Keresés

Részletes keresés

Mistral1 Creative Commons License 2024.04.05 0 0 93971

Én a leg1xűbben: nem nyúlok hozzá, mert jó! :-(

 

Az ELVI infó:
ha teljesen 0-ról akarsz indulni, akkor a szervíz doksi szerint, abban benne van, hogy mennyit kell a teljes zárásból visszatekerni.

Ha ez nem tetszik, akkor adhatsz több vagy kevesebb benzint - de én kis esélyt adnék, hogy okosabbak lennénk, mint a kis ferdeszemű japcsi mérnökök, hogy az ÁTLAGOS felhasználásra jobbat tudnánk.

De a lehetőség megvan az eltérésre. Sztem sok és hosszú iterálás lesz a dologban, mert a gyertyán fogod kb fél tank után látni, hogy milyen színűre ég - és persze a segg... fenekeden meg érzed, hogy jobban-e vagy kevésbé iparkodik veled. Aztán sztem pár próbálkozás után megtalálod azt a beállítást, ami a legjobb lesz!

 

(ide a rozsdásat a nyakamra, hogy +- 5%-on belül leszel a gyárihoz :-) :-)

Előzmény: karesz151 rex (93969)
Kelcsiapu Creative Commons License 2024.04.05 0 0 93970

 

Én a magam részéről első lépésben feltolom a motorkerékpárt az utánfutóra.

 

Második lépésben a megfelelő rögzítés következik, mert ha a helytelen szállítás miatt útközben leesik a motorod az utánfutóról, akkor a karbi beállítás lesz a legkisebb problémád.........

 

Harmadik lépésben pedig irány a mű szaki szerviz!

 

Viszont itt szerintem a többség ezt a problémát otthon tudja orvosolni.......... talán én vagyok az egyetlen kivétel........ :-)

 

Előzmény: karesz151 rex (93969)
karesz151 rex Creative Commons License 2024.04.04 0 0 93969

A karbi beállítást hogy szoktátok csinálni?

Előzmény: Mistral1 (93967)
Gyöször Creative Commons License 2024.04.04 0 0 93968

Ezt én sem értem, hogy ha el _volt_ szakadva ezelőtt is, akkor mindig rossz lett volna nemcsak 3/4gáz fölött. Ha most szakadt el szétszedéskor, akkor a hiba a rendszerben fog maradni. Egyenlőre.

Előzmény: Mistral1 (93967)
Mistral1 Creative Commons License 2024.04.04 0 0 93967

Ezaz! Ügyi vagy!

Csak az volt a hiba amit sejtettünk - rossz a keverék-arány: vagy kevés a benzin, vagy sok a levegő.  Akkor itt most többszörösen a MÁSODIK jött be, sok volt a levegő mert a második csonkon falsot tudott szívni :-)
(bár... Fura a dolog, mert a csonk ugye a torok meg a henger között van - vagyis szárt második toroknál kellett volna a legtöbb falsot szívnia itt... Vagymi... :-(

Szóval, ha kettőben van, az biztosan nem jó - és hiába okoskodunk a fotelben, a csere mindenképpen hasznos dolog lesz :-)

Előzmény: karesz151 rex (93966)
karesz151 rex Creative Commons License 2024.04.03 0 0 93966

Ugynèzki meg lett a problèma Levettem megint a karbit ès a jobb oldali szivócsonk kettő darabba jött le,veszekrá újat ès próba

Előzmény: Mistral1 (93965)
Mistral1 Creative Commons License 2024.03.28 0 0 93965

A második torok nyit-zár rendesen?  (ha nem nézted, akkor most szedheted le megint :-)  )
De valsz megnézted.

Előzmény: karesz151 rex (93964)
karesz151 rex Creative Commons License 2024.03.27 0 0 93964

Érdekes hogy könyen indul fél-háromnegyed gáz elött szèpen húz ès nem dadog,utána mindha  elvágták volna,dadog ès rángat,olajat nem eszi 

karesz151 rex Creative Commons License 2024.03.27 0 0 93963

Kitakarítottam a karburátort nem volt benne dugulás,a membrán nincs kiszakadva,a benzin szintet nem néztem

Mistral1 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 93962

Leggyorsabban egy alkatrészboltban - de hát valsz nem erre vagy kíváncsi :-(
Szegeden adok neked olajszűrőt - a lufinál átálltam vagy 15 éve a moshatóra, abból nincs tarcsim.

 

Előzmény: Hammond M101 (93961)
Hammond M101 Creative Commons License 2024.03.26 0 0 93961

Sziasztok!

 

Hol találok a leggyorsabban XTZ-660-hez (1994) levegőszűrőt, olajszűrőt?

Továbbá keresek párban kormányvégsúlyt.

 

Köszönöm,

 

Márk

 

ronya1 Creative Commons License 2024.03.25 0 0 93960

én azért egy benzinszint méréssel kezdenél, mellette azt is megnézném mennyire folyik a karbiba a benzin

 

Előzmény: Mistral1 (93959)
Mistral1 Creative Commons License 2024.03.25 0 0 93959

Ugyanennek az inverze: a két torok közötti benya-átjáró nem kóser, ekkor a benzin lesz kevés a keverékben. Erre kevesebb lehetőséget adnék mint a gumi membrán szakadásra.

 

-

Jutottál már valamire egyébként?

Előzmény: Mistral1 (93958)
Mistral1 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 93958

Valsz kevés benzint kap - vagy sok levegőt.

Kb ott kellene a második toroknak nyitnia - ha annak a felső membránja nem zár rendesen, akkor csúnya falsot tud szívni - és máris sok a levegő...

 

Karbi le - szétborít - és jövünk a további ötletekkel! :-) :-)

Előzmény: karesz151 rex (93956)
Gyöször Creative Commons License 2024.03.18 0 1 93957

Írj még erről 3 mondatot, hogy könnyebb legyen segíteni.

Előzmény: karesz151 rex (93956)
karesz151 rex Creative Commons License 2024.03.16 0 0 93956

Sziasztok tanàcsot szeretnék kérni, Yamaha xt600 2kf háromnegyed gáz után elkezd dadogni a motor,valakinek van ötlete hogy mitöl lehet?

Gyöször Creative Commons License 2024.03.09 0 0 93955

Kíváncsian várom a hosszútávú tapasztalataidat a kupakkal, szemezgetek vele, de idén még ki kell bírnia a bélésnek az x-lite omban.

Én süldő korom óta krossz biliben járok, nekem az a kedvencem minden felhasználásra.

Előzmény: Kelcsiapu (93953)
Kelcsiapu Creative Commons License 2024.03.09 0 0 93954

 

Rebuilding a broaken engine on a Yamahe Tenere XTZ660

 

https://www.youtube.com/watch?v=t_a-vA42GfE

 

Kelcsiapu Creative Commons License 2024.03.09 0 0 93953

 

:-) Új a bukó, gyakorlati tapasztalatom, és a felhasználhatóság szempontjából értékesnek tűnő véleményem így nincsen még róla.....

 

A szemüveg is hasonló tészta. Nekem ez az első szemüvegem, és krossz bukóm. Zárt bukóim voltak. Aki szöcskézik vele, és sűrűbben le és fel pakolgatja, annak lehet való inkább az a rögzítő cucc, amiről korábban írtam. Főleg a nyári nagy melegekben.......

 

Előzmény: Gyöször (93952)
Gyöször Creative Commons License 2024.03.05 0 0 93952

Nem videó kell, hanem csak egy infó, hogy lehet-e benne motorozni 120 vagy 180 ezerért :-) a soumyban nem lehetett, annyira sok szelet fogott meg, hogy levitte a fejem. Az x501em ezekhez képest sokkal áramvonalasabb. Nem csak krosszoznék benne, hanem néha a DRt is megpörgetném a határban.

 

Tiszta sor, hogy webes rendelésnél 14 napon belül elállhatunk a vásárlástól nem kell megindokolni se meg levásárolni se. Csak én boltban vettem a suomyt, így le kellett vásárolnom. De most örültem neki, mert csak le kellett venni a padlásról a láncszettet, a légszűrőt, meg a mittoménmit ahogy kipofoztam a CR-t.

Előzmény: Kelcsiapu (93944)
Gyöször Creative Commons License 2024.03.05 0 0 93951

Én nem igazán fogtam fel, hogy mi baj van a szemüveggel??

Nekem nincs semmi bajom vele.

Előzmény: Kelcsiapu (93949)
gencsydani Creative Commons License 2024.03.04 0 0 93950
Kelcsiapu Creative Commons License 2024.03.04 0 0 93949

 

Srácok!

 

Okosság!

 

Krossz bukót krossz szemüveggel használóknak....... a "macerás" pántkezelést megkönnyíti........ a gumírozott pánt helyett teszed fel a krossz szemüvegre........ a sisakon mindkét oldalon öntapadós cuccon záródik........ az egyik oldalon "fix", bepattintós, de körbeforog......... a másik oldalon tépőzáras....... egy mozdulat levenni, vagy visszatenni a tépőzáras oldalon........ a másik "fix" oldalon meg lóg lefelé, ameddig pihensz, vagy akármit (is) csinálsz....... gondolom, hogy aki krossz szemüveget használ, az ismeri a macerát a gumírozott pánttal........ leveszed, felteszed, körbeforgatod hátra, vagy lehúzod a sisak állvédős részére......... ezzel pedig egy mozdulat ideiglenesen "levenni" a krossz szemüveget, ami persze ott marad lógva a sisakon....... szerintem ügyes megoldás.

 

https://www.mxguards.com/motoralkatresz-webshop/motoralkatresz-ruhazat/motoralkatresz-ruhazat-vedoszemuveg/acerbis-quick-strap-tepozaras-szemuveg-pantac-0000127--735877?attribute%5B%5D=84_3614_1175_84&attribute%5B%5D=1_6083_1175_1&attribute%5B%5D=1_6082_1175_1&attribute%5B%5D=1_4_1175_1

 

Kelcsiapu Creative Commons License 2024.03.04 0 0 93948

 

Megemlítettem!!!

 

:-)

 

Kálmival ment a bót...... Csabi már nincs Vecsésen.....

 

Kösz az infót a pinlockra! :-)

 

Előzmény: Mistral1 (93947)
Mistral1 Creative Commons License 2024.03.04 0 0 93947

Az MXG-nél említsd meg a Tenere Klubot :-)  Kapsz buksi-simogatást érte - de manapság már az is érték! :-)

Pinlock nekem az oníl' sityakban van - szeretem. Nyárra-porra jobb inkább kivenni.

Előzmény: Kelcsiapu (93944)
Mistral1 Creative Commons License 2024.03.04 0 0 93946

Én 2 másodperccel EZ előtt szálltam le a motorról :-(   Ott rogyott össze alattam - de már álló helyben - saját küllőzés 18-as hátsóban. Jó drága tanulópánz volt - de én is Ferihez vittem Budatéténybe...

Előzmény: Gyöször (93938)
Mistral1 Creative Commons License 2024.03.04 0 0 93945

6 helyet hoztunk rajta ketten - de kevés volt...

Előzmény: Gzsm (93932)
Kelcsiapu Creative Commons License 2024.03.04 0 0 93944

Szevasz Gyöszi!

 

Köszönöm a kimerítő, és precíz válaszodat! Meg azt is, hogy nem sajnáltad a bötűket pötyögni! 😊

 

A helyzet az, hogy az Acerbist most vettem. Volt ez a bukó korábban náluk már 180.ezer is, aztán meg 120.ezer akcióban, aztán újra 180.ezer, most meg éppen ennyi....... de a két link (és mögötte a buksik) között az a különbség, hogy amiből nagyobb választék van, az 1kg alatti (950g körül, ez a korábbi kiadás), a másik 1kg feletti (1050g körül, ez az újabb széria), mert versenypályára nem engedik fel a versenyzőket 1kg alatti bukósisakkal........

 

Hülye fejformám van, rengeteg bukót próbáltam az elmúlt években különböző boltokban, különböző stílusokban, de ez az Acerbis volt az egyetlen, amelyik nem nyomott sehol....... NOLAN bukóim voltak korábban, de már eltűnt belőlük az évek alatt a szivacs........ így 2 éve vettem egy Airoh Commander-t, ahhoz van pinlock, amit majd most teszek bele........ az Airoh kb. 1450 gramm, az Acerbis meg 1050 gramm, de hatalmas a különbség, és sokkal párnázottabb az Acerbis, az Airoh hozzá képest fapados belsejű....... komplett belsőt is árulnak az Acerbis sisakhoz..........

 

Az MX Guards szerintem korrekt cég! Nagyon sokszor várároltam már náluk személyesen, és a webshopban is. Rendeltem többször a webshopban úgy is (mert nem értem rá felmenni Vecsésre), hogy pl. kicsi lett a cucc, visszaküldtem, és szó nélkül visszautalták az árát, nem kellett levásárolnom. De ha rendelés előtt felhívod őket, és ezt a "levásárlási kötelezettséget" megkérdezed, akkor szerintem ugyanezt fogják mondani. Szerintem ez egy vásárlásnál nagy előny. Szóval még majd ezután próbálom a buksit, viszont a raktáron lévők szerintem "kifutó" széria, még egy korábbi rendelésükből......... látod, hogy mérethiány is van belőle bizonyos színekből......... dupla csatos mindkettő bukóm, az Acerbis shield-je masszívnak tűnik, az egész sisak tele van légáteresztőkkel, szerintem jól fog szellőzni....... de én egyébként sem sem száguldozom a veterán gépekkel 100-110-nél többel, hogy lóbázza a fejem a menetszél.......... 😊

 

Néhány videó:

 

https://www.youtube.com/watch?v=1IOJ34W3zVE

 

https://www.youtube.com/watch?v=xlQoYzRF92s

 

https://www.youtube.com/watch?v=0GLXzVzeSTU

 

https://www.youtube.com/watch?v=6t7wT8L6VD4

Előzmény: Gyöször (93941)
Gyöször Creative Commons License 2024.03.04 0 0 93943

Bocs a tripláért, a csomagolás hátoldalán láttam, ahogy visszadobtam a "helyére", hogy volt ebből kék sárga piros meg tán hupilila színű is, ez a fényre sötétedő az áttetsző. PG3000 volt a pinknél a becsületes neve.

Előzmény: Gyöször (93942)
Gyöször Creative Commons License 2024.03.04 0 0 93942

Eszembe jutott, hogy eltettem a csomagolást, meg az is, hogy hol van (erre nem fogadtam volna).

KéjsziSztoner barátunk ilyet ragaszt a szemére is annyira faszájos 😁

Előzmény: Gyöször (93941)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!