Sziasztok! Vásároltam egy 2001-es Nubirat, S az irányjelző hol villog, hol nem, általában beragad és folyamatosan világít. Tudna valaki segíteni, hol találom az irányjelző relét. A segítséget előre is köszönöm!
Sziasztok, tud-e valaki Nubira szedánra hátsó jobb oldali lámpabúrát? Sajnos sikerült nekitolatnom egy alacsony sorompónak. Kellene még egy bal oldali tükör, ha nem is komplett, akkor a műanyag burkolata. Ez egy régebbi dolog, nem tudom mi történt vele, mert már így vettem, de nagyon rondán gányolták össze. Köszönöm előre is, ha valaki tud segíteni.
az ac-dnek semmi baja!Az vagy jó,vagy nem.akkor be sem indul.
Nekem is nubirám van 98as.
Szóval üzem anyag!Hát igen ez széles skála.nekem is rángatott,..és még most is DE csak hidegen(ez majd hogynem normális ennél a szériánál)
Mióta S...L üzem anyagot teszek bele mintha elvágták volna a rángatást,igaz amint megvettem 2005
rögtön átvizsgáltam kicseréltem amit ilyenkor nem árt az összes kis vákum cső pipa (4mm)ki volt törve falsot kapott a motor.Ettől nem huz rendesen,nehezen veszi fel a fordulatot.
Ha ingadozik az alapjárat,az lamdaszonda probléma lesz,elöbb-utobb fog is sárga Check-dobni.
Gázzal más a kipufogó égéstermék összetétele azért nem csinálja,vagy állandoan jelez.
-Javaslom mielött bámi mást megbontanál nézd át az összes kis gumicsövet amivel csatlakozik 4mm
műanyagcső,a levegőszűrő gégecsövét(a bordánál ki szokott törni)a kartercsöveket is.
-Ja és vedd le az akkusarut számolj 10ig aztán tedd fel!VIGYÁZZ a közpoti zárra huzd le az abblakot,vagy vedd ki a kulcsot!ne hogy bezárjon!
Sziasztok! 2004-es 1,6 Nubirám van. Ma leszereltem az egr szelepet. Leemelésnél kiesett az alátét és nem tudom,hogyan kell visszatenni! dombodú résszel lefelé vagy felfelé? Netten kerestem képet róla és valami érdekeset találtam. Nincs domború vagy homorú oldala mert hogy mind két nyílás lyukas. Létezik ez? és ha így van az enyém miért nincs kilyukasztva? A képen láthatót alátéteket találtam. Ilyen az enyém is csak az nincs kilyukasztva!
Én átnézném a vákuumcsöveket, amik a hengerfej környékén vannak, lehet, hogy kirepedt valamelyik, és ott kap fals levegőt valahol pluszban a motor. Nekem vagy hármat megevett már az idő vasfoga ... 14 év nagy idő ...
Biztos, hogy angol? Németországban is forgalmazták lencsés fényszóróval a Nubira II-t. Csatlakozót hogyan oldottad meg? Az egyik fényszóró )a hazai szabványos) H4-es, a másik H7-es izzóval működik ...
Nubira II. tulaj vagyok. Napokban vettem a kocsihoz angol fényszórókat. Kérdésem hogy hogyan lehet át állítani, hogy a jó irányba világítson? Előre is köszi.
Nehezen elképzelhetőnek találom hogy ne legyen benne pollenszűrő. Az enyémben a motorháztető alatt van, rögtön a jobb oldali ablaktörlő alatt, egy műanyag fedél alatt, a szűrő kb a felénél összecsukódik, és úgy csúszik be a lyukba.
2002-es Nubirám van, és a szerelőm szerint nincs benne pollen szűrő gyárilag. Létezik ilyen? Meg lehet oldani, hogy legyen benne moderált mennyiségű pénzből?
Csatlakoznék az előttem szólóhoz! Én is ezt az autót nézegetem következőnek. 2004-es, 2005-ös évjárat körül gondolkozom. Jelenleg egy 1.4-es Renault Thalia-t hajtok, 2005 óta, bele vertem 200 000 Km-t. 40 000 Km-el vettem, tehát így 240 000 Km után semmi olaj fogyasztás, gyári futómű alkatrészek, most kellett egy végdobot cserélni. Szóval megbízható... :) Ha ezt, vagy csak hasonló megbízhatóságot és tartósságot várhatok a Nubirától, akkor már tökéletes :) Ma beszéltem egy taxissal, neki 1.8-as motorral szerelt , 8 éves autója van, alig (állítólag) 100 000 Km-el, természetesen használatan vette, egy éve.Ő nagyon elégedett vele. A fogyasztást nagyon precízen vezeti, legrosszab érték 12.5 liter volt télen, csak városban, és a legjobb 8 liter, nyáron, szintén városban. Azt mondta, hogy autópályán, 110-el 6 liter alatt volt.
Szóval ennyit tudtam meg eddig és olvastam a népítéleteket. Eltekintve egy két negatívumtól, pl az első izzó állandó kiégéstől, általában jókat írtak róla.
Én is megköszönnék egy két jó tanácsot vásárlás esetén, hogy mire érdemes figyelni és hogy milyen tipikus betegségei vannak a típusnak?
Gondolkozom egy 1.6-os Nubira II vásárlásán. Mit tudtok elmondani nekem az autóról? Motor milyen? Láncos, szíjas? Olajat mennyire eszi? EGR szelep bírja? Futóműalkatrészek, féltengelyek, szilentek, stb. mennyire gyorsan kopnak? Fékek elég jók? Mennyit eszik? Mennyire kényelmes? El lehet vele utazni vele 4 órát anélkül, hogy a lábad már feladná? Ülések oldaltartása jó? Mennyira hajlamos a beltér zörgésre? 180-190cm-es ember mögött el lehet férni hátul? Bármi egyébb ami esetleg eszetekbe jut, ami sűrűbben elromlik, amire figyelni érdemes vételnél.
Szerencsémre nem ment tönkre az AC, főleg, hogy húzós ára van. Feltöltöttük kannából benzinnel a tankot, és elég sokáig kellett indítózni, majd eléggé dadogósan is indult be. Olyan 10 másodperc után viszont simán járt. Onnan derült ki, hogy nem ürül ki teljesen a tank, hanem csak az AC nem tudja már felkapni belőle a benzint, hogya a kútnál csak 54 litert tudtunk beletankolni, holott csak 5 litert hoztunk kannában. 54+5 liter ugyebár csak 59 liter, és 63 litert ad meg a gyár tank-méretnek.
Kedves twk004 és PiZo! Bocs, hogy csak így megszólítalak Benneteket, de hetek óta rá-ránézek a fórumra és úgy látom, hogy nagyon vágjátok a Nubirákkal kapcsolatos dolgokat. Jelentem augusztus óta én is egy Nubira boldog tulajdonosa vagyok. A kocsi belül Daewoo, kívül Chevrolet, mármint ami a jelöléseket illeti. Egyébként 2003. szeptemberi és kombi. A probléma, amiben talán tudtok segíteni vagy tanácsot adni, a következő: Az itt többektől olvasottakkal ellentétben nekem nem magas, hanem nagyon alacsony a fordulatszám. A kocsi a következő tüneteket produkálja: Hidegindításkor semmi gond, pöccre indul, minden rendben. Menet közben is jól megy, húz rendesen, nem érzem, hogy ingadozna a fordulatszám. Hosszabb-rövidebb idő után (alapvetően mindegy) leállítom, majd amikor újra elindítom, egy szemvillanás alatt leesik a fordulatszám és lefullad az autó. Úgy lehet életben tartani, hogy egy ideig apró gázfröccsöket ad az ember, aztán egyszer csak meggyógyul, tartja az alapjárati fordulatot. Erős fékezésnél szintén produkál ilyesmit, ami mondjuk egy éles kanyarban nem túl előnyös. Feljebb kell állítani az alapjárati fordulatot? Vagy tönkrement az alapjárati motor? Egyéb gond? Ha tudtok hasonló esetről és annak megoldásáról, akkor légyszi osszátok meg velem! A kérés bármely másik fórumozó felé is áll. Üdv