Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szervezkedő Creative Commons License 2024.02.17 0 0 7207

Egyszerű paraszt gyerekként, én megnézném a vezetékeket, majd ha nem látok semmit, cserélnék egy hőgombát- az gondolom nem nagy pénz.

Előzmény: guppi99 (7206)
guppi99 Creative Commons License 2024.02.16 0 0 7206

Üdv. Mindenkinek! Olyan problémám volna hogy gáz adását a vízhőmérséklet mutató le esik felvillan a túl melegedett lámpa és utána vissza ám rendes helyére. Aztán újra le majd fel. Valakinek valami ötlet esetleg? Mere keresem a bajt. Előre is köszi a segítséget!

CB Híres Creative Commons License 2023.12.02 0 0 7205

Na,az fasza! Jó motorozgatást az új vassal🙂!

Előzmény: szervezkedő (7204)
szervezkedő Creative Commons License 2023.11.19 0 0 7204

...nos hogy szerencsés lesz e a vétel? Majd kiderül jövő nyáron.

A "kicsit" lemértem. 2meter 30centi az első keréktől a doboz végéig. Élőben nem tűnik akkorának, de itthon ha a 2meteres franciaágyon fekve végignézek... hát az úgy nem kicsi.

 

Döntottem és nem lesz 500as. Beszéltem olyannal akinek mindkettő volt vagy van.

Elmentem megnézni egyet és lefoglalóztam.

1-2héten belül itthon lesz, azután rendszám és műszaki, majd január- februárban tervezem az első motorozást.

 

Előzmény: CB Híres (7198)
CB Híres Creative Commons License 2023.11.04 0 0 7203

El kell menni pár eladó robeszt megnézni,aztán csak találsz olyat,ami megfelel! Nem törvényszerű,hogy mind szar,biztosan van azért olyan is,ami jó,csak meg kell találni🙂! Városba biztosan jobb a könnyebb,egy 250 körüli meg már szinte mindenhová megfelel.  Legalábbis az enyémből kiindulva!

Előzmény: szervezkedő (7202)
szervezkedő Creative Commons License 2023.11.02 0 0 7202

Közben a Facebookon találtam egy csoportot, ahol hasonlóan felvetődött a kérdés másban is. Ott a kisebb tengelytávról is írt valaki és kimondottan különbséget tesz a kettő között, városi rohangálásra a kisebbet preferálva. 

Előzmény: CB Híres (7201)
CB Híres Creative Commons License 2023.10.31 0 0 7201

Súlyra biztosan könnyebb🙂!

Előzmény: szervezkedő (7199)
CB Híres Creative Commons License 2023.10.31 0 0 7200

Ezzel megfogtál,de szerintem a 200as kissebb kasznis....

Előzmény: szervezkedő (7199)
szervezkedő Creative Commons License 2023.10.31 0 0 7199

Köszönöm, de visszatérve az alap kérdéshez, "a kasztni más egy 200as és egy 500as esetén" vagy a külső fizikai méret ugyanaz?

Előzmény: CB Híres (7198)
CB Híres Creative Commons License 2023.10.30 0 0 7198

Jó ötletelést,meg szerencsés vételt kívánok! 

Előzmény: szervezkedő (7197)
szervezkedő Creative Commons License 2023.10.29 0 0 7197

Áh.... egy pillanatig sem. Lehet majd karácsony előtt gyorsan körbenézek, van e valami?!?! Túlzottan nagy pénzt nem szánok rá. Lehet nem is magyar papíros lesz, mert nem Magyarországon használnám.

Ötletelek, nézelődök.

:-)

Előzmény: CB Híres (7196)
CB Híres Creative Commons License 2023.10.29 0 0 7196

Remélem nem vettük el a kedved a robesz vásárlástól😃!?

Előzmény: szervezkedő (7195)
szervezkedő Creative Commons License 2023.10.29 0 0 7195

Értem és köszi az infókat!

CB Híres Creative Commons License 2023.10.29 0 0 7194

Én mindig csak nézegetem a hirdetéseket,de ahogy írod,max nagyon nyomott áron érdekelne és rendberakni magamnak,....de aztán mindig ráeszmélek,hogy úgy se. Elnézve az 500as nagyrobogók szervízigényét,és alkatrész árakat,mindig elhessegetem a gondolatot. Az Versityt hellyel-közzel "napi" használatra tartom,bár mostanság közel lett a munkahelyem,így kevés km megy bele. Az alkatrész árak még a vállalható kategóriába vannak,határesetben.  Őrült nagy túrákat nem tervezek vele,bár vagyok annyira fanatikus,hogy azt is bevállalnám a robesszal,mert egyébként meg kényelmes.  Azért néha vannak egész tűrhető áron itthoni hirdetések is. Az olasz hirdetéseket nézve a leharcolt példányokért keveset kérnek,a "szép"állapotúak meg annyiba kerülnek,mint itthon. Kérdés,hogy kint mennyit lehet alkudni!? De végül is mindeggy is,mert napi motornak tök jó ez a kis robesz,amire kell,arra még talán sok is! Úgyhogy nem lesz 500as Atlanic🙂! (Bár nagyon tetszik😁)

Előzmény: Lonesome Rider (7193)
Lonesome Rider Creative Commons License 2023.10.29 0 0 7193

Szinte ugyanezt tudnám leírni a régebbi!(és ez fontos!)Olasz nagy gépekről.Vagy szétszeded(mint én)apró darabokra és átnézed,kitakarítod ,átcsiszolod stb mindent ,vagy szopás fog előbb utobb közeledni.Én egy Scara 500 ast vettem,nagyon olcsón.Rendbe rántottam,eladtam.Nálam egyszer roppant le(benzinszopattyú cső adta meg magát.Viszont szerettem vezetni mert gyönyörűen simán gurult 100-al vagy 140,teljesen mindegy volt neki.Az Atlantic ua azt hiszem motorikusan!

Én is nézegetem őket mert nekem is tetszik,viszont CSAK alkalmi vételben lennék hajlandó megvenni.Ilyen 4-500ezret nem és a kínlódás ami jöhet vele.Jelenleg van 7 Japán motor az udvarban és egy Olasz(Scara125).Tehát azért szeretem a kis kütyüt,de ezt is én javítottam működőképesre.

Előzmény: CB Híres (7192)
CB Híres Creative Commons License 2023.10.26 0 0 7192

A fene tudja. Itt szinte mindenkinek problémája van a robesszal. Elektromos bajok tömkelege. Bár aztán lehet,hogy én érzékelem rosszul.  Én is használtan vettem a Yamahámat,egykoron olaszból behozott ez is,és igen,költöttem is rá,de csak a kopó dolgokat cseréltem,és az elöregedett gumi "alkatrészek" egy részét(szívótorok,karbi membrán).  Gyönyörű állapotban van a robesz,viszont a magyar gazdái nem lehettek egy műszaki zsenik. ...De legalább nem kókányolták.  Viszont ez megy. Jön-megy,igazából bosszantó hibák nélkül. Egy hibás érintkezésű csati miatt volt egyedül töltésproblémám,de még ez is a vétel után nemsokkal. Azóta 2 ,5 év eltelt,de hibamentes. A szívótorkot vétel után meggányoltam,és azt nemrég cseréltem ki egy új gyári alkatrészre,dehát majdnem 20 éves a robesz. Szóval azért a japán,az japán! Másrészről viszont piszkosul tetszik az Atlantic,majbnem már szép is,csak  túl sok problémás motorról olvasok.  Na ezért bizonytalanodok el.  Szerintem mindennapi használós motornak inkább egy xc,vagy xmax,vagy a honda. 

Előzmény: szervezkedő (7191)
szervezkedő Creative Commons License 2023.10.25 0 0 7191

Rákeresek a paripádra.

 

Mit értessz azalatt hogy "olvasva itt a hozzászólásokat....mindig kicsit elbizonytalanodok..."???

 

Nekem nem kell nagy sebesség. Igazából egy autó sokkal egyszerűbb lenne, de akkor nincs hely a garázsban egy motorcsónak számára.

:-))))

Előzmény: CB Híres (7190)
CB Híres Creative Commons License 2023.10.25 0 0 7190

Helló! Igen,eléggé halott itt a fórum. Nekem ugyan nem Atlantic-om van,(csak szimpatizálok vele😀),hanem egy Yamaha Xc300 Versity,de az a pont köztes ccm,amiben gondolkodsz. Végsebességre kb a 125-öt tudja nyélen,relatíve elég jól gyorsul,bár ugye ez csak nézőpont kérdése.  Én nemigen nyelezem a városba se,és országúton is inkább a 80-100 -as tempót  preferálom,így a fogyasztása 3-3,5 liter körül alakul.  2 személlyel is teljesen jól használható. Megérzi persze,de semmi komoly.  Úgyhogy közlekedni  szerintem bőven elég a 200-300ccm körüli robogó. Nekem nagyon tetszik a "Bálna" kasznis Atlantic,de olvasva itt a hozzászólásokat....mindig kicsit elbizonytalanodok...

Előzmény: szervezkedő (7189)
szervezkedő Creative Commons License 2023.10.01 0 0 7189

Mesterek!

Úgy látom Csipkerózsika álmát alussza a topic.

Elkezdtem olvasni a kezdetektől, de miután megnéztem élőben ma egy öreg 500ast, felmerült bennem egy kérdés.

A súly adatok látom hogy különböznek, de a kasztni más egy 200as és egy 500as esetén?

Tudom vannak akiknek életmód, a szabadság érzése maga a motorozás. Nekem egy szimpla közlekedési eszköz, eljutni A-ból B-be. Rohangálós robogót nézegetek, amivel ha úgy hozza az élet 15-20km távolságra is el lehet szaladni, alkalmanként akár 2szemellyel, csomagokkal is. Évek óta se motorom se robogóm nincs, most csak úgy a semmiből jött az ötlet.

Nekem szerintem egy 200as is elég lenne. Az 500as első ránézésre egy nagy darab valami.

Köszönöm szépen előre is a válaszaitokat.

süfike500 Creative Commons License 2021.08.15 0 0 7188

Üdv márkatársak!

 

5 évnyi "csendespihenő" után ismét nyeregbe pattanok.A szépségem úgy várt ahogyan hagytam.2006-os 20ezer(nem volt affinitásom kimotorozni a benne lévő lehetőségeket) :-DDD  km és minden földi jóval felszerelve....Tegnap próbáltam beröffentein,nem nagy sikerrel.A héten szétkapom a tankot. Valószínű az ac lesz a ludas.mert hideg indítóval pöfög.de az injektornál üzemanyag már nem jön...idén lehet már nem vizsgáztatom levisz lassan szezon vége....

üdv

Gyuri

sZilo11 Creative Commons License 2021.07.15 0 0 7187

Helló mindenki.

Tisztelettel kérdezném, az indexem az

APRILIA Atlantic 250 esen nem megy. Ha fekezem, vagy refizek néha elindul!? Valaki tud segiteni, ill. Hol van benne a relé? Köszi. 

Törölt nick Creative Commons License 2020.07.15 0 0 7186

sziasztok!

 

2005 ös évjáratú Atlantic Sprint 250 es karbisnál a kulcs nélkül mindig világítania kell a piros immobilizer jelzésnek?

A műszerfalban nem megy az óra és a tartalék benzinszint jelzője, hogy lehet ezeket könnyen cserélni? Műszerfalat hogy lehet kiszedni?

mzet Creative Commons License 2020.05.03 0 1 7185

A gugli a barátod.:)

https://www.youtube.com/watch?v=7l0-EB2ty3k

 

Gyújtás, mode gomb a service felirat előtti állásig, gyújtás le, vki adja rá a gyújtást míg te egyszerre benyomod a mode és a trip gombot kb 15 másodpercig, a service eltűnik helyette 1000 lesz.

Előzmény: szurkemotor (7184)
szurkemotor Creative Commons License 2020.04.26 0 0 7184

Tisztelt fórumozok még ujvagyok a forumon de szeretnék segitséget kérni töletek ha nem gond vettem egy Aprilia Atlantic 500 ast és észrevettem hogy villog a SERVICE-felirat pedig már lecseréltem az olajat.hűtöfolyadékot, fékbetéteket is cseréltem , válto olajat, fékfolyadékot de nem tudok mit kezdeni a SERVICE felirattal segitségeteket megköszönöm.

B. Csaba Creative Commons License 2019.11.01 0 0 7183
Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy aprilia atlantic 500 aksi csere történt és valami oknál fogva eltűnt a valós km állás valaki tapasztalt már ilyet vagy tud valaki segíteni előre is köszönöm! További szép napot mindenkinek!
mitya1 Creative Commons License 2019.05.19 0 0 7182

Sziasztok kedves fórum társak.  olyanban kérném a segítségeteket hogy lemerült az akkumulátor az aprilia 500 s .Visszaraktam feltöltve és azóta nem engedni a riasztó hogy be indítsam a motort . Mi lehet a probléma ?

Pufi2003 Creative Commons License 2019.05.05 0 0 7181

Lehet riasztó vagy indítás gátló is. Ha megvan a megoldás megosztod?

 

Előzmény: Bozsó Glázser (7179)
Pufi2003 Creative Commons License 2019.05.05 0 0 7180

Bizonyára valami érintkezési hiba! Aksinál mozgasd meg a kábeleket! Van ott egycsati ami el szokott olvadni😀

Előzmény: almera 1.5 (7178)
Bozsó Glázser Creative Commons License 2019.05.05 0 0 7179

Üdv!

Segítséget kérek. Nem rég vettem egy Aprilia 500 Sprintet. Nagyon szépen ment csak az egyik indulásnál hiába húztam neki a gázt. Olyan volt mintha nem kapott volna benzint. Szétszedtem hogy megnézzem miért nem kap benzint. Közben leteszteltem a gyertyát és egy furcsa dolgot tapasztaltam. Indításnál kettőt szikrázott és hiába indítóztam semmi. Minden egyes indításnál ezt csinálta.

Kérdésem. Tapasztalt e már valaki ilyesmit?

Még valami. Nem tudom, hogy csak engem kábítottak vele de azt mondták, hogy a riasztót ki kellene iktatni mert az is csinálhat indítási gondot?!

Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni!!!!

almera 1.5 Creative Commons License 2019.04.22 0 0 7178

sziasztok!

 

segitségeteket szeretném kérni! mai napon menet közben elkezdett a müszerfal ugrálni mintha levettem volna a gyujtást,majd visszaraktam volna! ezt kétszer eljatszotta,és egyszer meg is állt eggy pillanatra!  utánna kb 1 kilometer megtétele után megállt... és azota se kép se hang! semmi nem jelenik meg a müszerfalon,semmit nem csinál! a motor 2002évj apriliaatlantic 500! a motorban uj aksi van , meglett mérve és 12,4v van benne! olvastam a fesz szabályzó hibát! attol lehet ez? válaszotokat elöre is köszönöm szépen!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!