anyum corsaD jében kivettem a pótkereket és szomorúan tapasztaltam, hogy áll a víz a csomagtartóban a pótkeréktartálynál. valaki esetleg tudna segíteni, hogy, hogy kerülhetett oda a víz? nincs nyitható tetőablakom,szóval így elsőre fogalmam sincs...
9 éves Opel D Corsa 1,4 és kocsimnál menet közben kigyullad a sárga jel kocsi villáskulccsal. Ez a reggeli induláskor párszor megismétlődik majd újraindításkor elalszik. Késöbb bemelegedve nem jelentkezik. Általában gázadáskor vàltás során jön elő.
Ami még nem igazán érthető ez csak hűvösebb időszakban jelentkezik, meleg időben nem.
Elég egyedi "problémám" van. 2010. évjáratú "D" corsám (1.4 benzines) így lassan 12 évesen elékezett a 30 (harminc) ezredik futott km-hez... Abban kérnék segítséget, hogy miket kell megcsináltatni a 30ezres szerviznél?
2,5 éve vettem 6800km-el egy ismerős bácsitól, sokat állt ezért akkor cserélve lettek: Olaj, szűrők, hűtőközeg, fékfolyadék. Az olaj és a szűrők azóta 2× lettek cserélve kb 10ezrenként, most újra esedékes lesz és a fékbetétek és tárcsák is elöl hamarosan cserére szorulnak. Az érdekelne mit kell ezeken kívül nézni/cserélni 30ezernél?
Ez kimaradt: ha lefullad a motor, nincs az a tipikus dízel érzés mikor nekimennél vele egy falnak, vagy ki akar ugrani a motor a helyéről, hanem csak finoman lefullad.Más jelenséget nem tapasztalok.
Sziasztok! Segítségre, tanácsra lenne szükségem. 2007-es 1.3 cdti D corsám van, ami 0 km-től van nálam, évente szervizelve (márkaszervizben, és úgy, hogy ott vagyok vele mikor csinálják, szűrőcsere, dobozos olaj, stb.)
2019-ben hibakód kivillant, kiolvassák,áll izzítógyertya, kicserélik (márkaszervizben), ez volt kb 60.000 km-nél. Téli időszak 1-2 napi használat után, hidegen sietni kellett, ment mint az ördög stb, utána pár km múlva terhelés nélküli gurulás, gázadás nélkül üresben kb, nagy durranás, mintha durrdefekt lett volna, megálltam semmi nyom sehol.
Utána érezhetően nem húzott már úgy, mint korábban. Vissza márkaszervizbe ahol azt mondták turbó..., volt benne 60e km, de azt mondták tuti az,üresben megtaposták hátha történik valami, túráztatták, dadogott egyet a motor, de azon kívül semmi.
Elvittem másik szerelőhöz is, az sem talált semmit, nézegeti a turbót, de szerinte az csak minimálisan "lötyög" nem gáz,mivel mellette sípolt rendesen.
Probléma nem lett megoldva, vegyük le a turbót küldjük el.Márkaszervizbe covid után visszavittem,gyári felújított turbót kapott, de első méter után éreztem, ez nem olyan mint korábban. Megy, de a nagy "ülésprés" és megugrás elmarad. Vissza márkaszervizbe, megnézték, bemérték a turbót, nem találnak semmit. Járjak vele, ez volt a mondás, változás semmi, EGR csere, semmi, katalizátor tisztítás, patyolat tiszta volt dízelekhez képest, kipufogón átlátni, hátsó dobról a külső burkolat rohadt, így kicseréltettem.
Hibakódot nem ír ki, de továbbra sem ugrik meg, úgy mint régen, de napi használatban van a turbó csere óta. Turbó nyomás van, OMW vagy csak Shell kútnál tankolok csak, munkába járós autó, napi 16-16 km 80-100 as tempóval. 100 km/h-nál hangosodik és ennél a sebességnél 2100-as a fordulatszám.(taposni kell, hogy haladjon.)(85 000 van most benne.)
Emelkedőn ha megyek vele, hallani gázadáskor némi levegő áramlós hangot, de áll. a csöveknek semmi baja, kifújás nyom sehol, ahogy felengedem a gáz levegő áramlós hang sincs.
Korábbi átlagfogyasztás 4,5 l volt, ez most 4,88 l körül van.
Ha esetleg van valakinek ötlete, vagy tanácsa mi lehet a baja szívesen fogadnám.
Váltófelújításhoz keresek hozzáértő céget, helyileg elsősorban Fejér és Veszprém megyében, esetleg Komárom-Esztergom/Győr-M-S, vagy Budapest és környéke.
A kiszerelést meg tudjuk oldani, futárral is el tudom küldeni.
Valaki meg tudná mondani, hogy mit jelent (mit mutat) a legfelső szám és a felette lévő kis "pálcika"? Saját leírása nem ír róla. A szám egyre többet mutat és lehet nullázni is. Vagy lehet, hogy pixel hibás?
Sziasztok! 2009es Corsammal baleseteztem, a szerelő mondta, hpgy keresgéljek bal eslő csonkállványt, mert újan nagyon borsos az ára. Neten 10-15 ezer Ft magasságában vannak fent, ez reális ár? Nagyon laikus vagyok autók terén, úgyhogy bármilyen segítséget szívesen fogadok.
Sziasztok ! Van egy 2007 1.3 cdi z13dth 90 lóerős corsam . Bevizsgáltaztán a folyamatos lerakódás végett . Szivosor és egr szelep tisztitast javasoltak . Csak érdeklődni szeretnek mennyire jo megoldás a tisztítás ? Mennyire tartós megoldás ?Vagy jobban jár az ember ha kicserélteti az ember az alkatrészeket .Persze ez azért jobban megdobja az arat . Koszonom a választ előre is .
Sziasztok! Első kérdésem, hogy a képen látható szelepfedélben (Z14XEP) van membrán vagy valami visszacsapószelep ami tönkre mehet? A vékonyabb és vastagabb cső helyén tudnom kell szívni és fújni a levegőt vagy valamelyik irányba blokkolva van az áramlás?
Ha lehúzom a vékonyabb csövet (sárga nyíl MELLETTI), aminek a másik vége a szívócsonkba van bekötve semmit nem érezni (nincs vákuum). Gondolom el van tömődve, de nem bírom lehúzni a cső másik végét lentről, van valami trükkje? És ha egyszer sikerül is lerángatnom, mekkora furat lehet ott, hogy tudom kipucolni majd? Előre is köszönök minden hasznos hozzászólást.
Sziasztok tud valaki eladó dolgokat ezekből? Érdeklődnék opel corsa d hez 1.3 dth motor kód 2007 os.Klimakompresszor van e és központi ütközésérzékelő?Váltó kulissza (6 sebességes)
Nekem is hasonló problémám van, nem indul a ventilátor. Egyébként hol talalható a hőgomba? Én azt fogom első körben kicserélni, a termosztátot már cseréltem be volt tapadva,folyamatosan forrt a víz.
Rossz az EGR szelep az asszony kocsijában...Hol kattan, hol nem (direkt 12V-ra). Viszont, ha lehúzom a kábelt, nem történik semmi. Nincs hibakód, nincs hibajelző a műszerfalon. Ez fura.... (Nekem az öreg Hondámban ha lehúzom, rögtön bejelez, hogy gond van.)
Ez így természetes? Nem lehet, hogy ECU-ban letiltották vagy ilyesmi?
A torque app nem jelez semmit vissza az EGR-ből, 0%, nincs min. max. érték.
Nem akarok addig venni újat és nem akarom vakítani se.
Látom, hogy nagyon régi topic, de hátha sikerült azóta sikerrel járnod és szívesen megosztanád velem. 1,3 corsa D 2010-es ugyanezt csinálja nekem... hibakód nincs, senki semmit nem talál rajta... :(
Sziasztok, egy kis segítséget kérnék. A fényképen a műszerfal visszajelzése mit jelent? A 184,2 km az megtett km- em. De a felette levő I ill az alatta mit jelent?
Sziasztok, azzal a problémaval szembesültem hogy hátramenetből kiveszem a sebváltót, nem jön vissza a hatramenet kapcsoló gomb, vagy csak nagyon lassan. Gyengült a rugó talán a sebváltógombban? Köszi a segitséget
Egyszerűen sehol sem kapok választ, nem hiszem el, hogy nem tud rájönni senki, mi lehet a hiba, tudnátok segíteni??
Szóval hideg indításkor, induláskor az alapjárat ugrál, nagyon alacsonyan pörög, majd néha le is áll. Utána ha kitolattam és gázt adok, kb 20 másodpercig az autó gázadásra nem reagál, gyakorlatilag nem megy az autó, hiába nyomom agázt és fura, pöfögő hang jön a motorból. Majd eltelik 20 másodperc kb és mintha mi sem történt volna, rendesen megy tovább utána már. Mi okozza ezt? Még annyi, hogy néha csak másodjára indul be az autó. Gyertyát cseréltek, alapjárati motort kipucolták, de nem javult. És csak induláskor van ez. Hibajelző lámpa nem villan fel.
Most lettem Opel Corsa D 1.7 DtCi tulajdonos (2009 opc) .
Olyan kerdesem lenne,hogy a rendszamtabla vilagitas izzo cserenel ledes izzot tettem bele es az vele a problemam hogy gyujtas nelkul is halvanyan pislákol. Normal izzonal jol mukodik. Mi lehetne a megoldas.?! Elore is koszi a valaszokat. :)
Most nem rég vásároltam egy Opel corsa D 2009 -es 1.2 az érdekelne hogy hol található a benzin üzemanyagszúró. Youtubon próbáltam de sajnos nem találtam csak a dizelhez.