Keresés

Részletes keresés

Z757 Creative Commons License 2009.08.26 0 0 44
Valszeg, sokan hisznek, hinni akarnak a reklám által
sugallt életérzésnek, mert igen sokat költenek rá.
Egy márkás termék árának akár több tíz százaléka is lehet a reklámköltség.
Előzmény: brekege (43)
brekege Creative Commons License 2009.08.26 0 0 43

Nem a topikcímben feltett kérdés a lényeges, hanem, hogy meddig hiszed el?

 

(mert aki hisz a reklámoknak, az másnak is hisz)

spooler Creative Commons License 2009.08.26 0 0 42
A reklám mindig hazudik.
A konzumidióta meg hagyja magát megvezetni.
.
A nagy gyártók meg figyelik az excel táblát amin:
- a forgalom
- az egy darab terméken realizált árbevétel
- az egy termékre vetített előállítási költség
- a forgalomra vetített marketingkötség (reklám)
- és a nyereség
adatai vannak,
és az árbevételt, valamint a nyereséget igyekeznek maximumon tartani.
Mivel a termékek előállítását nem lehet már lényegesen olcsóbbá tenni, ezért a marketinggel igyekeznek a keresletet és az árat magasan tartani.
.
Ennek érdekében pedig pofátlanul hazudnak.
Na ez a reklám.
.
.
.
(De megmondtam.....)
Előzmény: Z757 (-)
Z757 Creative Commons License 2009.08.26 0 0 40
"Én úgy mondom, hogy omlósz..."

Én, meg úgy mondom, hogy aki ezt az abberált szöveget kitalálta,
annak a feje az anyjába kellett volna, hogy szakadjon!
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.29 0 0 39
"eladónő rásóz a vevőre egy silány kinai pulóvert,"

A mai világban ami nem Kínai, az HAMIS!!
Előzmény: bubus (35)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.29 0 0 38
A tehén Lila, és a perem alatt aranyos nagyszemű baktériumok rettegnek a domesztosztól.
nagyt84 Creative Commons License 2007.10.29 0 0 37
 

Sziasztok!

 

Szakdolgozatot írok "A reklám hatása a 6-9 éves korosztályra" címmel. A segítségeteket szeretném kérni abban, hogy ha van ilyen korú gyereketek, ki tudnátok-e töltetni vele egy kérdőívet. Nagyon fontos és sürgős lenne. 2 hét múlva szeretnék elkészülni vele. Ha van rá időtök és kedvetek, tudnátok adni egy e-mail címet, hogy elküldhessem? Előre is köszönöm!

Z757 Creative Commons License 2007.10.28 0 0 36
Most ment a tv-ben, olyan kedvesen idióta:
Leszoktam a cumiról, apukám meg a cigiről.

A személyes konklúzióm:
Ha Kelemen Anna is leszokik a cumiról, akkor én sem
gyújtok rá többet.
bubus Creative Commons License 2007.06.21 0 0 35

Mostanában valamelyik reklámban az eladónő rásóz a vevőre egy silány kinai pulóvert, ami az első mosásnál összemegy.

Utána meg ahelyett hogy kicserélné, még neki áll feljebb és még valamilyen mosóport is rásóz a szerencsétlen vásárlóra.

 

PinaBubus

 

 

Z757 Creative Commons License 2007.06.17 0 0 34
Elég kiábrándító.
Előzmény: diétás kóla (32)
kalashnikitty Creative Commons License 2007.06.17 0 0 33
mit gondolsz, mért tettem be a képet? :D
Előzmény: diétás kóla (32)
diétás kóla Creative Commons License 2007.06.17 0 0 32

A verseny csak látszat a Media Markt és a Saturn között.
Ugyanaz a tulaj.
Így megy ez a politikában is ;-)
Előzmény: kalashnikitty (31)
kalashnikitty Creative Commons License 2007.06.17 0 0 31
Derek Creative Commons License 2007.06.16 0 0 30
Nem kell osszekeverni a hypoval es akkor nincs klorgaz :-))
Előzmény: Z757 (29)
Z757 Creative Commons License 2007.06.16 0 0 29
Naja. A klórgáztól meg a másnapi reggelit is megspóroltam
volna. Amúgy én is szeretlek.
Előzmény: Derek (28)
Derek Creative Commons License 2007.06.16 0 0 28
Hozza kellett volna adni 2 deci haztartasi sosavat,nem olvastad el az aprobetut.Sot akkor a vizkooldot is megsporoltad volna.
Előzmény: Z757 (-)
Z757 Creative Commons License 2007.06.16 0 0 25
Idézném Gálvölgyi aranyköpését:

Itt a háromszor hosszabb wc-illatosító.
Háromszor nagyobb esélyel tudja leszarni!
Z757 Creative Commons License 2007.06.16 0 0 23
Itt a narancsőrület, tele gyömölcsel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Osztán, összetevők: narancslé 0,1%, víz, cukor, +egy csomó
szintetikus szemét.

Hát igen. Jácccccccc még!
Törőlt_nick Creative Commons License 2007.06.16 0 0 21

libresse reklám:

 

"Zavar a folyás? – Ne aggódj, ez csupán annyit jelent, hogy egészséges vagy"

 

 

http://www.libresse.hu/Pages/ContentCategory/Article.aspx?id=11457&resID=11386

 

 

..........

 

meg az édes anyátok, az...

Törőlt_nick Creative Commons License 2007.06.16 0 0 20
szerintem az a stern-féle reklám is átverés volt.
Előzmény: stewes (15)
Z757 Creative Commons License 2007.06.16 0 0 19
:-DDD
Előzmény: John Doe(520i) (18)
John Doe(520i) Creative Commons License 2007.06.16 0 0 18

"...s addig kell kefélni, amíg el nem megy."

Nem a 20-ba szántad ezt véletlenül?

:DD

Előzmény: stewes (17)
stewes Creative Commons License 2007.06.16 0 0 17
Frogkém (sic!) is van ilyen. Befesti belül a szájadat, s addig kell kefélni, amíg el nem megy.
Előzmény: Z757 (16)
Z757 Creative Commons License 2007.06.16 0 0 16
Node be is festette a trutyit, ez a durva :-D
Előzmény: stewes (15)
stewes Creative Commons License 2007.06.16 0 0 15
OFF OFF
Nem, ő arra panaszkodik, hogy trutyit és a blokkot se vitte le. :-)

OFF

Van egy rakat reklámos topic, ha jól tudom. Minek még egy?
Eddigi életemben egyetlen olyan reklámot láttam csak egy Sternben, amire semmiképpen sem lehetne ráfogni, hogy hazudik. Nekem nagyon tetszett az egyszerűsége. Egy dupla oldalt képzeljetek el, ami tök üres. Csak a fehér papír. A jobb alsó sarokban egy kb. 2 cm-es IBM logó. Semmi más!

ON

Elvben vannak szigorú hazugságellenes törvények. De amíg a cégek a pénzre hajtanak, addig ezek nem nagyon érdekeli őket.
Előzmény: Törölt nick (11)
14-69 páncélvonat Creative Commons License 2007.06.16 0 0 14
A dvenadcaty sztuljev egyik nagy kedvencem.
Előzmény: Zicherman Istvan (7)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.16 0 0 13
"A poltikai és a kereskedelmi reklám alapja a hazugság" - Ogilvy.
zi_laj Creative Commons License 2007.06.16 0 0 10

"Vagy... ehhh... minden reklám hazugság."

 

És ez sajnos így is fog maradni!

Előzmény: Törölt nick (9)
Ghanima Creative Commons License 2007.06.16 0 0 8
A válasz igazán egyszerű: addig, amíg lesz, aki elhiszi őket.
Zicherman Istvan Creative Commons License 2007.06.16 0 0 7
Nekem a reklámról ismét Ilv és Petrov halhatatlan klasszikusa, a ,,Tizenkét szék" jutott eszembe. Ott az egyik főhős Ipolit ,,Kisza" Vorobjanyinov új hajfestéket vásárol, amire azt mondja a zugárus, hogy ,,igazi külföldi csempésztermék", a csomagon meg az áll, hogy ,,Radikális fekete szín". A festést követően a haja ciklámen zölddé válik.
Erre jegyzi meg Osztap Bender szélhámos, hogy ,,Kisza, jegyezze meg - az összes ,,igazi külföldi csempészárut" Zsitomirban vagy Zsmerinkában gyártják. Tudom, volt hozzá közöm..."

nos, a reklámok többsége szintén a ,,Radikális fekete szín" kategóriába tartozik:)))

Már csak a depilláló, ökológiailag tiszta krém is megér egy misét!:))) Milyen szar lehet benne, ha kihullik az ember szőre!:))) Biztosan ez is a ,,radikális természetvédelem" kategória:)))))))
Előzmény: Z757 (5)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!