Lebontottam és kiderült, hogy az indítómotor jó, a szabadonfutót megforgatja, de a lendkerék néha fordul vele egyet, de többnyire áll indótózáskor. Nincs lendkerék leszedőm, ezért itt egyenlőre elakadtam. Talán a lendkerék ékelése halt meg? De akkor a gyújtás elmászott volna amikor korábban így viselkedett indításkor. Vagy a szabadonfutó adta fel? Találkoztatok hasonló hibával?
Sziasztok! 150-es rotax blokkos önindító nehezen tekert az utóbbi időben, pedig szinte új az aksi. Aztán most a hidegben többet is kellett indítózni, egyszer csak a bendix elkezdte nem forgatni a főtengelyt.Az öndítóval nem szarakodnék és kicserélném, de a bendixet is le akarom ellenőrizni. Láttam bal oldalon a két csavart ami fogja az önindítót, az tiszta ügynek látszik. A bendix viszont a jobb oldalon, az olajpálca oldalán van: a jobb oldali dekni az száraz ugye, nem olajtér? Nem találtam robbantott ábrát sem róla. Köszi
Üdv: látom elég csendes a fórum, lenne egy kérdésem a fórum társakhoz.Adodt egy aprilia 150es st leo , kivankopval a vìzpumpánál a csavarmenet, amivel odalehet rögziteni a vízpumpa házat.Most az lennea kérdésem, hogy vajon abba lehet egy másikmenetet késziteni, vagy pedig menet javitóval megoldani? . Üdv
Alapból az a helyzet, hogy gázzal, azaz levegő hozzáadással indul, akkor sok üzemanyagot kap a motor. Bár nem érzékeny arra, hogy hidegen ha sok benzint kap ne indulna. Lehet ott sok probléma, ami ezt okozza. Amennyiben az üzemanyagellátással van baj, akkor a karbit kell átnézni tüzetesen.
Hello! Elkelne egy kis távsegítség: 150-es rotax motorom van, hidegben reggelente alig indul, más baja nincs, melegben pöcröff. Ha a gázt húzom indítás közben inkább hajlandó beindulni, gáz nélkül nem. Talán az automata szivató lenne a rossz? Köszi
Sziasztok: Sajna tönkrement a vízpumpám és az lenne a kérdésem, hogy van több árban is , viszont nem tudom, hogy az RMS márka milyen katerogiába sorolható:üdv
Sajnos akksi betételkor zárlatot okoztam, egy biztosíték kimenet ami az akksi mellett van. Kicseréltem, de gyújtás ráadásakor nem történik semmi, nincs visszajelzés. Mi mehetett még tönkre? Köszi
A leo egy érdekes motor nagyon sok kivitel van és nagyon szokták keverni az alketrészeket mert hiába ugy néz ki nem feltétlen jó abba. Lényeg h sikerült megoldani.
2 hete agyalok az üzemanyagcsövek bekötésén, és végül rájöttem, hogy a neten lévő rajzok nagy része hibás. bekötöttem jól, most hidegen melegen pöccre indiul, nem áll le, eddig mindent csinált összevissza . A motor is, és a tankban lévő AC is tökéletes . a csöveknél volt a gond.Néztem, néztem, és azt mondatm magamben, hogy ez így nem LEHET jó . Nem is volt az !!! pedig úgy volt bekötve ahiogy a neten van .....
Melyik fajta AC pompád van a tankban vagy a külső? Mert az sem mindegy meg lehet valaki rosszul szerelt össze valamit de igy ezt megmondani nem igen lehet.
Vettem egy 150-es leot.Az a gondom hogyha teletankolom nem indul vagy ha be indul nem pörög,azt vettem észre fel kapja a vákum csövön a benzint és ugy tud járni közbe a benzincső le van huzva. A vákumpumpa szuszogó alatt van az üzemanyag tökéletesen működik.Pumpát vettem de ugyan az.Tudna valaki segiteni?