A családban meglévő dízel Epica mellé szeretnénk egy másikat vásárolni. Bár nem hibátlan kocsi, de szeretem nagyságát, kényelmét, így apám autója mellett én is egy ilyet vennék. Elsősorban benzines vagy kevesebbet futott (50 000 km) dízel lenne érdekes, szín, évjárat nem meghatározó. Ha esetleg nektek vagy valamely márkatársnak lenne egy korrekt állapotú eladó autója, szívesen megnézném. (keleticucc@gmail.com)
Segítséget, illetve véleményt szeretnék kérni. Kinéztem egy 2007es Chevrolet Epicát. 2.0 dízel, tiptronic. Kb 260ezer van benne, magyarországi, lekértem, valós lehet a km. Nagyon jó áron adják és nagyon jól felszerelt, viszont vannak hibái. Abs hibát jelez a műszerfalon, tolatóradar nem működik, illetve a motortérben a szelepfedél felől olajszivárgást látok és a turbó is olajos. Az autó alatt nem látok tócsát. Motorja szépen, egyenletesen jár. 859ezerért hirdetik. Ennyiért érdemes-e foglalkozni vele? Illetve ezt a típust nem ismerem. Mennyire megbízható, milyen gondok, típushibák szoktak lenni? Illetve a leírt hibák, főleg az olajszivárgás mennyire lehet baljós jel?
Köszönöm előre is a válaszokat!
Szia! Nicasil bevonatos a motor. Amennyiben az sérült, eszi az olajat. Motorcserével javítható. Akkor vedd meg, ha az árba belefér még egy cseremotor is.
A minap kinéztem magamnak egy eladó CHEVROLET Epica 2.0 24V LT-t 2006-os évjárat , benzines .
A tulaj szerint volt benne nemrég egy teljes motorcsere a vezérműtengely miatt , kapott az autó egy másik használt motort amiben 90 ezer km volt , de ez is csipegeti az olajat , 1000km/4-5 dl . Mi a véleményetek a dologról, illetve mire figyeljek még oda az adott autó esetleges megvásárlása előtt Milyen típushibák jellemzőek az autóra , összességében szabad-e adni az adott autóért 1,2 millát ???? Köszönöm előre a segítséget
Sziasztok! 2006-os, 2.0B-es epicához keresek kiegyenlítő tartályt. Nincs esetleg valakinek eladó, vagy ötlet hol lehetne venni? Eddig sehol nem kaptam, pedig sok helyen érdeklődtem. Még a márkaszervíz se talált.
Lassan 3éve van Epicánk dízel, 6-os automata, fullos a tetőablak és a vonóhorog kivételével.
Az enyémet is elverte 2éve a jégeső szerencsére volt casco rá.
Sajnos nem végzett a Gyulai szép munkát és elég hanyagok is.
A kocsiban valós 130e km volt, de már himbát tört, ennek a maradványait megtaláltam az olajteknőben. Aztán olvastam, hogy ausztráliában volt a himbára visszahívás és a GM módosított is rajta.
Nekem nem volt gondom túl sok a kocsival (2 első szilent, egr-turbó közötti cső kilyukadt és a bal első zár vacakol oxidáció miatt), de van egy típushibája a dízelnek. A turbó hőterelő lemeze a motor burkolathoz tolja a meleg levegőt és a CR elemekhez és az EGR-hez menő kábelköteget fűti aminek az az eredménye, hogy a vezeték PVC szigetelése szétmálik aztán rosszabb esetben csak letestel és biztosítékot vág ki, rosszabb esetben a CR elem kábele testel le és akkor viszlát computer. Orvosolható szilikonos hőálló vezetékek beforrasztásával. Ezt legegyszerűbb úgy megállapítani, hogy a motorburkolat levétele után megmarkolod a kábelköteget, ha recseg, akkor lehet javítani :( Próbáltam a hibáról képet is becsatolni, hogy hol van a probléma.
Illetve érdemes az egr, egr hűtő és a folytó csappantyú alapos kitisztítása, mert megszorulásuk tönkrementelhez vezethet és elég drága hozzá.
Na, de szívtatok itt alkatrész beszerzési forrással ajánlanék kettő boltot és egy bontót is.
SN-CAR 2010 kft Kaposváron, postáz is, de nincs utánvét.
Autó-Kun Érden.
Mint ők Daewoo-Chevys (2005-ben vettük a Lanosunkat), ajánlom a forum.chevyklub.hu oldalt is, valamint a facebookon a Daewoo-Chevrolet alkatrész adok-veszek és Magyar Daewoo-Chevrolet Klub (www.chevyklub-hungary.eu) oldalakat.
Nem biztos, hogy sűrűn ellátogatok ide, de a fenti forumon megtaláltok josh becenévvel.
Én is nagyon szeretem, húgom egy 1-es BMW-t hajt és hát.... :D Ne is menjünk bele, egyedül annyi, hogy ott egy hat sebességes váltó van, ami pályán nagyon hasznos.
Sok ráfordításom lesz rá, mert elverte a jég és hát nem túl szép látvány, csak megfelelő szakembert nem sikerült találnom rá.
Tartós autónak tűnik és a kategóriájához képest szerintem olcsóbb és fenntarthatóbb.
Városban annyira nem szereti a közlekedést, főleg a Bp-i dugókat, de szerintem egy príma autó.
Van alkatrész nappered, vagy csak netről rendelsz? :)
Az is lehet, hogy elsőre sikerül valóban hozzáértőhöz vinni.
A járgányt nagyon csípem, igazi hosszú utazásokra kitalált cirkáló. új kora óta használom, és most 150e km van benne. A mérethez és felszereltséghez képest fillérekbe van.
Egy logó/kikopott lengőkartól még jónak fogod tartani menet közben az autót. Csak hangos, de mivel szépen lassan megy tönkre, nem vesszük észre mint pl. egy durrdefektet.
Valakit bele kell fektetni a csomagtartóba, és kis sebességgel fekvőrendőrözni egy kicsit. Ő majd meg tudja mondani, mikor jön a hang. Felütéskor, vagy a kirugózáskor. Abból már el lehet indulni.
Amikor az én autómon üldöztük az első futómű hangját , 5 helyen nézettem meg, az első négy komoly arccal előadott hasraütögetés volt. Az ötödik megerősítette az én gyanumat, stab pálca + belső stabilizátor gumik. (alagútgumi néven a köztudatban). Az is volt. Viszont az első négy hozzáértése?? Ebből volt márkaszervíz is! :-)
Van-e valakinek ötlete az előző hozzászólásomban lévő problémához? Azt mondták, hogy felfüggesztés, de nem az, mert az autó szépen fekszik az úton és nincs vele gond.
Dieseles és most kellene pár dolgot cserélnem, főleg a hátsó felfüggesztés körül, mert van egy érdekes hang, amit nem tudok beazonosítani, hogy miből fakadhat.
Én eddig az Unixban vásároltam azt a néhány dolgot ami szükséges volt. (1 kerékcsapágy, fékbetétek, tárcsák, szűrők olajak stb). Azonos kategóriához képest jóval olcsóbb minden.
Új epicas vagyok es egy gyors kerdesem lenne. Miert van az hogy hűt az autó mint a veszedelem egyszer csak langyos levegőt kezd benyomni. Motor leallit vagy klima kikapcsol par perc visyza es minden tokeletes. Klimas csak vakarja a fejet es a kollegaimnak is ez a problemaja. Taxikazok egyébként. Jo lenne ha valaki tudna a választ.
Ha a koromszűrőhöz (DPF) a megfelelő kalibrációs szoftver van feltöltve (ez különbözik a motorvezérlő-egységszoftverétől) , akkor városban sem lehetetlen a 8 liter alatti fogyasztás.
Amúgy eladó nagyon olcsón 4 db. 215/50 R17 GoodYear Eagle NCT 5 gumiabroncs 4 mm-es profilmélységgel, megjelölve hogy melyik kerékre való. Még egy szezont elmennek.
Nekem személyszerint nem Epicam van csak hajtok néha egyet ami a családba van.Nekem bejön dinamikus tágas .Neked is sokat eszik?Ez manuális váltóval 8 alatt nem megy el városba sőt inkább 8.5