az oldalon ami alapján egy ranglistába kerültök be!! Külön autó, motor, robogó kategóriák, ezeken belül pedig részletes alkategóriák. ------ www.streetracingrank.com ------ vagy ----- srr.hu ----- nézzetek be, csak regisztrálni kell, és szabad a pálya. Szép napot.
A nyári szünet előtt a gyorsulástól lesz hangos a Kiskunlacházi repülőtér kifutója. Július 17.-én reggel 8 tól 20 h -ig a teljes magyar élmezőny és több külföldi ország ( Ausztria, Szlovákia, Románia, Szlovénia ) képviselteti magát Magyarország egyik legjobb és legszínvonalasabb 402 méteres gyorsulási versenyén, ahol autók és motorok szállnak szembe az idővel és egymással a nézők kegyeiért és a serlegekért. Látványos burnoutok, dobhártyaszaggató rajtok, és a gyönyörű lányok elengedhetetlen kellékei a Kiskunlacházi gyorsulásoknak. Ezek mellett családi programokkal, Drag Minirallyval, és jól felszerelt büfével várunk mindenkit július 17-én a Kiskunlacházi repülőtéren megrendezésre kerülő Dragracing gyorsulási versenyen. Kiskunlacházán immár többszörösen kezelt ragasztózott pályán! Kint lesz a brutális Red Rocket Hondaként elhíresült, Európa Bajnok elsőkerekes szörny, F1 Pisti 1000 lóerős kasztnicsavaró Audi Quattroja és ezen a versenyen mutatkozik be először a Tuboly testvérek épített V8 szörnyetege amivel Kaldy Péter méltán elhíresült Novájával kívánják felvenni a versenyt. A MNASZ Drag Szakág keretein belül a Drag Országos Bajnokság és a MAMS keretein belül a Motoros Országos Bajnokság folytatodjon! Az összes Profi és Amatőr autós és motoros, rengeteg amatőr rallys, EVO-k, Subaruk, Audik, brutális erőgépek fognak gyorsulni és rallyzni a kiskunlacházi aszfalton!
Dragracing Gyorsulási Verseny – 2010. Július 17. egész nap 8-20 h-ig Helyszín: Kiskunlacháza Repülőtér (+47° 11' 28.34", +19° 3' 45.41") Belépő: 2000 Ft/fő (10 év alatt ingyenes), Info line: 06 30/9430-957 www.dragracing.hu
Más, kicsit műszaki jellegű kérdés. Egyenlőre totál amatőrben ismerkedem a draggel, sem külön autó se semmi, csak van egy társaság akivel így tavasztól őszig eljárunk egy helyre. 6hengeres e30am van, a gyári viszkós hűtéssel (ami egyébként elvileg tök jól működik) A problémám viszont az lenne hogy mivel nem ritka hogy 3-4 percet is kell a rajtban álldogálni, ami alatt kellemesen melegszik egyet a motorom (nemsokat, csak épp elmegy egy mutatóval középről) tehát elindulás után baromira leveszi a viszkó a motort. :S Megoldás lehet erre mondjuk egy plusz manuálisan vezérelhető elektromos venti a hűtő elé, ami mondjuk a rajtig járna?