Az Africa Twin Klub Magyarország 2005. 05. 05-én alakult.
Egy baráti társaság, melynek célja - többek között - közös programok,
motoros túrázás (kül- és belföldön, úton és terepen), találkozók
szervezése.
Honlapunk: www.africatwin.hu
Idővel elromlik...ami most, hogy a legfiatalabb is közel 20 éves nem is nagy csoda. A kondik pusztulnak el, sajnos a belőlük kifolyó trutyi megmarja a NyÁK lapot, ami a kis hibából nagyot csinál. Érdemes kicseréltetni még akkor is, ha még jól működik.
A belső mellett sokszor a külső is felújitasra szorul, de ez sem probléma.
Ha menet közben visszaengedem a gázt, a fordulat nem esik vissza azonnal a beállított alapjáratra, csak 2000 körülire, és ezt tartja kb 15-20 másodpercig, majd beáll rendesen. Ja, és fordulaton minden gázelvételnél durrog a kipufogó. Hidegen, melegen indul, jól húz.
Karburátor kitisztítva, gyári értékre beállítva, szinkron beállítva, új tömítés szett van benne, szívócsonkok újak. Szivató bowdenek kipucolva. Benzinpumpa jól működik. Szelephézagok megfelelő értéken vannak.
Viszont amit észrevettem hogy karbik oldalán van 2 vákuumos szelep, amiből az egyik nem zár rendesen. Ha megszívom, az egyik minimálisan átereszt. /beszúrtam képet/ Úgy néztem, hogy az alapjárati furatba is beledolgozik...
Hol lehet ilyet beszerezni? Egyáltalán mit szabályoz ez? Lehet ettől a probléma?
Ja, kerestem de égen - földön nem lehet beszerezni jelenleg, meg 150-180€ körül van - volt az ára 1db-nak. Persze javítani nem lehet asszem. :-) Hondánál nem kérdeztem.
Ha valaki tudna segíteni, hozzászólni, esetleg volt már hasonló cipőben, kérem írjon...
Abutoby-hoz hasonlóan én is Africa Twin Adventure vásárlásán töröm a fejem. Mindenképpen 2018-2019-es változatot szeretnék, nem az újat.
Viszont elbizonytalanított, amit több külföldi fórumon (pl. advrider.com, africatwinforum.com, stb.) is olvastam: 1-2 éves motorok vázán megjelenő pontszerű rozsdafoltok, csúnya hegesztési varratok, üzemanyagpumpa-problémák, a tank belsejéből leválló apró hegesztési törmelékdarabok, leállás, teljesítményvesztés……
A beszámolók szerint csak az Adv. változatnál jelentkeztek ezek a gondok és ott sem mindegyiknél, mindenesetre nem egyedi problémáról van szó (belga, cseh, ausztrál, amerikai, kanadai, portugál beszámolókat olvastam). Van, ahol garanciában cserélték az üzemanyagpumpát, injektorfejeket és a tankot, van, ahol elhajtották a tulajdonost, hogy ez nem gond.
A kérdésem az lenne, hogy van-e itt valaki, akinek releváns tapasztalatai vannak a fenti problémák megjelenéséről hazai viszonylatban?