A bejövő leveleknél meg a cégneve.hu -ra érkező cuccot az interware kapja el, valami csoportos email szolgáltatás keretében 5 percenként nyomja át a Ti szerveretekre...
Nem, bármilyen axelero-címre küldünk, relayind denied. :( lehet, hogy attól relaying, mert a lotus az interware-en keresztül küldi? Mármint: cégünkneve.hu -> interware.hu -> axelero.hu
Jo lenne pontosan latni a hibauzenetet. Altalaban vannak olyan szervezetek akik figyelik az open relay mail szervereket es blockoljak. ill lehet h az axelero is ezeknek az adatbazisat figyeli s dobja vissza a leveleidet. ilyenkor kb majdnem mindegy hogy relay-t hasznalsz vagy magad kuldod a leveleidet.
A teendo a kov. le kell tiltani az open relay-t . (probald ki most jo-e) s utana le kell venni magad a listarol . ez elvileg a hibauzenetbol kiderul hol .
Jelenleg a levelezésnek úgy illik mennie, hogy a szolgáltató a saját szerverét nevezi meg levélküldőnek, te rajta keresztül küldöd a leveleket. Ha így teszel, és valahova nem érkezik meg a levél, fel kell hívni a szolgáltatót.
Nem fresh install, már jópár hónapja használták, amikor én nem túl régen odakerültem. És állandó panasz volt, hogy a levelek jelentős része visszajön. A server log arról panaszkodott, hogy nem tudta elérni a távoli szervereket.
Akkor gondoltam egyet, és megadtam a lotusnak, hogy ne a saját mail szerverét használja közvetlenül, hanem küldje ki a szolgáltató (interware) mail szerverére... Azóta viszont az axelero folyamatosan visszadobja a leveleinket, azzal, hogy relaying denied.
Igaziból nem tudom, hogy ez azért van-e, mert open relaynek tartja a szerverünket, vagy pedig már azzal is megvalósul a relayezés, hogy a lotusos szerver a mail.interware.hu-n keresztül küldi ki a leveleket.
Mindenesetre a napokban találtam egy olyan beállítást, ahol tiltani lehet a belső hálózatn kívül lévőknek a levélküldést a szerverünkről... Azt be is állítottam, nem tudom, hogy lesz-e hatása, és mennyi idő alatt...
Köszi. Ha a Lotus saját SMTP-jét használom, akkor a kimenő levelek harmada visszajön, ha a szolgáltatónkét (interware), akkor főleg csak az axelero-címekre küldött levelek nem kézbesíthetők.
Szóval nyilván a Lotus szerverben van nyitva valami rés, ami miatt spammerlistára került a domainünk... Úgyhogy ez az a beállítás, amit a Lotus Administrator programban keresnék...
Lotus rendszerben levelezünk, és axelero címekre nem tudunk levelet küldeni - relaying denied. Mit kell beállítani a szerveren ahhoz, hogy ne nézzenek spammernek minket?