Jut eszembe, változás történt az asszony munkahelyével kapcsolatban. Nem jár a Bravoval. Én meg a Giuliát berakom a garázsba, és a Bravoval járok dolgozni. Nagyon szeretem. Lassan 140 e lesz benne...
Ne is mondd! Úgy nézegetem a vasat még mindig, mintha tegnap vettük volna. Közben meg eltelt 15 év. Attól tartok ez már így marad. :-D
---
Jó az a fekete szín, előbb-utóbb mindenki rájön. :-)
Nézegettem mostanában őket is, mert le kellene cserélni az Octaviát, de nem gondolom, hogy az a klasszikus családi autó lenne. Csomagtartó alig nagyobb, mint a Bravo. Egy későbbi élethelyzetben esélyes lenne, de egyelőre kimarad.
---
Kézi váltós? Mert akkor az 1,4 sec nem csoda, bár lehetne több.
Látom, téged is még indulatba hoz a régi verda.:)))Nekem még megvan...Aztán jött hozzánk egy 280 lovas cartárs. Nem igazán éreztem a különbséget. Igaz 0-110 6,6 vs 5,2... Mérni kellene az időt, mert yxz szerint annó az sok lett volna.:)))
Az Infoparkban. Átmentem a lányomhoz és már odaúton kiszúrtam, de jöttek mögöttem, így nem tudtam megállni. Aztán visszafelé ugye az a szakasz egyirányú, szóval tettem egy kört. :-)
A 120T ha jól láttam nincs fent és tisztaság szempontjából is voltak szebb napjai.
Ne nevessetek ki, nekem is volt hátsó hajtásos... 1993-88- ig kölcsön, eg 412-es Moszkvics a rokonságból. Megtanultam hátsó hajtásost vezetni. Jelenleg ismét az enyém. Felújítottam, rengeteg pénzért, de szeretem...
Mikor vettük gyorsultunk egyet . A fiam hozta a Giuliát. Pályán, 80 után nagyon elkente a Giuliettát... Persze ez alapból 0-100 6,6... (most csak 200 ló) Volt már rajta a nagyobb szofver ami 280 + lovas. Annak a gyárija 5,2... Megyek az Ammore téningre, mert nem tudom mit csinál ez a dög RACE módba. Mert van benne...