KIA topicot meg nem talaltam, ezert nyitok. Nekem nincs KIAm, de ez amarka is nagyon sokat fejlődöt,mint sok keleti tarsa, remelem sok tapasztalatot fogunk ide összegyüjteni.
Eladó 4db újszerű, nagyon keveset futott Pirelli P3000 165/65 R13 nyári gumi 4 1/2 –JX13 SELBO, eredeti KIA PRIDE keréktárcsára szerelve. Igény esetén az eredeti KIA dísztárcsával együttesen. Az árban megegyezünk. Érdeklődni zmisi-kukac-fibermail.hu, vagy 06-20-4023561
A Coltnak volt egy Sedan változata a '92-'95-ös verzióból,talán Mirage néven, az 1,6 motorból változó szelepvezérléssel kb. 170LE-t kihoztak. Az simán otthagyott volna ilyen 150 lovas Kiát, és ez még ténleg a kilencvenes évek elején-közepén volt. Na ahhoz képest tényleg 0 a Kia, egyébként lehet hogy aránylag jó autó. Talán többet ér mint egy logan vagy thalicska, attól függ, melyik típusáról van szó.
az egyik kevesbe ismert(szamomra) tipus erdekeln leginkabb, a KIA KMS esetleg van valakinek ilyen, vagy tudnatok rol avlamit mondani, vagy ez csak tanulmany maradta KIA-tol?
Ena következő cikket talaltam rol eddig:
"Kia Motors Corporation szerint az üzemanyag-takarékos, környezetbarát autók eddig egyhangúak és unalmasak voltak, ám a New York-i Autószalonon bemutatott KMS-4 tanulmánnyal megtörte ezt a hagyományt. A KMS-4 karosszériájának designja modern, lendületes, stílusos és sportos. Az autó karakterét nagymértékben meghatározzák a mandula alakú fényszórók és az agresszív levegõbeömlõ-nyílások. A sportosságot a hátsó szárny, a spoilerek és a magasodó övvonal még tovább hangsúlyozza. A 235/45 R17-es gumiabroncsok 17 collos háromküllõs alumínium keréktárcsákra kerültek. A kerekeket hûtött tárcsafékek lassítják. Igazi különlegesség az üvegtetõ, ami panoráma kilátást biztosít. A KMS-4 motorja a Kia saját 2,0 literes DOHC négyhengerese. A tizenhat szelepes erõforrás 151 lóerõt produkál 6500-as percenkénti fordulatszámon. A Programmed Semi-Automatic Shift (PSAS) nevû sebességváltó tulajdonképpen a Ferrari F355 F1, vagy az Alfa Romeo 156 Selespeed váltómûvéhez hasonló: a fokozatokat a kormánykerék mögött elhelyezett kapcsolókkal válthatjuk. Az utastér négy utasnak ad teljes értékû, kényelmes helyet. A biztonsági öveket az ülésekbe integrálták. A középkonzol magában foglalja a GPS mûholdas navigációs rendszert is. A biztonságra négy légzsák és ABS ügyel. A távolságmérõ és tolatásmérõ rendszer az elöl vagy hátul lévõ autó helyzetének megfelelõen ad ki egyre erõsebb hangot. A KMS-4 egyes részletei lehetségesen feltûnnek majd a jövõbeli Kia-modelleken."