Viszont, ha benzinest vennél, akkor az 1.8 TSI meg egy nagy zabagép. Az 1.4 TSI sokkal értelmesebb választás.
Bár én inkább a dízelt venném, legrosszabb esetben herélném a DPF-et belőle, bár CR TDI-nél nem valószínű a komoly probléma vele. Csak az 1.6 TDI-vel van újabban DPF gond, a 2.0 CR TDI-k sokkal jobbak.
Hamarosan 500 Ft/liter lesz a benzin, 25-30.000-ért tankoni az 1.8 TSI-t 500 KM-ként nem lesz egy nagy élvezet. És rövidtávon 10 litert fogyaszt, a dízel meg 7-et.
A 15 km-nél rövidebb utakon így is szívni fogsz szerintem. Ja, ülésfűtést is vegyél. :o)
Én városba nem vennék megint dízelt, de én rövid utakra járok, sok megállással. Meg én féltem az autót, nem küldöm neki hidegen, ettől még lassabban melegszik be. :) Szóval okosan dönsél ! :D
Csakhogy megzavarjam a dizel-hivőket, nekem 1.8TSI van, és nagyon szeretem. Tényleg többet fogyaszt, mint a dizel, de kb úgy megy, mint a 170LE-s CR, és sokkal egyenletesebb a teljesitmény-leadása. Közel a teljes fordulaton leadja a maximális nyomatékát, turbólyuk nincs. Kerregés sincs :) Kiméletes vezetéssel kb 8,5 literes fogyasztással járok vele.
A dízelnél is inkább a kerregéstől félek, mert jelenleg traktornak tűnik a Mondeom.
Se a porsche budában, se az M1 Planet (Wolfauto) nem tudtak egy CR-t mutatni, amit meghallgathattam volna. Lassan az év végi akcióból meg kicsúszok az ünnepek miatt.
Én most vagyok vásárlás előtt, de nem lehet már rendelni flottacsomagot.
Az uriember szerint azért nem, mert a Superb-ben alapban nagyon az akksi és a generátor, így nincs szükség rá. Jó szöveg! :) Amikor megkérdeztem, hogy mit jelent a nagyobb, arra nem tudott választ adni.
Ha igazán szereted az autódat akkor ne alapjáraton állva melegítsd ,hanem kíméletes üzemmódban szinte rögtön indulj vele. Hidegben alapjáraton kopik legjobban a motor, az olajfilm lemosódás miatt.