Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Na visszasűrítették az Alsójózsai járatot. Hétfőtől megint 30 percenként fognak járni a 08:00-12:00 illetve 18:00-22:00 óra között. Persze hogy ezt is most kell amikor jön a választás, véletlenül sem korábban :D Valamivel hülyíteni kell a népet...
Úgy tudom, hogyha sokat késik az IC akkor megvárják az utolsó buszok, villamosok az utasokat. Volt egy-két hete is egy baleset, ami miatt 80-100 perc késések voltak, akkor megvárta az utasokat az utolsó kettes villamos, és azt hiszem a 146-os busz. De hivatalosan nem kötelező megvárni, a járművezető dönt, hogy vállalja e a túlórát.
Érdeklődni szeretnék, hogy van-e a vállalatnál protokoll az utolsó villamosok indításánál a Budapestről 22:53-kor érkező Intercity vonathoz való csatlakozás biztosítása érdekében?
Jártak? Jelenleg is járnak... 2018-ban állt forgalomba a protó, 2020-ben a második, 2021 végén pedig a széria, de jelenleg csak 2 van kölcsönben Székesfehérváron, szó nincs arról, hogy kivonnák a forgalomból az összeset.
Forgalomba állt a tíz csuklós merci (AEJC rendszámmező), ezzel gyakorlatilag leáldozott a Volvo-korszak, a következő időszakban még kb. 10 fog részt venni a napi forgalomban. Elvittek 2 reformot Székesfehérvárra, majd ha megvalósul a zöld kódexben szereplő napelempark-bővítés, további elektromos buszokat szándékoznak beszerezni, ezekkel kiváltható lesz a reformok nagy része.
Egyénenként elkezdték a szóló Volvo-kat ócskavasként árulni, hasonlóan, mint anno a ziu trolikat.
Már elérhető az új menetrendi kereső. Hát nem mondanám egy nagy eresztésnek. Gyorsabb és kevésbé gagyi, mint a régi volt, de ez még mindig harmatgyenge.
Nincs logika. Egyszerűen csak hülye a dkv :) Ahogy a lentebb lévő kommentelő is írta: a dkv és a logika sosem voltak haverok :) Még hétvégén is mennek csuklós 23/23Y-osok. Sőt még az az egy hétvégi 21-es járat is csuklós :D
Valakinek arra van rálátása vagy tippje, hogy mi alapján készülnek a fordák? Csak mert elég sok esetben logikátlan. Gondolok itt arra, hogy a 23-as és 23Y járaton minek van annyi csuklós? Régebben azt hittem, hogy csak véletlenül kerül rá néha, de nem, egész nap, a járatok nagy részén csuklós van, még csúcsidőben is. Ez úgy is érdekes, hogy a Doberdósok közül egyedül a 15-ös vonalcsoport igényel csuklóst, más nem. Vagy valami belső hülyeség lehet ez a 23/23Y csuklósozás? Vagy valami nagy fejes arra felé lakik és ő kêrte vagy mi?
Tanítási nap a reggeli és délutáni csúcsidőben 9-9 villamos van kiadva mindkét vonalra.
A nagyerdei vonalon 4 Caf és 5 KCSV összetételben, az Újkerti vonalra kizárólag Caf van kiadva.
A KCSV-k futását illetően a rajtuk található reklámokra vonatkozó szerződés is tartalmazhat megkötését, korábban úgy tudom ezért
kellett hétvégén is futniuk.
A műszaki állapotukról nem tudok érdemben információval szolgálni, erre nincsen rálátásom.
Viszont ami nagyon szembetűnő az a nagyerdei vonal önálló szakaszának leromlott állapota, azzal tényleg nem ártana kezdeni valamit, mert nagyon méltatlan.
Úgy emlékszem volt is pályázat benyújtva már 10 évvel korábban is ének a szakasznak a teljes felújítására, valamint további 9 Caf villamos megvásárlására, ezáltal homogén lett volna a járműpark.
a múlt heti egyik Magyar Közlönyben megjelent, hogy az idei évre be van tervezve egy nagyobb pénzösszeg az 1-es villamos vonal felújítására es 9db alacsonypadlós villamos beszerzésére.
Ezzel kapcsolatban kérdezem:
- mennyi a jelenlegi jármű igény csúcsidőben az 1-es vonalon,
- mennyi a jelenlegi jármű igény csúcsidőben a 2-es vonalon,
- Caf ugye tud, szokott járni az 1es vonalon is?
- a meglévő KCSV6 villamosok közül mennyi az üzemképes, és milyen műszaki állapotban vannak?
A napokban lesz dolgom Debrecenben, érdeklődnék, hogy a csuklós
trolik, valamint a MAZ trolibusz előfordul még menetrend szerinti forgalomban vagy már nincsen lehetőség utazni velük?
Régebben sokat jártam Debrecenben, ha arra akad dolgom mindig figyelem a kiadást, mostanában a 341-345 pályaszám tartományú aggregátorral nem ellátott trolik is nagyon el vannak tűnve.
Az applikáció folyamatos követésére nincsen időm-energiám, ezért fordulok szakavatottakhoz.
Ha valaki tud a fentebbi trolik helyzetéről, úgy megtisztelő válaszotokat ezúton is köszönöm.
Milyen címről írtál? Esetleg próbáld meg egy másik címről átküldeni, vagy a vezetoseg kukac derke pont hu címre továbbítani. Milyen konkrét kérésed van ezekkel az ügyekkel kapcsolatban? A weboldalunkon megadott telefon is kereshetsz.