Üdv mindenkinek!
Aki szereti az off roadot (már van ilyen topic igaz), de ezen túlmenően imád autót fejleszteni és szerkeszteni, azt szeretettel várjuk tapasztalatcserére! Remélem hasznos segítői lehetünk egymásnak a jövőben!!!
Sajnos más fórumban nem nagyon nézik jó szemmel, ha valaki jobbat akar a meglévőnél. Itt ez a cél...
Szeretnék fejleszteni az öreg Musso terepjárómon. Úgy érzem, hogy néha jól jönne egy kevés plussz, ennek érdekében az első hajtásba gondoltam egy önzáró differenciál művet beépíteni. A Lokka difikkel van tapasztalat, érdemes eezel a gyártmánnyal foglakozni? A segítségeteket előre is köszönöm.
Igen, van benne logika, sár sűrűségétől és az altalajtól függ. Viszont szebb a szélesebb gumi :) Offroad, sár dagasztó rendezvényeken sem virsli gumikat látni :)
Sziasztok! Unimog 411-es alapra keresek lehető legnagyobb kerekeket, 6 x 205 ös lyukosztasú. Gyárilag 18 colos a felnije. 406osé szintén 6x205, de 20 colos. Melyikre lehet könnyebben, olcsóbban "traktormintas" gumit kapni? Létezik nagyobb felni 6x205ös osztással?
Szep napot! Suzuki samuraj epitesbe fognek. Az lenne a kerdes valaki belekezett mar esetleg atalakitani 1.3rol 1.9tdire? Meha adagoloval gondolnam egyedi koteggel. Hajtasok maradhatnak es birjak is?? Ha esetleg valaki megvalositotta vagy latott mar megkoszonnem ha leirna tapasztalatait.
Sziasztok lehet hülye kérdés, akkor zavarjatok el! Létezik olyan terepváltó amelyiknek külön tudom kapcsolni elejét vagy hátulját hajtsa vagyis én döntsem el melyiket akkarom hajtatni?
Nissan Terrano ll 7személyes, 2.7td alvázát szeretnénk javíttatni. Nyíregyházához elérhető közelségben tudtok esetleg szakembert ajánlani? A jobb háttsó rugótányért tartó elemnél van eltörve.