Keresés

Részletes keresés

piroska.kis Creative Commons License 2008.03.12 0 0 15

... a városi közforgalmú közlekedés szinonimája Budapesten a zsúfoltság, a késés, a csatlakozásmulasztás, a kosz ...

 

Az 1-es villamos vezeti a sort ...

ebenezer Creative Commons License 2008.02.27 0 0 13

Azt is hozzátenném, hogy ezzel együtt a Fővárosi Tanács elnöke, nem önkormányzatok, hanem alá beosztottak főnöke volt, dirigálási joggal.

Demszky kirúghatatlan választott polgármesterek névleges vezetője pusztán.

Még a fővárosi közgyűlésnek sem parancsolója.

No ehhez képest kéne a felelősségét is értékelni.

 

Előzmény: AmBesten (5)
piroska.kis Creative Commons License 2008.02.27 0 0 12
RIKA424 Creative Commons License 2006.09.24 0 0 11
Szépvölgyi, 3-4 év alatt vett annyi új autóbuszt a fővárosnak, mint Demszky 16 év alatt.
lendületlenül Creative Commons License 2006.09.16 0 0 10

Neki még nem kellett metróépítéssel kampányolnia!

Viszont átadott néhány szakaszt...-))))

 

Előzmény: Törölt nick (9)
RIKA424 Creative Commons License 2006.04.18 0 0 8
RIKA424 Creative Commons License 2006.03.15 0 0 7

Az új villamos is kibír 50 évet, mint a régiek ?

 

A most selejtezendő UV-ket 1956-tól vásárolták.

az első  pár nap múlva lessz 50 éves.

 

A kőrúti csuklósok 1967-től jöttek, tehát már 39 évesek.

 

A Tátrák 1980-tól, 26 évvel ezelőtt érkeztek.

 

A németektől használtan vett hannoveriek, 1974-77-ek, tehát 30 évesek.

 

Mennyit fog bírni a Combinó ?

 

RIKA424 Creative Commons License 2005.12.21 0 0 6

Húszmilliárd pluszt kap a BKV

 

A központi költségvetés ugyanis 2006-ban összesen 50 milliárd forintot ad a BKV működésére, 20 milliárd forinttal többet, mint amennyire előzetesen számíthatott a vállalat. A BKV ugyanis 32 milliárdot kap tömegközlekedési normatíva címén, 18 milliárdot fogyasztói árkiegészítésként (ez a nyugdíjas és a tanulóbérletek állami támogatását jelenti). Ez összesen ötvenmilliárd forint, amihez még további 10-12 milliárdos fővárosi támogatás járul, részben működtetésre, részben pedig fejlesztésekre,

***********

A BKV-t ugyanis úgy támogatja az állami költségvetés az összes adófizető pénzéből, hogy nem általában növelték meg a tömegközlekedési normatívát az egész országra vonatkozóan, hanem csak a BKV esetére emeltek be egy 2,7-szeres szorzót ezekbe a normatívákba, és így jött ki a fővárosi tömegközlekedés 12+20 milliárdos támogatása.

AmBesten Creative Commons License 2005.12.19 0 0 5
Ez egy jó cikk, egyetértek vele.

Annyival egészíteném ki, hogy a Kádár-korszakban természetesen nem a fővárosi tanács elnökei döntöttek a fejlesztésekről, ez ügyben az első titkárnak volt nagyobb a lobbiereje.

A fővárosi tömegközlekedésfejlesztő lobbi sikeresen felhasználta Kádár János két közismert mondását is: "Akié Budapest, azé az ország" és "én a gyalogosok pártján állok".

Előzmény: RIKA424 (-)
RIKA424 Creative Commons License 2005.12.19 0 0 4

Antall, Boros, Horn, Orbán, Medgyesi, Gyurcsány tehet róla.......:-)))

Ja meg a sarki fűszeres is sáros az ügyben.

Előzmény: Törölt nick (3)
mibi Creative Commons License 2005.12.19 0 0 2
Basszus!!!
Előzmény: MGperY (0)
mibi Creative Commons License 2005.12.19 0 0 1
0
Előzmény: RIKA424 (-)
MGperY Creative Commons License 2005.12.19 0 0 0
0rbán
Előzmény: RIKA424 (-)
RIKA424 Creative Commons License 2005.12.19 0 0 topiknyitó

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!