Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

főgóré Creative Commons License 2022.11.24 0 0 371

azt írja pupák  színtiszta elegancia

xerintem meg baromi ronda!

hogy néz ez ki?  

elöl a vesék, a lámpák gusztustalanok, oldalról mint egy behemót tigris tank, valami undorító.

 

Kaszáló Bajusz Creative Commons License 2022.11.22 0 0 370

Sziasztok!

 

Ha nem nagy parasztság reklámozni a YouTube csatornámat... E34-es BMW részleges felújításának története - mennek fel a részek. Plusz egyéb videók. De azért nem olyan hi kvaliti.

 

Köszi!

 

kaszalobajusz a YouTube-on, E34 Story.

Bimmer91 Creative Commons License 2022.11.03 0 0 369

Sziasztok!

 

Biztos sok BMW E90 tulaj találkozott már a szétmálló ajtóbehúzók problémájával, én a www.carplanet.hu webáruházból rendeltem új, utángyártott szettet. Nagyon jól illeszkedtek és simán otthon kitudtam cserélni őket. Csak ajánlani tudom őket, gyors szállítás és jó minsőégű cuccok!

LK70 Creative Commons License 2017.08.06 0 0 368

Sziasztok! Ha nektek is van az autótokban turbó, akkor tudjátok, hogy nem valami kiszámíthatóak, így jó dolog, ha ismersz egy jó szakembert, aki otthon van a témában. Én a Felcsiki Kft. munkatársait ajánlom, akik minden helyzetre tudnak megoldást, legyen az turbó vásárlás, beszerelés, javítás, azonosítás. 

bmwtd Creative Commons License 2014.01.31 0 0 367

Aktuális még?

Előzmény: tankgirl (366)
tankgirl Creative Commons License 2013.06.13 0 0 366

Gyári BMW felnik Dunlop gumiabroncsokkal


 4 db 245/50 R18 típusú 4 SP Dunlop Wintersport defekttűrő gumi (minőségük: 95%) és 4 db eredeti BMW felni egyben eladó.

 

Érdeklődni: 0670-615-8980

 

A6V630 Creative Commons License 2012.10.25 0 0 365

Helló

 

Eladóvá vált egy szép, megkímélt állapotú Valós Kilométer állásal rendelkeződ 2004-es 525 Touring BMW.

Ritka barna bőr, panorámatető!

 

Az autóban 220-ezer VALÓS KM van, és vezetett szervízkönyves.

Nem csak használva volt, karbantartva is!

Típushibája a motorba beeső lapkák a szívotoroktól CSERÉLVE kb 170 ezernél.

A gumi felfogatású ékszíjtárcsa cserélve(tipushiba), csak gyári BMW premium olajat kapott. Váltója hibátlan és rántásmentes.

Nem összehasonlítható a hasonló korú lelakott, kopaszfejű bőrnyakú fuxos tulajdonosos példányokkal :)

 

Egyéb információk a használtauto.hu-n

INFÓK , KÉPEK, ELÉRHETŐSÉG

 

offroad97 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 364

http://racing-bazar.hu/alkatresz/bontott/bmw_525_bontas   Itt van néhány bmw alkatrész!! Ha érdekel valakit valami alkatrész érdeklődjön!! 

French-car Creative Commons License 2009.11.09 0 0 361
BMW M3 GTS bemutató II. rész  http://gigamad.hu/video/1VTJeBghre
French-car Creative Commons License 2009.11.09 0 0 360
Az új BMW M3 GTS bemutató I. rész   http://gigamad.hu/video/1VzSKLNCWs
autoszerviz66 Creative Commons License 2009.09.28 0 0 359
Ha egy BMW-ben ülsz megváltozol. Minél hosszabb ideig vezetsz egy BMW-t annál inkább átalakítja az egyéniségedet. Ez ellen nem lehet védekezni, csak ha autót cserélsz.
BarG Creative Commons License 2008.04.25 0 0 358
Azt, hogy topikot tévesztettél.....
Előzmény: Gajana (357)
Gajana Creative Commons License 2008.04.25 0 0 357

Hello!

 

Mi a véleményetek arról, hogy a BMW-hez sok ember az agresszív vezetési stílust társítja? A Suzuki a másik fő jelöltjük általában.

Nektek milyen tapasztalatotok van?

 

WellStar-partner Creative Commons License 2008.01.10 0 0 356
Hello!

Semmikép nem ajánlom sem az e36, sem az e46 318it.
Ugyan annyit eszik mint a 320, és sokkal rosszabbul megy.
Amiről jót hallottam, az a 318si.
Üdv!
Előzmény: tarfejű (353)
megszalott_325i Creative Commons License 2007.12.05 0 0 355
Milyen évjáratra gondoltál?
Előzmény: tarfejű (354)
tarfejű Creative Commons License 2007.11.30 0 0 354
Valaki nézzen már be ebbe a qrva topicba.
tarfejű Creative Commons License 2007.11.30 0 0 353
Senkinek nincs tapasztalata 318i-ről?
tarfejű Creative Commons License 2007.11.30 0 0 352

Szóval; megkérdezem és cm3

tarfejű Creative Commons License 2007.11.30 0 0 351

Sziasztok,

 

Mondjatok valamit a 318i-ről. Kérdeztem ezt egy másik topicban, de lesz..tak a kérdésemmel együtt. Mindegy megkérdezem itt, ha itt sem kapok választ megkérezem anyámtól. Vszínű nem itt kezdődik a BMW csoda, de nem akarok nagyobb 3cm-t. Nekem ez elég lenne, a ktsg-ek miatt. Meg köbö erre van stexem.

Várom őszinte válszotokat.

Metaxa85 Creative Commons License 2007.11.20 0 0 350

Üdv mindenkinek!

 

Mostanában tervezek venni egy BMW-t, de mivel sajnos nem vagyok milliomos, így csakis használtban gondolkodom! Ami szóba jöhet kb.: 328i, 325, 323i, és hasonlók! Ami ezekből árban megfelel (1,3-1,6 millió), az már 10-12 éves! Meddig fogja ez még bírni? Normálisan használom az autót, havonta 1-2szer megyek hosszabb távot (200-300km), de hétköznap csak munkába járok vele (6km). Várok véleményeket! Megéri beruházni egy ilyen korú autóba? Ezután kb 10évig nem szeretnék másikat venni!

megszalott_325i Creative Commons License 2007.04.04 0 0 349

Látom halott a topik, úgyhogy ezt ide teszem.





Németországi autóvásárlás




A közelmúltban volt lehetőségem előszőr Németországban járni, mert végre sikerült meggyőzni apumat, hogy cserélje le a Dácsiát. Gondoltam megosztom autóvásárlási tapasztalataim veletek, mert hasznos lehet. 2006 november végén voltam, amikor még Románia nem volt úniós (régi szép idők:), mostmár nálunk is regisztrációsadó szerűség van. Attól, hogy más ország, azért remélem segítenek valamennyire a tapasztalataim.
Miután megvettem a mostani autómat (E36 325i), nem kellet sokat várni, hogy apum pár kiruccanás után eldöntse, hogy neki is normális autó kell. Nehéz volt kiverni a fejéből az olcsóbb új autókat, Loganra szerencsére soha nem gondolt. Aztán Skoda Oktaviáról álmodozott, meg négyes Golfról, Boráról, Passatról háromévesekről, persze Németországból. Ezekkel tömték a fejét a munkatársai, s mind dízellel. Nálam az autó teljesen mást jelent: benzin, hátsókerékhajtás. Erről kellett meggyőznöm, s azt sem akartam, hogy apum ötvenévesen valami csapotthátú népautóval járjon. Mivel nekem BMWm van, és szeretem, neki is ezt ajánlottam. Főleg arra gondoltam, hogy már annyit olvastam utána, és javítottam az enyémet (mert Romániában használt autót nem szabad venni, de az E36 -ot nem lehet behozni ezért nem volt választásom),s értek annyira hozzá, hogy nem veszek neki hülyeséget. Féltem, hogy egy TDI motorfedele alatt nekem minden japánul lesz, s nem veszem észre ha hibás. A BMWről nem kellett sokat győzködni, mert próbálta az enyémet, s tetszett neki a kényelem, bár az erőt semmibe vette, mert 120 fölött szédül. Használt dízel BMWtől is félek egy kicsit, mert keveset kapni 10.000 euró alatt, ami nincs lealázva, millió km -ben. És minek dízel, ha évi 8.000km –t használják? S a benzines akárhogyis problémamentesebb, s nincs randa hangja. Már csak arról kellett meggyőzni, hogy nem fog keresztebe menni ha nem akarja (mikkel riogatják ezek egymást az irodában...), mert van benne sok hárombetűs, ami majd vezet helyette :)
Megszületett a döntés. Költségvetés kb 12.000 euró vámmal, mindennel. De minnél kevesebb annál jobb, legalábbis neki. Autó: BMW E39 520i, mindenképpen 1998/9 utáni, mert az euró3 –as, s azt lehet(ett) beíratni. Lehetőleg 120K km körül legyen. Beszéltünk is egy családi ismerőssel, aki véletlenül pont nepper. Tipikus romániai nepper: BMWt? Benzinest?, az csőd! Megmutattam neki az enyémet, erre azt mondta, az amcsi kiadás, azért nem hullt még szét. Ilyen emberek az autókersekedők? Ezért van tele a világ büdös kombi Golfokkal. Félórás vita után azt mondta, hogyha anyagi csődbe akarom vinni a családot, kezdhetem nézegetni a BMWket a www.mobile.de –n. Ezt úgy kell csinálni, hogy az ember kinéz egy autót, felhívja, lefaxoltatja a briefet (törzskönyv), a szervízkönyvet is ha nagyon igényes, és ha tetszik a gép, előleget utal át, kb 500 eurót. Megvan a lehetőség, hogy leszívatják, de ilyen a világ. Neppertörvény: Magánembertől soha, mert azok inkább lenyúlják a pénzt, s más is történhet, de ezt később. Én úgy próbáltam kikerülni a szivatást, hogy Google Earth –ön uténanéztem, hogy van –e autópark a megadott címen. Egész jól látni a szatelites képekről. Azért ezt az átutalást nem ajánlom szívbajos embereknek, mert lehet aggódni amíg ki nem érsz, hogy vajon jó –e az autó, ha nem akkor hogy kapom vissza a pénzt, ha egyáltalán visszaadják. Vagy úgyis eladják az autót, s nem adják vissza a teljes összeget. Szóval aki látatlanba előleget fizet, az gondoljon arra, hogy esetleg szív. Attól, hogy nem beszélek németül, egész jól elboldogultam telefonon: először próbálkoztam angolul, ha nem értették, akkor volt egy sablonszöveg megírva németül, amire nagyjából igennel, vagy nemmel kellett válaszoljanak. Lediktáltam a faxszámot, s kész is. Ha meg a német eltért a témától, vicces helyzetek alkultak ki. Csak az volt a gond, hogy nagyon keresettek az 520i –k. Mindig amire hívtuk (már a nepperrel), hogy hova küldjük az előleget, már el voltak adva. Ez általában 2-3 nap. Az oroszok viszik mint a cukrot. Lassan eljött az idő, péteken hívott a tag, hogy hétfőn menni kell. Ha nincs autó, majd ott keresünk.
Hívtam az unokatesómat is, mert a szüleim nyafogtak, hogy egyedül ne vezessek annyit. Apum meg túl kényelmes, hogy ilyen „kalandokba” bocsátkozzon. Vasárnap este kinyomtattam pár elfogadható hírdetést, hétfőn reggel indultunk. A nepper egyik ismerősével kellett menjünk, aki maga is nepper, egy VW LT –vel.Kettőnknek fizettem az utat, 300 euró volt. A terv az volt, hogy a mi nepperünknek le van előlegezve egy Peugeot Boxxer Rostokban, felvitetjük oda magunkkat ezekkel, s onnan megyünk BMWt vadászni a Boxxerrel. Persze az LT nem indult. Akksi, bikázás után indult, már ekkor gondoltam, hogy hosszú út áll eléttünk. Aztán estig egy utánfutót próbáltak felbogozni rá, jó balkáni módszerekkel, hogy azon valami törött gépet hozzanak. Este valahogy útnak indultunk. A főnepper (magyar) vezetett, vele még két alkalmazottja, románok. Plusz két független román nepper, a mi nepperünk, vele egy székely gyerek, aki eszkavátort keresett, az uncsim, s én. Szép kis társaság voltunk, mi négyen leghátul szorongtunk, mert nem nagyon szertjük a románokat. Azért pár ügyfélátb@szó szöveget hallottam. Az egyik: Kb Kolozsvárnál lehettünk, amikor a sofőr telefonon valakinek reklámozta, hogy most hoz egy olyan, de olyan Fókuszt. Egy öreg fogorvosé volt, túrbódízel, Ghia felszereltséggel, 2002es és csak 120 ezer kmben. Alig vártuk hogy meglássuk.
Az út tök unalmasnak nézett ki, lassan a laptomom is kezdett lemerülni, úgyhogy a dutifríben feltankoltam a cigi mellett piából is. Valahol az osztrák és német határ körül tértünk magunkhoz, már ki volt virradva. Mindenki bevágott egy kávét, s irány tovább, mert a közelben a német határon van egy csomó autópark valami város szélén. Hamar rájöttem, mért van ez a sok autópark egyhelyen, s főleg Németország keleti határánál. Hát ennyi szétkúrt autót, s ennyi sunyiképű neppert egy helyen soha nem láttam, pedig jártam párszor román autópiacokon. Szerintem idehordják a szemetet egész Németországból, majd elviszik a cigányok. Tudtam hogy itt nem fogok autót vásárolni, úgyhogy hagytuk a kereskedőket érvényesülni, s az uncsimmal az utcasarkon levő Ferraris táblákon levő nyilakat kezdtük követni. Mikor megérkeztünk, csorgattuk a nyálunk rendesen, pedig ezek is használtak voltak. Lambók, Astonok, Ferrarik s a kedvenceim: nagyon szeretek törött S osztályokat látni, hihihi.
Következő állomás Nürnberg, ott éjszakázunk. Előtte még pár parklátogatás, s az ominózus fókusz megtekintése. Kmóra 240 ezernél, ajtók alján rozsda, hűtővízben olajcseppek, a gátlók díszek. De ez Ghia: Van benne 4 elektromos ablakemelő, bőrkormány, és bent a sorjás műanyagkilincsek krómozva vannak. Én közben lázasan telefonálgattam, de az autók már el voltak adva. Kiderült, hogy az eszkavátoros gyerek tud németül, rábíztam egy szép, ezüst, 520i –t, odaadtam a telómat. Az autó Essenben van reggelre utánamehetnénk. A (magán)tulajjal való egyezkedés közben megkérdezte: románok vagytok? Válasz: Igen. Akkor az autó el van adva. Kicsit elgurult a tablettám, kezdtem nemszeretni a németeket, de rájöttem, hogy a román kereskedőkkel van a baj. Ha nem baxtak volna ki egy halom némettel, most nem ez lenne a vélemény. Nürnbergben irány az internetklub, további lázas telefonálgatások, s bolondnál a szerencse, találtunk egy szép autót Chemintzben. 7000 euró, 130K km, 99 –es évjárat, szép állapot, pár extra, pont ami kell. Azt mondták, hogy másnap, vagyis szerdán nem dolgoznak, mert valami ünnep, de ha csütörtök reggel 8kor ott vagyunk, a mienk lesz.
Szerintem jól tervezek, úgyhogy elkészítettem az utitervet. Alszunk az LT –ben hajnali 4ig, akkor a Fókuszt viszik haza, négyünket (havernepper, eszkavátoros, uncsi meg én) kis kitérővel szerda reggelre Chemintzbe visznek, megnézzük az autót valahogy, ha jó, akkor kiveszünk egy hotelszobát és berúgunk, ha nem, irány Rostok vonattal, s berúgunk a vonatban bánatomban.
Reggel tíz körül Chemintzben felvertük a keményen másnapos iraki kereskedőket, megnéztük az autót. Szervízkönyv renben, autó renben, s négy majdnem új télikerék ajándékba. Lehet, hogy ezt ezért ajánlották, mert minnél hamarabb vissza akartak feküdni. Adtam 500 euró előleget, s mentünk is a hotelba. Soktól hallottam, hogy töröktől ne vegyél autót. Hát ezek nem törökök voltak, bár szerintem ha egy autó renben van, s szervízkönyves, a töröktől is megvettem volna. Sok rémhírt hallottam róluk, de még mindig azt tartom, hogy az autó legyen rendben, annyira nem fontos, hogy kitől veszi az ember. A törököknél alkudni is lehet, amiért a német elkerget. Ezzel az autóval megvolt a gyári bőrkötésű könyv, benne mindennel, plusz pár számla egy gátlócseréről, s apróságokról, a garancia utáni szervizelésekről. A szervízkönyv mellett ezekből is lehet ellenőrizni, hogy melyik évben hol állt a kmóra. És négy gyári kulcs. Kell ennél több?
Az esti sörözéstől kicsit másnaposan megérkeztünk elvinni az autót. Az eladók kissé bizalmatlanná vátak a román útlevelem láttán. Minden bankjegyet külön megnéztek, hogy hamis –e. Amerikában is ahányszor csak tehettem magyarnak adtam ki magam emiatt... Az autón nem volt rendszám, de ezek az arabok kedvesek voltak, s adtak egy rendszámot, és az egyik eljött velünk, amíg megkaptuk az ideiglenes forgalmit. Nepperünk mondta, hogy ezt kevés kereskedő csinálja meg, és ha nem tudsz németül, eléggé el vagy veszve. Az egész ügyintézés egy órát sem tartott, megnézték az autót, adtak rendszámot. Ez mind egy udvaron zajlott, nem kellett rohangálni, sorbaállni. Az autó ideiglenesen a nevemre került, ez azért fontos, mert akinek a nevén ven az autó az kapja otthon a levelet a fényképes radarról, ami megfogta. S ő fogja fizetni a nem kis számlát Innen kellett menjünk a vámhoz, mert a romániai vámhoz kellett egy olyan papír, hogy az autót Európában gyártották, és ezt a német vámhatóság állítja ki. Az ügyintézések összesen 250 euróba került, 70 euró benzin, s indultunk is Rostokba. Az árak változóak, nagy városokban előfordulhat, hogy 400 eurót kell fizetni. Aki nagyon fillérkúró az a dízeljét vásárolja az ex keletnémet részen, mert ott mindig olcsóbbak az ügyintézések.
Útközben végig arra gondoltam, hogy hú de jó autót találtam apumnak. Kicsit lomha, de qurva kényelmes. Még négy személlyel is, s a hátsó ülésen két téligumi felnivel, kettő a csomagtartóban, plusz négyembernyi csomag. És 170 -180nal utaztunk ahol lehetett. Közben meg vitatkoztunk: nepper és eszkavátoros dízelpárti, szrintünk viszont a dízel a sátán üzemanyaga. Azért párszor kicsúszott a szájukon, hogy milyen jó autó ez. Útközben kiderült, hogy Hamburgban este kell találkozzunk azzokkal akik hoztak, mert lógnak 3.000 euróval a mi nepperünknek, aki mellesleg nagyon rendes ember, mindig ad kölcsön, s minig leszívja. Most is úgy lett. Este tizenegy óra, Hamburgban vagyunk, valami csöves külvárosban, s a többinek ki van kapcsolva a telefonja. Sebaj, jó román szokás szerint kajálunk egyet a csomitetőn, s közben a kurvákat nézegetjük. Mintha egy szép BMWt dobtak volna egy Kusturica filmebe. Éjjel háromkor meguntuk nézegetni a kurvákat, s megeggyeztünk, hogy összedobjuk a pénzünket, így kigyül a nepperünknek a Boxxerre, s nem várunk tovább. Majd otthon kiveri belőlük. Hamburg s Rostok közt aludtunk egy darabkát péntekre vírradóra, négyen a két télikerék mellett. Rostokban kiderült, hogy a Boxxer a hírdetett 180 ezer km helyett 230 ban van, szervízkönyv 180nál abbahagyva. Előleget vissza nem adnak, a nepperünk szomorúan megvette. Oroszok voltak a kereskedők... Az enyémek arabok. Bár szerintem ez szerencse kérdése. Úgy egyeztünk, hogy ők mennek eszkavátort keresni a Boxxerrel, mi indulunk haza, Budapesten találkozunk, mert a román határon sumákolni kell valamit, s az a nepper dolga. Csak az volt a gond, hogy én 2500 eurót odaadtam neki, s nekem semmi nem varadt, csak 10.000 Ft, és 150 Lei=40 euró. Benzin alig van. Erre a nepper visszaadott 50 eurót, nekik maradt még 150 a Boxxervásárlásból . Talált a táskájában, még valami szlovák pénzt, amiről nem tudtuk, hogy tíz, vagy száz liter benzinre elég, de ideadta.
Elindultunk haza. Az útvonal: Rostok >Dresda >Prága >Brno >Pozsony >Győr >Budapest. Dresda után elfogyott az autópálya, s kicsit eltévedtünk. Gyakoroltam is a német nyelvet elég sokszor, amire valahogy megtaláltuk Teplicét, ami mellett kellett volna Csehországba átlépjünk. Az eltévedést úgy hoztuk össze, hogy nem volt térképünk, csak laptopon, s az ha kellett ha nem merült le. Ezen nem is csodálkozom, mert csak benzinkutaknál töltöttük. Kb két óra kóválygás után az uncsim a BMW gyári könyvei közt talált egy Európa térképet, ami kicsi is volt, németül is volt, de sokat segített. Teplicétől nem volt gond, mert onnan Bpig autópája van. Győrig én vezettem, mert szeretek éjjel vezetni, az unokatesóm meg szeret éjjel aludni. Egyszer felriadt, amikor kétszáznál vakartam elő a telómat, hogy örökítsem meg, az ominózus erőgép, az 520i ilyent is tud. Más nem nagyon történt az úton, azonkívül, hogy minden határnál kipakoltattak minket, de ez a hülyegyerekfejemnek tudható be. Viszont aki ilyen úton töri a fejét, soha ne felejtsen el autópálya matricát venni, mert Németországon kívül mindenhol kell. Mi szlovákiában nem vettünk, de kijövetelkor a határör megelégedett 5.000ft kenőpézzel, ami alig több, mint a matrica lett volna. Szlovákiában az is kiderült, hogy a szlovák pénz, amit a nepper adott az pont hét liter benzinre volt elég. Elég nehezen jutottunk el Budapestig a maradék 5.000 fornittal, amiből még autópálya matricát is kellett venni. Viszont reggel ötre megérkeztünk, s az ottani barátaimmal nagyon jó hangulatban vártuk a neppert két napig.
Budapesten történt egy kis malőr. Elinduláskor a szeretett laptopomat lecsukva az autó tetején feljtettem, s nem értettük mért dudál és lámpáz mindenki. Aztán egy lámpánál egy csaj kiszállt, átfutott hozzánk s torkaszakadtából kiabálta, hogy laptop van a kocsi tetején. Hazáig dobogott a szivem emiatt. Úgysem törtőnt semmi érdekes ezután. A nepper bundázta a román határőröket, mert kellett még egy papír, hogy az autó 3.000 eurót ér, bár a kereskedők is ilyen számlát adtak. A német kereskedők ilyent sem csinálnának. Ez mind azért kellett, mert teljesen legálisan 3.000+ euró lett volna a beíratás, így kijöttünk 1.900 –ból. Egy hónap múlva már az apum nevén volt az autó, és teljes megelégedettséggel, és a kellő önteltséggel használja. Még a 11 litres városi fogyasztást is elnézi neki, s arra is megtanítottam, hogy amikor a dízeles munkatársai a fogyasztással kérkednek, akkor elegánsan fillérb@szózza le őket.
Az autó most 140ezer kilóméter körül van, semmi gondja nem akadt, s még most sem hiszem, hogy úgy vettünk használt autót, hogy semmit nem kellett rákölteni.
magzi_fan_afterbanned Creative Commons License 2006.10.05 0 0 348
Menjenek le vidékre gyorsulgatni...
Előzmény: polites (-)
RobIX Creative Commons License 2006.06.14 0 0 347
Én is kezdem érezni magamon a tüneteket, de leginkább a barátnőm viselkedése változott meg az utóbbi időben ha BMW-ről van szó, feltűnő piromániás képzelgései vannak, egyszer már majdnem kigyulladt az autó akkor eloltottam és mindketten örültünk, de most mindenáron fel akarja gyújtani!!
BarG Creative Commons License 2006.03.04 0 0 346

Hadd süllyedjen!!!

 

Detonátor Creative Commons License 2006.02.28 0 0 344
Keresed a bajt? :))))
Előzmény: dollar-euro (339)
Dannert Creative Commons License 2006.02.28 0 0 342
akarom mondani NEM teljesen.. hiszen AUTÓ, nagyon is az:)
Előzmény: Dannert (341)
Dannert Creative Commons License 2006.02.28 0 0 341
miért?

amúgy a topic címe teljesen igaz, ezt kár túlragozni:)
Előzmény: Törölt nick (340)
dollar-euro Creative Commons License 2004.01.24 0 0 339
bmw e36 sperr erdekelne
b4m Creative Commons License 2004.01.23 0 0 338
4 db 15-ös (5X120) alufelni téli gumikkal.
Rondell (német),
gumi: GOOD YEAR 185/65R15
Felni: 10EFt/db gumi: 5EFt/db
E46 BMW-re 4 db 15-ös gyári dísztárcsa eladó!
8000 Ft/db
vagy 16 -os gyári dísztárcsa 2002-es kiadású eladó
8000 Ft/db
Mailben!
BMW325iX Creative Commons License 2003.12.04 0 0 337
Jó ezzel nekem is betelt a pohár, aszem ide ez az uccsó írásom.

ALL!

Csináljatok egy FWD vs RWD topicot, tuti nagy sikere lenne és hagyjátok ezt az idióta politest!

audi90q!

Dobd meg emílben a postacímedet! Küldöm a képeket CD-n. Végüls 190db körül van az S1-ről, a többi Lancia meg P205T16. Hamarosan gépet cserélek és tudok végre írni is, szerintem karácsonyra odaér.

Byez M

Előzmény: Arktorin (333)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!