Az első három, és az utolsó Tompán. Gyanítom, hogy az elsők között lesz, amit eldózerolnak, amikor megkezdődik a vonalfelújítás. A negyedik és ötödik Pirtó. Itt nagyon szép, klasszikus példája látható a MÁV állomásépítészetnek. Látszik rajta, hogy nem használják, csak egy szolgálati lakás működik benne. De még könnyen felújítható lenne, bár mint állomás nemigen van funkciója már régóta. Egy állagmegóvást azért megérne.
Köszi, a faszbukkon nem vagyok fenn, és nem is tervezek regisztrálni.
Sino-e vagy a tesója, számomra ez nem bír túlságosan nagy jelentőséggel. Nagyon tetszik az a rusztikus megoldás, ahogyan betették a motorvonatba a paklikocsit, amúgy jól is van fotózva. Ha tehetem, akkor én is a körülöttem levő világ azon részeit igyekszem lencsevégre kapni, amiről tudom, hogy rövidesen el fog tűnni.
Máig sajnálom, hogy nem fotóztam pl. farmotoros Ikarust, amikor még természetes volt, bár akkor még elég kiskölök voltam. :-)
Ezek nagyon jó, hangulatos képek. Már egy ideje fontolgatom, hogy át kéne ugrani Szabadka környékére, és meg kellene örökíteni az utókornak. Jár még valahol?
Itt vannak azok a Motor+pótkocsik amelyek valósínűleg már soha nem támadnak fel. / Volt még kb 6-7 amit láttam de azokról nincs kép, mivel olyan szűk a hely, hogy nem kockáztattam .
Remélem marad nálatok, bár nehezen képzelem el hogy a zsírúj 711-es gépek bemondanák az unalmast, de az ördög soha nem alszik :).. Szerencsére akkor még forgalomban vannak a Macosa-k ( máramikor kitudnak gurulni ) :) A 812-199-el mi a helyzet? A tizennyolcadikáról meg lehet privátban kellene beszélnünk, mert akkor lehet átmennék bicajjal Szegedről :)
Nem tudom,hogy hova fog kerülni a 211-es.Ha minden jól megy akkor nálunk marad mint tartalék motorkocsi,arra az estre ha valamelyik 711-es bekrepál.Zomborba a 711-021-022 lett beigérve,sajnos nem kapták meg mert a politika beleszólt a dolgokba,és Beogradban tartalékban tartják.Legelőször úgy volt hogy 3 drb 711-es jön Szabadkára,utána ezt lefújták és csak kettőt kaptunk.A kormánypárt embere Ujvidék polgármestere és az ő kérésére utalták át a harmadik 711-est Zomborba,hogy a Szabadka-Gombos-Ujvidék vonalon dolgozzon.Ami a sinókat illeti a szabadkai 174-est Kikindának adtuk,és ha nincs nekik üzemképes kék 3xx-as sinójuk akkor a 174-essel csinálják a Kikinda-Szabadka fordát.E hó 18-án leszek megint felvigyázó,akkor majd megnézem a roncs sinókat...ha minden jól megy akkor lesz majd pár kép is róluk.
Nagyon szépek, úgynézki ismét átkell hogy kerekezzek hozzátok. :) Jól eldugták a sufniba. Fűtőház mögött gondolom ott vannak a roncsok is. Ha elkészül marad nálatok vagy elviszik tőletek? Zomborra megérkeztek már az orosz motorvonatok, hogy kiváltság a 3 macosa-t? Volt +1 712-es amit még csinálgattak abból mi lett? Üdv !