Keresés

Részletes keresés

csokidarabka1 Creative Commons License 2013.08.13 0 0 1347

Szia Niki,

ne haragudj, valamiért nem működik a régi nickem, nem tudtam neked válaszolni időben.

Nincs szórakozási lehetőség a közelben, mert sötétedés után nem angyon van lehetőséged mozogni a városok irányába, maximum taxival, de nem ajánlatos turistáskodni sötétedés után... Lehet, de én nem ajánlanám, még nappal is megbámulnak. :)

Szerintem a zavargások miatt ilyen hotelkörnyezetben nem kell félni, de én kihagynámmost a fakultatívokat.

A szállodában esténként főlega  gyerekeknek szóló dolgok dominálnak, nekünk azért ez egy idő után uncsi volt, így gyermektelenül. Persze el lehet hallgatni a zenét, ilyesmi, de ne számítsatok sóműsorokra :) Egyik este volt egy orosz táncsó, az okés volt, de ennyi.

Szerencsére megúsztuk a gyomorbajokat, pedig mindketten érzékeny gyomrúak vagyunk.

Én minden nap ittam és a párommal is itattama  Normaflore-t és nem ittunk jéggel semmit. Palackos vizet ittuk,meg a szállodai bár dolgokat, de szigorúan jég nélkül. Fogat is csak palackos vízzel mostunk.

temélem még olvasod időben, bocs a késői válaszért.

Üdv,

Cs.

Előzmény: Niki.P. (1346)
Niki.P. Creative Commons License 2013.07.29 0 0 1346

Szia csokidarabka !:)

Szia Csokidarabka!:)

Mi augusztus 9.-én utazunk az El Mouradi Skanes-be a párommal. Hallottuk, hogy múlt hétvége óta nagy zavargások vannak Tunéziában, szerinted ezt a részt is érinteni fogja ez az állapot? Gondoltunk rá, hogy fakultatív programként városnézésre, és állatkertbe is szívesen elmennénk, de őszintén szólva kezdünk félni a szállodán kívüli dolgoktól. A közelben van valami szórakozási lehetőség? Milyen programok voltak esténként a szállodában? Gyomorrontással egyikőtök sem küszködött??

Válaszod előre is köszönöm :)

Üdv: Niki

Előzmény: csokidarabka (1345)
csokidarabka Creative Commons License 2013.07.25 0 0 1345

Sziasztok,

Mi egy hetet töltöttünk az El Mouradi Skanes Beach-ben, tegnap érkeztünk haza. Nagyon jól éreztük magunkat. Bár nem vagyunk nagy panaszgépek, pár dolgot leírok, hátha jól jön majd valakinek a friss információ.

A szálloda szerintem is megfelel az arab 4 csillagnak bőven, nem véletlen, hogy az utazási iroda és a helyi idegenvezetők is többször említették, hogy a hasonló árkategóriába eső tunéziai hotelek általában messze nem ütik meg ezt a színvonalat.

A közös helyiségekben általában véve elfogadható a tisztaság.(Bár, medence bár, közös WC-k.) Természetesen nem lehet a padlóról enni, de vállalható. A szobánkba is minden nap jöttek a takaírtónők, törölközőt cseréletek, felmostak, beágyaztak. Az ágyon ahgyott apróért cserébe még viragot is hagytak az ágyon. Kedvesek, mosolygósak.

A szállodához tartozik két nagyobb medence. Az egyik a szálló és a part közt egy nagy bár mellett van, forgalamas, hangosabb, itt van minden animator program is. Van benne mély, közepes és gyermekmedence rész is, nagyon kellemes. A másik medence a szálloda mögött a szárazföld felé eső részen van, kb 500 m sétára, a szálló új részénél. Ez csendesebb, itt is van gyermekmedence, ha pihenni vágytok, ez kellemes,és itt is van bár. A medencéket is fertőtlenítik naponta, annak tisztaságával sem volt probléma.

A tengerparton az ingyenágyas, ingyennapernyős szakaszon is takarítanak rendesen, összeszedik a szemetet stb. (Lehet kérni pár dínárért matracokat az ágyakra, és a vízbe vihető matracokat is. Emellett kaució ellenében strandtörölközőt is adnak a recepción.Ezt naponta kimossák.)

A parton lévő napágyas, napernyős részre érdemes reggel korán kimenni és egy-egy törölközővel helyet fogallani,mert mindig tele van. Bár a medencéknél is azt láttam, hogy reggel már az emberek befoglalnak maguknak egy helyet.

A tenger valóban felháborítóan koszos, tele van fűvel és törmelékkel, amit simán össze lehetne szedni legalább napi egyszer és ez bizony segítene a gusztustalan látványon. Ezzel kapcsolatban nem eroltetik meg magukat. Tavábbá, aki a tenger szerelmese,vagy úszóbajnok, az szerintem ne válassza ezt a szállodát, mert a hozzá tartozó partszakasz pici és az is le van szűkítve hálóval, bójákkal, szóval nagyon kicsi az a terület ahol lehet a tengerben lubickolni. Gyerekekkel ez ideális mert tényleg nem mély a víz, és nagyon meleg is már délutánra. Nagy hűsölésre ne számítsatok, hamar nagyon felmelegszik az a kis tengervíz. Nekem ez nem probléma, mert én kifejezettten a langyosabb vizet kedvelem, és nem bánom, ha nem úszhatok, a medencék mély részében simán leúszahtó pár hossz,ha az ember arra vágyik. De ha valaki a tengerben hűsölős úszásra vágyik, akkor ezt itt nem kapja meg.

Korábban írtak sokan a medúzákról, hogy sok van. Ez is igaz, én is láttam egyet-egyet, de én  félelmemben én állandóan azt néztem, nagyon óvatosan mentem be a vízbe és egy sem csípett meg.

A szállodának van egy régi szárnya, ez az amelyik a zajos medence és a part és az étteremhez közel van. Itt a bútorok fémből vannak, kissé már kopottas a szoba, de nekünk nagyon tetszett. A 120-asban laktunk, ami mindenhez nagyon közel volt. Hangulatos, volt erkélyünk, ami csendes kertre nézett, és mindent 20 lépéssel elértünk. Valóban voltak kiesett csavarok, és a légkondi is csöpögött, a víznyomás fura hangokat adott ki, de semmi extra panaszunk a szobára egyébként nem volt. Valószínűelg ezek az új szárnyban való szobakéréssel elkerülhetőek.

A szálloda új szárnya állítólag sookal szebb szobákból áll. Ezek a szobák a csendes medence mellett vannak. Szerintem az újabb bútor nem ér annyit, hogy mindenért sétálni keljen azt a pár száz métert, de nyilván mindenki eldönti, hogy mi a fotosabb neki.

Sokan írták korábban, hogy a szobakérésnél fizettek és jó/job szobát kaptak. Mi nem adtunk egy forintot sem, és mikor megérkeztünk, megmutatták a szobát és mondta a csomagos fiú, hogy ah nem tetszik, szóljunk, adnak másikat. Szerintem fizetés nélkül is bőven lehet jobb szobáért reklamálni, én ezért külön nem fizetnék első körben.

Az all inclusive ellátás szerintem kifejezetten színvonalas volt arab viszonylatban.Az én korábbi élményeimmel összehasonlítva, bár nem avgyok világutazó, de jártam már pár helyen, és teljesen jó volt.

A belső bár, ahol légkondival hűsölnek sokan, ott vannak játékok tiniknek (gépek) meg kénylemes kék fotelek. Itt lehet alkoholt is inni. Helyi italok vannak, sokszor sor van, és nem egy mosolygós pincérre kell számítani, hanem egy mufurc arab úrra, bár gondolom, ha az ember borravalót ad, kedvesebbek. Mie nem adtunk.

A külső bár a zajos medence mellett van( itt van a kávé és a snackek is). Itt is van alkohol. Ha borravalót osztogatsz, akkor ki is hozzák neked az italt, nem kell érte pl este sorban állni.

A reggeli/ebéd/vacsora az a zárt terű étteremben van, ahol szerintem vagy nincs légkondi vagy nem elég, de délben és vacsorakor nagy meleg van. Az étteremben mindig nagy a pörgés, néha nehéz asztalt találni. Mi főszezonban voltunk, gondolom ilyenkor ez a normális. Némi borravalóért cserébe a pincérek asztalt szereznek neked, meg odahozzák az italokat, mi inkább magunknak intézük a dolgokat. Nagyon szeretik a borravalót, kedvesek nagyon, ha az ember ad 1-2 dínárt.

Az ételekről: mindig lehet találni valamit, ami finom. Nem túlságosan változatos, de rengeteg féle kaja van mindig, szóval szerintem kielégítő.  Egyszer rák is volt és halat is ettünk többször is. Mindig van többféle zöldség, gyümölcs, és húsok is. A sültkrumplijuk nagyon finom, a kenyerek minig frissek, a péksütik kiválóak és a süteményeik mind kifejezetten jók voltak. Felvágott választék viszont egyáltalán nem volt, ez nekem nagyon hiányzott.

Az animátorok nagyon kitesznek magukért, csaádosoknak,kis gyerekkel csak  javasolni tudom a helyet. A medencében erobik, torna, vizilabda, egész nap játékok, este tánc és tényleg mindne van, a picik láthatóan imádják ezt, és van magyar animátoruk.

Az időjárással nekünk szerintem nagy szerencsénk volt, mert bár főszezonban utaztunk, július közepén, kellemes meleg volt, néha kis széllel, sok napsütéssel, de nem voltak ezer fokok, sőt, estére kifejezetten kellemesre hűlt az idő a kint üldögéléshez.

Fakultatív programon mi csak a  Tunis/Karthago/ Sidi Bu Saidoson voltunk. Az idegenvezető, Enikő, bár aranyos, kedves volt, sok baromságot összehordott, nekem nem tűnt tájékozottnak, sem pedig értelemesnek, bár valóban 10 éve ott él. Hajnal 6-kor indultunk a szállóból és legalább 1-1, 5 óra volt mire a hotelekből összeszedtük a kirándulókat, ez nagyon idegörlő és hosszadalmas.

Feleslegesen sok időt töltöttünk a napon a romoknál, és nagyon kevés időt Tunisban, ahol pedig bőven let volna mit nézni. Még egyszer nem fizetnék be rá, szerintem érdemesebb saját magunk körbenézni, ha beszélünk franaciául vagy angolul.

Összességében mi jól éreztük magunkat, az árát a szálloda nagyon megéri, természetesen mindenhez vegyük hozzá, hogy ez arab viszonlatban igaz.

Nagyon szívesen válaszolok kérdésekre, ha valakit valami érdekel.

Di_ti68 Creative Commons License 2011.10.04 0 0 1344

Sziasztok!

Mi augusztus 30-szept 6-ig voltunk az El Mouradi Skanes Beach Hotelben. Azért választottuk ezt a szállodát mert magyar nyelvű animációval és gyermek megörzéssel, hírdették. Ehhez képest magyarul csak annyit tudtak, hogy szervusz-vizibusz és az a lány, aki elvileg a gyerekekkel foglalkozott volna, éppen szabadságon volt. 3 fiatal srác volt az animátor, szerveztek minden féle sport versenyeket, volt vizi aerobic, este gyerek disco meg felnőtt program is, de csak idegen nyelven.

Nem véletlen hogy már nem Dino clubbos, mert a gyerek klub egy lepusztult bungalo egy pár tönkrement játékkal, és egy hinta+csúszda.

A tengerpart a reggeli rendszeres "halászás" ellenére koszos és szemetes volt. A tengerpart sekély részén építési törmelék vegyült a homokba, amiben vizszintes feketet csíkokban rakodott le az a szennyeződés, ami a szálloda partjától nem messze mind két oldalon a tengerbe futó szenyvízcsőből sordodott vissza a partra. Rögtön az első napi fürdésnél megcsíptek minket a medúzák is. Mindenez után nem volt már sem kedvünk, sem gusztusunk a tengerben fürdeni. A vízből azonban különleges kilátás nyílt a parton nem messze félbehagyott épitkezésre és a két hatalmas piros-fehér csíkos gyárkéményre?! Monastirban egyénként a part is jobb volt, a víz pedig tiszta, de sajnos ez csak szombaton tapasztalhattuk meg...

A medúza csípésről egyébként az idegenvezetőnk világosított fel minket, úgy tünt nem lepi meg a dolog?! Szerencsére a kisfiam miatt volt nálam Fenistil és attól el múltak a csípések.

A szálloda egyébként megfelelt az arab 4csillagosnak, a kaja bár sokféle volt, hamar unalmassá vált. Viszont a takarítás és a mosogatás itthoni mércével még 2csillagot sem kapott volna. A szálloda, még az étterem is tele votl léggyel, a központi medence mellett pedig kimondottan beteg kinézetű macsakák voltak bentlakók. Mivel foltokban hullott a szőrük és tényleg nagyon gázul néztek ki, nem mentünk a közelükbe, de ennek ellenére, sikerült haza hoznom egy Microsporia nevű bőrgombát, amit csak macskák terjesztenek. A bőrgyógyász szerint nem is kell hozzájuk érni, mert elég ha a hámló bőrükkel hozzá dörgölőznek a kerti bútorokhoz, vagy a parti homokba hemperegnek/piszkítanak. Hát én most egy hónapig szedhetek egy 6ezer forintos gombaölö gyógyszert, amitől még rosszul is vagyok!

Mindezt megírtam a Taurus Reisennek, de válaszukban csak arra tértek ki, hogy a meduzál vonulásáról és a hínárról nem tehetnek. Ezért ma felhívtam őket, és rákétdeztem, hogy a többivel mi van (a prospektusban meghírdetett magyar animáció és gyerek megörzés, higiéniás problémák) erre visszahívást igértek, ami persze még nem történt meg.

Nem vagyok egy reklamálós fajta, nincsenek illuzióim, nem hiszem hogy elismernék a hibájukat és bármilyen módon megpróbálnának kárpótolni minket, de mivel 7év után most voltunk először nyaralni, a pénztárcánkhoz mértem nem kevés pénzért, elvártam volna, hogy azt a szolgáltatást kapjam, amiért fizettem...

Ha lesz valami fejlemény, majd megírom.

Üdv,

Di_ti

mcskati Creative Commons License 2011.08.08 0 0 1343

Sziasztok ! Mi jun.22-29-ig voltunk a Skanesben.Enikő az idegen vezető aranyos segítőkész. Sajnos olyan szobát kaptunk amin nem vot ABLAK!!,így éjjel már szobát cseréltünk 10 euro ellenében.Gyerekes család is cserélt ugyan akkor,ők nem adtak pénzt és ők is jobb szobát kaptak.

Az ellátás nekünk megfelelö volt bár már kb hétfő körül kezdtek ismétlődni a kaják.

A bazárban elég erőszakosak voltak de kezelhető a dolog.

A tengerben elég sok a tengeri fű,pláne az elején de szinte melegebb volt mint a medence vize.

Fakultatívon mi tevegelni voltunk és a szafarin(az állatkert felejtős de a delfin show aranyos),hallottuk hogy a tunéziai est is jó volt.

Hazafelé a gép késett kb 1 órát de különben minden rendben volt.

Hát kb ennyi de ha valakinek kérdése van nagyon szivesen válaszolok.

cs.gizi21 Creative Commons License 2011.08.01 0 0 1342

Mostanában senki nem utazik ebbe a magyar gyermekes családok álttal kevelt  szállodába, hogy nics új élménybeszámoló?

Igaz már nem Dinó klubos.

Gizus

Emőke1 Creative Commons License 2010.06.21 0 0 1340
Köszi Kata, így igaz,ahogy mondod:))) Szerintem jól fogjuk érezni magunkat, tudod engem nem zavarnak a szlávok, mert értek a nyelvükön:)) A németek annál inkább.
Vigyázz magadra, és mégegyzser köszi:)
Előzmény: Törölt nick (1339)
Emőke1 Creative Commons License 2010.06.21 0 0 1338
Kedves Vlacsi,
Nagyon köszönjük, jól fogjuk magunkat érezni,:))
Előzmény: kvalcsi (1337)
kvalcsi Creative Commons License 2010.06.21 0 0 1337

Drága Emőke!

Nagyon kellemes nyaralást, szép időt és sok-sok jó élményt kívánok Nektek. Remélem minden tökéletes lesz és megelégedve jöttök majd haza.

Üdv.: Valcsi

Előzmény: Emőke1 (1332)
kvalcsi Creative Commons License 2010.06.21 0 0 1336

Szia Laca!

Bocs, de mivel ebbe a topicba írtál azt hittem, hogy a Skanes beach hotelben romlott ennyire le a színvonal. Azért is írtam, mert nekünk tényleg szuper jó volt tavaly minden és idén csak azért nem ezt a hotelt választottuk, mert óriási kedvezményt adott a Taurus Reisen februárban az 5*-os El Mouradi Palm Marina hotelre, ahol ultra all inclusíve ellátás van. Gondoltuk a párommal, hogy ezt ki kell használni, mert ki tudja lesz-e lehetőségünk ilyen színvonalra máskor. Én csak az El Mouradi vagy a Marhaba szállodalánchoz tartozó hoteleket szeretem, mert azokra a legkevesebb a panasz.

Sajnálom, hogy Ti úgy megjártátok.

Igazad van az indulási időpontokkal, mert tényleg csak 6 nap a 8 nap/7 éjszakás turnus, de sajnos ezen nem tudunk változtatni. Engem is bosszant kicsit, hogy a mi gépünk reggel indul majd augusztus 25-én 7.40-kor, de visszafelé viszont hajnali 3.20-kor jön szeptember 01-én. Ez ugye annyit jelent, hogy kb. éjfélkor jön majd értünk a transzferbusz, tehát le sem tudunk feküdni aludni az utolsó elötti napon és így nincs is meg a hét éjszaka csak 6. Éppen ezért nem is voltam nagyon régen ilyen rövid nyaraláson, de most ebben az évben kétszer megyünk és csak ennyi fért a keretbe.

Kívánom, hogy sikerüljön valamit elérnetek, de sajnos nem sok reményt fűzök hozzá.

Előzmény: desplaca (1333)
Emőke1 Creative Commons License 2010.06.21 0 0 1335
Szia Laca,
Köszönöm szépen, ma megbeszéltem tunterm topikárssal a tunéziai élmények topikból a Karthago-Tunisz fakultatívot, picit drágább a Bestnél, de sokkal több mindent megmutat, alaposabban,és nem egy loholás az egész nap. Igaz Sidi Bou Said kimarad, de az zavar a legkevésbé.
Előzmény: desplaca (1334)
desplaca Creative Commons License 2010.06.21 0 0 1334
Szia Emőke!

Jó utazást!és Tiszta szivemből kívánom nektek hogy érezzétek jól magatokat,és ne tapasztaljátok meg azokat a kellemetlenségeket amiket mi!!!

Üdv...Laca
Előzmény: Emőke1 (1332)
desplaca Creative Commons License 2010.06.21 0 0 1333
Szia!

Az általad írt szállodában biztosan minden rendben volt és el is hiszem hogy remek háziasszony vagy de a Ruspinában sajnos nem voltak rendben az általam írt problémák.
Ezt akár fényképekkel is alá tudom támasztani.
A felvágott nálunk is csak 1 féle volt.
A kajánál és az italoknál viszont tényleg állandó volt a sorban állás,hol kaja nem volt,hol tányér,hol pedig evőeszköz vagy pohár hiányzott az étkezéshez.
Persze lehet,sőőt bízom is benne hogy főszezonban jobban oda figyelnek az ilyenekre!
De ha elöszezonban ahol elméletileg kevesebb a vendég ilyen problémák merülnek fel akkor mi lesz ha teltházzal fogy üzemelni a szálloda??????
Az utazási irodában én 8 nap 7 éjszakára fizettem be mint mások is.ami pontosan azt jelenti számomra hogy 8x24 óra!És nem pedig 6x24!!!ugyan ezért az árért!
természetesen benne van a szerződésben amit te is írtál hogy az elsö és az utolsó nap az utazásé de akkor ne úgy adják el az utat hogy 8 nap,hanem csak 6 nap!
ezt úgy hívják hogy reklám fogás ahol az utasokat megtévesztik,és károsítják is!
Mert ha úgy hirdetnék az utat hogy 6 nap +2 az utazás akkor egy szavunk se lenne de igy becsapva érezzük magunkat a késői indulás és a zöldhajnali visszaindulás miatt!
Az lehet hogy semmit sem érünk el a persekedésel de az már biztos hogy a fogyasztóvédelemnek sikerült felkelteni a figyelmét:D
Aztán majd kiderül mi lessz belöle...vesztenivalónk már nincs:D

üdv...Laca

Előzmény: kvalcsi (1331)
Emőke1 Creative Commons License 2010.06.21 0 0 1332
Szia Kvalcsi,
Most a Ruspina a Dinoclubos, Lacáék ott voltak. Mi is odamegyünk holnap:)))
Előzmény: kvalcsi (1331)
kvalcsi Creative Commons License 2010.06.21 0 0 1331

Szia!

Nagyon csodálkozom rajta, hogy ennyire leromlott volna az El Mouradi Skanes Beach színvonala? Mi tavaly 2009. augusztus 28-tól voltunk ott 12 napot és tökéletes volt minden. (ebben a topicban is írtam róla, csodálkozom, hogy nem találtál friss infót az utazásotok előtt csak 2-3 éveseket) Reggelire, ebédre és vacsorára is bőséges volt a választék és ízletesek az ételek. Nem csak egy fajta felvágott volt és húsételekből is nagy volt a választék, még rák is volt 3-szor. Én 59 éves vagyok és hidd el nagyon jó háziasszony (a párom vendéglátós), de semmi kifogást nem lehetett találni az ételek minőségében és választékában. Végig sem tudtuk enni a kínálatot olyan nagy volt. Érdekes, max 1-2 ember volt előttünk a sorban, ha inni akartunk valamelyik bárban, de legtöbbször az sem. Sokszor odajött a felszolgáló és kérdezte, hogy kérünk-e még valamit és kihozta az asztalunkhoz vagy a napozóágyunkhoz. Igaz, kaptak időnként 1-1 dínárt Ők is, mint ahogy a takarító hölgynek is hagytunk az ágyon időnként. Ragyogott is mindíg a szobánk és minden nap kaptunk tiszta törölközőket és ágyneműt.

Lehet hogy főszezonban jobban odafigyelnek a vendégre?

A repülő indulási időpontokat nem az iroda határozza meg, abba semmi beleszólása nincs. Az a légitársaság kompetenciája. Egyébként, ha elolvasod az utazási szerződést abban benne van, hogy az első és utolsó nap az utazásra szolgál. Hiába mentél ügyvédhez, nem szegtek szerződést az utazási irodánál. Tudom, hogy bosszantó indulási időpontok, de benne van a pakliban minden utazásnál, hogy az utolsó percben is módosítanak.

Előzmény: desplaca (1306)
Emőke1 Creative Commons License 2010.06.19 0 0 1330
itt van,de ha visszajöttünk, mégegyet küldök:)
Előzmény: desplaca (1329)
desplaca Creative Commons License 2010.06.19 0 0 1329
akkor majd dobj 1 linket:D
Előzmény: Emőke1 (1328)
Emőke1 Creative Commons License 2010.06.19 0 0 1328
Lesz, de a tunéziai élmények topikba teszem:)))
Előzmény: desplaca (1327)
desplaca Creative Commons License 2010.06.19 0 0 1327
Várom az élménybeszámolót!:d
Előzmény: Emőke1 (1326)
Emőke1 Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1326
Köszönöm szépen, akkor hajrá bélelt útlevél.
Előzmény: desplaca (1323)
Emőke1 Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1325
Persze, de mondjuk a kicsivel nem túl jó kóborolni. Azért én reménykedem, hátha nemm annyira rossz:))) Tudom, hogy nem Törökország, bár mostanában néztem, hogy a Side Mare Resort is jócskán visszaesett. Majd megolvasom Dönciék új beszámolóját.
Előzmény: Éva999 (1321)
desplaca Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1323
A fekvése tengerre néző volt,és sokkal kulturáltabb mint a bungallo.teljesen meg lettem volna vele elégedve ha nem lett volna annyira nagy a zaj.de inkább a zaj mint a bungallo:D
Előzmény: Emőke1 (1320)
Éva999 Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1321

Szia Emőke!

Ahogy vesszük! Remélem valóban sok okosságot megtudunk majd Tőletek, viszont sajnos arra is számítani kell, hogy szeptemberre még lejjebb megy a szálloda színvonala. Mindig azzal vígasztalom magam, hogy más szállodák (pl. Marhaba) kb. 100 e forinttal lett volna drágább, mint ez. Na most az ország ugyan az, a tenger is, ágyunk meg csak lesz, kaját meg ha kell venni, az csak nem kerül ennyibe. Már megbeszéltük, hogy ha nagyon rossz lesz a szálloda, akkor utilaput kötünk a talpunkra és megyünk, megyünk...

Előzmény: Emőke1 (1314)
Emőke1 Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1320

O.K. Kösz, mindenesetre érkezéskor kell valamennyit váltani, hogy le ne pisiljen az éttermi cica:)

Tényleg a főépületi szobával hogy voltál megelégedve, fekvése, felszereltsége.

Előzmény: desplaca (1319)
desplaca Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1319
köszi.

úgy tudom lehet de csak hétközben.hogy miért azt nem tudom.
az biztos hogy soussa-ban a soula centerben sokkal jobban váltják mint pl:a reptéren vagy a hotelban!
Előzmény: Emőke1 (1318)
Emőke1 Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1318
Drukkolok Nektek:)

Tényleg pénzt lehet váltani a szállodában?
Előzmény: desplaca (1317)
desplaca Creative Commons License 2010.06.09 0 0 1317
Én is elöre boritékolom a végeredményt.de veszteni már nem vesztünk azzal ha megprobáljuk.
Előzmény: Törölt nick (1311)
desplaca Creative Commons License 2010.06.09 0 0 1316
természetesen nem útáltuk meg az országot.
csak úgy érezzük hogy rossz választás volt ez a szálloda.
Előzmény: Éva999 (1313)
desplaca Creative Commons License 2010.06.09 0 0 1315
szia.

Hurghadán a Panorama bungalows-ba voltunk.
Előzmény: Emőke1 (1312)
Emőke1 Creative Commons License 2010.06.09 0 0 1314
Hát Éva,most forrban vagytok:))) Mi leszünk az előcsapat, kicsit tartok is a dologtól. Mindesetre veszek egy nagy köteg műanyagpoharat, meg evőeszközt:)
Előzmény: Éva999 (1313)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!