Nagyon tetszik a kombi, de már akkora bálnának néz ki, hogy továbbra is maradnék a limuzin felépítésnél, ha most vennék Superbet. Megjelenésekor meg is lepődem magamon, hogy kéne egy kombi, talán még cserélnék is, de aztán láttam élőben, túl drabális, meg amúgy sem vennék még egyszer Superbet.
Viszont a krómcsík szerintem egy fehér autónak nem áll jól, sőt, szinte egyáltalán sehogy sem áll, láttam elegance fehér kombit sokszor, akár ne is lenne rajta. Bármilyen más színű autón már inkább, bár én nem igazán kedvelem a túl sok csiricsárét az autón. A fehér enélkül is szép, talán ma is ezt választanám, és tulajdonképpen a szín miatt lett PDTDI motor az autóban... (egyébként talán a zöld tetszik a legkevésbé az S2-n, a többi amit élőben láttam mind jó)
Nekem is azt mondták, hogy díszcsik csak Elegance-hez jár, de ha nagyon akarom, utólag megoldható. Milotec honlapján is láttam, bár biztos van máshol is.
Ami Business-t én láttam a szalonban azon egyiken sem volt, bár ha a kereskedő megígérte önerőből meg tudja oldani.
Én is Business-ben gondolkodtam eredetileg (ami végül is egy Ambition némi extrával és jobb áron), de végül azért lett Ambition mert Kombiban még nem lehetett Business-t rendelni, plusz nem lehetett hozzá kérni navit (felárért sem, noha akkor még nálunk a Bolero drágább volt mint az Amundsen. Mára igazodtak a többi országhoz, jól felemelték az Amundsen árát)
Remek választás,süper autó,vagyis Superb autó,ennél nem is kell több!Panasz kevés lesz az autóval kapcsolatban!Úgyhogy csak sok balesetmentes km-t kívánok! :)
Régebben még kérdeztem, de ez is évenként változhat.
Az is nagyon érdekel, hogy van-e díszcsík az ajtón vagy az is csak az Elegance-hoz jár? Nekem nagyon kellene, a kereskedésben két ember is azt mondta, hogy tuti van rajta, de szerintem meg nincs, mert még egy Superb-en sem láttam. Ja, én Business felszereltséget rendeltem, a szalonban persze még egyetlen ilyet sem adtak el. Na mindegy, ott volt a feleségem is tanúnak, rátetetem az oldalára ,a szalon költségére, ha mégsem lesz rajta.
na ez az amire nem fogok külön beruházni. klassz ha ott van, de nyugodtan alszok nélküle is :-))
Még egy ilyen apróság volt amire úgy emlékeztem, hogy széria, aztán mégsem. Az audio bemenet a könyöklő alatti jumbo boxban. Nem mintha különösebben hiányozna, zenét úgyis SD-ről hallgatok, csak feltünt hogy egy vakdugó van ott...
Nekem nem volt benne, és ha jól emlékszem az Ambitionhoz nem is szériatartozék. Azóta is tiszta ideg vagyok, hogy nincs Szkódaesernyőm, de még nem tudtam rá összegyűjteni a pénzt.
"De pl. múlt héten a Fabia-ból kiszedettek a rendőrök egy hasonlót (ugyanez a xenon projektoros lámpában).....
Szerencsémre nem került semmibe, de a Superb-ben sincs már benn a xenon...
Ha nem vagy szerencsés egy 100-asba kerül a történet...."
Ja itt a dilemma ... Eddig a gyárival soha nem állítottak meg, vagy ha igen, akkor sem a lámpát nézték. De Murphy alapján jó eséllyel kiszednének az utólagossal.
A szabályozáson persze lehet filozofálni, de attól még az marad. Tény hogy a gyárinak van mosója és magasságszabályzója, ami az utólagosnál hiányzik (mosó még lehet), de ettől még nem feltétlenül lesz jobb. A magasságállító egy referencia szintet tart, amit előzőleg beállítottak neki. A vectrában konkrétan gyárilag szarul volt beállítva, autó előtt fénytenger, kicsivel arrébb vaksötét. Reklamáció a szervizben, állítottak rajta. Innentől én jól láttam, de 10-ből 9 szembejövő vadul villogott és anyázott. Végül vettem egy imbusz kulcsot, és este egyenes terepen fal előtt szemre beállítottam. Ezután már senki nem villogott, és még elfogadhatóan láttam én is. De az automata csak ezt a beállított szintet tartja, ha ez szar, mindenképpen vakít. Mindegy ez a szabályozás. Persze utólagost is csak projektoros lámpába érdemes megfontolni, hagyományos foncsorosban tényleg szívás a szembejövőnek. Brutálisan vakít és szórja a fényt.
köszi mindenkinek a jókívánságokat. Őszintém remélem megtörik a jég, mert a két korábbi autómat sikerült első hónapon belül lekoccantsák (Octáviát piros lámpánál állva hátulról, Vectrát dugóban araszolva a hátsó elbambult). Szerencsére utána semmi. Bízom benne hogy most nem lesz hasonlóban részem :-)
Esőérzékelő: még nincs eldöntve, gyűjtöm a véleményeket. Korábban a Vectra előtt az Octáviában volt, és ott tényleg produkált néha furcsaságokat (alagútban beindult a világításra). Az Opelnek viszont egész korrektül működött. Nem egy létszükséglet, de ha már benne van, gondoltam aktiválom. Amugy a kereskedő srác is megerősítette az átadásnál hogy szoftveres megoldás vagyis egyszerüen on/off.
Izzók: végül is a gyári sem volt rossz, de azért a nightbrakernél érezni némi pluszt. Nem a fény színe a lényeg, a xenon-utánzatokat gyülölöm, bentről nem látsz, szemből vakít, de sokan buknak rá mert "dögös". Az igazság az, hogy a Vectra gyári xenonja olyan szar volt, hogy azt a szintet egy jobb halogén is hozza, itt nincs visszalépés. Van valakinek tapasztalata más izzókkal? Elvileg Philips, GE/Tungsram ugyancsak gyárt ilyen növelt fényerejű halogéneket, de forumok alapján legtöbben a Nightbrakert dícsérték, ezért próbáltam ki ezt.
Szili, ha jól emlékszem te cseréltél Ambition-ben halogént utólagos xenonra. Mik a tapasztalatok, lényegi különbség, vagy éppen csak. Tudom, xenon és xenon között is hatalmas különbségek vannak, de sok függ a fényszóró kiképzésétől is . Az Insignia-nak az adaptiv xenonja tényleg szuper, ugy láttam a tompitottal mint a Vectra távolságijával. Elvileg a Superb gyárija is valami hasonló, de azt nem sikerült tesztelni. Viszont ha az utólagos xenon is lényegi különbséget (fényerő és bevilágított távolság) hoz, lehet megkockáztatom. Hivatalos nem lesz, mivel nincs magasságállítás, de legalább mosó van benne. Bár tény hogy ha szivatni akar a rendőr, akkor tud :-(
Zamizsa:
Én a megrendelést Okt elején adtam le, de mire átfutott a flotta cégen is minden papír eltelt még kb 1 hét. Vagyis Okt közepe környékén lett véglegesítve a rendelés. Akkoriban 20-28 héttel ijesztgettek, de decemberben már látszott hogy Január közepére meglesz, és ezt tartották is. Összesen kb 3 hónap, ami egész korrekt, ráadásul az üzembe helyezéssel, papirmunkával is nagyon operatívak voltak. Pozitiv csalódás volt a PoHu, az Octavia időkből rosszabb emlékeim voltak velük :-))) Piros pont a kereskedő srácnak ha olvassa :-))))
Amúgy azt mondták normalizálódik a helyzet visszaálltak a standard szállítási határidőkre, egyetlen gond a panoráma tető lehet, az még jelenthet néhány plussz hetet.