2014.09.21. - 439 001 (Ex.: A29 003) pályaszámú Dácsia halad pályafenntartó vonatával Rákosrendezőn. A videó érdekessége, hogy jármű másnap vontatás közben Bicskén kigyulladt.
Sziasztok! 2 kérdésem lenne. Az egyik, hogy a metrans követője (poloha) már egy ideje jelszós. Évente volt, hogy pár napra változtatták meg jelszavasra, aztán megint nyilvános volt. Valaki nem tud erről infót, hogy miért lett belépős? A másik, hogy a railgallery.ru oldalon található V-HÍD listából melyek azok a gépek, amelyek ténylegesen az övék? Van ott 2M62U és 2 olyan Kissulzer, amely már régen vissza lettek adva a románoknak.
amennyiben van itt érintett magánvasutas kolléga, azt az információt kaptam, hogy a négyes vonali magánvasutas sebességtúllépéseket hamarosan vizsgálni fogják.
különös tekintettel azokra, akik mikor ezzel szembesítik, röhögve azt válaszolja, hogy sebességkorlátozás csak a mávosokra vonatkozik.
Az érdekelne, hogy a ma ismert jellegzetes festésüket mikor kapták meg legelőszőr a TH és a Fox Sulzerei. Pályaszámtól függetlenül, mikor került fel bármelyikre is először a mai festés? Évszám elegendő. Azt láttam az itt megosztott képekről, hogy az MMV Sulzere már 2007-ben biztosan megkapta a ma is ismert dizájnt. Vagy korábban festették mint 2007?
Erősen laminát függő. A szlovák cargó mozdonyai Pozsonyban vagy Érsekújváron. A magánoké jó kérdés. Nagy valószínűséggel a zólyomi járműjavító gépeit mobil csapat tartja karban.
"valójában nem is lettek levizsgáztatva magyar pályaszámmal, csupán "kidekorálták" velük őket."
Nem is kellett levizsgáztatni őket, van nekik EU-s számuk, az kell. Nem dekorálták ki "magyar pályaszámmal", hanem a jogszabályi lehetőséggel élve az üzemben tartó a hatósági pályaszám mellett a saját jelzését is alkalmazza a mozdonyain.
Nem helytálló a gyanúd, azok a mozdonyok Németországban vannak leltárba véve, azért a német UIC pályaszám van az oldalukon. Ha megnézed a betűket is mellette, akkor meglátod, hogy D-DBH van rájuk írva. A 469-es pályaszám ezeknél a gépeknél (116/562-8/, 117/510-7/, 118/521-4/), csak a cégen belüli egyszerűbb megkülönböztetés miatt került fel rájuk.
Dehogynem tudja csak amikor még vasúton kívüli nick volt addig kritizálta a MÁV hasonló hozzáállását,amióta a V-HÍD vasútüzemi felelőse azóta meg titkolózás van.
A győri 469 116-tal és a kecskeméti 469 117-tel kapcsolatban felmerült bennem az a gyanú, hogy valójában nem is lettek levizsgáztatva magyar pályaszámmal, csupán "kidekorálták" velük őket. Évek teltek el, és még mindig nincs az oldalukon a teljes magyar UIC pályaszám, csak a régi német, de az még mindig...