Az ELVI infó: ha teljesen 0-ról akarsz indulni, akkor a szervíz doksi szerint, abban benne van, hogy mennyit kell a teljes zárásból visszatekerni.
Ha ez nem tetszik, akkor adhatsz több vagy kevesebb benzint - de én kis esélyt adnék, hogy okosabbak lennénk, mint a kis ferdeszemű japcsi mérnökök, hogy az ÁTLAGOS felhasználásra jobbat tudnánk.
De a lehetőség megvan az eltérésre. Sztem sok és hosszú iterálás lesz a dologban, mert a gyertyán fogod kb fél tank után látni, hogy milyen színűre ég - és persze a segg... fenekeden meg érzed, hogy jobban-e vagy kevésbé iparkodik veled. Aztán sztem pár próbálkozás után megtalálod azt a beállítást, ami a legjobb lesz!
(ide a rozsdásat a nyakamra, hogy +- 5%-on belül leszel a gyárihoz :-) :-)
Én a magam részéről első lépésben feltolom a motorkerékpárt az utánfutóra.
Második lépésben a megfelelő rögzítés következik, mert ha a helytelen szállítás miatt útközben leesik a motorod az utánfutóról, akkor a karbi beállítás lesz a legkisebb problémád.........
Harmadik lépésben pedig irány a mű szaki szerviz!
Viszont itt szerintem a többség ezt a problémát otthon tudja orvosolni.......... talán én vagyok az egyetlen kivétel........ :-)
Ezt én sem értem, hogy ha el _volt_ szakadva ezelőtt is, akkor mindig rossz lett volna nemcsak 3/4gáz fölött. Ha most szakadt el szétszedéskor, akkor a hiba a rendszerben fog maradni. Egyenlőre.
Csak az volt a hiba amit sejtettünk - rossz a keverék-arány: vagy kevés a benzin, vagy sok a levegő. Akkor itt most többszörösen a MÁSODIK jött be, sok volt a levegő mert a második csonkon falsot tudott szívni :-) (bár... Fura a dolog, mert a csonk ugye a torok meg a henger között van - vagyis szárt második toroknál kellett volna a legtöbb falsot szívnia itt... Vagymi... :-(
Szóval, ha kettőben van, az biztosan nem jó - és hiába okoskodunk a fotelben, a csere mindenképpen hasznos dolog lesz :-)
Leggyorsabban egy alkatrészboltban - de hát valsz nem erre vagy kíváncsi :-( Szegeden adok neked olajszűrőt - a lufinál átálltam vagy 15 éve a moshatóra, abból nincs tarcsim.
Ugyanennek az inverze: a két torok közötti benya-átjáró nem kóser, ekkor a benzin lesz kevés a keverékben. Erre kevesebb lehetőséget adnék mint a gumi membrán szakadásra.
:-) Új a bukó, gyakorlati tapasztalatom, és a felhasználhatóság szempontjából értékesnek tűnő véleményem így nincsen még róla.....
A szemüveg is hasonló tészta. Nekem ez az első szemüvegem, és krossz bukóm. Zárt bukóim voltak. Aki szöcskézik vele, és sűrűbben le és fel pakolgatja, annak lehet való inkább az a rögzítő cucc, amiről korábban írtam. Főleg a nyári nagy melegekben.......
Nem videó kell, hanem csak egy infó, hogy lehet-e benne motorozni 120 vagy 180 ezerért :-) a soumyban nem lehetett, annyira sok szelet fogott meg, hogy levitte a fejem. Az x501em ezekhez képest sokkal áramvonalasabb. Nem csak krosszoznék benne, hanem néha a DRt is megpörgetném a határban.
Tiszta sor, hogy webes rendelésnél 14 napon belül elállhatunk a vásárlástól nem kell megindokolni se meg levásárolni se. Csak én boltban vettem a suomyt, így le kellett vásárolnom. De most örültem neki, mert csak le kellett venni a padlásról a láncszettet, a légszűrőt, meg a mittoménmit ahogy kipofoztam a CR-t.
Krossz bukót krossz szemüveggel használóknak....... a "macerás" pántkezelést megkönnyíti........ a gumírozott pánt helyett teszed fel a krossz szemüvegre........ a sisakon mindkét oldalon öntapadós cuccon záródik........ az egyik oldalon "fix", bepattintós, de körbeforog......... a másik oldalon tépőzáras....... egy mozdulat levenni, vagy visszatenni a tépőzáras oldalon........ a másik "fix" oldalon meg lóg lefelé, ameddig pihensz, vagy akármit (is) csinálsz....... gondolom, hogy aki krossz szemüveget használ, az ismeri a macerát a gumírozott pánttal........ leveszed, felteszed, körbeforgatod hátra, vagy lehúzod a sisak állvédős részére......... ezzel pedig egy mozdulat ideiglenesen "levenni" a krossz szemüveget, ami persze ott marad lógva a sisakon....... szerintem ügyes megoldás.
Én 2 másodperccel EZ előtt szálltam le a motorról :-( Ott rogyott össze alattam - de már álló helyben - saját küllőzés 18-as hátsóban. Jó drága tanulópánz volt - de én is Ferihez vittem Budatéténybe...
Köszönöm a kimerítő, és precíz válaszodat! Meg azt is, hogy nem sajnáltad a bötűket pötyögni! 😊
A helyzet az, hogy az Acerbist most vettem. Volt ez a bukó korábban náluk már 180.ezer is, aztán meg 120.ezer akcióban, aztán újra 180.ezer, most meg éppen ennyi....... de a két link (és mögötte a buksik) között az a különbség, hogy amiből nagyobb választék van, az 1kg alatti (950g körül, ez a korábbi kiadás), a másik 1kg feletti (1050g körül, ez az újabb széria), mert versenypályára nem engedik fel a versenyzőket 1kg alatti bukósisakkal........
Hülye fejformám van, rengeteg bukót próbáltam az elmúlt években különböző boltokban, különböző stílusokban, de ez az Acerbis volt az egyetlen, amelyik nem nyomott sehol....... NOLAN bukóim voltak korábban, de már eltűnt belőlük az évek alatt a szivacs........ így 2 éve vettem egy Airoh Commander-t, ahhoz van pinlock, amit majd most teszek bele........ az Airoh kb. 1450 gramm, az Acerbis meg 1050 gramm, de hatalmas a különbség, és sokkal párnázottabb az Acerbis, az Airoh hozzá képest fapados belsejű....... komplett belsőt is árulnak az Acerbis sisakhoz..........
Az MX Guards szerintem korrekt cég! Nagyon sokszor várároltam már náluk személyesen, és a webshopban is. Rendeltem többször a webshopban úgy is (mert nem értem rá felmenni Vecsésre), hogy pl. kicsi lett a cucc, visszaküldtem, és szó nélkül visszautalták az árát, nem kellett levásárolnom. De ha rendelés előtt felhívod őket, és ezt a "levásárlási kötelezettséget" megkérdezed, akkor szerintem ugyanezt fogják mondani. Szerintem ez egy vásárlásnál nagy előny. Szóval még majd ezután próbálom a buksit, viszont a raktáron lévők szerintem "kifutó" széria, még egy korábbi rendelésükből......... látod, hogy mérethiány is van belőle bizonyos színekből......... dupla csatos mindkettő bukóm, az Acerbis shield-je masszívnak tűnik, az egész sisak tele van légáteresztőkkel, szerintem jól fog szellőzni....... de én egyébként sem sem száguldozom a veterán gépekkel 100-110-nél többel, hogy lóbázza a fejem a menetszél.......... 😊