Sziasztok van egy passatom 1.9 tdi 96 kw 2001 evjarat 370000 km allasal es van most olyan problemaja a kocsinak hogy nagyon nehezen gyul a kocsi csak forog es forog majd masodcora vagy harmadcora mig megjon a nyomas illetve a kompreszio a motorban aztan beindul de ez minden gyullasnal igy vanmasik dolog meg hogy vizesnek tanalom az olajat nincs semi habzas buborek vagy kave barna lerakodas csak siman nedves fekete olaj
Ha van valakinek valami tanacsa szivesen hallgatom az olaj szerintem hengerfejtomites de a nehezen gyullas oka minden inditaskor azt mem tudom :)
Sziasztok segítségre lenne szükségem van egy 1.p pdtdi bls motorkódu autóm és elég messze vagyok otthontól. Eltűnik a víz és nem folyik sehol így az egr hűtőre gondolok hogy lyukas. Ha a két vízcsöveit össze fordítom hogy kizárjam eltudok vele jönni?
Okoz e egyéb problémát? Egr szelep vagy bármi más? Otthon nem lenne gond de kűlföldön vagyok és itt nagyon nem egyszerű. Előre is köszönöm ha segítene valaki.
Sziasztok! Hátha nézi még valaki ezt a topicot. A jelenség a következő. 1.9 pdtdi motor, 130 ló. Szóval egyből indul a motor, szépen jár, és ahogy az alapjárati fogyasztás 1.5 literről elkezd csökkeni 1 liter/óra alá, a motorból furcsa zörejszerű hang hallatszik. Arra rájöttem, hogy amikor az egr megkapja a vákuumot, vagyis elvileg amikor nyit, akkor ez megszíűnik és szépen jár. de ugye az egr nem mindig működik, ezért a jelenség visszatér addig amíg a motor be nem melegszik. Kipróbáltam, az egr-t leszedtem megtisztitottem, sőt ki is iktattam (ledugóztam), és a jelenség folyamatosan fennáll amig be nem melegszik. Szóval olyan mintha kellene neki hidegen, alapjáraton a kipuffogógáz. Még annyit, hogy ha egy picit is rátartok a gázpedálra, akkor a hiba megszűnik és 1000es fordulaton is hibe mentesen jár. de amint elengedem a pedált, visszaáll 800-ra és elkezdi újra. Olyan ez a hang/jelenség, mintha valami "laza" lenne a motorban és az kerreg-csattog. Amugy nem vészes, de elég zavaró. Na még annyit, hogy van egy pillangószelep az egr előtt. ha ezzel kézzel elzárom a levegő útját, akkor viszont megint jó a járása amotornak. Mintha sok levegőt kapna és kevés üzemanyagot. A fogyasztás amugy alapjáraton 0.5l/óra.
A4 b6 1.9 pd 2004 130 le, napi első, hidegindításkor, az alapjárat pár másodpercig ingadozik és egyenletlen, dadog, mondhatni. Ehhez társul pluszba egy adag kékes füst, de egyébként nem fogy az olaj. -5 vagy +20 fok, teljesen mindegy, lényeg hogy a motor hideg. Miután elindulok vele semmi, megy ahogy kell, de az indítás nem túl szép.
Sziasztok.audi a 4 2.0 tdi 2007 évjárat.gondom van vele be melegszik a motor 50 fokig és elkezd egyenetlenül dolgozni a motor.meg alapgázon a fogyasztása 11 liter.mi lehet a gond vele??
Van egy passatom 2001 evjarat 1.9pdtdi 131 le motoral ha elzarom a egr szelepet mert fulad le a kocsi enek lehet ahoz koze h nagyon lomha a kocsi meg 180 vanal nem akar tobet meni pd elemek jok a turbois mi lehet a baja? Valaszokat elore is koszonom
Tudnátok abban segíteni, hogy letölthető formában meg van valakinek az, hogy ezen az autón milyen kötelező szerviz munkák vannak? Pl. hány megtett km. után kell vezérlést cserélni stb. ?
Megszeretném kérdezni hogy a kuplunggal kapcsolatos problémád megoldódott e már?
Nekem egy 2008-as golf 5-öm van 1.9 pdtdi-is ebben is cseréltek kompletten kuplungot úgy került hozzám,ugyan ez a hiba jelenség hozzá érek a kuplung pedálhoz enyhe lüktetést rázkódást érzek,előre illetve hátra menetbe induláskor (alapjáraton) meg egy kicsit rázkódik de ha ujjra kuplungolok akkor meg szűnik.
Szia,én is ugyan ezzel küszködöm,de én már ki cseréltettem a turbót rajta,mert kotyogott a tengelye,meg már az olajat is ki hordta.De most is ugyan az a jelenség,ezért meg nézték hogy nem e volt csippelve,igazuk volt.Az autón batár módon minden érték fel volt húzva,igazából nem sokkal volt erősebb.Vissza tették rá a gyári programot,és most nem tilt le,de azt még nem mondtam hogy a fogyasztása ami igazából aggasztott,és az maradt a városi 10-12 liter.Most vettem 2016 októberében,2002PDTDI passat.A héten kaptam idő pontot egy másik szervizbe,hogy ki derítsék a hibát,remélem meg oldódik.Ja és hiba kód sincs mióta a turbó le lett cserélve,hibás volt a turbó,de nem ez volt a fő hiba
A problema a torbo mukodessel van megpedig roviden tomoren kiszamithatatlanul gondol egyet es leteszi biztonsagi uzemmodba a motort es nem megy a turbo ha ujrainditom azonnal vissza all neha egyhuzamban birja 500km-ert de van hogy 10 metert sem. A motor hofoka nem befolyasolja s nem vettem eszre hogy barmi elojele lenne.
Remellem tudtok otletet adni , hogy hol keressem a problemat.
Sajnos a mi Touran-unk is ugyanezt csinàlja több mint 24 óra àllàs utàn.Gyertyàkat üzemanyagszűrőt cserélt a szerelő.Most màr öninditót is.Sajnos a hiba azóta is fennàll.
AVF -es Passattal lenne olyan problémám ,hogy ha kb 50-80 C-fokos a víz,akkor felmegy az alapjárat 1200körül,és ha leállítom és újra indítom ,akkor felpörög a motor,mintha úgy indítanám,hogy közben nyomom a gázpedált. Hidegen ,illetve üzemmelegen eddig nem tapasztaltam ezt a hibát.
Olyan problémám lenne hogy awx motorkódos az auto. vagcom szerint avf motorvezerlovel. A hiba annyi lenne hogy kb 1900tol kezd el megindulni. Volt mar szerencsem 131 lovas pdhez es az 1300-1400tol mar hatbavert. Okozhatja az hogy nem awx szoftverrel fut?
Belecseppentem ebbe a világba és tippekre lenne szükségem, hogy merre induljak egy boldog kapcsolat felé?! Nekem ez a motor egy 3 ajtós Ibizában kerreg, no comment... Vezetett szervizkönyv, számlák minden megvan az elmúlt 198.000km-ről. A motor is szépen jár, így enyém lett. Vezérlés csere 80e km-rel ezelőtt volt. Ez nyilván lassan időszerű lesz újra, de kell mondjuk a kettős tömegű lendkerék miatt aggódnom? Vagy ennyi futás után mik az időszerűk?