Ha emlékszik még valaki a jó öreg Civilization III-ra, és kedvelte ezt ezt a játékot, le lehet a tölteni, hozzá egy Föld mód kiegészítőt, amit a civilization fanatic-ról érhettek el.
A diplomáciában sem nagoyn értem, hogy hogyan lehetnék jóba valakivel.
Hol a legjobb barátok vagyunk hol a elgnagyobb ellenségek és ez változik ciklikusan.
Pl. ha a legnagyobb és legfejlettebb hadsereggel, a legnagyobb brodalommal rendelkezem, akkor miért nem építgetik a saját kis birodalmukat úgy, hogy megpróbálnak megnyerni az ügyüknek valahogy?
Nekik kéne ajándékokat adni nekem nem fordítva. És én hiába ajánlok pénzt, luxuscikkeket, egyszerűen megmakacsolják magukat. :)
Fasza ai.
Ja, ha rosszban vagyunk, akkor miért kellene nekem 8 luxuscikket adni 1-ért? Ha haragszanak vmi elbaszott algoritmus miatt, akkor már nem fotos nekik az egyébként létfontosságú nyersanyag?
No, Core i7 3770k procival 8 giga 1666mhz es ram és radeon 6770-el, vinyó helyett ssd-vel és az új kiegészítővel elviselhetőre sikerült redukálni a körvégi várakozásokat.
Így csak kb fél perc/kör a várakozás.
A betöltés is megvan 1-2 perc alatt. :)
Azért még néha berángat a kép ha olyanja van. :)
Azért hihetetlen, milyen optimalizálatlan fostengert adtak ki eredetileg. Meg azt sem értem miért nem mp-ek alatt megy le egy kör, vajon van valami direkt lassító ciklus az egészben?
Hú, ez régi poszt, de azért megnyugtatásul, egy hete kezdtem az azt hisztem legújabb peccsekkel, és elég okosnak tűnik az AI. Ügyesen építgeti a seregét, jól védekezik, csoportosítja az egységeket, távolról lövöldöz, menekül a balliszta elől, stb. És nagyjából úgy veszem észre, hogy ésszerűen hajlik a békére, amikor szarban van, akkor adna sokmindent, ha fordul a kocka, akkor annyira nem készséges, stb.
Egy megjegyezni való, hogy még mindig van olyan, hogy a föld másik felén élő civilizáció megharagszik, indít egy háborút... aztán gondolom elindítja a seregét, de húsz kör alatt sem érhet ide szerencsétlen, addigra meg békét kötünk. Ez benne volt a 3 és 4. részben is, csak megmaradt itt is.
Hosszú idő után jelentkezem, remélem, érdekes anyaggal... Civ NiGHTS - a Mod Mindenekelőtt, íme itt lehet megtalálni: a neten az oldalt róla: http://forums.civfanatics.com/forumdisplay.php?f=450 és a letöltendő anyagot: http://forums.civfanatics.com/downloads.php?do=file&id=16650 Ne[...] Bővebben!Tovább »
Egy új, magyar fejlesztésű, nyílt végű online játékra hívnám fel a figyelmeteket. Ez pedig a Domi/Nation!
Közösségi stratégiai, gazdasági, építkezős játékról van szó, amely bár még tesztfázisban van, de eljutott arra a szintre, hogy mindenkinek remek játékélményt ad, aki szereti (szerette) például a Civilization-t, a Sim City-t, az online Erepublikot, a gazdasági vagy kalandjátékokat, vagy egyszerűen csak szeret megküzdeni a kihívásokkal.
A játékosoknak többféle célja is lehet: aki csak építkezni, fejlődni szeretne, abban is tud ellenfelet és dicsőséget találni, aki háborúzni szeretne, az is megtalálja a számítását, aki közösségi, országok közötti, vagy politikai versengésben szeretne részt venni, annak is tartogat kihívásokat a játék. Emellett szimplán lehet minél nagyobb vagyont, és az ezzel járó irigyeket gyűjtögetni.
Vannak a játékban beépített küldetések is, így kellemes percek várják azokat is, akik a rövid, de intenzív fejtörőket szeretik.
A játékbeli karakter fejlődése dinasztikus felépítésű, ebből kifolyólag nem lesznek utolérhetetlen előnyt szerző játékosok, tehát bármikor csatlakozol, bármennyi időt szánsz rá naponta, ha akarod, lehetsz te a legjobb a saját területeden.
Mivel a játék tesztfázisban van, ezért még nem a grafikai megvalósításon van elsősorban a hangsúly, de ettől függetlenül a játékélmény maximális.
A játék ingyenes és az is marad, a fejlesztők a játék öröméért fejlesztenek, nem a meggazdagodásért.
Pár hónapja én is hanyagoltam a Civ5-öt. Aktuális állapotában milyen a diplomácia, érdemes adni neki adni egy esélyt ? Nekem a körvégi problémák nem jelentkeztek, inkább az érdekelne javult-e az AI ?
Feltettem én is a 7. patchet, nekem még mindig olyan mintha a szeptemberi kiadással játszanék. Októberben hagytam abba a civ 5-öt mert játszhatatlan volt. Ez volt az első patch amiben megemlítették, hogy a köridőket redukálják végre.
E7600-as proci 4 giga ram mellett képes 10-15 percet tölteni egy mentést, a köridő ugyanúgy 1,5 - 2 perc, nevetséges.
Én szeretek birodalmat építeni és hadseregeket mozgatni, huge map és marathon a kedvencem és ez így játszhatatlan.
Mellesleg a gép a századik ai frissítés után is ugyanolyan hülye, bele lehet képzelni hogy milyen nagyszerű de a valóság az, hogy nincs hadserege mert iszonyú bénán tolja meghalni őket elém de azért nem hajlandó békére. Ő kezdte a háborút egyébként.
A békefeltételek kiszabásánál akár 500 aranyat is kérhetnék körönként, jó ennyit nem akar adni, legyen 100. Azt sem, legyen 50... azt sem... legyen 10 basszameg... azt sem, inkább harcoljunk tovább, akadálytalanul foglalom el a városait, a fél birodalma az enyém még mindig 300 aranyat fizethetne de 10-et nem ér meg neki körönként a béke. Egyébként mi a *csáért rombolódik le az összes épület az elfoglalt városban?
Persze hadsereget felállítani esélye sincs. 30-40 kör míg elkészül nekem valami alapegység, az optimalizált termelésemmel, nem még neki. Nevetséges, venni tud ha éppen van miből 1-1 et.
Ez persze igaz rám is, szarráfejlesztett városaim több pénzt visznek lassan mint hoznak, a termelésük pedig szintén kiábrándító.
Az egész játékban még mindig nem érdemes mást csinálni, mint a bevételeket maximalizálni és nem termelni! Minek a sok bánya, úgyse lesz belőle belátható időn belül semmi, szánalmas a termelés az építési költségekhez képest.
Ha van arany, minden van, meg lehet venni azonnal az egységet, lehet nyomni a lóvét a városállamoknak, akik ezért cserébe szintén ellátnak egységgel meg rengeteg kajával, kultúrával. Azzal nem lehet versenyezni, hogy ha akarom megveszem az egységeket a következő körre.
Borzalmasan kiábrándító az új harcrendszer, a régiből is csak annyi hiányzott, hogy egy hadsereg mellett ne lehessen csak úgy ellépni és lehessen területet védeni. A gép sosem fogja jobban irányítani az egységeit ebben a rendszerben mint egy ember, lehet álmodozni de még jó ideig ez lesz a valóság.
Régen legalább a mennyiséggel tudott győzni, most már esélye sincs. Unalmas az egész. Ha már a nagy harcrendszer újításnál tartunk, miért nem lehet egy olyan sereget építeni ahol van mondjuk 15k gyalogos meg 4k lovas némi tüzérséggel és ezt mozgatni egy egységként? Inkább ezt kellett volna megcélozni, több értelme lett volna mint külön egyet-egyet, amik egymástól meg a tereptől nem tudnak támadni. Basszameg 2010-ben adták ki ezt az izét, ha már fejleszteni akarják nem visszafelé kéne. Beszarás, hogy tesztelték és azt mondták: na jó így kiadhatjuk, ilyen nehézkesen irányítható gui val és főleg ilyen töltés és köridőkkel.
És ez az ami végülis megöli ezt a civ részt. Nem elég hogy az egész olyan nehézkes, halálra butított grafikával is szaggatós, körülményes, de basszus, egy óra alatt jó ha 20 kört le tudok nyomni annyit "gondolkodik" (mi a picsán??? így is halálbéna) a gép.
Nagyon szerettem ezt a sorozatot, mindegyik részével éveket játszottam, de ezt kinyírta az öreg Sid a baromságaival.
Igen, itt az új peccs - 1.0.1.217 - és nem is akármilyen... Hadd idézzem hozzávetőleges fordításban Dennis Shirk Firaxis producert: A mostani peccs a játék jelentős kiegyensúlyozását célozza meg. Ha már jelentkezünk ezzel, következzen néhány gondolat, milyen további[...] Bővebben!Tovább »