Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

norbit01 Creative Commons License 2024.03.18 0 0 378

Sziasztok

Érdeklődnek hogy golf IV. 1.9tdi-ben a váltóolajat csak a szintellenörző csavaron keresztül töltsem vissza ?

Csak a szintellenörző csavar aljáig kell hogy olaj legyen?

Válaszokat előre is köszönöm.

Real Putyur Creative Commons License 2024.03.11 0 0 377

Esetleg tudja valaki, a Variantból hogy lehet kiszerelni a kutyahálót? Sehol nem látok csavart, ilyesmit...

SzerAnna Creative Commons License 2023.12.12 0 0 376

Sziasztok!

 

Dízeles variant tipusú 4-es golfhoz keresek kézikönyvet, szervízkönyvet.

Nem az "így csináld" szerelős könyv érdekel, hanem a gyárilag kesztyűtartóba adott, bőrtokos leírás. 

Leginkább papíralapon, eredeti. De ha valakinek másolva, vagy elektronikusan lenne meg, az a megoldás is érdekel.

 

Előre is köszönöm a tippeket!

Real Putyur Creative Commons License 2023.09.01 0 0 375

Igen, ez volt az első, hogy kipróbáltam a másik kulccsal is...

 

Végül találtam egy szakit, aki hajlandó volt kijönni házhoz (mindenki más csak annyit tudott, hogy vitessem el traileren hozzájuk az autót), és matatott vele egy darabig.

Először rádugta valami tabletszerűségre, nem volt kommunikáció. Elővett egy másikat, azzal se. Aztán; nyitott tenyérrel, két kézzel ráütött a műszerfal tetejére, és rögtön megindult az adatáramlás... :-)

Innentől kezdve 5 perc múlva ment az autó.

 

Fekete kaszni, fekete műszerfal, napon állt - nem lehetetlen, hogy a műszerfalban belül akár 70-80 fok is előfordul. Állítólag a műszerfal nyáklapja hajlamos forrasztásokat elengedni - tehát ez gyakorlatilag egy ketyegő bomba... újraforrasztgatni lehetetlen, illetve sziszifuszi munka. 

Ki kell herélni az immobilizert, ennyi.

 

---

Más.

Valakinek esetleg ehhez egy normális szervizkönyve...?

VW GOLF IV. Variant, 1,9 TDi

(Olyanra gondolok, amiben a szerelési folyamatok vannak leírva/rajzolva, nem a világításkapcsoló helyére vagyok kíváncsi.)

Tud ilyennel valaki segíteni? Egyet találtam a neten, de az valahogy nem működik, szerintem rossz a feltöltés (az 1140. oldaltól nem jelenik meg semmi).

Előzmény: liderces2 (374)
liderces2 Creative Commons License 2023.08.28 0 0 374

Hello! Első körben ellenőrizd a többi kulcsot is. Egyiket sem ismeri fel? Ha csak azt az egyet nem akkor azzal lehet történt valami leesett, neki ütődött erősebben valaminek. Nem biztos hogy most, csak most érte egy második kisebb behatás aminek a lehetséges következménye hogy az immo csip eltört. Ha esetleg többi kulcs működik akkor kocsival elmész kulcsoshoz klónoz neked új csipet a kulcsba és egyszerűen megvagy. Vagy keresel hozzáértőt aki új kulcs csipet feltanít neked. Ha egyik kulcs sem működik az a rosszabb változat. Esetleg ellenőrizni a kulcs körüli tekercs épségét?

Előzmény: Real Putyur (373)
Real Putyur Creative Commons License 2023.08.26 0 0 373

Sziasztok!

 

VW Golf IV, 1,9 TDi

Egyik napról a másikra egyik gyári kulcsot se ismeri fel az immobiliser, letilt. (Kis sárga ikon a műszerfalon: autó sziluett, alatta egy kulcs.)

Tudom, szervíz. Mivel azonban problémás az autó mozgatása, és ráadásul én is bonyolult vagyok (mozgássérült), keresnék egy normális szakit lehetőleg dél-budán, aki tudna ezzel foglalkozni. Gyorsan.

 

(Alternatív megoldásokat is meghallgatnék, de úgy tájékozódtam, hogy ezek nem igazán működnek. Viszont meggyőzhető vagyok... valamint tudom, melyik végét kell megfogni a csavarhúzónak.)

 

Köszönöm előre is!

liderces2 Creative Commons License 2023.08.25 0 0 372

Hali! Meg kérdezném hengerfej volt e levéve? Ha nem akkor vedd le nagyon alaposan tisztisd ki a járatokat szelepeket szelepvezetőket, vagyis hengerfej nagy generál. Olajfogyasztás kartelgáz? Kompresszió?

Előzmény: BenjaminHegedus (369)
liderces2 Creative Commons License 2023.08.25 0 0 371

Sziasztok! Kérdésem lenne létezik hogy VW Golf mk4 szériában 99-évjárat előtti modellekben nincs checkengine lámpa? Legelső kiadások közt esetleg? Vagy ezt mikortól vezették be? köszi a válaszokat!

bicikliselefánt Creative Commons License 2023.05.27 0 0 370

Szia! érdeklődnék hogy sikerült e rá jönni hohy mi okozza a kormány rázást?

Van egy 2005 ös Borám ami ugyenezt a jelenséget okozza,torony szilent,fék tárcsák, stabilizátor, ezek lettek cserélve,futómú szilentek még nem.

Légyszíves ha tudod a megoldást,segítsél a tanácsoddal.

 

Köszönöm előre is!

Előzmény: Bobby 87 (365)
BenjaminHegedus Creative Commons License 2023.02.14 0 0 369

Sziasztok! Sos segítségre lenne szükségem. 2003 Golf 1.6 16v bcb 174.000 km 

 

Az autó üzemmeleg állapotban alapjárat ingadozást produkál, egész pontosan 750-500 fordulat között, de kizárólag csak üzemmelegen. A check engine nem világít, de tárolt hibának a fojtószelepre panaszkodik továbbra is annak ellenére, hogy az alábbi alkatrészek cserélve lettek (VW márkaszervizben):

  • Fojtószelep (Pierburg + adaptálás VCDS-el) 
  • EGR szelep (Pierburg + adaptálás VCDS-el) 
  • Vízhőfok jeladó és termosztát
  • Gyertyák 
  • Vezérlés 
  • Generátor szíj 
  • Szívósor 

A felsorolt fojtószelep és az EGR szelep cseréjét követően ugyan nem világított többet folyamatosan a check engine lámpa, de 1-2 havonta kidobja az EPC-t és a check engine lámpát, és az alábbi hibakódokat produkálja: P2101, P0403, P0407. Amikor pedig nem világít semmilyen hibalámpa, akkor tárolt hibaként panaszkodik a fojtószelepre és valamilyen szakadást ír. A márkaszervibe hiába megyek vissza, azt mondják, nem tudnak vele mit kezdeni, fogalmuk sincsen, mi okozhatja a problémát. 

 

Az autó falsot nem szív sehol, lambda élő aadatai jók, MAP szenzor jó, trafók is jók, akkumulátor jó, üzemanyag ellátórendszer jó, olajat vizet nem eszi, nem füstöl. Menet közben egyenletesen jár, jól húz, nem gyenge, és nem rángat. 

 

Végtelenül hálás lennék, ha akadna valaki, aki tudna nekem segíteni. Akár tapasztalatból megmondani a megoldást, akár javasolni egy olyan szakembert, aki ténylegesen ért a Volkswagen Golf 4-hez. Már 2 éve szenvedek ezzel a problémával, megoldani senki nem tudta eddig (vagy nem akarta). 

 

Köszönöm szépen! 

 

Üdv, 

 

Benjamin 

BenjaminHegedus Creative Commons License 2023.02.14 0 0 368

Kedves Norbert! 

 

Azóta sikerült megoldani a Golf alapjárat ingadozását? Ugyanez az autóm van, ugyanezzel a motorral, ugyanezzel a problémával, és én is cseréltem már mind azt, amit Te is felsoroltál. Én már 2 éve küzködök így az autóval, és senki sem tudja megcsinálni. Hatalmas segítség lenne, ha leírnád, Neked megoldódott-e a probléma, és ha igen, akkor mi okozta ezt az alapjárat ingadozást. 

Előre is nagyon hálásan köszönöm! 

 

Üdv,

 

Benjamin 

Előzmény: Racznorbi (347)
Lowlife_Petya Creative Commons License 2022.12.30 0 0 367

Sziasztok!

 

 

Manuális ès automata váltó tartóbakok egyeznek?

Az alany egy 2001-es (konszernbeli)Toledo 2.3 V5 20V AQN

Szerencsère mèg nem sürgős a csere, csak jó lenne tudni.

 

Boldog új èvet mindenkinek!

Lowlife_Petya Creative Commons License 2022.12.30 0 0 366

Helló,

Ha mostanában nem volt cserèlve, akkor Lengőkar szilent is csinálhatja, Audi TT szilentet neki😉

Előzmény: Bobby 87 (365)
Bobby 87 Creative Commons License 2022.09.16 0 0 365

orefkx Creative Commons License 2022.01.19 0 0 364

Sziasztok!

 

Tanácsot, véleményt kérnék. vw golf 4 1.4 benzines motor, az autó 2000-es évjáratú. Üzemmeleg állapotban, szinte minden fordulaton, teljesen véletlenszerűen felvillan az olajnyomás jelző, majd rendszertelen idő múlva elalszik, ezt ismétli, de rendszertelenül.Hol akár fél percig villog, valamikor csak 3-4 mp-ig, van amikor félóráig sem villan meg, van amikor percenként néhányszor. Új olaj 10w-40-es, olajszűrő, megfelelő olajszint, cserélt nyomásmérő, a motor szerintem abszolút nem kopott, 245 ezer van benne, folyamatosan karbantartott állapot. Nem tudom mi tévő legyek, hogy megszüntessem ezt a jelenséget.

Rigotech Chiptuning (X) 2021.02.27 0 0 363

Sziasztok!

 

 

 

Új cikkünk: VW Aido Seat Skoda 1.6 TDI chiptuning  trükkök 2007-2016 – mitől jó, és hogyan lehet elszúrni?

 

 

Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkal segítsen, stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban! 

 


Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. 
Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt. 

 


Részlet az új Rigotech cikkből:

"

Chiptuning kedvenc! Egyik leggyakoribb (régi) 1.6 CR motor EUR5 környezetvédelmi besorolással, amelyet 2007-2016 közt szereltek az Audi, Volkswagen, Seat, Skoda 38-féle modelljébe. Ezekben Siemens / Continental PCR2.1 motorvezérlő elektronika üzemel, amelyre az első években semmilyen chiptuning megoldás nem létezett, majd kb. 2009-10 körül kiszerelés és megbontás után lehetőség lett a programozására, de ma már a felszereltebb tuningműhelyek – mint a miénk is – már megbontás nélkül OBD-n keresztül tudják biztonságosan kezelni. 

Ezek a motorkódok jöttek ezzel a rendszerrel: CAYB, CAYC, CCSA, CLNA, CAYA, CAYE, CAYD. Ennek az 1.6 CR motornak ... " FOLYTATÁS ITT. 

 

Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem. 

 

  



 

 

AJÁNLATOT A SAJÁTODRA, IDE KATTINTVA tudsz kérni, chiptuningra, motoroptimalizálásra, teljesítménymérésre, hibás tuning javítására, bevizsgálására, gyári visszaállításra. Nézd meg korábbi motoroptimalizálással kapcsolatos írásainkat is.

 

Előre is köszönöm, ha hozzáadsz a Facebookon, ott napi szinten mennek az új mérések, tesztek, érdekességek. 

 

 

   Üdvözlettel: 

 

 

   Tóth Richárd
   Rigotech Chiptuning

   tulajdonos ügyvezető

 

 

  ÁRAJÁNLAT és INFÓCSOMAG az autódra ITT! 
  Csatlakozz! - mérések, sztorik, akciók: Facebook
  Iratkozz fel! 600+ chiptuning videó: YouTube

  Teljesítménymérés

  Rigotech Chiptuning szakcikkek

  Chiptuning árak

  Tuningbox árak

 

 

#ppro #rigotech #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #autochip #tuning #performance #tuningcars #premiumcartuning #performancechip #engineperformance #remap #eco #power #cartuning #powertuning #chip #ecuremap #optimalizalas #budapest #dynoproject #fékpad #vw #volkswagen

saveme Creative Commons License 2021.02.26 0 0 362

Üdv, karambolos IV-es golfon cserélve lett a kormánylégzsák, a légzsák vezérlő és az utasoldali légzsák egy azonos (hibátlan) donorból, viszont a légzsák visszajelző csak egy pillanatra alszik el. Valamit programozni kell még talán, vagy még az oldalütközés szenzorokat is át kellene pakolni?  🧐

antalijozsef Creative Commons License 2021.02.02 0 0 361

Uraim, az lenne a tisztelettejes kérdésem, hogy VW Bora 1.4 2005-ös benzines gyári alsó motorvédő burkolat leszakadt. A gyári egy vagyonba kerülne az autó értékéhez viszonyítva, az utángyártott elég hulladék minőség amit én láttam. Van ennek komoly szerepe, érdemes evvel foglalkozni, vagy használjam így?

Jakker Creative Commons License 2021.01.26 0 0 360

Sziasztok.

 

Van egy AXP motorkódú 1.4es golfom. Minden télen befagy a kartergáz olaj szeparátor, és kinyomja az olajat a pálca mellett. Ez mondjuk -5 -8 fokos éjszakai hőmérséklet mellett megtörténik. Általában november, december környéki tisztítás elég szokott lenni, de most egy decemberi tisztítás után pár hete megint kinyomta az olajat. Ennél a motornál csak egy úton van megoldva a forgattyúsház szellőztetése, a alsó olajleválasztón keresztül. Láttam olyan variációt CATCAR-on, hogy az olajbetöltő nyílástól is elvezetnek egy csövet a légszűrőbe egy szeleppel. Ilyen rendszert alakított ki valaki már utólag esetleg? A képen a pirossal jelölt részre gondolok. Persze a légszűrő házat is cserélni kellene, mert a mostanin nincs csőcsonk a jobb oldalon. 

 

dataevo Creative Commons License 2021.01.05 0 0 359

Sziasztok!

 

Van egy VW Boram,2000 évjárat,sima kulcs van hozzá.Az lenne a kérdésem,hogy gyári bicskakulcsosra át tudom alakítani?Komfort modul csere és annyi vagy kell meg meg valamit csináljak?

 

Köszönöm szépen a segítséget, további szép napot!

Krisztián.P Creative Commons License 2020.09.17 0 0 358

Hello. Lenne olyan problémám, hogy Golf 4 ben a váltókar eléggé sokat kileng, nagy a mozgástere üresben és ezért nem mindig tudom egyből szépen bedobni sebességbe.Van a váltókarnak valami műanyagja ami elősegíti a pontosságot?Köszi előre is a válaszokat!

Jóskabátsi Creative Commons License 2020.04.20 0 0 357

Bár ez még nem extrémen sok állásidő, a lerakódásoktól megragadhat a benzinpumpa, eltömődnek a fúvókák és a szűrők. Én a benzinpumpánál kezdeném.

Előzmény: Patesz29 (356)
Patesz29 Creative Commons License 2020.04.20 0 0 356

Kb.6honap...

Jóskabátsi Creative Commons License 2020.04.19 0 0 355

"Sokat állt az autó" ez mennyi időt jelent?

Előzmény: Patesz29 (354)
Patesz29 Creative Commons License 2020.04.19 0 0 354

Sziasztok.Golf 4 1.6 AKL benzines autónak sajnos elég nagy a gond.

A probléma:nehezen indul kb 5-6 ra elindul ilyenkor nagyon egyenetlenül jár gázadásra dadog a motor és mintha nem menne az összes henger de utánna alapjárat van de gázadásra egyenetlenül pörög fel a motor.A gyertyákat néztem joknak tűntek,benzinzszűrő cserélve lett.

Sokat állt az autó ezért a benzin is le lett fejtve és abból is új van benne.Nem tudom mi lehet a gond az autóval jelenleg igy használni sem lehet.Esetleg van e vkinek bármilyen ötlete mit lehetne megnézni az autón...

Dana1997 Creative Commons License 2020.04.18 0 0 353

Szaisztok !! Valaki ledezett már át golf 4 oracsoportot ha igen milyen ellenálásokat használt az ujj ledek fényerejének csökentéséhez ??

kiskutkerekeskut Creative Commons License 2019.12.15 0 0 352

huuu azt meg efelejtettem ami fontos paras esos nyalkas havas idoben csinalja.

Előzmény: kiskutkerekeskut (351)
kiskutkerekeskut Creative Commons License 2019.12.15 0 0 351

sziasztok lenne eggy nagy gondom.vettem eggy 4-es golf kombit 2002 evjarat 4x4 qatro.nyaron tapasztaltam elsonek a hibat az auton akkor meg 17"alufelnik voltak a kocsi alat es gondoltam a gumik hibaja hamarossan lecsereltem teli gumikra de a tunet meg mindig fent all nagyon labilis mintha csuszkana "nem erzem stabilnak az autot"az igazsaghoz hozza tartozik hogy sosem volt 4x4 autom nincs viszonyitasi alapom.viszont 16 eve vezetek.a teli gumik gyartasi eve 2015.es probaltam az esp kikapcsolasaval is akkor is fent all a labilitas. 2xVOLTAM MAR VELE KET KULON SZERVIZBEN KEREKOSZETARTASON.szoval ezsem megoldas.tudna nekem valaki segiteni valoszokat elore is koszonom es lekoteleztek udv:zoltan

fodorzolii Creative Commons License 2019.11.05 0 0 350

Sziasztok.

Egy apró kérdés. Van egy 1.6 8v borám és gyertyát akartam cserélni de nem férek a középső kettőhöz hozzá. Mit kell még lebontanom ahhoz hogy ez a munka sikerüljön. A két motorvédőt burkolatot már leszedtem.

Köszi előre is a segítséget.

Dika26 Creative Commons License 2019.10.01 0 0 349
Üdv urak! Mitől lehet az a gond, hogy menet közben kb 2000 rpm közelében érzem, hogy dolgozik a turbó? Holott szerintem már vagy 1500-n észlelni kellene, hogy elkezd húzni. A gép egy Volkswagen Bora 1.9 TDI, 110 ló, és AHF motorkód. Segítséget köszi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!