Valszeg, sokan hisznek, hinni akarnak a reklám által sugallt életérzésnek, mert igen sokat költenek rá. Egy márkás termék árának akár több tíz százaléka is lehet a reklámköltség.
A reklám mindig hazudik. A konzumidióta meg hagyja magát megvezetni. . A nagy gyártók meg figyelik az excel táblát amin: - a forgalom - az egy darab terméken realizált árbevétel - az egy termékre vetített előállítási költség - a forgalomra vetített marketingkötség (reklám) - és a nyereség adatai vannak, és az árbevételt, valamint a nyereséget igyekeznek maximumon tartani. Mivel a termékek előállítását nem lehet már lényegesen olcsóbbá tenni, ezért a marketinggel igyekeznek a keresletet és az árat magasan tartani. . Ennek érdekében pedig pofátlanul hazudnak. Na ez a reklám. . . . (De megmondtam.....)
Szakdolgozatot írok "A reklám hatása a 6-9 éves korosztályra" címmel. A segítségeteket szeretném kérni abban, hogy ha van ilyen korú gyereketek, ki tudnátok-e töltetni vele egy kérdőívet. Nagyon fontos és sürgős lenne. 2 hét múlva szeretnék elkészülni vele. Ha van rá időtök és kedvetek, tudnátok adni egy e-mail címet, hogy elküldhessem? Előre is köszönöm!
OFF OFF Nem, ő arra panaszkodik, hogy trutyit és a blokkot se vitte le. :-)
OFF
Van egy rakat reklámos topic, ha jól tudom. Minek még egy? Eddigi életemben egyetlen olyan reklámot láttam csak egy Sternben, amire semmiképpen sem lehetne ráfogni, hogy hazudik. Nekem nagyon tetszett az egyszerűsége. Egy dupla oldalt képzeljetek el, ami tök üres. Csak a fehér papír. A jobb alsó sarokban egy kb. 2 cm-es IBM logó. Semmi más!
ON
Elvben vannak szigorú hazugságellenes törvények. De amíg a cégek a pénzre hajtanak, addig ezek nem nagyon érdekeli őket.
Nekem a reklámról ismét Ilv és Petrov halhatatlan klasszikusa, a ,,Tizenkét szék" jutott eszembe. Ott az egyik főhős Ipolit ,,Kisza" Vorobjanyinov új hajfestéket vásárol, amire azt mondja a zugárus, hogy ,,igazi külföldi csempésztermék", a csomagon meg az áll, hogy ,,Radikális fekete szín". A festést követően a haja ciklámen zölddé válik. Erre jegyzi meg Osztap Bender szélhámos, hogy ,,Kisza, jegyezze meg - az összes ,,igazi külföldi csempészárut" Zsitomirban vagy Zsmerinkában gyártják. Tudom, volt hozzá közöm..."
nos, a reklámok többsége szintén a ,,Radikális fekete szín" kategóriába tartozik:)))
Már csak a depilláló, ökológiailag tiszta krém is megér egy misét!:))) Milyen szar lehet benne, ha kihullik az ember szőre!:))) Biztosan ez is a ,,radikális természetvédelem" kategória:)))))))