Keresés

Részletes keresés

H_CS Creative Commons License 2 órája -1 0 115508

Az "állatkerti" kitérők mennyit bírtak? ;-)

A szomorú az, hogy szerintem már hosszabb idő óta van 20-as lassú rajtuk, mint amennyit bírtak.

 

 

Nem csak azok, hanem a Ferdinánd-híd alatti kitérők is, amik között szintén vannak amik le voltak cserélve. Azokon is 20-as lassújel van.

 

Van egy olyan megérzésem, hogy valamelyik nagykutyának a forgalmi osztályon, vagy az "utasításalkotó bizottságban" nem tetszik, hogy negyvennel járhatóak a váltókörzetek, ezért kirakatta a 20-as lassújeleket. 

Előzmény: Izsó001 (115502)
PLACI Creative Commons License 12 órája 0 1 115507

Sok hónap után újra mentem a 100a-n. Alig van lassújel. Jobbon is, balon is. Vagy 3 helyen volt 80 vagy 100. Ladányig mentem, ami gáz az a szajoli 120-as kitérő most 40, meg valahol utána 80 vagy 100-as egy rövid szakaszon a nyíltvonalon. Persze Szolnokra napalmot kellene dobni, azt nem számoltam bele.

Előzmény: koller andor (115504)
GaGe Creative Commons License 15 órája 0 2 115506

80a-n konkrétan kettő térköz, ami 160-as.

100a-n az ETCS Köki - Monor között üzemel, ami 120-as szakasz.

Kiépítés ügyileg az Albertirsa - Cegléd 140 km/óra, Cegléd - Szolnok A elág 160 km/óra.

Gyakorlatilag talán az Abony - Szolnok A elág szakasz ami jelenleg alkalmas 120 km/óra feletti sebességre.

Monor - Szajol szakasz nem is fog üzembe menni, amíg Szolnokon a D70-est rendbe nem rakják, mert jelen állapotában nem alkalmas ETCS üzemre.

Előzmény: radio100jozsi (115505)
radio100jozsi Creative Commons License 15 órája 0 2 115505

Olvasom ezt a 80a pályasebesség emelésről írt cikket, meg az Aszód-Hatvan között a 160 km/h tempóra emelést. De mi a helyzet a 100-ason? ETCS2, meg GSM-R működik már, vagy még csak tesztüzem?

Esetleg az újabb adag bérelt Taurus lehet ennek az oka, mármint a 160-ra emelésnek? Bár a fecske "IC" kocsikkal nehezen. Vagy az lesz mint az 1-esen, hogy a személyvonatok 160-asok voltak a gyorsvonatok 120-asok,az IC-k meg 140-esek a mozdony/kocsik miatt.

 

Azért kérdezem, mert elég nagy a csend itt, és mikor is let felújítva pl,. az Albertirsa-Szolnok szakasz 140-160-ra papíron, és azóta sem történt semmi? 

koller andor Creative Commons License 1 napja 0 1 115504

Ma 80-as volt. Változik , mint az időjárás.

Előzmény: 1047 005-2 (115500)
1047 005-2 Creative Commons License 1 napja 0 0 115503

Röszkén csak tárolásra használt csonkavágányban cseréltek már aljakat.

Előzmény: Izsó001 (115502)
Izsó001 Creative Commons License 1 napja -1 2 115502

Az "állatkerti" kitérők mennyit bírtak? ;-)

 

A szomorú az, hogy szerintem már hosszabb idő óta van 20-as lassú rajtuk, mint amennyit bírtak.

Még szomorúbb, hogy semmilyen "garanciális" igény bejelentéséről sem hallani.

Előzmény: 1047 005-2 (115500)
Schmidt-féle túlhevítő Creative Commons License 2 napja -2 0 115501

Hm. Akár AI kreálta akár nem, ez bizony a giant bullshit nothing else.

Előzmény: H_CS (115498)
1047 005-2 Creative Commons License 2 napja -1 0 115500

Majdnem 3 évet bírt,ilyen lesz a többi is.?!

Előzmény: koller andor (115499)
koller andor Creative Commons License 2 napja 0 0 115499

Üllő állomáson a bal átmenőn a kezdőpont felőli váltókörzetben az eddigi 100-as lassújelből 40-es lett.

H_CS Creative Commons License 6 napja -3 7 115498

OFF

 

Ez pedig a ChatGPT irodalmi munkásságának része. Ez kb tényleg olyan, amire "AG" úr mondaná, hogy annyit jelent: "Köszönjük észrevételét"

 

"Tisztelt Koller Andor úr,

Köszönjük levelét, melyben részletezi a 32612-es számú (Kiskunfélegyháza - Hódmezővásárhely viszonylatú) személyvonat késését és az esetleges kapcsolódó kellemetlenségeket. Először is szeretnénk elnézést kérni az okozott kellemetlenségekért.
Az általános késések okai számos tényezőre vezethetők vissza, ideértve a pályainfrastruktúra állapotát, az időjárási viszonyokat, valamint a közlekedési folyamatokat befolyásoló egyéb tényezőket. Az Ön által említett Csongrádi úti tanyák megállóhely esetében arra hívjuk fel a figyelmet, hogy a vonatok menetrend szerinti közlekedése néha kivételezett helyzeteket igényelhet, melyek késéseket eredményezhetnek.
A mozdonyvezető tevékenységének hatása a vonatközlekedésre összetett lehet, és számos változót tartalmazhat, amelyek befolyásolhatják a vonatok menetrend szerinti közlekedését.
Megértését és türelmét köszönjük, és továbbra is azon dolgozunk, hogy javítsuk a vonatközlekedés zökkenőmentességét és pontosítását.

Tisztelettel,

[Nevezze meg a vállalat vagy szolgáltató nevét]"

 

ON

 

 

 

Előzmény: névtelen (115497)
névtelen Creative Commons License 2024.05.13 -2 3 115497

Irodalmi munkásságom része:)

Előzmény: H_CS (115496)
H_CS Creative Commons License 2024.05.13 -1 1 115496

Ez komoly?

Előzmény: névtelen (115492)
ron89 Creative Commons License 2024.05.12 0 0 115495

Papíron most már 4 perc van átszállásra, de a valóságban a Cívis már bent áll az állomáson mire a szeghalmi becsattog a "jó" pályaállapot miatt. De ahogy írta már az olvtárs, megszokta várni, nem kell idegeskedni.

Előzmény: M41 6666 (115493)
Bbmot_634 Creative Commons License 2024.05.12 0 0 115494

Szia!

 

Be, 5-8 percet is vár, Debrecenig behozza.

Előzmény: M41 6666 (115493)
M41 6666 Creative Commons License 2024.05.12 -3 0 115493

Sziasztok. 

 

Püspökladányban a cívis Debrecen felé be szokta várni a Szeghalom-Pladány személyt? Az a 2 perc átszállás semmi... 

névtelen Creative Commons License 2024.05.10 -5 10 115492

Kedves Andor,

 

Május közismerten a szigorúan védett pityókás nádirigó költési időszaka, ami különös mértékben csoportosul a Csongrádi tanyák megállóhely esetében, ahol vállalaton nevéhez híven ad-hoc szigorú életvédelmi lassújelet rendelt el a pityókás nádirigó fiókák lelki állapotának emelése érdekében.

 

Mozdonyvezető kollégánk ez ügyben kifjezetten elővigyázatosan és humánusan járt el, annak érdekében, hogy az élővilág egységét megőrizzük és ezáltal közvetlen megakadályozzuk a természet összeomlását. 

Ilyen nagy célok mellet a szükséges többlet várakozás csak apró kellemetlenség csupán.

 

Szeretnénk továbbá felhívni a figyelmét a gyaloglás egészségességére, különösen az ifjú korosztály tekintetében. Ez esetben klíma védelmi céljainkat nem tudnak kellemetlenséget okozni, hiszen gyalog nem szükséges vonatra várni.

Valamint, a vonat késése kényelmes akklimatizálódási és pihenési időt biztosított a tanulói csoport részére, valamint segített a frusztrációs tolrerancia képességek fejlesztésében.

 

Társaságunk továbbra is elkötelezett az egészséges természet és a fiatalság fejlődése érdekében.

 

Amennyiben ezen dolgok esetlesen kellemetlenséget okozott Önnek - szíves elnézését kérjük, ám felhívjuk figyelmét, hogy csak a nagyon gonosz emberek akarnak stresszes pityókás nádirigót és gyenge fiatalságot.

 

Köszönettel:

STOP

média igazgatóság.

 

Előzmény: koller andor (115490)
_nyunyuka Creative Commons License 2024.05.10 -4 1 115491

"Köszönjük észrevételét" (©AG)

Előzmény: koller andor (115490)
koller andor Creative Commons License 2024.05.10 -7 7 115490

"Drága Stop !

Szeretnék érdeklődni , hogy tudott a mai napon a 32612-es számú (Kkunfélegyháza - Hvásárhely viszonylatú) személyvonat +8' késést összeszedni az addig meglévő kilenc perchez , Városi park megállóhely és Gátér között ?

( utasként tanúja voltam a dolognak , de a hivatalos magyarázat édekelne , különösen a Csongrádi úti tanyák megállóhelyet illetően , ahol a vonat menetrend szerint áthalad)

A mozdonyvezető ténykedése miatt a 32617-es személyvonat csak 12' késéssel tudott Szentesről elindulni , és emiatt egy komplett csongrádi iskolai csoport és még vagy 20 utas bukta a kiskunfélegyházi csatlakozást.

Várom semmitmondó - sablonos válaszukat.

üdvözlettel : koller andor"

f_k Creative Commons License 2024.05.09 -4 0 115489

FB

"Felháborító ami itt megy! Tegnap is ma is 40 perc késéssel jött Zuglóba az S50!ami 0.46-kor kellett volna jönnie! Az elnézést kéréssel már tele van a padlás!Nem szégyenlik magukat szórakoznak az utasok idegrendszerével szabadidejével!"

pallee Creative Commons License 2024.05.08 0 0 115488

Sőt ha a vonalra kattintasz, akkor egyben látod őket.

Előzmény: radio100jozsi (115487)
radio100jozsi Creative Commons License 2024.05.07 0 0 115487

Ja, azóta nem ingázom már Pestre, így akkor nekem azért maradt ki. De nagyon jó, már végig néztem az országban pár állomást.

Előzmény: pallee (115486)
pallee Creative Commons License 2024.05.07 0 0 115486

Kb. 4-5 éve. :)

Előzmény: radio100jozsi (115469)
Magyar NaBA Creative Commons License 2024.05.07 -2 6 115485

Ezek a változatok biztosan mind az asztalon voltak, csak most már valószínűleg késő.

 

Pár napon belül befut Közép-Európa új főnöke, aki a helyi menedzsmenttel találkozik, miután Párizsban a korábbi főrészvényes képviselőjét informálta az átvételről. Sajnos a kínaiak a zártpályás exkluzív járatot részesítik előnyben a sajtóban megszellőztetett információk szerint. 

A helyi menedzsment (értsd: kormány) ügyességén múlik, hogy képesek-e rádumálni az új főnit, hogy az országos hálózatba illesztett változatot finanszíroztassa meg a bennszülöttekkel. Persze lehet, hogy nem is nagyon akarják rádumálni...

 

Ferihegy-Nyugati/RákosDubaj expresszmetró és ennyi. Az alföldiek meg ne akarjanak Ferihegyre menni, ott van nekik a Tégláskert Airport Debrecenben.

Előzmény: AirportRail (115480)
H_CS Creative Commons License 2024.05.07 0 0 115484

Azt hogy ezt – vagy ennek egy részét - hogy lehetne realizálni, azt egy megvalósíthatósági tanulmány lenne hivatott részletezni.

 

Ilyen már készült.

Sőt, egy engedélyezési terv is, ami valószínűleg már lejárt. Az Monornál csatlakozik vissza a 100a vonalba.

Előzmény: AirportRail (115480)
1347. Creative Commons License 2024.05.07 -5 3 115483

Ha Lölőre bízzák, rámegy az ország aranytartaléka is!

Előzmény: AirportRail (115481)
névtelen Creative Commons License 2024.05.06 0 0 115482

Ha jól emléxem, azért gondoltak egy párhuzamos (de, vasúti vonalra) a korábbi tervek, mert a 100 és a 120 is kapacitás-hiányos, mint elővárosi vasút és kell a plusz kapacitás a belvárosból a városhatáron túlig.

 

Az, hogy ez az indok szakmailag mennyire megalapozott .. nem tudom.

Előzmény: AirportRail (115481)
AirportRail Creative Commons License 2024.05.06 -3 2 115481

AirportRail Creative Commons License 2024.05.06 -3 2 115480

Ötlet a reptéri vasútra

 

Mint az a címben is látható ez nem egy terv, ez csak egy ötlet.

Az ötletben szereplő vasút megvalósításának előnyei:

- A reptér kiszolgálása a 100a és 120a vonalon mindenkor közlekedő

kijelölt vonatokkal történik, így töbletterhelést egyik vonalon sem jelent.

-Hogy minél kevesebb legyen a két vonalon az indokolatlan vonatfeltartás,

az ötlet bújtatásokat tartalmaz, szintbeli kereszteződés nincs.

-Megépítése egy mintegy 6 km-es szakaszon -Budapest közigazgatási

határa közelében - egy mélyállomás és a két vonalba való csatlakozás

kiépítését jelenti. Így az építkezés - a két vonalba való

becsatlakozást kivéve - a vonalak forgalmát nem zavarja.

-Megépítése jól kiegészíti az épülő Déli Körvasút kihasználhatóságát.

-Számtalan menetrendi megvalósíthatóságot tesz lehetővé (pld.: a dunántúli

vonatokat Kelenföldtől - a reptéri vasútat hurokvágányként használva -

irányfordítás nélkül lehetne visszajuttatni Kelenföldre.

-Keletiből és Nyugatiból is - sőt a Mini Dubajból is – gyakorlatilag az egész

országból jó kapcsolatot létesít a repülőtérre.

 

Azt hogy ezt – vagy ennek egy részét - hogy lehetne realizálni, azt egy megvalósíthatósági tanulmány lenne hivatott részletezni.

H_CS Creative Commons License 2024.05.06 0 0 115479

Gányoltak valamit , mert ma már a negyedikre vitték a 7029-et és az emelt sebességű váltó kitérő irányban újra 40-el járható.

 

Csúccsal szemben 80, gyökkel szemben 40?

Vagy egy másik nagysugarúra került ki a 40-es lassújel, ami múlt héten pénteken még nem volt kirakva?

Előzmény: koller andor (115470)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!