Az Africa Twin Klub Magyarország 2005. 05. 05-én alakult.
Egy baráti társaság, melynek célja - többek között - közös programok,
motoros túrázás (kül- és belföldön, úton és terepen), találkozók
szervezése.
Honlapunk: www.africatwin.hu
Megkérdezem, de ha nem lesz más akkor vennem kell újat.
Abban tudnál még tanácsot adni, hogy hogyan tűnhetett el a motorom idomjáról az Africa Twin felirat? A fényezése gyárinak tűnik, sérülése nem volt. Szeretném pótolni, hogy gyári kinézete legyen. Ilyen matricát lehet venni vagy gyártatni kell?
Idővel elromlik...ami most, hogy a legfiatalabb is közel 20 éves nem is nagy csoda. A kondik pusztulnak el, sajnos a belőlük kifolyó trutyi megmarja a NyÁK lapot, ami a kis hibából nagyot csinál. Érdemes kicseréltetni még akkor is, ha még jól működik.
A belső mellett sokszor a külső is felújitasra szorul, de ez sem probléma.
Ha menet közben visszaengedem a gázt, a fordulat nem esik vissza azonnal a beállított alapjáratra, csak 2000 körülire, és ezt tartja kb 15-20 másodpercig, majd beáll rendesen. Ja, és fordulaton minden gázelvételnél durrog a kipufogó. Hidegen, melegen indul, jól húz.
Karburátor kitisztítva, gyári értékre beállítva, szinkron beállítva, új tömítés szett van benne, szívócsonkok újak. Szivató bowdenek kipucolva. Benzinpumpa jól működik. Szelephézagok megfelelő értéken vannak.
Viszont amit észrevettem hogy karbik oldalán van 2 vákuumos szelep, amiből az egyik nem zár rendesen. Ha megszívom, az egyik minimálisan átereszt. /beszúrtam képet/ Úgy néztem, hogy az alapjárati furatba is beledolgozik...
Hol lehet ilyet beszerezni? Egyáltalán mit szabályoz ez? Lehet ettől a probléma?
Ja, kerestem de égen - földön nem lehet beszerezni jelenleg, meg 150-180€ körül van - volt az ára 1db-nak. Persze javítani nem lehet asszem. :-) Hondánál nem kérdeztem.
Ha valaki tudna segíteni, hozzászólni, esetleg volt már hasonló cipőben, kérem írjon...