Sziasztok!2010-es Clio 3-gyári TOM TOM gps -es Vettem bele egy Androidos média lejátszót de a csatlakozók sajnos nagyon nem passzolnak egymáshoz!Valaki épített mér be ilyet vagy tud valakit aki segíteni tud benne hogyan lehet megoldani? Köszönöm.
Clio 3 1.4 dinamik plusz 100 LE 2005 . 11. Ütközött az autó jobb olgala. Ütközés kapcsolo elvileg letiltja az üzemanyag szivattyút. Oldal legzsák is kinyilt. Inditásnál teker a motor de nem indul. Motor nem sérült. Ket ajtó igen. Hol találom ezt a kapcsolot. Motortérben nincs. Lehet, hogy a komputer tilt?
Gépre tettük és egy fokkal okosabbak lettünk. A követezők az aktív hibakódok.: - A légzsák rendszernél dobta a P0500 kódot " Jármű sebesség többutas információja, nem megfelelő sebesség magyarázattal.
- A másik az alsó lambdaszonda kör Zárlat +12V-nál, P0136-os kódnál
- Illetve a harmadik a Generátor töltési információ: P2502 kóddal.
Találkozott ezekkel valaki? Mi lehet a megoldása?
Másik programmal a generátort a következő kódokkal magyarázta: - DF102: Generátor betáp hozzáférés info; CAN összeköttetés hiba, busz hiba, létező
-DF093: Ásáramlásirányú oxigén szenzor, zárt áramkör a +12V-ra, szakadt.
Vettem egy Clio III-at (2010-es 1.2 75Le) nemrég és az alábbi hibajelenségeket produkálja.:
- Kb 10 perc járás után kivillan a STOP jel és az akksi töltés hiba piktogram az akkumulátor felülvizsgálata szöveggel. Gyújtás levétele, visszaadása után 10 percig megint semmi, utána megint jön a hibaüzenet.
A generátor tölt, a szíj kb új és ment is az autó egyben durván 400km-t ezzel a jelenséggel.
- A másik, hogy amint bemelegszik a motor akkor gázadásra torpan, gáz visszavétel után alapjárat alá visszaesik a fordulat (kb. 4-500-as fordulat ), megremeg és pár másodperc után visszaáll a normál 700 körüli fordulatra.
Találkozott már valaki ezekkel? Gépre még nem tettük az autót. Köszönöm előre is!
Nekem a nyárim 16"-os, egy nagyságrenddel jobban néz ki mint a 15-ös. Jó gumival (205/45 van fent) sokkal többet tud tapadásban mint amit az autó többi része kíván. Jóval nehezebb így a 16-os kerék mint a 15-ös ezért a komfort érezhetően rosszabb, a futóműben nálam viszonylag gyakran is kell ezt-azt cserélni. Ha utóbbiak nem zavarnak, akkor érdemes 16-osra váltani.
Típushiba a hármas Clionál az előtétellenállás letérdelése (heater blower resistor). Tartottam ugyanitt, az ellenállás cseréjét vízionáltam, de kiderült hogy az előtétellenállás csatlakozója szeret megolvadni és nem érintkezni. Hosszútávon biztos megoldás ennek a csatlakozónak a cseréje, rövid távon azzal kísérletezz hogy a vezetőoldal lábteréből benézel a műszerfal alá és látni fogsz a középkonzol felé irányulő kábelköteget és azon egy csatlakozót. Azt mozgasd meg, nyomd befelé, ettől valószínűleg be fog indulni a ventillátorod. Így néz ki a csatlakozó: https://imgs.inkfrog.com/pix/nice2pp/cnc-pr087_(5).jpg
Clio lll kombimat 150e km-ig márkaszerviz látta csak. Azóta csak egy 15e km-es olajcserét végeztettem rajta külsős szervizzel. Kérdésem: van-e valahol olyan link, ahol megtudhatom, hogy 180-200e km körül milyen alkatrész cseréje javasolt (vezérlése kívül)?
Lenne egy Renault Clio III-asom 1.5 dci 63kw 2005-ös évjárat.
A középső kipufogó dob ciripelő hangot ad, ha lefogom a hátsó dobot akkor elmúlik. Láttam több fajta van ezekből, a kérdésem az lenne, hogy ha a középső dobot sima csőre cserélem ki abból mi baj lehet?
Márkaszervízes gyári szerelőhöz hordom a Clioimat sok éve az én 1.2-es gépemre azt mondta,hogy ezen NINCS üzemanyagszűrő.Először azt hittem poénkodik,mert frankón 15 ezrenként nálam mindig olaj+összes szűrő csere,de azt mondta,hogy ne erőlködjek.A jobb első dobbetétes téma a dCi-nél van,az ismerős.:-)
Benzinszűrőt szeretnénk cserélni.Ezen a tipuson hol található pontosan? Boltos,és webshop is a hengereset hozza,ami a ketteshez kell.Alul csak egy szenes benzingőz visszavezető dobozt találtam.Nem jött abból benya,ugyhogy szűrő nem lehet.Jobb első dobbetét mögött meg csak az ablakmosó tartálya van.Ott sem leltük.