Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zamizsa Creative Commons License 2010.12.22 0 0 5481

Úgy néz ki, hogy mai nap délután  140-es CR-t megrendeltem. Már csak ki kell várni a 16 hetet és máris autózhatok. Mire megjön addigra már nem kell állófűtés és ülésfütés se, így csak egy év múlva tudom kipróbálni. :)

 

Tudtátok, hogy a Combira 24-26 hetet kell várni? Ha rendelsz bele panorámatetőt akkor meg minimum 28 hét. 

Előzmény: Törölt nick (5476)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.22 0 0 5480

Pedig én most ráérek. :)

Előzmény: Törölt nick (5479)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.22 0 0 5479

Természetesen ma sem érek rá, úgyhogy majd valamikor összefutunk....

Előzmény: Törölt nick (5478)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.22 0 0 5478

Bizonytalanságban tartjuk a fórumtársakat, nehogy már jó legyen nekik. :D

Előzmény: Törölt nick (5476)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.22 0 0 5477

Nekem volt egyszerre 1,8 TSI-m és 2,0 CR-em.. Kb. egyformán mennek. (rugalmasságban a dízel a jobb)

A benzines minimum 50%-kal evett többet...

 

A V6 TFSI-ről nem is beszélek... Na az aztán tud enni....

Előzmény: Gianniz (5474)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.22 0 0 5476

Most hajtom az 5. DPF-es CR TDI autómat, de még egyikkel sem volt semmilyen probléma..

Ebből az egyik szinte csak városban és erdőben közlekedik, tehát nem éppen DPF kímélő üzemmódban...

 

Azt még hozzáteszem, hogy a zöme nem gyári szoftverrel üzemel-t..Ez is DPF-ellenes tényező...

 

Tehát én nem tudom, hogy miről beszél az, aki DPF problémákat emleget....:-)

 

 

Előzmény: Törölt nick (5472)
zamizsa Creative Commons License 2010.12.22 0 0 5475

köszönöm az együttérzést. :)

Előzmény: Varshi (5473)
Gianniz Creative Commons License 2010.12.22 0 0 5474

Viszont, ha benzinest vennél, akkor az 1.8 TSI meg egy nagy zabagép. Az 1.4 TSI sokkal értelmesebb választás.

Bár én inkább a dízelt venném, legrosszabb esetben herélném a DPF-et belőle, bár CR TDI-nél nem valószínű a komoly probléma vele. Csak az 1.6 TDI-vel van újabban DPF gond, a 2.0 CR TDI-k sokkal jobbak.

 

Hamarosan 500 Ft/liter lesz a benzin, 25-30.000-ért tankoni az 1.8 TSI-t 500 KM-ként nem lesz egy nagy élvezet. És rövidtávon 10 litert fogyaszt, a dízel meg 7-et.

Előzmény: Varshi (5473)
Varshi Creative Commons License 2010.12.22 0 0 5473

pedig már majdnem döntött a srác :o))

Előzmény: Törölt nick (5472)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.22 0 0 5472

Akkor ne vegyél dízelt. Részecskeszűrővel szívnál a sok várossal. :)

Előzmény: zamizsa (5467)
zamizsa Creative Commons License 2010.12.22 0 0 5471

Gondolom a benzines hamarabb melegszik, mint a dízel.

Előzmény: Varshi (5470)
Varshi Creative Commons License 2010.12.22 0 0 5470

A 15 km-nél rövidebb utakon így is szívni fogsz szerintem. Ja, ülésfűtést is vegyél. :o)

 

Én városba nem vennék megint dízelt, de én rövid utakra járok, sok megállással. Meg én féltem az autót, nem küldöm neki hidegen, ettől még lassabban melegszik be. :) Szóval okosan dönsél ! :D

Előzmény: zamizsa (5469)
zamizsa Creative Commons License 2010.12.22 0 0 5469

igen lesz.

Mind a benzineshez, mind a dízelhez akartam rendelni.

 

viszont a dízelhez olcsóbb. :)

Előzmény: Varshi (5468)
Varshi Creative Commons License 2010.12.22 0 0 5468

Állófűtésed lesz? Anélkül szívni fogsz.

(Csak mert nekem is dízelem van, és ilyen körülmények között megyek)

Előzmény: zamizsa (5467)
zamizsa Creative Commons License 2010.12.22 0 0 5467

Hozzávetőlegesen 20ekm-t megyek egy évben. (Azért nem egy taxis futásteljesítmény.)

Emellett havi 1 alkalom vidék, azaz autópálya. A többi Bp.és annak környéke.

 

Előzmény: Varshi (5466)
Varshi Creative Commons License 2010.12.22 0 0 5466

Azt a kérdést megválaszoltad magadban, hogy hol (és hogy) fogod használni?

Előzmény: zamizsa (5464)
Lewes111 Creative Commons License 2010.12.22 0 0 5465

Csakhogy megzavarjam a dizel-hivőket, nekem 1.8TSI van, és nagyon szeretem. Tényleg többet fogyaszt, mint a dizel, de kb úgy megy, mint a 170LE-s CR, és sokkal egyenletesebb a teljesitmény-leadása. Közel a teljes fordulaton leadja a maximális nyomatékát, turbólyuk nincs. Kerregés sincs :) Kiméletes vezetéssel kb 8,5 literes fogyasztással járok vele.

zamizsa Creative Commons License 2010.12.21 0 0 5464

Akkor valszeg dízel lesz a választás.

 

 

Előzmény: Törölt nick (5457)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.21 0 0 5463

Keveset vezetem, fogalmam sincs. :)

Előzmény: Törölt nick (5462)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.21 0 0 5462

Szokott regenerálni a Superb, vagy még sohasem???

Nem lámpára gondolok, hanem alapjárati fordulatemelkedésre....

 

Lámpát én még sosem láttam.. Alapjárati fordulatemelkedés az szokott lenni.. (Mondjuk a Toyota-nál tök ugyanez a helyzet...)

Előzmény: Törölt nick (5460)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.21 0 0 5461

Nálam extra mennyiségű kormot kap a DPF....:-)))

 

Mégsincs semmi baja....

 

Előzmény: superbfanatic (5458)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.21 0 0 5460

Én láttam már. :D

Igaz nem a Superbben. :)

Előzmény: Törölt nick (5457)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.21 0 0 5459

Vasútas?-talán inkább Hasutas..

:-))

Előzmény: superbfanatic (5458)
superbfanatic Creative Commons License 2010.12.21 0 0 5458

Üdv!

Na ja, a lábadat ismerve! :)))

És a vasutas kollégánknál se lenne dugulás...(?)

Előzmény: Törölt nick (5457)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.21 0 0 5457

Részecskeszűrős...

Fekete füst nincs. "Dugulás" nincs...

Nem is ismerem a DPF lámpát a kocsiban, pedig lassan 2,5 éves lesz az enyém....

Előzmény: zamizsa (5456)
zamizsa Creative Commons License 2010.12.21 0 0 5456

És a 140-es CR is részecskeszűrős, vagy evvel is fogok fekete csíkot húzni magam után és kövér gázfröccsnél?

 

Előzmény: Törölt nick (5455)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.21 0 0 5455

Tegyük félre a fogyasztást, meg az üzemanyagárakat... Bár szerintem nem szabad, hiszen nagyságrendi különbségek vannak...

 

Ugye 210000 pízzel olcsóbb a benzines...

 

Mondjuk 5 év múlva a benzinest nehezebb lesz - várhatóan - eladni, mint a dízelt...

Tehát olcsóbban és nehezebben...

 

Már csupán emiatt is megéri a dízel, ha csak ennyire minimális az újkori árkülönbség...

 

 

Előzmény: zamizsa (5454)
zamizsa Creative Commons License 2010.12.21 0 0 5454

Vezetési élmény hiányában gyűjtöm az infót.

 

Az uriember még avval példálózott, hogy mindegyi motor tökéletes, és itt már csak "hit" kérdése, hogy benzinhívő vagy dízelhívő vagyok.

 

ja persze akkor, ha mindegy a fogyasztás, mert a CR kevesebbet eszik.

 

Én viszont főként rövid utakra használom majd, ezért is jutott eszembe a benzines. (De lehet, hogy meggyőzöl :))

Előzmény: Törölt nick (5453)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.21 0 0 5453

Nekem van egy CR-em... A Mondeo-hoz képest nagyon csendes.. (a Mondeo-nál inkább a vezérlés a zajos, "surrogós")

A TSI csendesebb ez tény, de nekem ez is nagyon jó és csendes.....

 

Továbbra sem jutna még véletlenül sem eszembe, hogy 1,8 TSI-t vegyek.. Volt 1,8-asom... Többet nem lesz, az biztos!!

Előzmény: zamizsa (5452)
zamizsa Creative Commons License 2010.12.21 0 0 5452

köszi.

A dízelnél is inkább a kerregéstől félek, mert jelenleg traktornak tűnik a Mondeom.

 

Se a porsche budában, se az M1 Planet (Wolfauto) nem tudtak egy CR-t mutatni, amit meghallgathattam volna. Lassan az év végi akcióból meg kicsúszok az ünnepek miatt.

 

Így érzésre látatlanba kell autót venni. :)

 

Előzmény: Törölt nick (5449)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!